Nee, in zijn Stampertje outfit. We eten vandaag sla-stamppotquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan zegt hier: Dus NokMANda staat in z'n blote fluit achter het fornuis?
Pagan zegt hier: Dus NokMANda staat in z'n blote fluit achter het fornuis?quote:
Lekker! Eindelijk voorjaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, in zijn Stampertje outfit. We eten vandaag sla-stamppot
Ik mag voor jou inderdaad hopen dat ie geen griekse ballen met tzaziki heeftquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker! Eindelijk voorjaar![]()
Pagan heeftmaakt Griekse ballen met tzaziki en kritharaki![]()
![]()
Ei was me al te veel moeite.quote:
Ja fijn is dat hé. Wij halen de groente en een hoop andere dingen altijd hier bij de biologische kruidenteler, die heeft er ook een kleine winkel bij. Op maandag krijg je de bestellijst toegemaild en op vrijdag halen we de bestelling dan op. Dat zijn zulke leuke, lieve mensen ook, zijn in de loop der tijd echt vrienden geworden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:27 schreef nokwanda het volgende:
Het was hier de bedoeling om rundersaucijsjes met bloemkool te eten, maar ik was gisteravond vergeten om die uit de vriezer te halen. En de mannen hadden inmiddels eigenlijk wel behoefte aan vlees. Jammer voor ze. De slastamppot is ook vega hier
We hebben net besloten alleen nog maar vlees bij de boer te halen, en daar verkopen ze alles uit de diepvries.
De melk is er trouwens echt goddelijk. Zo van de koe
Ja, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik mag voor jou inderdaad hopen dat ie geen griekse ballen met tzaziki heeft
Hoewel je nu wel ongeveer permanent op de juiste hoogte verblijft om dat goed te kunnen eten en aanschouwen![]()
Oh zoiets zou ik ook heel graag willen, maar helaas is dat nergens hier, alleen van die biogroentetassen, maar die zijn niet echt geschikt voor 1 persoon helaas.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja fijn is dat hé. Wij halen de groente en een hoop andere dingen altijd hier bij de biologische kruidenteler, die heeft er ook een kleine winkel bij. Op maandag krijg je de bestellijst toegemaild en op vrijdag halen we de bestelling dan op. Dat zijn zulke leuke, lieve mensen ook, zijn in de loop der tijd echt vrienden geworden.
Hij had vorig jaar een mega opdracht, alle "Groene Weg Slagers" uit heel Nederland hadden een spaaraktie, zoveel stempels, bio kruidenplantje gratis, nou, hij heeft het geweten! Vrachten prachtige kruiden geleverd door heel Nederland! Heerlijk.
Nee, en hier bestel alles op maat, die tassen, jij in je eentje een maand aan de koolraap!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh zoiets zou ik ook heel graag willen, maar helaas is dat nergens hier, alleen van die biogroentetassen, maar die zijn niet echt geschikt voor 1 persoon helaas.
De groententassen, daarvoor zoek ik hier ook nog een leuk adresje. Hoewel we de marokkaan twee deuren verder eigenlijk ook wel willen blijven sponsoren. Hij is net begonnen. Helemaal geen winkelier eigenlijk. Die man is zo schoon dat ie zijn paprika's en tomaten zo ongeveer staat op te poetsen. Maar hij is zo ontzettend aardig en zijn groenten zijn absoluut prachtig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, en hier bestel alles op maat, die tassen, jij in je eentje een maand aan de koolraap!![]()
Hhier gaan weMisschien straks nog.
Ha, ze worden juist extreem goed afgebakkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Maes, die pups zijn zo sloom, ik zou al niet meer willen als ik jou was
Een grote?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben gisteren een nieuwe tv gekocht.
That's the spirit!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Ha, ze worden juist extreem goed afgebakken
Dat zou ik best willen kijken, maar op welke zender?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
That's the spirit!
Kijkt er hier nog iemand naar Bonje met de Buren, met die buren die het vier keer per nacht doen en waar de andere buren dan wakker van liggen? Elke nacht?
Ja hier....je zult maar zulke buren naast je hebben....gun ze hun pleziertjes maar wanneer slapen die lui dan als ze elke nacht uren bezig zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
That's the spirit!
Kijkt er hier nog iemand naar Bonje met de Buren, met die buren die het vier keer per nacht doen en waar de andere buren dan wakker van liggen? Elke nacht?
2 per jaar? serieus? Heb jij een geluk!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Oeh bah teken, ondanks dat ik nog niet aan twee teken per jaar kom in totaal op alle honden samen gruwel ik er echt van. Ik check de honden echt na elke wandeling grondig
Ja dat vond ik later in het programma dus ook!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:30 schreef nokwanda het volgende:
Die blonde uit bonje bij de buren is wel een ontiegelijk zeikwijf imo, hoor.
Ja, snap het ook niet zo goed dat iemand de hele boel bij elkaar moet schreeuwen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vond ik later in het programma dus ook!
Gaat het al die tijd goed, ga je meteen jankend naar de buren als ze overdag (!!) meezingt met een liedje.
Maar die Italiaanse was in het begin ook echt een feeks hoor.
'Als je last van me hebt dan verhuis je maar naar de Noordpool'
Nou ik zou van allebei goed gek worden......quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, snap het ook niet zo goed dat iemand de hele boel bij elkaar moet schreeuwen.
Maar hey.... liever als ze seksen dan van de ruzie. Daar word je pas gek van. heb ooit eens buren gehad die allebei zwaar aan de heroine zaten. Die maakten iedere nacht ruzie over wie wiens methadon had gejat. De enige nachten dat het kalm was, was als zij ging tippelen. Om gek van te worden.
Lekker doorzappen, het is een vreselijke kutfilm.. chaos, onduidelijk en het heeft niet eens een einde.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:51 schreef Enfermera het volgende:
Zit iemand ook Cloverfield te kijken op RTL5? Wat voor vage film is dat?Ik zapte er in een kwartier geleden, maar snap er niks van.
Trusten!quote:
Ja idd, ik heb het gezien. Heel vaag, te vaag, niet leuk meer.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:11 schreef Autidude het volgende:
[..]
Lekker doorzappen, het is een vreselijke kutfilm.. chaos, onduidelijk en het heeft niet eens een einde.
Een soort van Blair Witch Project achtige stijl en probeersel, maar hij faalt..
Die was inderdaad echt helemaal super!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trusten!![]()
[..]
Ja idd, ik heb het gezien. Heel vaag, te vaag, niet leuk meer.Jammer, gemiste kans. Want blair witch was wel echt stoer (vooral als je 14 bent en 'm voor het eerst kijkt)
![]()
![]()
Die staat strakjes op rtlgemist.nlquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Over Mijn Lijk begint zo weer![]()
Ik heb dat hele burenprogramma gemist...jammer!
Van die 5 mensen die ze volgen zijn er inmiddels 3 overledenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Over Mijn Lijk begint zo weer![]()
Ik heb dat hele burenprogramma gemist...jammer!
Haha ja kloptquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:30 schreef Autidude het volgende:
[..]
Die was inderdaad echt helemaal super!Wil hem eigenlijk nog wel weer eens zien om ff herinnering op te halen en te refreshen.
Maar Cloverfield had zo'n zelfde soort concept.. er zijn allemaal dingen gebeurd en die kijk je terug op een gevonden bandje.. Dus zo'n wilde home video stijl, wat heel cool kan zijn, en dan allemaal spannende dingen. En in dit geval is het dus een soort Godzilla verhaal oid, maar dat is allemaal niet eens duidelijk, er zijn iig monsters of aliens en heel veel is kapot en gaat kapot, en dan volg je een groepje vrienden in die chaos, en inene is de film ook afgelopen![]()
Eigenlijk gaat het helemaal nergens overHij mist zo'n beetje alles wat Blair Witch wel had, gemiste kans idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |