quote:
Neuhquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:59 schreef gomi het volgende:
ah ze kloppen allemaal best wel een beetje. iedereen vindt er wel wat in wat correct is
Ik ben in shockquote:
hehehe. ok soms slaan ze de plank misquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
Van dat hout was geen hout te snijden
whut?quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Als je Leeuw bent, wat ben je dan als Chinees sterrenbeeld?
gekookt...quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Als je Kreeft bent, wat ben je dan als Chinees sterrenbeeld?
gaat op geboortejaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Hitler Jugend hè. Een minderjarige die zich in die jaren bij een toen legale en grote organisatie aansloot, hoogstwaarschijnlijk op aandringen van zijn ouders, ik vind niet dat je dat iemand dan later nog kan aanrekenen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat dan paus mag worden
http://www.starmanproduct(...)eessterrenbeeld.htmlquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
het gaat om het jaar, niet de maandquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Vrouwenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
teruglezen, newbiemods.
Sorry ik vind dat je als hoofd van de kerk ook niet bij de Hitler jugend mag hebben gezeten, die moet zo schoon als een maagd zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hitler Jugend hè. Een minderjarige die zich in die jaren bij een toen legale en grote organisatie aansloot, hoogstwaarschijnlijk op aandringen van zijn ouders, ik vind niet dat je dat iemand dan later nog kan aanrekenen.
Veel kwalijker is het dat hij kennelijk als kardinaal kindermisbruik in de doofpot heet gestopt. Dat is misdadig. Het zou moeten worden uitgezocht door justitie en indien schuldig dan mag hij in de gevangenis verder pauzen wat mij betreft.
Groet,
Aap (land)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |