En ik een meisje, wat een leuke dochter heb je tochquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:
Jeetjeik zou dr bijna een jongetje voor gaan bakken
ZO eng wassie ook weer niet hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:05 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb 'em weggehaald uit t vorige topic. Pinq zou je hem hier weg willen halen?
Ik ook!!!quote:
Dit maakt de foto nog leuker! Ik dacht dat hij een blokkenkar in dook, maar ik zie nu dat het een beest isquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef Marie79 het volgende:
Nou... Maarten knuffelt met Toos![]()
![]()
En Toos doet.... behalve "ieuw" zeggen, helemaal NIETS!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:48 schreef mikey-joshua het volgende:
tis een oude almaar blijft mn favoriete en mooiste foto tot nu toe
[ afbeelding ]
Wat een boef hequote:
inlijsten is lastig als ie maar zo klein isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:00 schreef McLaura het volgende:
Vicky, wat een leuke pasfoto, die moet je inlijsten
Dan ligt het dus toch niet aan mij!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:06 schreef freecell het volgende:
AsyAf en toe lijkt jouw gozertje best op de mijne op bepaalde foto's... Zijn we dan toch kloons?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:17 schreef freecell het volgende:
Ik ook, maar ik durfde het niet te roepen, omdat ik niet wist of je dat stom vond
Ook draagfoto'sJij hebt gewoon hetzelfde zwarte-piekhaartjes-uitzicht als ik
Is dat een poes?quote:
Hihiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:17 schreef Lijnloos het volgende:
Even in de herhaling, omdat ie zo leuk is
[ afbeelding ]
Dat tandloze mondjequote:
Heerlijk hè, in het grote bad! Mila vindt dat ook zo fijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:
even snel, gebakje in het grote bad, ze kan zelf zitten en geniet van dr badje zo
[ afbeelding ]
water over dr hoofd, voelt gek haha
Omdat mijn foto's soms erg groot zijn en dat laadt niet prettig voor sommige mensen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:10 schreef Twinkly het volgende:
Ooowh wat is Harry leukWaarom in linkjes
spam FTW
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Asyniur het volgende:
Spam!
mijn uitzicht als ik Harry in de tummytub doe
Effe hangen in de tummytub
Om papa op te vrolijken
Relaxen aan de borst
En kiek tan!
[ afbeelding ]
Ik moet bij de foto's van Lente ook vaak aan Leah denken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind Leah zo'n mooi meisje. Ze heeft zo'n zachte, tedere oogopslag.
Ze kijkt een beetje van: Help me nou, ze zijn gek gewordenquote:
Ik vind haar ook heel mooi. Ze kijkt zo wijs en sereen en dat zit vooral in haar mondje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind Leah zo'n mooi meisje. Ze heeft zo'n zachte, tedere oogopslag.
Ja, dat vind ik ook! Ze kijken vaak een beetje serieus en dromerig op foto's.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:57 schreef lily het volgende:
Ik moet bij de foto's van Lente ook vaak aan Leah denken.
Niet dat ze nu zo ontzettend veel op elkaar lijken maar meer hetzelfde type ofzo?
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:05 schreef Poppejans het volgende:
Oh mini Xeentje wat een leukerd ben jijDat haar, die lok is precies een kuif model
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webkim: Wat een mooie foto's! en die laatste is helemaal![]()
![]()
Poppejans: Heerlijk droomkoppie
Xeentje je bent een mooi meiske! Met hele leuke kleertjes aan!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
hebbie de sloffenfoto gezien? (blz terug geloof ik)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
En in t echt nog veel vertederender![]()
[sub\ of hoe je t schrijft
[/sub]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Asyniur het volgende:
Wat een mooie kinders weer hier!
Even mijn kaboutertje showen mét heuse Ynske sloffen en stapeltoren!
[ afbeelding ]
Superfotoquote:
Kom ik speciaal kijken voor jou, staat er geen foto bij!quote:
Mijn kind is te groot voor het fototopicquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Kom ik speciaal kijken voor jou, staat er geen foto bij!Que pasa?
En al die zoetjeswaaronder dat kleine ventje van Webkim, en Niels <3 Awwww...
En de foto van Mikey-Joshua met trommel, die afwachtende blik, geweldig. Genieten he, kindjes met muziek <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |