Vuurwerkquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:00 schreef OneMillionDollars het volgende:
Terechte klacht, daarom verhuis ik straks naar Amerika, het enige voordeel hier is dat ik snel naar België op en neer kan voor m'n vuurwerk.
Dat maak je in de VS zelf, dus dat boeit ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:00 schreef OneMillionDollars het volgende:
Terechte klacht, daarom verhuis ik straks naar Amerika, het enige voordeel hier is dat ik snel naar België op en neer kan voor m'n vuurwerk.
Dat maak ik nu ook al zelfquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat maak je in de VS zelf, dus dat boeit ook niet.
Heel wat buitenlanden zijn een stuk bureacratischer....quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:19 schreef ScarFace- het volgende:
Nederland is best oké maar veel te bureaucratisch ingesteld.
Dus wel weggaan omdat Nederland kut is, maar wel lekker je handje blijven ophouden?quote:Op zondag 5 juni 2011 06:23 schreef Lindstrøm. het volgende:
Helemaal waar.
Ook geëmigreerd. Blijf natuurlijk wel alle subsidies ontvangen plus alle voordelen van een Nederlands paspoort.
Zolang er geld is om F16's rond te laten vliegen in Libië en 30 miljard te geven aan joodse bankiers dan boeit het mij niet eens of mensen de soos uitbuiten, sterker nog je bent gek als je dat niet doetquote:Op zondag 5 juni 2011 09:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus wel weggaan omdat Nederland kut is, maar wel lekker je handje blijven ophouden?
Ja alles is fout en wat is goed? En hoe bereik je dan die ideale droomstaat als ik vragen mag? Ik erger me ook eraan dat ik niet over straat kan zonder lastig gevallen te worden, aangegaapt te worden, of wat dan ook. Betekent niet meteen dat heel Nederland een kloteland is. Alhoewel voorbeelden die Ts aanhaalt soms akelig bekend overkomen....quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:38 schreef Mendeljev het volgende:
TS is overigens nog best mild. Hij kotst over de Nederlandse mentaliteit maar scheert ook consequent iedereen over één kam. Geen links, rechts, Wilders of Balkenende. Nee, het is allemaal even kut!
Wat ben jij een domme kneus zegquote:Op zondag 5 juni 2011 11:32 schreef Disposable het volgende:
[..]
Zolang er geld is om F16's rond te laten vliegen in Libië en 30 miljard te geven aan joodse bankiers dan boeit het mij niet eens of mensen de soos uitbuiten, sterker nog je bent gek als je dat niet doet
Vrouwen die zich als hoeren kleden over straat en dan liegen dat ze het niet leuk vinden aangekeken te wordenquote:Op zondag 5 juni 2011 11:45 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Ja alles is fout en wat is goed? En hoe bereik je dan die ideale droomstaat als ik vragen mag? Ik erger me ook eraan dat ik niet over straat kan zonder lastig gevallen te worden, aangegaapt te worden, of wat dan ook. Betekent niet meteen dat heel Nederland een kloteland is. Alhoewel voorbeelden die Ts aanhaalt soms akelig bekend overkomen....
Lol, ik straks precies hetzelfde als jijquote:Op zondag 5 juni 2011 06:23 schreef Lindstrøm. het volgende:
Helemaal waar.
Ook geëmigreerd. Blijf natuurlijk wel alle subsidies ontvangen plus alle voordelen van een Nederlands paspoort.
Teh fuckquote:Op zondag 5 juni 2011 12:04 schreef Droomert het volgende:
Tevens is iedereen die de overdrijf cultuur van Amerika geweldig vindt meestal zelf helemaal niks, dan moet je wel een beetje overdrijven om nog wat van je leven te maken. Zoals de meeste Amerikanen.
ja ik kan er ook heel woedend om worden, een onbekende in je huisquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:28 schreef Torrio het volgende:
Tvp.
Zonet een (laten we het houden op) een getinte vent bijna vermoord, stond opeens op de binnentrap. Hij was helaas te snel weg toen hij me zag, vuile teringlijer. Ze moeten wegblijven uit andermans huis. En dan woon je nog in een goed gedeelte van Den Haag.
Dus de criminaliteit in vooral de grote steden, het totaal geen respect hebben voor elkaar, daarom is Nederland ook een strontland.
De linkse knuffelaars hebben hier ongetwijfeld een andere mening over.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:53 schreef Stekelbees het volgende:
ik word gewoon helemaal ziek dat NL aan elkaar hangt van kleine onbenullige regeltjes. Dat gemierenneuk ben ik echt zo zat. Vooral het linksche knuffelgehalte is veels te hoog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |