Dan ligt het dus toch niet aan mij!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:06 schreef freecell het volgende:
AsyAf en toe lijkt jouw gozertje best op de mijne op bepaalde foto's... Zijn we dan toch kloons?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:17 schreef freecell het volgende:
Ik ook, maar ik durfde het niet te roepen, omdat ik niet wist of je dat stom vond
Ook draagfoto'sJij hebt gewoon hetzelfde zwarte-piekhaartjes-uitzicht als ik
Is dat een poes?quote:
Hihiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:17 schreef Lijnloos het volgende:
Even in de herhaling, omdat ie zo leuk is
[ afbeelding ]
Dat tandloze mondjequote:
Heerlijk hè, in het grote bad! Mila vindt dat ook zo fijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:
even snel, gebakje in het grote bad, ze kan zelf zitten en geniet van dr badje zo
[ afbeelding ]
water over dr hoofd, voelt gek haha
Omdat mijn foto's soms erg groot zijn en dat laadt niet prettig voor sommige mensen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:10 schreef Twinkly het volgende:
Ooowh wat is Harry leukWaarom in linkjes
spam FTW
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Asyniur het volgende:
Spam!
mijn uitzicht als ik Harry in de tummytub doe
Effe hangen in de tummytub
Om papa op te vrolijken
Relaxen aan de borst
En kiek tan!
[ afbeelding ]
Ik moet bij de foto's van Lente ook vaak aan Leah denken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind Leah zo'n mooi meisje. Ze heeft zo'n zachte, tedere oogopslag.
Ze kijkt een beetje van: Help me nou, ze zijn gek gewordenquote:
Ik vind haar ook heel mooi. Ze kijkt zo wijs en sereen en dat zit vooral in haar mondje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind Leah zo'n mooi meisje. Ze heeft zo'n zachte, tedere oogopslag.
Ja, dat vind ik ook! Ze kijken vaak een beetje serieus en dromerig op foto's.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:57 schreef lily het volgende:
Ik moet bij de foto's van Lente ook vaak aan Leah denken.
Niet dat ze nu zo ontzettend veel op elkaar lijken maar meer hetzelfde type ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |