quote:
Neuhquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:59 schreef gomi het volgende:
ah ze kloppen allemaal best wel een beetje. iedereen vindt er wel wat in wat correct is
Ik ben in shockquote:
hehehe. ok soms slaan ze de plank misquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
Van dat hout was geen hout te snijden
whut?quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Als je Leeuw bent, wat ben je dan als Chinees sterrenbeeld?
gekookt...quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Als je Kreeft bent, wat ben je dan als Chinees sterrenbeeld?
gaat op geboortejaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Hitler Jugend hè. Een minderjarige die zich in die jaren bij een toen legale en grote organisatie aansloot, hoogstwaarschijnlijk op aandringen van zijn ouders, ik vind niet dat je dat iemand dan later nog kan aanrekenen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat dan paus mag worden
http://www.starmanproduct(...)eessterrenbeeld.htmlquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
het gaat om het jaar, niet de maandquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Vrouwenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
teruglezen, newbiemods.
Sorry ik vind dat je als hoofd van de kerk ook niet bij de Hitler jugend mag hebben gezeten, die moet zo schoon als een maagd zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hitler Jugend hè. Een minderjarige die zich in die jaren bij een toen legale en grote organisatie aansloot, hoogstwaarschijnlijk op aandringen van zijn ouders, ik vind niet dat je dat iemand dan later nog kan aanrekenen.
Veel kwalijker is het dat hij kennelijk als kardinaal kindermisbruik in de doofpot heet gestopt. Dat is misdadig. Het zou moeten worden uitgezocht door justitie en indien schuldig dan mag hij in de gevangenis verder pauzen wat mij betreft.
Groet,
Aap (land)
Je bent gewoon dwars, ook in deze. Stond er vast wel in?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
Van dat hout was geen hout te snijden
ik vind dat een geloof gewoon niet eens een hoofd moet hebbenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry ik vind dat je als hoofd van de kerk ook niet bij de Hitler jugend mag hebben gezeten, die moet zo schoon als een maagd zijn
Nee, daar stond dat ik stijlvol was of zoietsquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent gewoon dwars, ook in deze. Stond er vast wel in?
Nou ja dat sowiesoquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind dat een geloof gewoon niet eens een hoofd moet hebben
quote:
Ik ben ook RK, geloof ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mijn ouders zouden zeggen "RK is ook geen geloof, 't is een dwaalleer"
Als in denken dat 'God' bestaat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
is er uberhaupt iemand in dit topic gelovig?
Ja heerlijk!quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
Neh, maar ik heb wel op een christelijke basisschool gezetenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
't Is er bij mij vroeger redelijk ingetimmerd. Ik weet het niet, ik geloof in ieder geval in Chinese sterrenbeeldenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
hmm, ik volgens mij niet eensquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, maar ik heb wel op een christelijke basisschool gezeten
Tofquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ja heerlijk!
Eerst even wakker worden en even in de tuin gezeten en van de zon genoten.
Toen in een tshirtje naar de stadDe film was tof maar ik had het wel een beetje koud
Daarna even geslapen en net hebben we de finale van Wie is de mol gekeken, wat we al het hele seizoen hebben gevolgd. Leuk!
En nu nog een stukje The Office meepikken.
Hoe was jouw dag?
Hadden jullie trouwens ook een beetje vermoeiede ogen na een film kijken met zo'n 3D brilletje op?
hehehe. chinezen heersenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is er bij mij vroeger redelijk ingetimmerd. Ik weet het niet, ik geloof in ieder geval in Chinese sterrenbeelden
Nee maar wel streng gelovig (gereformeerd vrijgemaakt) opgevoed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu heb ik lavenderr en liesje weggejaagd.
* link gaat zoeken
http://www.starmanproduct(...)eessterrenbeeld.html!
Ik heb daar niet onder geleden hoor en ben er ook niet misbruikt.quote:
hmmm best wel veel gelovige opvoeding dus, maar niemand is gelovig gebleven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar wel streng gelovig (gereformeerd vrijgemaakt) opgevoed.
Lief dat je het vroeg trouwens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tof, mijn dag was heul niet bijzonder. Gewerkt, en dat ging verder prima
.
Het was legaal en hij was kind. Of je nou vuilnisman of paus bent, daar mag je dan iemand niet op afrekenen vind ik.. Maar het maakt wél lekker stemming natuurlijk: die smeerlap was ook nog eens lid van de HITLER jugend!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry ik vind dat je als hoofd van de kerk ook niet bij de Hitler jugend mag hebben gezeten, die moet zo schoon als een maagd zijn
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar niet onder geleden hoor en ben er ook niet misbruikt.
Ik weet nu wel waarom we kerst vieren, behalve om ons te buiten te gaan aan veuls te veul eten
Ik heb geen gelovige opvoeding gehad, mijn ouders stuurden mij naar een christelijke basisschool omdat daar alle nette kinderen uit de buurt heen gingen. De openbare school was voor de iets minder nette kinderenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm best wel veel gelovige opvoeding dus, maar niemand is gelovig gebleven.
hehe, ik ging altijd naar openbaar onderwijs.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen gelovige opvoeding gehad, mijn ouders stuurden mij naar een christelijke basisschool omdat daar alle nette kinderen uit de buurt heen gingen. De openbare school was voor de iets minder nette kinderen
Maar het vreemde is dat je vaak niet weet wat je niet weet en de meer dingen die je niet weet dan je denktquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat ik eigenlijk wel geloof, beter gezegd absoluut zeker weet, is dat mensen universeel veel en veel te dom zijn om überhaupt maar te weten wat er is en hoe het komt.
Je vond 't wel een arrogante ajax-goalquote:
En je bent dus gewoon een heidenequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik ging altijd naar openbaar onderwijs.
ik ben minder net![]()
ah 1e helft deed gae wel leuk meequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is helemaal niks, niet eens een wedstrijd
We'll see.quote:
Het eerste deel, daar is geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het vreemde is dat je vaak niet weet wat je niet weet en de meer dingen die je niet weet dan je denkt
Ik op een katholiekequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, maar ik heb wel op een christelijke basisschool gezeten
hehe, ja wij ws niet idd.quote:
Alleen "Uw Koninkrijk kome" schiet me even te binnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik op een katholieke
Ik kan nog steeds het 'Onze vader' uit mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |