Lol, ik straks precies hetzelfde als jijquote:Op zondag 5 juni 2011 06:23 schreef Lindstrųm. het volgende:
Helemaal waar.
Ook geėmigreerd. Blijf natuurlijk wel alle subsidies ontvangen plus alle voordelen van een Nederlands paspoort.
Teh fuckquote:Op zondag 5 juni 2011 12:04 schreef Droomert het volgende:
Tevens is iedereen die de overdrijf cultuur van Amerika geweldig vindt meestal zelf helemaal niks, dan moet je wel een beetje overdrijven om nog wat van je leven te maken. Zoals de meeste Amerikanen.
ja ik kan er ook heel woedend om worden, een onbekende in je huisquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:28 schreef Torrio het volgende:
Tvp.
Zonet een (laten we het houden op) een getinte vent bijna vermoord, stond opeens op de binnentrap. Hij was helaas te snel weg toen hij me zag, vuile teringlijer. Ze moeten wegblijven uit andermans huis. En dan woon je nog in een goed gedeelte van Den Haag.
Dus de criminaliteit in vooral de grote steden, het totaal geen respect hebben voor elkaar, daarom is Nederland ook een strontland.
De linkse knuffelaars hebben hier ongetwijfeld een andere mening over.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:53 schreef Stekelbees het volgende:
ik word gewoon helemaal ziek dat NL aan elkaar hangt van kleine onbenullige regeltjes. Dat gemierenneuk ben ik echt zo zat. Vooral het linksche knuffelgehalte is veels te hoog.
Kan toch? Genoeg autisten hierquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:39 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Mensaleden op FOK! zoeken
Sterker nog, iets meer dan de helft is zwakbegaafd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:56 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Niet elke autist is een hoogfunctionele autist
Zie FOK!quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Sterker nog, iets meer dan de helft is zwakbegaafd.
Wat een postquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |