Nee, in zijn Stampertje outfit. We eten vandaag sla-stamppotquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan zegt hier: Dus NokMANda staat in z'n blote fluit achter het fornuis?
Pagan zegt hier: Dus NokMANda staat in z'n blote fluit achter het fornuis?quote:
Lekker! Eindelijk voorjaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, in zijn Stampertje outfit. We eten vandaag sla-stamppot
Ik mag voor jou inderdaad hopen dat ie geen griekse ballen met tzaziki heeftquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker! Eindelijk voorjaar![]()
Pagan heeftmaakt Griekse ballen met tzaziki en kritharaki![]()
![]()
Ei was me al te veel moeite.quote:
Ja fijn is dat hé. Wij halen de groente en een hoop andere dingen altijd hier bij de biologische kruidenteler, die heeft er ook een kleine winkel bij. Op maandag krijg je de bestellijst toegemaild en op vrijdag halen we de bestelling dan op. Dat zijn zulke leuke, lieve mensen ook, zijn in de loop der tijd echt vrienden geworden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:27 schreef nokwanda het volgende:
Het was hier de bedoeling om rundersaucijsjes met bloemkool te eten, maar ik was gisteravond vergeten om die uit de vriezer te halen. En de mannen hadden inmiddels eigenlijk wel behoefte aan vlees. Jammer voor ze. De slastamppot is ook vega hier
We hebben net besloten alleen nog maar vlees bij de boer te halen, en daar verkopen ze alles uit de diepvries.
De melk is er trouwens echt goddelijk. Zo van de koe
Ja, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik mag voor jou inderdaad hopen dat ie geen griekse ballen met tzaziki heeft
Hoewel je nu wel ongeveer permanent op de juiste hoogte verblijft om dat goed te kunnen eten en aanschouwen![]()
Oh zoiets zou ik ook heel graag willen, maar helaas is dat nergens hier, alleen van die biogroentetassen, maar die zijn niet echt geschikt voor 1 persoon helaas.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja fijn is dat hé. Wij halen de groente en een hoop andere dingen altijd hier bij de biologische kruidenteler, die heeft er ook een kleine winkel bij. Op maandag krijg je de bestellijst toegemaild en op vrijdag halen we de bestelling dan op. Dat zijn zulke leuke, lieve mensen ook, zijn in de loop der tijd echt vrienden geworden.
Hij had vorig jaar een mega opdracht, alle "Groene Weg Slagers" uit heel Nederland hadden een spaaraktie, zoveel stempels, bio kruidenplantje gratis, nou, hij heeft het geweten! Vrachten prachtige kruiden geleverd door heel Nederland! Heerlijk.
Nee, en hier bestel alles op maat, die tassen, jij in je eentje een maand aan de koolraap!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh zoiets zou ik ook heel graag willen, maar helaas is dat nergens hier, alleen van die biogroentetassen, maar die zijn niet echt geschikt voor 1 persoon helaas.
De groententassen, daarvoor zoek ik hier ook nog een leuk adresje. Hoewel we de marokkaan twee deuren verder eigenlijk ook wel willen blijven sponsoren. Hij is net begonnen. Helemaal geen winkelier eigenlijk. Die man is zo schoon dat ie zijn paprika's en tomaten zo ongeveer staat op te poetsen. Maar hij is zo ontzettend aardig en zijn groenten zijn absoluut prachtig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, en hier bestel alles op maat, die tassen, jij in je eentje een maand aan de koolraap!![]()
Hhier gaan weMisschien straks nog.
Ha, ze worden juist extreem goed afgebakkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Maes, die pups zijn zo sloom, ik zou al niet meer willen als ik jou was
Een grote?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben gisteren een nieuwe tv gekocht.
That's the spirit!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Ha, ze worden juist extreem goed afgebakken
Dat zou ik best willen kijken, maar op welke zender?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
That's the spirit!
Kijkt er hier nog iemand naar Bonje met de Buren, met die buren die het vier keer per nacht doen en waar de andere buren dan wakker van liggen? Elke nacht?
Ja hier....je zult maar zulke buren naast je hebben....gun ze hun pleziertjes maar wanneer slapen die lui dan als ze elke nacht uren bezig zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
That's the spirit!
Kijkt er hier nog iemand naar Bonje met de Buren, met die buren die het vier keer per nacht doen en waar de andere buren dan wakker van liggen? Elke nacht?
2 per jaar? serieus? Heb jij een geluk!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Oeh bah teken, ondanks dat ik nog niet aan twee teken per jaar kom in totaal op alle honden samen gruwel ik er echt van. Ik check de honden echt na elke wandeling grondig
Ja dat vond ik later in het programma dus ook!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:30 schreef nokwanda het volgende:
Die blonde uit bonje bij de buren is wel een ontiegelijk zeikwijf imo, hoor.
Ja, snap het ook niet zo goed dat iemand de hele boel bij elkaar moet schreeuwen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vond ik later in het programma dus ook!
Gaat het al die tijd goed, ga je meteen jankend naar de buren als ze overdag (!!) meezingt met een liedje.
Maar die Italiaanse was in het begin ook echt een feeks hoor.
'Als je last van me hebt dan verhuis je maar naar de Noordpool'
Nou ik zou van allebei goed gek worden......quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, snap het ook niet zo goed dat iemand de hele boel bij elkaar moet schreeuwen.
Maar hey.... liever als ze seksen dan van de ruzie. Daar word je pas gek van. heb ooit eens buren gehad die allebei zwaar aan de heroine zaten. Die maakten iedere nacht ruzie over wie wiens methadon had gejat. De enige nachten dat het kalm was, was als zij ging tippelen. Om gek van te worden.
Lekker doorzappen, het is een vreselijke kutfilm.. chaos, onduidelijk en het heeft niet eens een einde.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:51 schreef Enfermera het volgende:
Zit iemand ook Cloverfield te kijken op RTL5? Wat voor vage film is dat?Ik zapte er in een kwartier geleden, maar snap er niks van.
Trusten!quote:
Ja idd, ik heb het gezien. Heel vaag, te vaag, niet leuk meer.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:11 schreef Autidude het volgende:
[..]
Lekker doorzappen, het is een vreselijke kutfilm.. chaos, onduidelijk en het heeft niet eens een einde.
Een soort van Blair Witch Project achtige stijl en probeersel, maar hij faalt..
Die was inderdaad echt helemaal super!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trusten!![]()
[..]
Ja idd, ik heb het gezien. Heel vaag, te vaag, niet leuk meer.Jammer, gemiste kans. Want blair witch was wel echt stoer (vooral als je 14 bent en 'm voor het eerst kijkt)
![]()
![]()
Die staat strakjes op rtlgemist.nlquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Over Mijn Lijk begint zo weer![]()
Ik heb dat hele burenprogramma gemist...jammer!
Van die 5 mensen die ze volgen zijn er inmiddels 3 overledenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Over Mijn Lijk begint zo weer![]()
Ik heb dat hele burenprogramma gemist...jammer!
Haha ja kloptquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:30 schreef Autidude het volgende:
[..]
Die was inderdaad echt helemaal super!Wil hem eigenlijk nog wel weer eens zien om ff herinnering op te halen en te refreshen.
Maar Cloverfield had zo'n zelfde soort concept.. er zijn allemaal dingen gebeurd en die kijk je terug op een gevonden bandje.. Dus zo'n wilde home video stijl, wat heel cool kan zijn, en dan allemaal spannende dingen. En in dit geval is het dus een soort Godzilla verhaal oid, maar dat is allemaal niet eens duidelijk, er zijn iig monsters of aliens en heel veel is kapot en gaat kapot, en dan volg je een groepje vrienden in die chaos, en inene is de film ook afgelopen![]()
Eigenlijk gaat het helemaal nergens overHij mist zo'n beetje alles wat Blair Witch wel had, gemiste kans idd.
inmiddels wel schoenen aan gedaan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Jaa verdeurie, ik zat dus Bonje te kijken, toen mn buren belden () want hij had de foto's binnen, van die andere fotogafe , van die fotoshoot in januari, eindelijk
![]()
Of ik wilde komen kijken.
Ja duuuuh, meteen met alleen mn sleutels op mn sokken met alle honden dr heen![]()
En ze zijn GAAF![]()
Ik ga nu ff hondjes uitlaten ( door de strooooooomende regen ) en dan uploaden
Dat ga ik wel nog ff doen jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inmiddels wel schoenen aan gedaan?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
En zo wil ik zelf zelfs wel online![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog een hele mooie, van mij en Karel, die zal ik ff pbenquote:
Oh wat goed zeg, al die karakters ook, die verschillende uitdrukkingen!quote:
Wat een prachtige fotoquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker stelletje is het tochquote:
quote:
nee joh, Flora en Fauna, jeweetsquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er nog veeeeeeel meer maar het voelt zo spammerig ( maar ze zijn zoooooo gaaf
)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chico en ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Bil en ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door oh-oh op 25-03-2010 23:54:35 ]Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Check die kop van Sjon![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:34 schreef oh-oh het volgende:
En ff onder een spoiler, haal ik zo weer weg.
Karel en ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chico en ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Bil en ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk
🐙![]()
Wat lief oh oh![]()
En dat koppie van Sjon "nou...eeeeenig hoor dit...not"
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Sjon was daar nog echt een kleine dikke wurm, ik kan dr niet over uit
( Groucho Marx )![]()
Echt heel erg leuk! Prachtige foto's!
En zowel jij als de hondjes staan er goed op!
/slijm
Nee serieus, als ik iets te bitchen had deed ik het, je kent me () maar ik vind het echt prachtig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
Echt heel erg leuk! Prachtige foto's!
En zowel jij als de hondjes staan er goed op!
/slijm
Nee serieus, als ik iets te bitchen had deed ik het, je kent me () maar ik vind het echt prachtig
Ik vind ze zelf ook gaaf, anders zou ik ze al nooit laten zien.
Vooral die met Karel![]()
Ik ben nu de laatste aan het uppen, dan mik ik dr nog een paar hier neer.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Mn kampioentje, die dus echt mn minst opvallende hond is irl, die springt er echt het meeste uit op de foto's, zo maf is dat!
Jammer dat Sjon hier Chico zn tag nog om heeft:
Zoooo jammer dat ze hier net niet helemaal opstaan:
De fotogaaf vond hem zo echt net een mensje:
Na, dat waren wel de gaafste![]()
![]()
Ik ben dr echt zo blij mee
( Groucho Marx )![]()
![]()
![]()
Terecht dat je er blij mee bent oh oh, ze zijn echt gaaf![]()
Ik heb ook zo'n zin in de shoot met MB
![]()
Ik ben heel slecht in het vinden van het goede lettertype, als ik had geweten welke er gebruikt is op de tag, zie je er niets meer van
[ Bericht 0% gewijzigd door DeZwabber op 26-03-2010 00:22:01 ]🐙![]()
Wat mooi!quote:![]()
![]()
![]()
Hebben hier een zeer emo avond achter de rug.
Vanuit A'dam was er de live "In memoriam" voor onze Arjen, en ja...alweer kon ik er niet bij zijn.
Tranen, tranen, tranen.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Wil ikke ook hoor!quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele mooie, van mij en Karel, die zal ik ff pben![]()
Truste!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:34 schreef oh-oh het volgende:
En ff onder een spoiler, haal ik zo weer weg.
Karel en ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chico en ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Bil en ik:Nou hoor! Ik huil al vanaf 8 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil ze!!!!De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Oh-Oh, deze foto's maken zelfs deze verdrietige avond goed.
Kiss the boys and girl!![]()
![]()
Bullie is thuis![]()
OMG!quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Mn kampioentje, die dus echt mn minst opvallende hond is irl, die springt er echt het meeste uit op de foto's, zo maf is dat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat Sjon hier Chico zn tag nog om heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoooo jammer dat ze hier net niet helemaal opstaan:
[ afbeelding ]
De fotogaaf vond hem zo echt net een mensje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na, dat waren wel de gaafste![]()
![]()
Ik ben dr echt zo blij meeBio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Dikke kus voor jullie Stregaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat mooi!![]()
![]()
![]()
Hebben hier een zeer emo avond achter de rug.
Vanuit A'dam was er de live "In memoriam" voor onze Arjen, en ja...alweer kon ik er niet bij zijn.
Tranen, tranen, tranen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
quote:
wat een foto's
maar ze zijn wel mooi hoor
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben heel slecht in het vinden van het goede lettertype, als ik had geweten welke er gebruikt is op de tag, zie je er niets meer van
Zwabber, held
![]()
Geweldig gewoon![]()
Strega, jij kan ze zometeen ergens bekijken, ik stuur je een berichtje![]()
Thnx voor de complimentjes , ik heb vannacht gedroomd dat ik canvasjes moest kiezen en het niet meer wist
( Groucho Marx )![]()
@Oh-Oh: coole foto's!![]()
Mogguh
Vandaag vroeg op, familieweekend!!![]()
Moet nog van alles doen, drukke dag.. Zo eerst maar een kwarktaart maken, dan is die vast klaar. Dan nog strijken, inpakken, schoonmaken....
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Oh eindelijk je weekend!
Veel plezier![]()
Ik moet vandaag nog ff hard doorwerken en dan heb ik 4 dagen vrij![]()
( Groucho Marx )![]()
Mogguh allemaal.
Heerlijk geslapen op die medicijnen was alleen vanmorgen nogal van de wap bij het wakker worden maar dat trekt nu al aardig bij.voor Strega wat is dat moeilijk zeg.
voor Enfermera voor je familieweekend veel plezier.
EnOh-oh was ik weer eens te laat om alle foto's te kunnen zien. Maar wat een mooie reportage van je honden.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Goodmorning , ik doe ff mee met een bakkie theequote:![]()
Is het bij iedereen net zo grauw en grijs en nat als hier?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Het is hier ook echt kantoorweer
Ik hoop dat het het weekend ook zo blijft![]()
Want morgen moet ik een ziljoen dingen doen ( huis schoonmaken, logeerkamer klaarmaken voor nichtje dat maandag komt logeren, honden showklaar maken, eten maken voor op show etc etc ) en zaterdag zijn we de hele dag in Luxemburg.
Binnen
( Groucho Marx )![]()
Ja tis grijs hier...bleh! Maar ja...inderdaad...kantoorweerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goodmorning , ik doe ff mee met een bakkie thee![]()
Is het bij iedereen net zo grauw en grijs en nat als hier?![]()
Pffff...wordt gek van die telemarketiers...![]()
![]()
Bellen die je op je werk?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:23 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja tis grijs hier...bleh! Maar ja...inderdaad...kantoorweer![]()
Pffff...wordt gek van die telemarketiers...
Ik werd gisteren 17 keer gebeld op mn mobiel, mooi dat ik onbekende nummers altijd meteen wegdruk zeg
( Groucho Marx )![]()
Zou niet weten wat het voor een hond of kat kost eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef wobbel het volgende:
Nooit geweten dat een hamster in laten slapen nog gewoon 17,50 koststelletje oplichters
Ik vroeg gisteren nog even wat het zou kosten als we een biopt willen laten doen bij Taiga...kosten inclusief opsturen...95 euro![]()
![]()
We kijken het met Taiga voorlopig gewoon aan. Vandaag stopt haar antibiotica kuur en het lijkt alsof dat weefsel kleiner is of verplaatst is, maar aan haar gedrag is niets raars te merken. Ze eet endrinkt nog zoals altijd, dus we zien het wel wat de toekomst ons brengt.![]()
Ja die bellen op me werk, echt zo irritant. En dan altijd als ik ff koffie halen was en ik moet haasten voor de telefoon...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bellen die je op je werk?
Ik werd gisteren 17 keer gebeld op mn mobiel, mooi dat ik onbekende nummers altijd meteen wegdruk zegDoodstraf zeg ik!
![]()
Inslapen gaat op gewicht, maar ze zullen wel een startbedrag hebben, en ze tellen natuurlijk ook vaak consult.
Fritsje was 60 euri, en die woog amper meer dan een hamster![]()
1.7 kilo was daar nog van over op t laatst.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Oh ja, die bellen hier ook, en dan vragen ze of ze de baas persoonlijk kunnen spreken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:35 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja die bellen op me werk, echt zo irritant. En dan altijd als ik ff koffie halen was en ik moet haasten voor de telefoon...Doodstraf zeg ik!
Nee tuurlijk niet sukkels!
En vasthoudend dat ze zijn vaak
( Groucho Marx )![]()
Jaaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh eindelijk je weekend!
Veel plezier![]()
Ik moet vandaag nog ff hard doorwerken en dan heb ik 4 dagen vrij![]()
Thanks!
Lekkor! Heerlijk lang weekend joh!
![]()
@Nieslief: thanks!
Heb net mn overheerlijke zelfgemaakte kwarktaart gemaakt, die staat nu op te stijven in de koelkast.Op het weekend nog zelfgemaakte zwarte bessenjam erover van mn moeder... ohhhh
![]()
![]()
![]()
Straks nog ff strijken, maar nu eerst een bakkie koffie!
♥![]()
Oh ja echt he? Soms hang ik gewoon opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, die bellen hier ook, en dan vragen ze of ze de baas persoonlijk kunnen spreken.
En vasthoudend dat ze zijn vaak![]()
Of als ik in een melige bui ben, speel ik met ze
Altijd de baas willen spreken en zijn naam niet weten, maar "we kennen elkaar allang".![]()
![]()
Ik zeg altijd heel verontwaardigd hoe ze er toch bij komen dat meneer M daar tijd aan zou willen besteden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:39 schreef Taiga het volgende:
[..]
Oh ja echt he? Soms hang ik gewoon op![]()
Of als ik in een melige bui ben, speel ik met ze
Altijd de baas willen spreken en zijn naam niet weten, maar "we kennen elkaar allang".
Het zijn echt nare mensen altijd.
Het lijkt me ook gruwelijk om dat werk te moeten doen zeg
( Groucho Marx )![]()
Thnx!quote:
Oh ik zal ze straks ook ff in t andere topic zetten maar
( Groucho Marx )![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, die bellen hier ook, en dan vragen ze of ze de baas persoonlijk kunnen spreken.
En vasthoudend dat ze zijn vaak
nee je zult het met mij moeten doen
Precies..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan gaan ze door he.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe weet je nu zo al dat ie me niet wil spreken?
Etc etc etc.
( Groucho Marx )![]()
Omdat ik een glazenbol heb.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan gaan ze door he.
Etc etc etc.
![]()
![]()
Ik zeg ook wel es dat ik alwetend benquote:
( Groucho Marx )![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:56 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hihi.
Ik word weleens de pitbull genoemd door collega's van mijn directeur
Ik "verbaal agressief"
( Groucho Marx )![]()
Goedemorgen!
Foto's van oh-oh gemist
Maar wat er nog staat is echt mooi!!!!!
Die kop van Sjon...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
![]()
Dank gij ouwe poezenredster
![]()
Weet je al meer???????Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Omdat ik dat weet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan gaan ze door he.
Etc etc etc.
Och vanmiddag zullen er nog wel een paar voorbij komen waar ik me op kan uitleven
Oh hier ook...maar ben er maar tot half 3 vandaag...gelukkig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat ik dat weet.
Och vanmiddag zullen er nog wel een paar voorbij komen waar ik me op kan uitleven![]()
Is het bij jullie dan deze week ook weer erger dan normaal?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat ik dat weet.
Och vanmiddag zullen er nog wel een paar voorbij komen waar ik me op kan uitleven
Echt, de belde een vent.
-Ja ik heb post naar meneer M gestuurd en daar wil ik hem over spreken.
Waar het over ging?
Over mijn produkt dat onmisbaar is voor hem!
Archiefvernietiging!
Er zat een kartelschaartje bij, heb je het gezien?
-Ja meneer...
-Nou, mag ik hem even?
-Nee hoor, als hij interesse heeft neemt hij zelf wel contact op.
-Maar hij heeft nog niet gebeld!!!!!!!!!
Tja...
En toen kwam de topper:
Gebruiken jullie de schaar wel???
Nee, die is wss met folder en al de prullenbak in gesmeten.
Doei!
( Groucho Marx )![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het bij jullie dan deze week ook weer erger dan normaal?
Echt, de belde een vent.
-Ja ik heb post naar meneer M gestuurd en daar wil ik hem over spreken.
Waar het over ging?
Over mijn produkt dat onmisbaar is voor hem!
Archiefvernietiging!
Er zat een kartelschaartje bij, heb je het gezien?
-Ja meneer...
-Nou, mag ik hem even?
-Nee hoor, als hij interesse heeft neemt hij zelf wel contact op.
-Maar hij heeft nog niet gebeld!!!!!!!!!
Tja...
En toen kwam de topper:
Gebruiken jullie de schaar wel???
Nee, die is wss met folder en al de prullenbak in gesmeten.
Doei!
![]()
Wij krijgen altijd die bedrijven aan de lijn die met kredietwaardigheid werken.En dan alle gegevens vragen die ook bij KvK te vinden zijn... Vanmorgen onderbrak ik haar maar meteen dat ze op www.kvk.nl moest gaan kijken.
![]()
![]()
Nee... Ik wacht af tot ik gebeld wordquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Dank gij ouwe poezenredster
![]()
Weet je al meer???????
Ik zit nu al te kijken of ik niet misschien een nieuwe/andere krabpaal zal nemen enzo...
Oh ja, al die bedrijven , ook informaticabedrijven en zo, die onze bedrijfsgegevens willen controleren om de haverklapquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:20 schreef Taiga het volgende:
[..]
![]()
Wij krijgen altijd die bedrijven aan de lijn die met kredietwaardigheid werken.En dan alle gegevens vragen die ook bij KvK te vinden zijn... Vanmorgen onderbrak ik haar maar meteen dat ze op www.kvk.nl moest gaan kijken.
![]()
Wat de neuk is dat voor crap elke keer zeg???????
Ik verwijs ze door naar de website, dikke doei
( Groucho Marx )![]()
Hebben ze zelf geen spulletjes?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee... Ik wacht af tot ik gebeld word
Ik zit nu al te kijken of ik niet misschien een nieuwe/andere krabpaal zal nemen enzo...
Tis echt spannend zo he
( Groucho Marx )![]()
Ja heel vervelend. Daarom hang ik soms ook gewoon op. Byebye...:Wquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, al die bedrijven , ook informaticabedrijven en zo, die onze bedrijfsgegevens willen controleren om de haverklap![]()
Wat de neuk is dat voor crap elke keer zeg???????
Ik verwijs ze door naar de website, dikke doei
![]()
Ik denk dan wel altijd " het zal je werk maar wezen".quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:25 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja heel vervelend. Daarom hang ik soms ook gewoon op. Byebye...:W
Ik snap niet hoe mensen zulk rotwerk willen doen.
En wat me de laatste tijd nog erger stoort is dat er dan ook nog vaak mensen bellen die amper Nederlands spreken
( Groucho Marx )![]()
Ik heb geen idee wat ze zelf hebben... Ze zullen wel het een en ander al hebben denk ik ja... Maar een nieuwe krabpaal is altijd leuk toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebben ze zelf geen spulletjes?
Tis echt spannend zo heEn de konijnen gaan naar buiten dus ik heb ruimte voor een grote krabpaal
Je bent een heldin!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee... Ik wacht af tot ik gebeld word
En het is altijd leuk om nieuwe spulletjes te kopenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze zelf hebben... Ze zullen wel het een en ander al hebben denk ik ja... Maar een nieuwe krabpaal is altijd leuk toch?En de konijnen gaan naar buiten dus ik heb ruimte voor een grote krabpaal
![]()
![]()
quote:niet zo overdrijven he...
![]()
Ook dat!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:30 schreef Taiga het volgende:
[..]
En het is altijd leuk om nieuwe spulletjes te kopen
Trouwens...heb de katten en de honden nog niet helemaal ermee gedaan, maar die furminator doet zijn werk wel! Ik haalde er met een paar keer kammen al een hoop haren weg zeg!
Van het weekend maar ff op het balkon doen![]()
![]()
![]()
Ik heb gelukkig geen last van verharende honden
( Groucho Marx )![]()
Nee inderdaad!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gelukkig geen last van verharende honden
Ach ik vind de haren ook niet zo heel erg hoor, maar soms heb ik het idee dat het jeukt bij ze.![]()
Frits verhaarde echt altijd, daar werd ik wel es gestoord van hoor, al die beige haren op mn donkere klerenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:51 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nee inderdaad!
Ach ik vind de haren ook niet zo heel erg hoor, maar soms heb ik het idee dat het jeukt bij ze.
![]()
Karel en Kees verharen twee keer per jaar een dag of 4 flink, en ook nog tegelijk , dus das heel praktisch
( Groucho Marx )![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net een belletje van de gemeente, we mogen weer in 1 bed slapen en samen met de honden uit gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail![]()
![]()
![]()
Dat is echt HEEL erg goed nieuws, en hoe lang gaat dat nu allemaal duren voor jullie het hebben??????
( Groucho Marx )![]()
Furminator? Nooit van gehoordWat een naam
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:05 schreef Pagan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net een belletje van de gemeente, we mogen weer in 1 bed slapen en samen met de honden uit gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan helpt af en toe heksen toch wel een beetje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
Hahaha ja het klinkt minder sexy dan dat het is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:06 schreef nokwanda het volgende:
Furminator? Nooit van gehoordWat een naam
![]()
Gefeliciteerd Pagan!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net een belletje van de gemeente, we mogen weer in 1 bed slapen en samen met de honden uit gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
COOL!!!!!!!J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
( Groucho Marx )![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:05 schreef Pagan het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net een belletje van de gemeente, we mogen weer in 1 bed slapen en samen met de honden uit gaan.Super!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
\quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze zelf hebben... Ze zullen wel het een en ander al hebben denk ik ja... Maar een nieuwe krabpaal is altijd leuk toch?En de konijnen gaan naar buiten dus ik heb ruimte voor een grote krabpaal
Heb je nijntjes?
Trouwens, die buren van me, waarvan die jongen dus die foto's gemaakt heeft en dat meisje woensdag Chico gered heeft met zn wegloopactie, dat zijn zulke heerlijke dierenliefhebbers![]()
Ze hadden dus altijd Bono, die prachtige grote hond die overleden is.
En konijnen, cavia's en wat ik gisteren pas hoorde is dat ze ook een tamme mus, een tamme vink en een parkiet hadden.
De mus en de vink beiden vondelingetjes, die ze met de hand grootgetrokken hadden.
Mus is 8 jaar geworden en de vogels vlogen altijd los in hun huis en sliepen bij de hond op de mand en zaten bij de knaagdieren in de hokken, ze lieten foto's zien, echt grandioos gewoon
( Groucho Marx )![]()
Pagan! Wat super!![]()
![]()
Ik heb ondertussen gestreken, spullen gepakt, moet zo nog wat andere dingen verzamelen. Ook nog de wc gedaan, straks afwassen...*huisvrouw is
![]()
♥![]()
quote:
2
Een gevonden als baby in de tuin van mn tante (en die is nu HEUL groot geworden), en 1 erbij uit het asiel
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2
Een gevonden als baby in de tuin van mn tante (en die is nu HEUL groot geworden), en 1 erbij uit het asiel
Ik had je daar nog nooit over gehoord joh, stel ze es voor, nijnen zijn zo leuk
( Groucho Marx )![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2
zo groot is ie dus
ik heb ze wel eens laten zien hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had je daar nog nooit over gehoord joh, stel ze es voor, nijnen zijn zo leuk
ik zal even een foto zoeken van die andere (die op de achtergrond in het hok zit)
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb ze wel eens laten zien hoor
ik zal even een foto zoeken van die andere (die op de achtergrond in het hok zit)
angora-konijn, moet heel vaak gekamd en geknipt
![]()
zo was ze toen ik haar vond heel lief en klein
En nu is ze dus nog groter dan die kat op die foto hierboven, en die kat is al niet klein
en ze is heel eigenwijs, heeft zelfs geprobeerd de kerstboom om te duwen![]()
![]()
nijnies
Cute Tombo!
Nijntjesss![]()
Das ook mijn 1e liefde wat betreft huisdieren.
Kreeg een konijn voor mn verjaardag toen ik 6 was, natuurlijk gaf ik 'm de leuke naam Flappie
Hij heeft het 11 jaar uitgehouden
Kreeg kanker op het laatst en viel enorm af, we hebben 'm in laten slapen. Moest toch wel een traantje wegpinken.
Hij was een kruising tussen een vlaamse reus en een dwergkonijn, de moeder was de reushoe ze dat voor elkaar hebben gekregen... magoed.
Mn vader deed ook vaak een vogel na, en dan spitste ie z'n oren, helemaal stil zitten,zo mooi!
♥![]()
Ja, ze zijn liefquote:
En ze lopen normaal door huis, maar het kleedje dat ze hadden is weg (hadden ze vies gemaakt), en nu durven ze niet zo goed meer uit het hok te springenwatjes...
Dus nu gaan ze naar een buitenhok waar ze meer ruimte hebben
Leuk! Ik hoop dat ze net zo blij zijn als Bullie met hun nieuwe huis!quote:
Bullie is thuis![]()
Jaaa! Dit is echt ongelofelijk goed nieuws. De mevrouw van de Gemeente was zeer verbaasd te horen dat de wond nog steeds niet dicht is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan helpt af en toe heksen toch wel een beetje
Bullie is thuis![]()
Ach, dat is echt bijzonder. Een paar jaar geleden hebben wij twee baby egels te overwinteren gehad in onze verwarmde kasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, die buren van me, waarvan die jongen dus die foto's gemaakt heeft en dat meisje woensdag Chico gered heeft met zn wegloopactie, dat zijn zulke heerlijke dierenliefhebbers![]()
Ze hadden dus altijd Bono, die prachtige grote hond die overleden is.
En konijnen, cavia's en wat ik gisteren pas hoorde is dat ze ook een tamme mus, een tamme vink en een parkiet hadden.
De mus en de vink beiden vondelingetjes, die ze met de hand grootgetrokken hadden.
Mus is 8 jaar geworden en de vogels vlogen altijd los in hun huis en sliepen bij de hond op de mand en zaten bij de knaagdieren in de hokken, ze lieten foto's zien, echt grandioos gewoon
![]()
![]()
Vind het ook altijd zo leuk als we hier bij de tuinland zijn en even iets drinken, die mussen, die zo op de rand van je kopje komen zitten.
We gaan dit jaar een mussenflat bij het kippenhok maken. Ze nestelen graag in groepen bij elkaar.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Mussen zijn echt überleuk vind ik, dat gekwetter is ook zo zalig van ze![]()
En dat musje vonden ze als beebje, en de dierenambulance die zeiden dat ze m maar moesten laten zitten, maar dat konden ze niet natuurlijk.
Dus handgevoerd met het idee om hem weer uit te zetten, maar hij ging niet meer weg, vinkje ging net zo.
Dat musje zat dus constant op hun hoofd en schouder en in hun cappuchon en zo, en er is nooit een vogelkooi aan te pas gekomen
( Groucho Marx )![]()
Geweldig tochquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Mussen zijn echt überleuk vind ik, dat gekwetter is ook zo zalig van ze![]()
En dat musje vonden ze als beebje, en de dierenambulance die zeiden dat ze m maar moesten laten zitten, maar dat konden ze niet natuurlijk.
Dus handgevoerd met het idee om hem weer uit te zetten, maar hij ging niet meer weg, vinkje ging net zo.
Dat musje zat dus constant op hun hoofd en schouder en in hun cappuchon en zo, en er is nooit een vogelkooi aan te pas gekomen
![]()
Ik ga lekker ff foto's kijken!
Bullie is thuis![]()
Dr is weer veel te zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Geweldig toch![]()
Ik ga lekker ff foto's kijken!
( Groucho Marx )![]()
Pfff...domme koe dat ik ben...bestel net Colloïdaal zilver druppels, moet ik de Colloïdaal zilver oogdruppels hebben...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens geen bento mee vandaag
![]()
Want ik was gisteren tot 23.00 bij de buren en daarna moest ik foto's uploaden en zo en was ik zo hyper dat ik er pas om middernacht aan dacht en toen had ik echt geen zin meer om er nog een vol te gooien![]()
Tis pas de tweede keer sinds november dat ik bentoloos ben
( Groucho Marx )![]()
Boehoeeeeeeee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:11 schreef Taiga het volgende:
Pfff...domme koe dat ik ben...bestel net Colloïdaal zilver druppels, moet ik de Colloïdaal zilver oogdruppels hebben...![]()
Geen idee wat t is maar tis niet handig denk ik he...Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Het werkt als een alternatief voor antibiotica en ik wilde het hebben voor de ogen van Bram de mops. Ik heb weleens druppels gehad van de dierenarts, maar dat is allemaal zo'n rotzooi.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boehoeeeeeeee.
Geen idee wat t is maar tis niet handig denk ik he...
Maar ja, heb er maar een mailtje achteraan gegooid in de hoop dat ze dat lezen en mij alsnog de goede sturen.![]()
Vaag..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef Qwea het volgende:
Vet vaag. Ik bel mn moeder, krijg ik mn tante aan de lijn![]()
Ah ok, ik heb op aanraden van Strega en Pagan ogentroost voor die snotogen hier, werkt perfect!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef Taiga het volgende:
[..]
Het werkt als een alternatief voor antibiotica en ik wilde het hebben voor de ogen van Bram de mops. Ik heb weleens druppels gehad van de dierenarts, maar dat is allemaal zo'n rotzooi.
Maar ja, heb er maar een mailtje achteraan gegooid in de hoop dat ze dat lezen en mij alsnog de goede sturen.
Koop je gewoon bij de reform.
Het lukt me alleen maar niet om die orendruppels ook te bemachtigen
( Groucho Marx )![]()
Ja heb er veel over gehoord, dus ben benieuwd!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb op aanraden van Strega en Pagan ogentroost voor die snotogen hier, werkt perfect!
Koop je gewoon bij de reform.
Het lukt me alleen maar niet om die orendruppels ook te bemachtigen
Oren.. http://www.huisdierendokter.nl/index.html![]()
Nee ik wil die preventieve vsm oordruppeltjes die Strega aanraadt
( Groucho Marx )![]()
Okequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik wil die preventieve vsm oordruppeltjes die Strega aanraadt![]()
![]()
Dat is mooi klote!...maar heb even gemist om wie het gaatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Blegh het is dus definitief terug.
Volgende week horen we of bestraling mogelijk is anders wordt het chemo. Maar daar moesten we wel ernstig rekening meehouden.![]()
![]()
Jeetje zeg...Heel veel sterkte in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder. En nu moet ik ook nog gewoon werken. Hoop maar dat de kids een beetje meewerken.![]()
Toch weer kanker f_r?![]()
Sterkte ermee....hopelijk slaan de behandelingen aan.I'm the patron saint of the denial.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgende week horen we of bestraling mogelijk is anders wordt het chemo. Maar daar moesten we wel ernstig rekening meehouden.![]()
Heel veel sterkte
Haha....het is gewoon hetzelfde dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:11 schreef Taiga het volgende:
![]()
Hm...nog een paar uur en het is weekend voor mij![]()
![]()
Zo, ben klaar met alles. En heerlijk op tijd! Ga zo ff de vuilniszak naar beneden brengen en gelijk de post kijken![]()
♥![]()
Sterkte f_r
( Groucho Marx )![]()
![]()
Sterkte voor jullie allemaal F_R!
Ik heb net in de pauze bij de kringloop zoiets geweldigs gekocht voor mn bento , een hele ouderwetse groentencutter, nog nieuw in de doos, ik zal zo even foto's maken
( Groucho Marx )![]()
http://www.groentenschaaf.nl/ zoiets? Die heb ik namelijk..werkt perfect!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net in de pauze bij de kringloop zoiets geweldigs gekocht voor mn bento , een hele ouderwetse groentencutter, nog nieuw in de doos, ik zal zo even foto's maken![]()
Nein, ik ga nu ff de foto's uppenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:37 schreef Taiga het volgende:
[..]
http://www.groentenschaaf.nl/ zoiets? Die heb ik namelijk..werkt perfect!
( Groucho Marx )![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net een belletje van de gemeente, we mogen weer in 1 bed slapen en samen met de honden uit gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙![]()
f_r, wat een verschrikkelijk nieuwsVeel sterkte gewenst!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Zwabber, je Sjon was echt master
( Groucho Marx )![]()
Hoiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:44 schreef Taiga het volgende:
Welkom back MissBlissHoe was het met Mickey?
Alles chill met Mickey! Het was superleuk
Heerlijk weer gehad, lekker zonnetje. Alle attracties gedaan die we wilden doen! (Woohoo Crush's Coaster is zoooo gaaf!)
Tower of Terror overleefdDie attractie doet zn naam eer aan
![]()
En mn camera ging kapot
Heb ik hier nog wat gemist?Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Wat erg! Heel veel sterkte er maar mee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgende week horen we of bestraling mogelijk is anders wordt het chemo. Maar daar moesten we wel ernstig rekening meehouden.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*![]()
Pagan en Strega, goed nieuws! Alles weer mobiel in huis, fijn hoor
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
jij blij dat je je nikon thuis hebt gelatenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi
Heerlijk weer gehad, lekker zonnetje. Alle attracties gedaan die we wilden doen! (Woohoo Crush's Coaster is zoooo gaaf!)
Tower of Terror overleefd [ afbeelding ] Die attractie doet zn naam eer aan![]()
En mn camera ging kapot
Heb ik hier nog wat gemist?
🐙![]()
WB MissBliss, Eurodisney is altijd een feestJammer van je camera
We hadden je bijna met 2 bejaarde katten opgezadeld
maar Tombo was je voor
Ow O+
Nogal jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij blij dat je je nikon thuis hebt gelaten
Re had hem uit de rugzak laten vallen, een heel klein stukje maar en hij zat ook in een beschermtasje, maar nu doet ie raaren ik zie net dat ik geen garantie meer heb
!
Ik las het jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:54 schreef Maes het volgende:
WB MissBliss, Eurodisney is altijd een feestJammer van je camera
We hadden je bijna met 2 bejaarde katten opgezadeld
maar Tombo was je voor
Fijn dat ze een huisje hebben bij Tombo
En wij gaan binnenkort maar eens naar het asiel
Ziggy played guitar
Oja
Ow O+
Jongens, ik ben weg! FAMILIEWEEKENDD!!!!!![]()
![]()
Ik zie jullie zondagavond wel weer! Fijn weekend allemaal!![]()
♥![]()
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:02 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
Ik heb Vanes de hele dag nog niet gezien of gehoordquote:
( Groucho Marx )![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:02 schreef Enfermera het volgende:
![]()
( Groucho Marx )![]()
Kijk, mn cutter![]()
Je kan dr zelfs aardbeien mee cutten
( Groucho Marx )![]()
Haha! Ja die had ik gezien op de HHB!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, mn cutter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!![]()
Ik had vanmorgen een mailtje. Met als laatste deze iet wat cryptische zinquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb Vanes de hele dag nog niet gezien of gehoord
Zodra de pups er zijn zal ik je smsen! Rustig aan, voordat we het weten zijn ze er!
Ow O+
Oh echt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:06 schreef Taiga het volgende:
[..]
Haha! Ja die had ik gezien op de HHB!
Leuk!
Ik had m nu voor een euro, nieuw
( Groucho Marx )![]()
Ooooooooh....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een mailtje. Met als laatste deze iet wat cryptische zin
Zodra de pups er zijn zal ik je smsen! Rustig aan, voordat we het weten zijn ze er!
Damn, dan duurt het toch wel lang.
Zal ik dr smssen?
Nee dan gaat ze me vast haten
( Groucho Marx )![]()
Ik heb ook eens zoiets gehad, geen succes bij mijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, mn cutter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan dr zelfs aardbeien mee cuttenmaar nou ben ik ook niet zo'n keukenprinses
Ow O+
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb ook eens zoiets gehad, geen succes bij mijmaar nou ben ik ook niet zo'n keukenprinses
Ik ben benieuwd, ik ga m morgen al es testen denk ik
( Groucho Marx )![]()
Succes! Foto's van het gecutte zijn welkomquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik ga m morgen al es testen denk ik
Ow O+
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Succes! Foto's van het gecutte zijn welkom
Kinky komkommerfoto's
( Groucho Marx )![]()
![]()
Ik heb Vanes toch maar ff een aanmoedigingssmsje gestuurd net...
( Groucho Marx )![]()
Geef toe, zelfs jij vindt t wel spannend toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Het allerergste is, als ze er zijn, dan moet Maes nog een poos wachten, om te zien of het lh is of kh
( Groucho Marx )![]()
hoe lang duurt het dan voor je dat kan zien?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Het allerergste is, als ze er zijn, dan moet Maes nog een poos wachten, om te zien of het lh is of kh
🐙![]()
Goed zeg! Ik ben benieuwd of ze antwoord.........quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb Vanes toch maar ff een aanmoedigingssmsje gestuurd net...
Ow O+
Dat hangt er van af, soms zelfs pas met een week of 4quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe lang duurt het dan voor je dat kan zien?
( Groucho Marx )![]()
quote:
( Groucho Marx )![]()
Disney is supergaaf! Ik wil ook weer snel daar naar toe, ik mag daar VIP zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi
Tower of Terror overleefd [ afbeelding ] Die attractie doet zn naam eer aan![]()
En mn camera ging kapot
Heb ik hier nog wat gemist?
En dan Parijs, dat vind ik ook helemaal een super stad
![]()
En ik wil f_r ook sterkte wensen.
En supergoed dat Tombolafan die katten heeft aangenomen![]()
Het is misschien een beetje raar, maar ik had nooit verwacht dat er zoveel goeie leuke dierenmensjes op Fok! zatenMaar ik wist ook niet eens van dit subforum.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.![]()
We mogen met 3 of 4 weken op kraamvisite, maar nu moeten ze eerst maar eens geboren worden
Ow O+
Nog geen pupjes
F_R sterkte.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Nu zit onze kat in de boomEr was een grote onstuimige golden onze tuin ingerend en Maes is zo geschrokken dat ze de boom in in gegaan. Ze is bang. Ik heb een blikje vis neergezet. Misschien durft ze zo naar beneden te komen
Ow O+
Nu heb ik niet zo veel verstand van katten, maar ik zou gewoon bij dat blikje vis onderaan die boom gaan zitten.. zo van, de kust is veilig!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:13 schreef Maes het volgende:
Nu zit onze kat in de boomEr was een grote onstuimige golden onze tuin ingerend en Maes is zo geschrokken dat ze de boom in in gegaan. Ze is bang. Ik heb een blikje vis neergezet. Misschien durft ze zo naar beneden te komen
F_R![]()
Ik ben nu bij m'n ouders en RInske is echt nog steeds knettervals dus he.Allemaal op schoot willen en aandacht vragen.
Niet meer normaal gewoon.
![]()
![]()
Hoi allen![]()
Mooie cutter, oh-oh, waar heb je hem gekocht? Mijn moeder had hem ooit ook, twee keer gebruikt ofzo. Maar ik wil hem ook wel, voor een euro
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.![]()
Kringloopwinkelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef verita het volgende:
Hoi allen![]()
Mooie cutter, oh-oh, waar heb je hem gekocht? Mijn moeder had hem ooit ook, twee keer gebruikt ofzo. Maar ik wil hem ook wel, voor een euro
( Groucho Marx )![]()
quote:
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
he Nokwanda ik besef me ineens iets, nu ik jouw signature zo zie
als je kijkt voor je springt, en dan niet springt
dan kijk je toch niet voor je springt, want je springt niet?
🐙![]()
Bijnaaaaaaaaa weeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeend![]()
En nog geen pups
( Groucho Marx )![]()
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS.
Er is zo nieuws
( Groucho Marx )![]()
Edit , ze is nog bezig
( Groucho Marx )![]()
maar dan smelten zequote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn eeeeeeeeeeeeeeeer en allemaal chocooooooooooooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
Nou, ik weet ff niet meer waar ik precies zag, maar gister zag ik een verhaal van een poes die 13 kittens had geworpen, en haar oude record was 11quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
ja die blijft wel even bezig, d'r floepen er gewoon 101 uit zo
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dan smelten ze
Niet in de hand, wel in de hmondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Nauwelijksquote:![]()
Zeg Oh-Oh, doe je die reservering nou nog 'ns? Straks zit Ouwehands al vol met kortingsbongebruikers
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
WEEEEEEEEKEEEEEEEEND![]()
Op weg naar huis
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
he Nokwanda ik besef me ineens iets, nu ik jouw signature zo zie
als je kijkt voor je springt, en dan niet springt
dan kijk je toch niet voor je springt, want je springt niet?Nee, dan niet meer nee. Staat net zo lullig als Mr, Bean op de springplank in het zwembad
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
Leuke aktie, bioscoopbon voor 1 euro i.p.v. 7,50
www.mycitydeal.nlDe tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Twee doekjes van 6,5 x 6,5 cm
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
Gelijk besteld.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 @ 18:32 schreef Strega het volgende:
www.mycitydeal.nlZiggy played guitar
Is ze er al uit of komt er straks een heel verhaal met ladders en brandweer etc?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:13 schreef Maes het volgende:
Heb je in Maastricht geen "Pets Place"? Via de onze heb ik het een paar dagen later, ik bestel ook weleens via de apotheek houdend huisartsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik wil die preventieve vsm oordruppeltjes die Strega aanraadt
(Als ik iets heel snel wil hebben)
Bullie is thuis![]()
PetsPlace zit iig op de woonboulevard in Heerlen OhOhquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je in Maastricht geen "Pets Place"? Via de onze heb ik het een paar dagen later, ik bestel ook weleens via de apotheek houdend huisarts(Als ik iets heel snel wil hebben)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Hé verdomme.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder. En nu moet ik ook nog gewoon werken. Hoop maar dat de kids een beetje meewerken.
![]()
Nou maar hopen op bestraling dus.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Gelukkig geen m"Daisy Cutter" , geeft zo'n rommel in je bento!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, mn cutter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bullie is thuis![]()
hai paganquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig geen m"Daisy Cutter" , geeft zo'n rommel in je bento!
🐙![]()
Helaas, Zwabber. deze is helemaal voor mijn conto.quote:
Ik heb wat met Daisy Cutters sinds DJ Daisy
Bullie is thuis![]()
Oh wat leuk Nok, zo klein!!!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:37 schreef nokwanda het volgende:
Twee doekjes van 6,5 x 6,5 cm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bullie is thuis![]()
Niet bij gelezen maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
ER ZIJN PUPPIES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik ben zo blij![]()
![]()
Ow O+
@maes: houdt ons op de hoogte!!!
Bullie is thuis![]()
Is die ook in den helder geldig?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:32 schreef Strega het volgende:
www.mycitydeal.nl-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
quote:Hoop gloort voor huisdier met kanker
De faculteit Diergeneeskunde van de Universiteit Utrecht opent volgende week het eerste Nederlandse bestralingscentrum voor dieren.
Veel animo verwacht
In de kliniek, die 2,2 miljoen euro heeft gekost, kunnen kankercellen bij honden en katten worden bestraald. "Huisdiereigenaren houden toch vaak een sprankje hoop dat hun dier beter wordt. Dat gaat soms heel ver. We verwachten daarom veel animo voor een behandeling in de nieuwe kliniek", aldus een woordvoerster.
Stilliggen essentieel
Chirurgische ingrepen en chemotherapie waren al langer mogelijk, maar met bestralen zouden nog meer dieren kunnen worden gered. Het bestralen van een tumor bij een hond of kat gaat niet heel anders dan bij een mens. Wel krijgt het dier een lichte narcose, omdat stilliggen zeer belangrijk is voor de nauwkeurigheid van de behandeling.
Kosten behandeling variëren
De prijzen van de behandeling lopen behoorlijk uiteen. Voor een zogenoemde 'palliatieve' behandeling, waarbij het dier ongeneeslijk ziek is en alleen de levensduur opgerekt kan worden, moet zo'n 1200 euro neergeteld worden. Bij een curatieve behandeling, waarbij volledige genezing het doel is, moet gerekend worden op een bedrag van 3000 euro.
Verzekeringspakket
Of je deze behandeling vergoed krijgt van de verzekeraar hangt natuurlijk helemaal af van of het huisdier verzekerd is en zoja, welk verzekeringspakket er voor het dier afgesloten is. Volgens Nico Schuurbier van Petplan zijn in Nederland ongeveer 120.000 huisdieren verzekerd, en loopt dat aantal behoorlijk op. Bij Petplan zijn 25.000 dieren verzekerd.
Volledig vergoed
Directeur Martijn Meijlink van PROTEQ DIER & ZORG verwacht dat het behandelen van kanker bij een huisdier gewoon volledig vergoed wordt, mits er sprake is van het juiste pakket. "Bij een aanvullende verzekering kun je kanker meeverzekeren. De enige beperking is het maximale bedrag van 3500 euro", aldus Meijlink. Wel zegt hij te zullen gaan kijken of PROTEQ veel rekeningen van deze behandelingen krijgt. Mocht dat zo zijn, dan kan dat wellicht betekenen dat de premier omhoog moet, zegt de directeur.
Verschil tussen premies
En die verzekeringspremies lopen op hun beurt ook weer flink uit elkaar. Zo heb je bij Petplan en PROTEQ een basisverzekering voor je hond vanaf iets meer dan 10 euro per maand. Maar dan betreft het wel een jong en klein dier. Het bedrag loopt al snel op naarmate het dier ouder wordt en toeneemt in afmeting dan wel gewicht. Katten zijn iets goedkoper te verzekeren.
Aanvullende verzekeringen
Daarnaast zijn er nog de aanvullende verzekeringen, die voor het volledig dekken van een stralingsbehandeling nodig zijn. De aanvullende verzekeringen kunnen de maandelijkse premies ook aardig op doen lopen.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
![]()
Pupjes
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Oh fuck ja, ik heb zo een drukke hektische week gehadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nauwelijks![]()
Zeg Oh-Oh, doe je die reservering nou nog 'ns? Straks zit Ouwehands al vol met kortingsbongebruikers
![]()
Ik zie zondag die vriendin pas weer, en ik heb haar vouchers ook nodig om te boeken...
Maar we zijn ruim op tijd hoor, de meeste mensen boeken pas vlak voor ze gaan
( Groucho Marx )![]()
YAHAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:22 schreef Maes het volgende:
ER ZIJN PUPPIES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
( wat klink jij leuk, en die gil van R, die zal ik nooit vergeten
![]()
)
( Groucho Marx )![]()
Maes, heb je dat filmpje gezien op dr site?
Geniaaaaaaaaaal![]()
( Groucho Marx )![]()
quote:quote:•De Nationale Bioscoopbon is in te leveren bij alle bioscopen
en filmtheaters in Nederland die aangesloten zijn bij de NVB
•Voor slechts 1 Euro een mooie avond uit
•De Nationale Bioscoopbon is zeven dagen per week geldigDe tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
quote:Behalve in den Helder natuurlijk, maar dat is zo logisch dat het niet eens in de kleine lettertjes staat
( Groucho Marx )![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:22 schreef Maes het volgende:
ER ZIJN PUPPIES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaa, ze belde toen jij smste en ik zat net op de site te kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Maes, heb je dat filmpje gezien op dr site?
Geniaaaaaaaaaal
Ow O+
Echt geweldig, ze had ook zulke gave filmpjes toen ze zwanger was van dr twins en toen de meiden 1 werdenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ze belde toen jij smste en ik zat net op de site te kijken
![]()
Ik ga ff mn honden eten geven, die zitten hier te verpieteren en dood te hongeren
( Groucho Marx )![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt geweldig, ze had ook zulke gave filmpjes toen ze zwanger was van dr twins en toen de meiden 1 werden![]()
Ik ga ff mn honden eten geven, die zitten hier te verpieteren en dood te hongeren
Old moderators never die, they just smell that way!
besteld!
Mike vind het een vage site met hun ; de deal gaat door of niet door.
En dan staat er ook in de hoe werkt het ; als de deal niet doorgaat boekt mycitydeal geen geld af van je rekening.
Maar met ideal staat het geld al op hun rekening directvraag me af of we die dingen ook echt krijgen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Is goed hoor, ik slinger alleen af en toe een geheugensteuntje in jouw richtingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh fuck ja, ik heb zo een drukke hektische week gehad![]()
Ik zie zondag die vriendin pas weer, en ik heb haar vouchers ook nodig om te boeken...
Maar we zijn ruim op tijd hoor, de meeste mensen boeken pas vlak voor ze gaan
![]()
Nog even jubelen voor de pups![]()
![]()
Ja, zonder jou was het allemaal al lang in de soep gedraaid.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik slinger alleen af en toe een geheugensteuntje in jouw richting![]()
Nog even jubelen voor de pups![]()
![]()
Vanes is me nu ff aan het vertellen over de pupjes op msn
( Groucho Marx )![]()
Ben nu bezig aan een iets grotere van een draak als De Denker van August Rodinquote:
(en tegelijk aan die van Draculettetje. Daardoor kwam ik op al die draakjes)
Hey, miniappeltjes zijn uit de boom gevallen. Hoeveel zijn het er geworden?
Stuk of 6 toch wel?Umuntu Ngumuntu Ngabantu
6 ja, drie jongens, drie meisjes en allemaal choco
( Groucho Marx )![]()
het aantal mensen en het wel deal / geen deal zal wel met inkopen te maken hebbenquote:
al in, die prijs kunnen ze geven bij een bepaalde afname
het zal wel meevallen, maar zekerheid heb je natuurlijk niet
🐙![]()
Beebiehondjes![]()
![]()
Zijn er al foto's?
En mag Maes eentje hebben?
Onze logeerhond is er.
Jip had geen bezwaar en kwam 'm neuskusjes geven. Hond vroeg zich af wat in godsnaam dat gekke ding met die grote oren was en blafte. Jip is naar de keuken gegaan en in z'n mandje gaan liggen.
Hij blies niet en reageerde totaal niet vervelend. De hond is even bij aan het komen van de ervaring.
Voor een eerste ontmoeting ging het dus best wel goed.![]()
![]()
nu nog de rat er bij en presto, circustime!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Onze logeerhond is er.
Jip had geen bezwaar en kwam 'm neuskusjes geven. Hond vroeg zich af wat in godsnaam dat gekke ding met die grote oren was en blafte. Jip is naar de keuken gegaan en in z'n mandje gaan liggen.
Hij blies niet en reageerde totaal niet vervelend. De hond is even bij aan het komen van de ervaring.
Voor een eerste ontmoeting ging het dus best wel goed.
🐙![]()
Jip had echt zoiets van: Oooh leuk hondje. Kusjekroelspin.![]()
En Luna had zoiets van: Wat ben jij nou weer?![]()
![]()
Hahahaha leuk die verhaaltjes over honden en katten samen.
En Zwabber
Nok Mooi gedaan
Maes: zit er nou eentje voor jou bij??
Q: Geen idee of het een scam is.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
please do elaborate?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Oeh, men. Sommige mensen zijn echt triest. En laag enzo.
🐙![]()
f_r heel veel sterkte, ik hoop dat de behandeling aanslaat.
Ow O+
Maes is aan het eind van de middag zelf uit de boom gekomen. Aangeslagen en nat is ze direct begonnen aan haar avondmaal. Nu heeft ze zich boven verstopt.
Ow O+
Dan krijg je van mij 2 euries terug, no worries!quote:Old moderators never die, they just smell that way!
Stil hier!Old moderators never die, they just smell that way!
En vol!Old moderators never die, they just smell that way!
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Forum Opties Forumhop: Hop naar: