Leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 05:44 schreef Rensjebree het volgende:
Ik had die van mij toevallig van de week weer even in de auto gehangen.
toen kwam deze oma voorbij met haar prei!
Uit verveling heb ik er maar wat mee gedaan.
Cool, meteen twee besteld.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef Mercer het volgende:
Kick!
Ik ga deze kopen. Er zijn twee varianten lenzen. Ik heb ff gezocht om de "wide angle" te vinden. Er staat dat 'ie HD is, maar is geen echte HD, maarja echte HD is vl duurder. Dit lijkt me een mooie oplossing voor 47 toch?
http://cgi.ebay.nl/HD-LCD(...)&hash=item255f6ecd59
Wow, best goede kwaliteit voor die prijs! Denk dat ik er ook 1 bestel.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef Mercer het volgende:
Kick!
Ik ga deze kopen. Er zijn twee varianten lenzen. Ik heb ff gezocht om de "wide angle" te vinden. Er staat dat 'ie HD is, maar is geen echte HD, maarja echte HD is vl duurder. Dit lijkt me een mooie oplossing voor 47 toch?
http://cgi.ebay.nl/HD-LCD(...)&hash=item255f6ecd59
In welke zin? Als jij zelf een ongeluk veroorzaakt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:10 schreef Bastard het volgende:
Blijft aanlokkelijk, maar het kan ook tegen me gebruikt worden dat houdt me dus tegen
Nou vond ik toch niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:22 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Camera zat in de verkeerde auto in dit geval
Je had toch veel eerder op de rem gekund? En niemand verwacht dat jij heel hard zo'n rotonde op komt zeilen.quote:
Juist.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:21 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
In welke zin? Als jij zelf een ongeluk veroorzaakt?
Altijd het onverwachte verwachtenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Je had toch veel eerder op de rem gekund? En niemand verwacht dat jij heel hard zo'n rotonde op komt zeilen.
Dan zou ik hem op je motorkap plaatsen, naar het windscherm gerichtquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:23 schreef kikoooooo het volgende:
Zit er zelf ook zwaar aan te denken om een camera aan te schaffen om debielen die ik onderweg tegenkom te delen
Want jij weet precies hoe ik rij?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan zou ik hem op je motorkap plaatsen, naar het windscherm gericht
Nee. Maar je hebt het over debielenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Want jij weet precies hoe ik rij?
Wat een mongool die filmende auto. Totaal onnodig om je auto er zo tussen te proppen. Ok, het witte busje maakte ook een foutje maar dat kan gebeuren.quote:
Ik vind dat die caddy helemaal niet fout is. Rotondes hoor je normaal te nemen. En die caddy komt er keurig op, maar die mongool met ze camera remt ook niet eens af, ipv daarvan flikker hij zichzelf ernaast, helemaal achterlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat een mongool die filmende auto. Totaal onnodig om je auto er zo tussen te proppen. Ok, het witte busje maakte ook een foutje maar dat kan gebeuren.
Heb jij ze al binnen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:01 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Cool, meteen twee besteld.
Ik heb nog een zooi sd-kaartjes liggen.
Nog nietquote:
Ik ben benieuwd.quote:Destination - Netherlands
The item (RB*********HK) left Hong Kong for its destination on 10-Jan-2011
idd, ik heb niks tegen rechts inhalen als iemand heel sloom op de linker strook rijdt, maar dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat een mongool die filmende auto. Totaal onnodig om je auto er zo tussen te proppen. Ok, het witte busje maakte ook een foutje maar dat kan gebeuren.
Hij neemt op in cycles van 2, 10 of 15 minuten. Als hij vol is, gooit hij de eerste cycle er weer af, en heeft dan weer ruimte.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:53 schreef Palomar het volgende:
[..]
Vraag me alleen wel af hoe jullie het doen qua vollopen van de memory card? Want als je het ding continu mee laat draaien dan is die toch zo vol? OF zit er op die duurdere camera's een functie dat ie automatisch weer ruimte vrij maakt?
En die link die jij postte is de 120 graden versie? Want hier staat er nog n en die is ruim 100 dollar:quote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef Mercer het volgende:
Ik heb ontdekt dat er 3 modellen zijn trouwens. Volgens mij is de Ebay link die ik hierboven heb gegeven van de juiste, de HD720P DVR-007. Die kan je dus herkennen aan de HDMI output.
[..]
Als de foto's origineel van het product zijn, dan is het iig een wide angle lens.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En die link die jij postte is de 120 graden versie? Want hier staat er nog n en die is ruim 100 dollar:
http://cgi.ebay.com/HD-72(...)&hash=item4150eff859
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |