Das een kinderkookboekquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Opperdepop
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik heb het ff via regio Greys naar regio Tombolalala gestuurd
Verkapt; zolang Greys d'r lange benen er bij zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zolang er zwierige rokjes bij betroken zijn Pisces.
hahahaha, jaquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe goed was mijn vorige TT trouwens
Nee, verkapt zolang er zwierige rokjes bij betrokken zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verkapt; zolang Greys d'r lange benen er bij zijn
Beetje negatieve instelling.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]Jij hebt het over ons afgeroepen
Er is geen ONS. Hier is de lucht nog zo goed als blauw.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]Jij hebt het over ons afgeroepen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje negatieve instelling.
Vind ik jammer.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er is geen ONS. Hier is de lucht nog zo goed als blauw.
Nee het is een beetje sneu aangezien de helft voor die gelegenheid is verzonnen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Ist goed als ik die bijnamen weer uit de OP en de wiki sloop?
We gebruiken ze toch niet
Whiiiiiiiiquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vind ik jammer.
Ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het is een beetje sneu aangezien de helft voor die gelegenheid is verzonnen.
Zet er maar een leuk plaatje van mudkipz voor in de plaats
Nee, dat vroeg je gister toch ook alquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Ist goed als ik die bijnamen weer uit de OP en de wiki sloop?
We gebruiken ze toch niet
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het is een beetje sneu aangezien de helft voor die gelegenheid is verzonnen.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vind ik jammer.
Ik blijf wel in de kroeg slapen danquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil jij morgennacht lopend naar huis jongedame
Oh, sorry hoor meneer jongen, dat ik u je onheus bejegendequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je wel je tong uitsteken, maar je kan ook gewoon je excuses aanbieden natuurlijk.
Als er net zo'n rookgordijn hangt als vorige keer ben je meteen 10 jaar ouder in 1 nachtje danquote:
Ja helaas, het mooie weer is voorlopig voorbijquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
Maar krijgen we nu morgen nog gewoon een zonnetje of blijft de regen dan aanhouden?
ik moest er eigenlijk ook wel om lachen...quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh deze kwam weer voorbij, eigenlijk toch enige nummer van Within Temptation dat leuk blijft...
Met Keith Caputo (zanger van Life of Agony)
Bwehehehquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
ESF meet.
Locatie: een vrijstaand Landal huisje ivm evt. slapen na afloop indien gewenst:
Zaterdagavond 15 mei
- Goodbye
- Cat
- Loveless85
- DeZwabber
- Ml-etje
- Dirkh
- Greys
- Ingetje79
- Tha_Erik
- Tombolafan
- JJH
- Maes (ovb, maar Dirk is working on that)
Wedden dat iemand iemand mist?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
ESF meet.
Locatie: een vrijstaand Landal huisje ivm evt. slapen na afloop indien gewenst:
Zaterdagavond 15 mei
- Goodbye
- Cat
- Loveless85
- DeZwabber
- Ml-etje
- Dirkh
- Greys
- Ingetje79
- Tha_Erik
- Tombolafan
- JJH
- Maes (ovb, maar Dirk is working on that)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja helaas, het mooie weer is voorlopig voorbij
Dan moet je die eerst nog ff kopen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bweheheh
Ik ga deze aantrekken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat hij al in het huisje zit
Hoezo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar een orgie gaat zo lastig buiten
quote:
Die gaat morgen weer met me op stap. Ik was zo leuk vorige week zei zequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Greys je kunt hem nog thuis laten
Als ze het maar laten, geen sneeuw meer nu. Ik mot zon hebben, en veel graag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, nou ja... in Maart valt er vaak genoeg nog sneeuw, dus ik miep nog niet, vanaf April mag het vaker.
Iets later op de avond, kleed meequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Buren die aan het barbecuen zijn, gras, zand, beestjes
Je hebt er ervaring mee zo te horenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iets later op de avond, kleed mee
Daar kan ik me niks bij voorstellen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die gaat morgen weer met me op stap. Ik was zo leuk vorige week zei ze
Dat was me nog niet opgevallen 2xquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die gaat morgen weer met me op stap. Ik was zo leuk vorige week zei ze
BBQ-enquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Buren die aan het barbecuen zijn, gras, zand, beestjes
Nee, ik denk gewoon logisch naquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt er ervaring mee zo te horen![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ik vorige week zo leuk was was je niet opgevallen?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker dat we een dikke vette BBQ gaan houden zaterdagavond
Ja weet ik veel, ik ben niet van de Apple meukquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:32 schreef Dirkh het volgende:
Ll, jij bent toch nerd.
Doe mij eens helpen. Ik moet een app hebben voor de iPhone dat foto's direct op een server worden gekwakt. Zoals twitpic, maar dan zonder twitter
twee keer - is plus en twee keer = is niet?quote:
Leest hij altijd mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als de app gebruikt dat die dan ook uploaded wordt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ben niet van de Apple meuk![]()
Maar je wil gewoon als je een foto neemt hij automagisch word geupload? Of wel echt even aangeven welke pics je wil en dan een menu optie hebben ze te uploaden oid?
Maar dus niet automatisch ALLE foto's die je neemt?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, als de app gebruikt dat die dan ook uploaded wordt.
Fuck Tinypic, dat was hem. Kijk, daar heb ik wat aan. thanksquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dus niet automatisch ALLE foto's die je neemt?
Gewoon app aanslingeren, foto's kiezen, uploaden.
Geen iphone versie van Photobucket of tinypic oid beschikbaar?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leest hij altijd mee?SomsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
SomsNou ja als een het vrouwvriendelijk standje isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Troep? Valt toch reuze mee juist?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Het was niet de bedoeling dat iederéén buiten ging slapen, de 15e.
Oh en gaan we BBQen ja? Dat geeft zoveel troep
Maar 't is wel leuk.
Succesquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Fuck Tinypic, dat was hem. Kijk, daar heb ik wat aan. thanks
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Het was niet de bedoeling dat iederéén buiten ging slapen, de 15e.
Oh en gaan we BBQen ja? Dat geeft zoveel troep
Maar 't is wel leuk.
Neeeee meer als foei wat hoor ik nu?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja als een het vrouwvriendelijk standje is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2010 18:40:37 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
Oh altijd handig ja, als je smsjes geupload worden!MwahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt niet het heldere moment gehad om iets ook daadwerkelijk op het gas te zetten of in de oven te doen en wacht je nu tot de kartonnen doos met eten "Ping" zegt?quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
Oh altijd handig ja, als je smsjes geupload worden!Tis als zijnde soort van backup van je telefoon. Als hij ineens defect gaat. Bij mij upload het iedere 24 uur automatisch foto's, contacten, en smsjes. Dat laatste is natuurlijk het meest nutteloze, maar goed. Beetje 'waarom doe je het' ' OMDAT HET KAN !11!11!!EINZZNNZNEINZZZZ'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh en als je telefoon GPS heeft kan je hem met die software tracken, ook wel handig alstie gejat is oid![]()
Welk bos? Wat burnen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
Fijne avond Tombola!
Nou, ik geloof dat we gaan bbq-en he, de 15e?
Oh en srsly Ll, je krijgt dan drie biertjes en meer niet, want anders ga je dat hele fucking bos af burnen
Nee, ik ben nog steeds bezig, het is nog niet klaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt niet het heldere moment gehad om iets ook daadwerkelijk op het gas te zetten of in de oven te doen en wacht je nu tot de kartonnen doos met eten "Ping" zegt?
Het bos waarin het huisje staat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welk bos? Wat burnen?
En maar 3 biertjes
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
Fijne avond Tombola!
Nou, ik geloof dat we gaan bbq-en he, de 15e?
Oh en srsly Ll, je krijgt dan drie biertjes en meer niet, want anders ga je dat hele fucking bos af burnen
Ohja iksnappumquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het bos waarin het huisje staat?
Vuur?
BBQ?
Ja, hebbiejum?
Jaaaquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:50 schreef Dirkh het volgende:
Zal ik mijn rookkast meenemen? Gaan we eerst forellen vangen en die als echte mannen roken.
Waarom? We lijken niet allemaal op jou tochquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja iksnappum
Maar ik ben sowieso meer van het opeten dan van het zelf rommelen aan dat ding.
En als ik maar 3 biertjes krijg, dan krijgt de rest ook maar 3 alcoholische versnaperingen.
HET HELE WEEKEND
Ik ga op de frisquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja iksnappum
Maar ik ben sowieso meer van het opeten dan van het zelf rommelen aan dat ding.
En als ik maar 3 biertjes krijg, dan krijgt de rest ook maar 3 alcoholische versnaperingen.
HET HELE WEEKEND
Nee er moeten ook lelijke mensen zijn inderdaadquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waarom? We lijken niet allemaal op jou toch?
Shootquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee er moeten ook lelijke mensen zijn inderdaad
Sta je anders niet voor jezelf in?quote:
<insert kuikenfoto van vorige keer>quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar natuurlijk en het is mei, dus dan zwemmen er ook jonge kuikentjes, voor de snelle hap.
Pick one, maar niet de laatstequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Sta je anders niet voor jezelf in?
Of is dat zodat je dan nog terug kunt rijden 's nachts als iedereen behalve ik eng blijkt te zijn?
Maar ondertussenquote:
Eet smakelijk!quote:
Dankjewel! Ja he? Voor mijn doen eet ik echt reuze vroegquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Wat ben je lekker op tijd
Ik hou het op beetje gamen en straks in bad weken met een muziekje erbijquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:20 schreef Dirkh het volgende:
Is er vanavond nog wat leuks op tv? Of houden we het op het ESF-SC vanavond?
Hihi heel bijdehand was het niet nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Die arme Sacha Visser, die had niet in de gaten dat je niet moet roepen dat condooms kut zijn op tv
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:20 schreef Dirkh het volgende:
Is er vanavond nog wat leuks op tv? Of houden we het op het ESF-SC vanavond?
Ik plak zijn naam in Google news en die gast wordt gewoon gesloopt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Die arme Sacha Visser, die had niet in de gaten dat je niet moet roepen dat condooms kut zijn op tv
Oh ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De burentoestand is er weer met John en ehhhh Natasja
En 'over m'n lijk' toch?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De burentoestand is er weer met John en ehhhh Natasja
En 'over m'n lijk' toch?
Hij zou deze week toch ook een nieuwe singel (of zijn eerste) uitbrengen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
BREAKING ESF NEWS!!!!!
Vinzzent moest optreden in Oostenrijk en nam zijn vrouw, moeder en oma mee.
Op de terugweg kwam zijn auto plotseling tot stilstand *shalalie* op de Duitse autobahn.
Ze zijn erg geschrokken. Niets gebeurd verder.
Oma moest de volgende dag wel naar het ziekenhuis wegens hoge bloeddruk.
()
Het is niet slim natuurlijk, op tv moet je soms wel even wat langer over je uitspraken nadenken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik plak zijn naam in Google news en die gast wordt gewoon gesloopt.
Niet aardig
Ja klopt. Ik kreeg op mijn werk er een mailtje over, dat er meer nieuws op zijn site zou staan, maar dat stond er vervolgens dus nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij zou deze week toch ook een nieuwe singel (of zijn eerste) uitbrengen?
Okay, nu vind ik je serieus engquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
ik zou wel eens bij al die boe-roepers in de slaapkamer willen checken
http://www.het-posthuys.nl/quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
Greys?? Waar heb je dat gave bontkleed vandaan?
Ow jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.het-posthuys.nl/
In Bergschenhoek
Heel tof, moet je echt eens kijken!
Deze was 60 euro geloof ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow jahad het al eens gevraagd
Was hier wezen kijken maar die waren nogal ping
Zit btw net 5 te kijkenMelissa
hmm zal er over denkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
Oh kewl, we moeten allemaal aan de sexverslaving hoor ik net.
Da's hip!
WTF zit jij te kijkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
Oh kewl, we moeten allemaal aan de sexverslaving hoor ik net.
Da's hip!
Ja teut, dat snap ik. PIquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij wijze van....
Maar alsof ze zelf altijd zo braaf zijn
Ghost Whisperer.quote:
Shownieuwsquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij zou deze week toch ook een nieuwe singel (of zijn eerste) uitbrengen?
1 |
Minstens.quote:
B&H!quote:
Greysie!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Minstens.
Anders tel je niet meer mee volgens Evert Santegoeds.
[..]
B&H!
ff luisterenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
even c/p-en
deze![]()
![]()
De nieuwe single zou Dromendans hetenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
even c/p-en
deze![]()
![]()
hmm, dan heb ik dat dus helemaal verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
9 April Dirk:
http://www.vinzzent.nl/ma(...)-nieuwe-bij-radio-nl
fuckin 4 euro voor een single?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:44 schreef cptmarco het volgende:
http://winkel.muziekkopen(...)nummer=8718036994836
da's toch geen geld...
hoho... voor een gesigneerde single...quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
fuckin 4 euro voor een single?![]()
Je moet toch geld toe krijgen zoiets te luisteren
Tjah, waarschijnlijk is de hoeveelheid die verkocht word in een uurtje te signeren, dus waarom nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:46 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hoho... voor een gesigneerde single...
Bah?quote:
Als het nou de single van Marlous was...quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:46 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hoho... voor een gesigneerde single...
Bah???quote:
Ik zag heer G de chocomousse in verdwijnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Bah?
Ik twijfel tussen die nieuwe hippe sexverslaving en een witte chocolademousse verslaving.
Maar misschien kan ik ze combineren.
Pssssht, doe jij eens niet zo lelijk over onze Songfestivallertquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, waarschijnlijk is de hoeveelheid die verkocht word in een uurtje te signeren, dus waarom niet
10 Negers?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
Een witte chocolade poes die sexverslaafd is?
Oftewel; 10 negers als minnaar?
Lust alleen puurquote:
Wat snap je niet aan witte poes en CHOCOmoussequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
10 Negers?
Wat snapte je niet aan WITTE chocomousse?
Mwahquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zag heer G de chocomousse in verdwijnen
quote:
Nou heer G deed niet meequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
Of was dit TMI over Greys haar voorkeuren voor hoe en vooral wáár ze 't graag ontvangt
Whut?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
Of was dit TMI over Greys haar voorkeuren voor hoe en vooral wáár ze 't graag ontvangt
Oh zo! Dan heb in ieder geval nog het plezier van chocolaquote:
Jij kon niet kiezen tussen CHOCOmousse of een seksverslaving.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Wat hebben een witte poes en 10 negers in godesnaam met mij te maken?
Maar dan bepaal ik altijd nog wel even lekker zelf hoe ik dat inricht.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij kon niet kiezen tussen CHOCOmousse of een seksverslaving.
Dan krijg je ze beide
Wil jij dan de overige paaseitjes?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh zo! Dan heb in ieder geval nog het plezier van chocolaIk lust puur, melk én wit
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan bepaal ik altijd nog wel even lekker zelf hoe ik dat inricht.
Dank u feestelijk
Whehehehequote:
Kom maar brengenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil jij dan de overige paaseitjes?
Ach ja, ik ben ook verbolgen. Ik heb me lever de vernieling in geholpen zodat ik geen herinneringen meer heb aan hoe hard ik voor lul stond als houten klaas naast 'Daddy Cool' (aldus die gozer die ik daar tegen kwam en zich afvroeg wie ik in godsnaam mee hadquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehehe
Hij was wel verbolgen he.
Maar hij belt gewoon altijd op de verkeerde momenten, mister Eurovisie.
Da's mijn schuld niet, da's zijn schuld.
Hihiquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehehe
Hij was wel verbolgen he.
Maar hij belt gewoon altijd op de verkeerde momenten, mister Eurovisie.
Da's mijn schuld niet, da's zijn schuld.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
Hoe kan het toch dat ik altijd binnen 2 bladzijdes weer overkom als een sloerie?
Jullie verdraaien mijn uitspraken gewoon echt altijd
Hiiihihihihihihihihiquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben ook verbolgen. Ik heb me lever de vernieling in geholpen zodat ik geen herinneringen meer heb aan hoe hard ik voor lul stond als houten klaas naast 'Daddy Cool' (aldus die gozer die ik daar tegen kwam en zich afvroeg wie ik in godsnaam mee had![]()
)
Pm je adres maarquote:
Jij weet wel hoe dat ging toch? Via onze concerten in de Doelen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihide vraag waar jij hem van kent staat nog open @work
Hilarischquote:
Heb ze niks verteldquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe dat ging toch? Via onze concerten in de Doelen.
Wat zijn openingszin was blijft tussen ons vieren. Graag.
Ll had het er maar zwaar mee, hij heeft er de rest van de avond over lopen pruttelenquote:
Whiiiiquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll had het er maar zwaar mee, hij heeft er de rest van de avond over lopen pruttelen
Of hij bleef door al die drank steeds op repeat staan, dat kan ook...
Die weet ik nog.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt het er anders ook meer dan eens over gehad.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ten minste, twee groepfoto's volgens mij. Is al weer even geleden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
Goodbye, heb jij de foto's van de vrijdagborrel al gezien eigenlijk op de site?
Ik maan hem altijd zijn gemak te houden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt het er anders ook meer dan eens over gehad.
En Greys, jij maande de beste man heel de tijd tot zn gemak houden. Ik zei zelfs dat je hem lekker zn gang moest laten gaan. Maar wat moet het er hilarisch uit gezien hebben. Wij 3 naast hem![]()
Ja? Ik geloof er niets van.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er heel rustig onder.
Volgende keer meequote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik maan hem altijd zijn gemak te houden.
Hij is hartstikke druk. Hij moet koest doen. Hij luistert alleen nooit.
Neee de andere kantquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
"Ze slaapt al maanden niet meer, door het Zuid-Europees temperament van haar buren"![]()
Even denken, Natas pakt altijd de zielige kant die er het slechtst voorstaat, het kattenvrouwtje, het hersenloze meisje van vorige week, dus nu neemt ze die Zuidelijke chick die te hard kreunt elke nacht?
Er zijn er niet zo gek veel idd. maar ze zijn al weer met een nieuwe bezig. Ze zijn stuk voor stuk lekker he?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
Goffer Dirk, je hebt me wel echt aan een nieuwe verslaving geholpen.
Fuck de sexverslaving, ik heb deze nou echt al 114 keer geluisterd geloof ik.
(Zo héél veel clipjes zijn er niet van ze he? Stuk of 25?)
Ze pakt toch altijd de kant die fout zit (vrouw met 15 katten katten, meisje dat "door suikerziekte" agressief werd), dus dan moet ze nu toch die mensen pakken die niet normaal kunnen "sexen"quote:
quote:
quote:
Ja, allemaal tof. Al heb ik wel mijn favorietenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er zijn er niet zo gek veel idd. maar ze zijn al weer met een nieuwe bezig. Ze zijn stuk voor stuk lekker he?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er zijn er niet zo gek veel idd. maar ze zijn al weer met een nieuwe bezig. Ze zijn stuk voor stuk lekker he?
Hoe vind je die andere dan, Making Out?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Oh dit moet ik straks even kijken
Ik ga zeker meer van Sia beluisteren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, allemaal tof. Al heb ik wel mijn favorieten
Die van Sia zijn ook gewoon bijna allemaal bizar goed he?
Heb je het einde gezien van deze gezien eigenlijk? Gestoord is ze, echt!![]()
Vergeet je Jack Conte niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vind je die andere dan, Making Out?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vind je die andere dan, Making Out?
Ik hoop dat ze die gaat spelen 8 aprilquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog luisteren
Maar zodra ik zie dat iemand Gaga nadoet ben ik altijd erg nieuwsgierig
Net als
Ik moet er zo om lachen, die mannetjes met de instrumenten![]()
Nee Dirk.quote:
Ik moet nog steeds dat album eens luisteren, ken alleen dat "ene" liedje dat nu veel voorbij komt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die gaat spelen 8 april
Jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben nog half aan het terug lezen...
Was dat F die zo ontzettend heeft lopen swingen vorig weekend?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben nog half aan het terug lezen...
Was dat F die zo ontzettend heeft lopen swingen vorig weekend?
Ik had dat vast ook nog maar 30 keer geroepen zeker?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Dirk.
Ik zal Jack Conte niet vergeten.
Ja, de 8e dus!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds dat album eens luisteren, ken alleen dat "ene" liedje dat nu veel voorbij komt.
Ga je naar een concert toe?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Die ging echt hélemaal uit zijn plaat op de dansvloer.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, de 8e dus!
Deze ken je ook wel denk ik:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik had dat vast ook nog maar 30 keer geroepen zeker?
Dat is ook mijn eerste indrukquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh dat wilde ik nog zeggen, viel me op aan deze foto's (keer ervoor ook al toen je iets liet zien) dat hij zo enorm vriendelijk uit z'n ogen kijkt. Fijn mens zeg maar. Zit ik er naast?
En jullie, moeite met bijbenen?quote:
Nee dat is echt zo. Ml-etje en Ll mochten hem ook meteenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh dat wilde ik nog zeggen, viel me op aan deze foto's (keer ervoor ook al toen je iets liet zien) dat hij zo enorm vriendelijk uit z'n ogen kijkt. Fijn mens zeg maar. Zit ik er naast?
Bij mijn oma is dat op zondag ook zoquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, daar hoef je niet blij mee te zijn
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is echt zo. Ml-etje en Ll mochten hem ook meteen
(Correct me if I'm wrong)
Heb eerst staan starenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En jullie, moeite met bijbenen?Of ook gewoon lekker meegeswingdddd
Daar wordt je een keer zo boos over dat je iemand aanvalt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij mijn oma is dat op zondag ook zoabsurd.
quote:
Mja oma doet niks.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar wordt je een keer zo boos over dat je iemand aanvalt.
Nogalquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
3 uur lang wakker..
LL die mensen hebben dus duidelijk nog wel de pessssieejonnn
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
3 uur lang wakker..
LL die mensen hebben dus duidelijk nog wel de pessssieejonnn
Hehe, ja ze bestaan echt die mensen die lang de vonk aanhoudenquote:
Maar woont dat meisje niet alleen? Ik zit met een half oor nu te luisteren omdat ik zo druk moet postenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En elke nacht gewoon he.
Puuuure jaloezie van die buren.
Nee met vriend arts in opl.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar woont dat meisje niet alleen? Ik zit met een half oor nu te luisteren omdat ik zo druk moet posten
Nogal irri jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik vind het nu al een irritant wijf
Maar ik snap hem ook wel weer.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:40 schreef Dirkh het volgende:
Ik was te snel, ze is niet mooi. Schreeuwbek
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Wel een bijzonder egoïstisch kutwijf zeg
Dan blijft het een egoïst.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Kolere wat heeft die kerel een lelijk Italiaans dialect
Sorry wa de smiley vergetenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje joh
Is ook idioot, als je huis gehorig is pas je je aan
Ik geloof echt niet dat je haar wilt horen blèrenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:43 schreef Dirkh het volgende:
Gaan ze nu ook neuken voor de cam om te laten horen hoeveel geluid het maakt?
M'n oren tuteren nu alquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind ze eng.
En haar érg luidruchtig en aanwezig.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat je haar wilt horen blèren
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja hallo, ze zijn dan al 7 / 8 maanden verder, 't is dan wel weer leuk geweest
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat je haar wilt horen blèren
ik vroeg me dat ook af.quote:
Ik bedoelde meer 's nachtsquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.
Zag net die donkere ogen toen ze fel en boos even keek, ik loop een blokje om voor dat soort vrouwen
Het is wel zo natuurlijk. Als jij vier keer per dag wilt sexen dan moet je dat gewoon doen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
"Nee, aanpassen, waarom, ik ben in m'n eigen huis"
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer 's nachts
Tijdens tha wild thing.
Tsja doe het er maar meequote:Op donderdag 25 maart 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
"Nee, aanpassen, waarom, ik ben in m'n eigen huis"
Hihi ze zijn jong hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wel zo natuurlijk. Als jij vier keer per dag wilt sexen dan moet je dat gewoon doen.
Maar als je dan de halve buurt bij elkaar krijst en zegt 'dan kopen ze maar oordoppen', das wel echt heel a-sociaal
Gewoon een prop in d'r bek, of een rode balquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wel zo natuurlijk. Als jij vier keer per dag wilt sexen dan moet je dat gewoon doen.
Maar als je dan de halve buurt bij elkaar krijst en zegt 'dan kopen ze maar oordoppen', das wel echt heel a-sociaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |