quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet nu hoorvan het weekend ofzo
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest een foto hebben van Bink als bruid omdat ze zogenaamd met Koekie ging trouwen.
En in de schuur lag nog een stuk oude vitrage van de vorige bewoner
quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
En toen goot het
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
Oh en dit zijn mijn lievelingsschoenen
Dus laat de zomer maar weer komen!
[ afbeelding ]
Koekie is net zoiets. Maar dan nog kleiner en nog sprieterigerquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor hond is Koekie?
Ik dacht dat het misschien je eigen vitrage was
Passen mooi bij je bruidsmeisjes jurk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toffe klakjes, beetje retromotiefje
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Koekie is net zoiets. Maar dan nog kleiner en nog sprieteriger
En toen was ik een keer in België waar Conleche toen zat en toen hebben de hondjes elkaar voor het eerst ontmoet en vonden ze elkaar helemaal niet interessant.
Neequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Passen mooi bij je bruidsmeisjes jurk.
Ja. Ze is al veertien bijnaquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt Bink ook vanaf pup toch?
Dat is een leuke naamquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je dan ook zwierende sekseh rokken rokjes erbij?![]()
Alhoewel met een mooie spijkerbroek is het ook sekseh.
**** heet ze
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Passen mooi bij je bruidsmeisjes jurk.
Zo, jij wildebras.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik ben dan wel weer zo dat ik die schoenen bij een rood jurkje aan doe.
Dan kan dat wel niet hóren, maar ik doe het lekker toch
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
Die schoenen zien er uit alsof je er amper op kunt lopen, maar ze zitten echt als pantoffels.
Ik heb er heel Madeira haast op rondgelopen
Gaaf!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je had wel Frietenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja ja, wrijf het maar in, ik is burgerlijk mannetje. Met Ecco's . Dubbel saai.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja ja, wrijf het maar in, ik is burgerlijk mannetje. Met Ecco's . Dubbel saai.
Nee, nu heb ik deze:quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je hele hippe Ecco's voor vrouwen, en voor mannen gympies alsof het Puma's zijn.
Maar jij hebt de retro Ecco sandaal begrijp ik?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:58 schreef Greys het volgende:
Mijnvisjes
zwemmen heel gezellig, maar eten snappen ze nog niet geloof ik...
Ja, echt... wat een bullshit weerquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben jullie die reclame al gezien van die Skech(t)ers? Met die dikke zool, zodat je afvalt of iets?
Die heb ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je hele hippe Ecco's voor vrouwen, en voor mannen gympies alsof het Puma's zijn.
Maar jij hebt de retro Ecco sandaal begrijp ik?
Worteltjes met doperwtjes, visburgertje en aardappeltjes gebakkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat eet jij MI-etje, en hoe was de soep van gister?
Neequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben jullie die reclame al gezien van die Skech(t)ers? Met die dikke zool, zodat je afvalt of iets?
Ja, dat geeft je het gevoel alsof je in rul zand loopt. Kan dat nog niet helemaal plaatsen als comfortabel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb heel die vijver pas sinds vorig jaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hiervoor fishies gehad Greys, altijd wat in het water of pas sinds vorig jaar?
Keukenprinsesquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, echt... wat een bullshit weer
Ik eet kipfilet uit de grillpan, aardappel-truffelgratin en salade met mozarella en walnoot.
En chocomousse toe
Nou ik moet eigenlijk gewoon lachen om die dikke zool, en dat je dan mensen voorbij ziet lopen.quote:
Ja ik ben er nogquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik nou alle mannen weggejaagd met m'n schoenenpraatjes?
Dirk, jij bent er nog hè
Das best bijzonder Dirk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:10 schreef Dirkh het volgende:
Schoenenpraat jaagt mij niet weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |