quote:
Neuhquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:59 schreef gomi het volgende:
ah ze kloppen allemaal best wel een beetje. iedereen vindt er wel wat in wat correct is
Ik ben in shockquote:
hehehe. ok soms slaan ze de plank misquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
Van dat hout was geen hout te snijden
whut?quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Als je Leeuw bent, wat ben je dan als Chinees sterrenbeeld?
gekookt...quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Als je Kreeft bent, wat ben je dan als Chinees sterrenbeeld?
gaat op geboortejaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Hitler Jugend hè. Een minderjarige die zich in die jaren bij een toen legale en grote organisatie aansloot, hoogstwaarschijnlijk op aandringen van zijn ouders, ik vind niet dat je dat iemand dan later nog kan aanrekenen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat dan paus mag worden
http://www.starmanproduct(...)eessterrenbeeld.htmlquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
het gaat om het jaar, niet de maandquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Vrouwenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
teruglezen, newbiemods.
Sorry ik vind dat je als hoofd van de kerk ook niet bij de Hitler jugend mag hebben gezeten, die moet zo schoon als een maagd zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hitler Jugend hè. Een minderjarige die zich in die jaren bij een toen legale en grote organisatie aansloot, hoogstwaarschijnlijk op aandringen van zijn ouders, ik vind niet dat je dat iemand dan later nog kan aanrekenen.
Veel kwalijker is het dat hij kennelijk als kardinaal kindermisbruik in de doofpot heet gestopt. Dat is misdadig. Het zou moeten worden uitgezocht door justitie en indien schuldig dan mag hij in de gevangenis verder pauzen wat mij betreft.
Groet,
Aap (land)
Je bent gewoon dwars, ook in deze. Stond er vast wel in?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
Van dat hout was geen hout te snijden
ik vind dat een geloof gewoon niet eens een hoofd moet hebbenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry ik vind dat je als hoofd van de kerk ook niet bij de Hitler jugend mag hebben gezeten, die moet zo schoon als een maagd zijn
Nee, daar stond dat ik stijlvol was of zoietsquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent gewoon dwars, ook in deze. Stond er vast wel in?
Nou ja dat sowiesoquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind dat een geloof gewoon niet eens een hoofd moet hebben
quote:
Ik ben ook RK, geloof ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mijn ouders zouden zeggen "RK is ook geen geloof, 't is een dwaalleer"
Als in denken dat 'God' bestaat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
is er uberhaupt iemand in dit topic gelovig?
Ja heerlijk!quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
Neh, maar ik heb wel op een christelijke basisschool gezetenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
't Is er bij mij vroeger redelijk ingetimmerd. Ik weet het niet, ik geloof in ieder geval in Chinese sterrenbeeldenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
hmm, ik volgens mij niet eensquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, maar ik heb wel op een christelijke basisschool gezeten
Tofquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ja heerlijk!
Eerst even wakker worden en even in de tuin gezeten en van de zon genoten.
Toen in een tshirtje naar de stadDe film was tof maar ik had het wel een beetje koud
Daarna even geslapen en net hebben we de finale van Wie is de mol gekeken, wat we al het hele seizoen hebben gevolgd. Leuk!
En nu nog een stukje The Office meepikken.
Hoe was jouw dag?
Hadden jullie trouwens ook een beetje vermoeiede ogen na een film kijken met zo'n 3D brilletje op?
hehehe. chinezen heersenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is er bij mij vroeger redelijk ingetimmerd. Ik weet het niet, ik geloof in ieder geval in Chinese sterrenbeelden
Nee maar wel streng gelovig (gereformeerd vrijgemaakt) opgevoed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu heb ik lavenderr en liesje weggejaagd.
* link gaat zoeken
http://www.starmanproduct(...)eessterrenbeeld.html!
Ik heb daar niet onder geleden hoor en ben er ook niet misbruikt.quote:
hmmm best wel veel gelovige opvoeding dus, maar niemand is gelovig gebleven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar wel streng gelovig (gereformeerd vrijgemaakt) opgevoed.
Lief dat je het vroeg trouwens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tof, mijn dag was heul niet bijzonder. Gewerkt, en dat ging verder prima
.
Het was legaal en hij was kind. Of je nou vuilnisman of paus bent, daar mag je dan iemand niet op afrekenen vind ik.. Maar het maakt wél lekker stemming natuurlijk: die smeerlap was ook nog eens lid van de HITLER jugend!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry ik vind dat je als hoofd van de kerk ook niet bij de Hitler jugend mag hebben gezeten, die moet zo schoon als een maagd zijn
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar niet onder geleden hoor en ben er ook niet misbruikt.
Ik weet nu wel waarom we kerst vieren, behalve om ons te buiten te gaan aan veuls te veul eten
Ik heb geen gelovige opvoeding gehad, mijn ouders stuurden mij naar een christelijke basisschool omdat daar alle nette kinderen uit de buurt heen gingen. De openbare school was voor de iets minder nette kinderenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm best wel veel gelovige opvoeding dus, maar niemand is gelovig gebleven.
hehe, ik ging altijd naar openbaar onderwijs.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen gelovige opvoeding gehad, mijn ouders stuurden mij naar een christelijke basisschool omdat daar alle nette kinderen uit de buurt heen gingen. De openbare school was voor de iets minder nette kinderen
Maar het vreemde is dat je vaak niet weet wat je niet weet en de meer dingen die je niet weet dan je denktquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat ik eigenlijk wel geloof, beter gezegd absoluut zeker weet, is dat mensen universeel veel en veel te dom zijn om überhaupt maar te weten wat er is en hoe het komt.
Je vond 't wel een arrogante ajax-goalquote:
En je bent dus gewoon een heidenequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik ging altijd naar openbaar onderwijs.
ik ben minder net![]()
ah 1e helft deed gae wel leuk meequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is helemaal niks, niet eens een wedstrijd
We'll see.quote:
Het eerste deel, daar is geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het vreemde is dat je vaak niet weet wat je niet weet en de meer dingen die je niet weet dan je denkt
Ik op een katholiekequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, maar ik heb wel op een christelijke basisschool gezeten
hehe, ja wij ws niet idd.quote:
Alleen "Uw Koninkrijk kome" schiet me even te binnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik op een katholieke
Ik kan nog steeds het 'Onze vader' uit mijn hoofd
Ik hoop het eigenlijk wél. Dat hoort gewoon bij zo'n finale.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:19 schreef gomi het volgende:
maar let maar op dat ze overstag gaan en ajax ook supporters mag sturen
Onze Vader die in de hemelen zijt,quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik op een katholieke
Ik ook!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik op een katholieke
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde je nog attenderen op mijn vette PI
vind ik ook. anders helemaal zo een dooie boelquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk wél. Dat hoort gewoon bij zo'n finale.
Ja, geef daar maar eens antwoord op als sexmodje. Je bent verworden tot een dwalend schaap, de kudde verlatenquote:
Ja, ik wel!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Beden jullie ook "ik ga slapen ik ben moe" voor het slapen gaan?
Alleen als ik ruzie heb gemaakt op Fok!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Beden jullie ook "ik ga slapen ik ben moe" voor het slapen gaan?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, geef daar maar eens antwoord op als sexmodje. Je bent verworden tot een dwalend schaap, de kudde verlaten
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik wel!
Ik ga slapen ik ben moe
Doe mijn beide oogjes toe
Heere houdt ook deze nacht
Over mij getrouw de wacht
Amen
Nee, ook in die tijd zat ik al in "het verzet"quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Jij zal het wel weten, jij let beter op dat soort zaken dan ik.
De laatste vond ik het mooiste.quote:Ik ga slapen, ik ben moe,
'k sluit mijn beide oogjes toe,
Heere houd ook deze nacht,
over [naam] getrouw de wacht.
't Boze dat ik heb gedaan,
zie het Heere toch niet aan.
Schoon mijn zonden vele zijn,
maak om Jezus wil mij rein.
Zorg voor arme kind'ren Heer,
en herstel de zieken weer.
Ja, voor alle mensen saam,
bid ik u in Jezus naam.
Sta mijn ouders trouw ter zij,
wees mijn vrienden ook nabij.
Geef ons allen nieuwe kracht,
door de rust van deze nacht.
Doe mij dankbaar en gezond,
opstaan in de morgenstond.
Als ik mijn oogjes open doe,
lacht Uw zon mij vrolijk toe.
Amen
Dat was de korstequote:Zondag 2
Vraag 3: Waaruit kent u uw ellende?
Antwoord:
Uit de wet van God.1
Je bent dus toch een ventquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:39 schreef FANN het volgende:
ik ga nooit zonder zingen de kerk uit dussssssss
maar ik wil GODVERDOMME nu wel effe koffie
Ik denk dat het een versje is uit het repertoire van Fann zelfquote:
en dat had jij van de week iets te zeggen over mijn muzieksmaak?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:39 schreef FANN het volgende:
ik ga nooit zonder zingen de kerk uit dussssssss
maar ik wil GODVERDOMME nu wel effe koffie
De mijnese over drie jaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
De Euromast is jarig50 jaar
[ afbeelding ]
Hebben ze die er later aan genaaid?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Het eerste jaar had ie nog geen 'mastje':+
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie HvN gezien? Daar was een poes die had 13 kittens gekregen
ja....lieffff he die babypoetsiesquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
niet gezien. gister wel op at5 een met 11 ofzo en met de afsluiting 11 tot nu, maar de dag is nog niet voorbij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Let dan toch ook op Dquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik nam net een slok en proestte bijna mijn melk weer uit
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij jou ook????...en waaien....en ik lig lekker in bed...te luisteren naar de regen
Dat zijn stormloopkitensquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Al een mailtje gestuurd dat je er wel 2 wil overnemen?
D kletst maar wat, 't is bijna een monumentquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze die er later aan genaaid?
Dat zou heel goed kunnen, de vrouw praatte inderdaad nogal Amsterdamsquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
niet gezien. gister wel op at5 een met 11 ofzo en met de afsluiting 11 tot nu, maar de dag is nog niet voorbij.
zou best dezelfde kunnen zijn geweest
Misschien kun je subsidie aanvragen bij monumentenzorgquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D kletst maar wat, 't is bijna een monument
Zo schattig, hoorde je ze piepen en hoe die mama-poes met die poesjes aan het slepen gingquote:
Jonguh, d'r zit nog geen rimpel in, 't is de enige spier die een beetje getraind isquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kun je subsidie aanvragen bij monumentenzorg
Bijna? Maar nog niet helemaalquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D kletst maar wat, 't is bijna een monument
Heejquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Shit weer! Dan maar in herberg Den Ouden Lui overnachten.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kun je subsidie aanvragen bij monumentenzorg
tis dat ik er al 2 heb maar dan smelt je wel weer als je dat zietquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo schattig, hoorde je ze piepen en hoe die mama-poes met die poesjes aan het slepen ging
Ja echt he, het is zo verleidelijk. Het lijkt me ook zo mooi om mee te maken dat je poes een nestje krijgtquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis dat ik er al 2 heb maar dan smelt je wel weer als je dat ziet
Anders word je zo'n poezenvrouwtje met 14 kattenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mag uit pure zelfbescherming niet naar kittens kijken
Ik zal het hier ff doorgeven, zodat ze je met open pootjes zullen ontvangenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Poezen! Weet je lastig die te magnetronnen zijn
Dat zegt mijn vriendje altijd, Die ziet dat helemaal voor zich.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders word je zo'n poezenvrouwtje met 14 katten
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zal het hier ff doorgeven, zodat ze je met open pootjes zullen ontvangen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij ook trusten dan![]()
ik ga dwalen over fok enzulks
Eyo!quote:
En wanneer gaan jullie samenwonen?quote:
Ik mag toch niet samenwonen! Celibaat enzo!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wanneer gaan jullie samenwonen?![]()
Vriendje ligt hier nu ook tevreden te slapen, maar samenwonen ik moet er niet aan denken!
Nou...na 1 week is dat misschien wel erg snelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wanneer gaan jullie samenwonen?![]()
Vriendje ligt hier nu ook tevreden te slapen, maar samenwonen ik moet er niet aan denken!
Dat noteer ik ff...dat begrijp je natuurlijk wel hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mag toch niet samenwonen! Celibaat enzo!
Hij is niet hier nuquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk he, samen laptoppen?
Check mijn posthistorie voor het bewijs.
1 week pas?!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou...na 1 week is dat misschien wel erg snel![]()
we kijken wel ff na 3 weken
.nee we hadden elkaar wel vaker gezienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
1 week pas?!
Welnee jullie gaan al veel langer met elkaar!
toch?
Het voelt al als eeuwen jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
1 week pas?!
Welnee jullie gaan al veel langer met elkaar!
toch?
Samen fokken is leuk, ook als hij niet naast je op de bank hangt.quote:
dat doen wij niet hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Samen fokken is leuk, ook als hij niet naast je op de bank hangt.
Ik doe wel eens de posthistorie van vriendje checken.
gelukkig doet hij dit niet dus kan ik dit vrij zeggen.
Echt belachelijk. En klagen heeft geen zin natuurlijk want ze is moderator.quote:
Ja sinds ze van SEX is....is het echt helemaal foutquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt belachelijk. En klagen heeft geen zin natuurlijk want ze is moderator.
Ik vind dit ver over de grens.
Tot hier en niet verder en dan toch er overheen hè! Zo zijn ze!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt belachelijk. En klagen heeft geen zin natuurlijk want ze is moderator.
Ik vind dit ver over de grens.
Jongen! Ik ben kwaad!quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja sinds ze van SEX is....is het echt helemaal fout
Het grapje was dat ik niet kwaad was over "hoer" maar over het feit dat ik geld mis ben gelopen. Snap je? Hij was al niet leuk en als ik 'm uit moet leggen is er helemaal niets van overquote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ja want opeens ben ik een ander mens.
Echt hoor!
happerde happpppppppppquote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ja want opeens ben ik een ander mens.
Echt hoor!
Ja sorry, lange dag?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het grapje was dat ik niet kwaad was over "hoer" maar over het feit dat ik geld mis ben gelopen. Snap je? Hij was al niet leuk en als ik 'm uit moet leggen is er helemaal niets van over
Zie je! Zelfs als ze meepost leest ze onze posts niet meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry, lange dag?![]()
Ik volg het allemaal niet meer zo op dit tijdstip/
Godver.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Liesje is echt kudt sinds ze blauw is. Heel arrogant enzo, post hier nauwelijks nog.
Je had Liesje graag gemolken? Heeft die lekkere spenen dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee hoor, Liesl
Ik had dit graag nog wat meer uitgemolken maar ik ga op bed...
Trusten, babe
Ik reageer enkel nog op de tetten van Meraquote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je had Liesje graag gemolken? Heeft die lekkere spenen dan?
tis meer dat het een hoop herinneringen terug brengtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
En ik klik het wegLive is niet zo tof in dit geval.
De clip is weer wat minder.
Eigenlijk is de clip wel lief ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis meer dat het een hoop herinneringen terug brengt
Zeg U had toch een rode converse tas?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
0:40
[ link | afbeelding ]
Dat was even zoeken ja.
Sowieso!!
Maar was wel leuk
Je hebt beide ervaren?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:
Je werd er misschien ietsjes meer ingezogen, maar dat gebeurt bij de reguliere 3D ook ruim voldoende, vind ik.
Niet qua Alice, maar als ik het vergelijk met Avatar zie ik weinig 'opzienbarend' verschil qua beleving (quote:
Misschien omdat je ze 'verkeerd om' gezien hebt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet qua Alice, maar als ik het vergelijk met Avatar zie ik weinig 'opzienbarend' verschil qua beleving () . Geen opzienbarend verschil eigenlijk.
Lijkt me stug dat de IMAX beleving (quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:51 schreef D. het volgende:
Misschien omdat je ze 'verkeerd om' gezien hebt.
Avatar lijkt mij dé IMAX film, Alice is een 'gewone' 3D film.
Ik vond die blauwe rups ook zo cool.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat de IMAX beleving () bij Avatar stukken hoger ligt dan bij Alice.
Hoe dan ook: Alice was wel een geweldige film.
Ik dacht van wel, vanwege die vernieuwende cameratechniekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat de IMAX beleving () bij Avatar stukken hoger ligt dan bij Alice.
quote:Hoe dan ook: Alice was wel een geweldige film.
Posts van jou verwijderen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:16 schreef Copycat het volgende:
Lies! Heb jij mijn remarks in het sexsnacks topic verwijderd?
Gaat niks boven stamppot met worst en een kuiltje voor de jus!
Ik vond opeens geen SEX in mijn meest actieve (...) topics, vandaar. Verder boeien want het is vrijdag en ik vind vast nog wel andere topics om in te participerenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:23 schreef liesje1979 het volgende:
Naja hij is in ieder geval weg.
Ik heb helemaal niets gemod in dat topic.
Belevenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
Dat moet je in de bios beleven! Niet thuis!
Belevingquote:
Ik denk niet dat ik iemand zover kan krijgen daarvoor naar de bios te gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beleving.
Maar serieus lijkt het me zonde om deze film in gedownloade versie thuis te kijken.
Serieus? Quelle Cultuurbarbaren!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:52 schreef D. het volgende:
Ik denk niet dat ik iemand zover kan krijgen daarvoor naar de bios te gaan
De dag dat ik alleen naar de bios ga is de dag dat...eh..ik alleen naar de bios gaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Quelle Cultuurbarbaren!
Dan ga je toch lekker alleen.
Met nacho's en salsadip,
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:32 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Een stralende zon, dus Teun, dan moet het nu in Holland minder mooi weer ziijn..
Neun he..dat zou me wat zijn...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Het is hier inderdaad regenachtig. Maar 't kan ook gewoon op beide plaatsen mooi zijn hè, er zijn niet altijd depressies.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Telefoon.
"Ja hoi, ben je thuis? Dan komen we even een bankstel brengen."
"Nee, natuurlijk ben ik niet thuis, mam. Ik werk elke doordeweekse dag."
"Oh. Ja want vandaag hebben we een bak, dus kunnen we het komen brengen."
"Eh ja, dan had ik dat wat eerder moeten weten. Dan had ik een uurtje in kunnen plannen om naar huis te gaan. Nu gaat dat niet meer."
"Ja lekker dan... Hoe laat ben je nu thuis dan??"
"Als het méézit 5 uur."
"Nah, ja, dat moet dan maar."
Klacht: moeders die ervan uitgaan dat je thuis bent op vrijdag terwijl je pas een jaar of 6 kantoorwerk doet doordeweeks.
Klacht 2: moeders die jou de schuld geven dat je geen tijd hebt als ze zelf iets vergeten zijn door te geven.![]()
Anti-klacht: Bankstel!
Nacho's en salsadip in de bioscoopquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Quelle Cultuurbarbaren!
Dan ga je toch lekker alleen.
Met nacho's en salsadip,
antiklachtenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Telefoon.
"Ja hoi, ben je thuis? Dan komen we even een bankstel brengen."
"Nee, natuurlijk ben ik niet thuis, mam. Ik werk elke doordeweekse dag."
"Oh. Ja want vandaag hebben we een bak, dus kunnen we het komen brengen."
"Eh ja, dan had ik dat wat eerder moeten weten. Dan had ik een uurtje in kunnen plannen om naar huis te gaan. Nu gaat dat niet meer."
"Ja lekker dan... Hoe laat ben je nu thuis dan??"
"Als het méézit 5 uur."
"Nah, ja, dat moet dan maar."
Klacht: moeders die ervan uitgaan dat je thuis bent op vrijdag terwijl je pas een jaar of 6 kantoorwerk doet doordeweeks.
Klacht 2: moeders die jou de schuld geven dat je geen tijd hebt als ze zelf iets vergeten zijn door te geven.![]()
Anti-klacht: Bankstel!
Want in Klundert bestaat de bioscoop uit één rij stoelen waar je ook nog eens bij elkaar op schoot zit?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nacho's en salsadip in de bioscoop![]()
God, wat heb ik daar een hekel aan als mensen dat doen![]()
*krrr *kggg *kkrrrrrgg* *meeeuuuuur
Alsof je in een bioscoop twee meter van elkaar vandaan zit?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want in Klundert bestaat de bioscoop uit één rij stoelen waar je ook nog eens bij elkaar op schoot zit?
Laatst in Malden met D_K hadden we zeg maar een plekje met een love seatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alsof je in een bioscoop twee meter van elkaar vandaan zit?
Dus nou heb je die film nog niet gezien?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laatst in Malden met D_K hadden we zeg maar een plekje met een love seat...en verders niemand naast ons...
Dus jij ruikt het als iemand die een paar stoelen van je vandaan zit nacho's zit te eten? En dan ruik je ook of het met salsa- of guacomoledip is? Jammer genoeg bestaat Wedden Dat niet meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alsof je in een bioscoop twee meter van elkaar vandaan zit?
Whahaha ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus jij ruikt het als iemand die een paar stoelen van je vandaan zit nacho's zit te eten? En dan ruik je ook of het met salsa- of guacomoledip is? Jammer genoeg bestaat Wedden Dat niet meer.
Maar je zou je eens een keer niet ergens aan ergeren natuurlijk.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef Laysa het volgende:
Whahaha ik moest hardop lachen...Mera neemt jouw rol over
![]()
nu heb ik wel zin in nacho'squote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus jij ruikt het als iemand die een paar stoelen van je vandaan zit nacho's zit te eten? En dan ruik je ook of het met salsa- of guacomoledip is? Jammer genoeg bestaat Wedden Dat niet meer.
Maar je zou je eens een keer niet ergens aan ergeren natuurlijk.
Dat had ik laatst met CarO ook. Quelle romantique.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laatst in Malden met D_K hadden we zeg maar een plekje met een love seat...en verders niemand naast ons...
Nee...maar je bent wel vaak cynisch en sarcastisch...en dat geeft niets...das gewoon Cc hier...quote:
Ik geloof niet dat Cc ooit zal antiklagenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
* rent heel hard weg
Echt niet. Mera wint met een enorme afstand. Yay, go Mera. Go go go!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Oh ja. Dat zeker. Maar ik erger me niet zo snel aan van alles ... en nog wat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:50 schreef Laysa het volgende:
Nee...maar je bent wel vaak cynisch en sarcastisch...en dat geeft niets...das gewoon Cc hier...
kropen jij en Caro ook zo lekker dicht tegen elkaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat had ik laatst met CarO ook. Quelle romantique.Jeu de vivre, jeweettog.
Maandag gaan we naar Alice want die hebben al een keer gezien!
Mera is een beetje moe denk ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja. Dat zeker. Maar ik erger me niet zo snel aan van alles ... en nog wat.
Bijna op schoot gewoon!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
kropen jij en Caro ook zo lekker dicht tegen elkaar...en nog een keer Alice
Slaapkopquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef remlof het volgende:
Ow ja, goeiemorgen. Werd ik me zomaar toch al om 10 uur wakker op m'n vrije dag
Dat krijg je, met die gedownloade kutversies.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef D. het volgende:
Oja, eindconclusie is dat Alice 'wel aardig' was. Nothing more, nothing less.
Klaag niet zo!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat krijg je, met die gedownloade kutversies.
Zonder nacho's.
Tja, de belevingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat krijg je, met die gedownloade kutversies.
Zonder nacho's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |