yes, een banaanvraagquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:40 schreef ScottTracy het volgende:
Banaan had het eerder goed dan ik...
sorry, had ik even niet gezienquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:40 schreef ScottTracy het volgende:
Banaan had het eerder goed dan ik...
jawelquote:
Neequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:17 schreef Bart het volgende:
actieve bovenzee, actief onderzee, inactief bovenzee, inactief onderzee
echt wel!quote:
Kloppen allebeiquote:
Stand #1925quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:30 schreef slaveloos het volgende:
the streets
Rosco P Coltranequote:
jawelquote:
Briljante artiestquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef thomaster het volgende:
Zowel de foto als de naam zeggen me helemaal niks
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef thomaster het volgende:
Zowel de foto als de naam zeggen me helemaal niks
Alleen als je het antwoord weet.quote:
mezelf quotenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef thomaster het volgende:
Zowel de foto als de naam als het youtube filmpje zeggen me helemaal niks
Google eens op Tom Waits en de Dead Kennedy's en bemerk hoe onwetend jezelf bent.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:45 schreef banaantjeEE het volgende:
Anders stel je gewoon normale vragen?
Anders bemoei je je niet met anderen en let je eerst eens op je eigen speelgedrag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:45 schreef banaantjeEE het volgende:
Anders stel je gewoon normale vragen?
Robert Altman ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:48 schreef slaveloos het volgende:
filmografie van welke regisseur?
1969 A Perfect Couple
1970 M*A*S*H
1971 McCabe & Mrs. Miller
1975 Nashville
1977 3 Women
1978 A Wedding
1979 Quintet
1980 Popeye
1982 Come Back to the Five and Dime, Jimmy Dean, Jimmy Dean
1992 The Player
1993 Short Cuts
1994 Prêt-à-Porter (of Ready to Wear)
2000 Dr. T & the Women
2001 Gosford Park
2003 The Company
2005 Paint
Had jij de vraag ook vereenvoudigd tot 'wie regisseerde M*A*S*H?'quote:
tuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Anders bemoei je je niet met anderen en let je eerst eens op je eigen speelgedrag.
Zo vreemd is de vraag trouwens niet want iemand wist hem.
neequote:Op donderdag 25 maart 2010 21:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Had jij de vraag ook vereenvoudigd tot 'wie regisseerde M*A*S*H?'
Jij bent degene die zich met dingen bemoeit, tong stelt een normale vraag die ook gewoon door iemand beantwoord wordt, dat jij hem toevallig niet weet en niet kan vinden maakt het nog geen vreemde vraag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]Ik vroeg me al af waar mijn held bleef.
En waar bemoei jij je trouwens mee?
Jij zegt dat ik geen recht heb om me ergens mee te bemoeien (we zitten op een forumquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij bent degene die zich met dingen bemoeit, tong stelt een normale vraag die ook gewoon door iemand beantwoord wordt, dat jij hem toevallig niet weet en niet kan vinden maakt het nog geen vreemde vraag.
het zijn mannen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:00 schreef tong80 het volgende:
Wat hebben Robert ten Brink, Aniko van Santen en Rob Oudkerk gemeen ?
Nee, ik zeg dat ik het vreemd vind dat jij opmerkingen maakt over het speelgedrag van anderen terwijl je zelf weigert antwoorden te geven als mensen vragen stellen over jou (en nee, ik bedoel niet alleen mezelf).quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik geen recht heb om me ergens mee te bemoeien
Laat maar zitten. Dit is al de zoveelste discussie met banaantje in de laatste paar topics. Wordt er niet gezelliger op...quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik het vreemd vind dat jij opmerkingen maakt over het speelgedrag van anderen terwijl je zelf weigert antwoorden te geven als mensen vragen stellen over jou (en nee, ik bedoel niet alleen mezelf).
Bovendien was jij degene die zich met de vraag van tong bemoeide.
PRECIES wat ik bedoel. Wat heb je tegen tong's vragen als je zelf ook af en toe dit soort antwoorden geeft?quote:
Je zegt nochtans duidelijk dat ik me nergens mag mee bemoeien.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik het vreemd vind dat jij opmerkingen maakt over het speelgedrag van anderen terwijl je zelf weigert antwoorden te geven als mensen vragen stellen over jou (en nee, ik bedoel niet alleen mezelf).
Bovendien was jij degene die zich met de vraag van tong bemoeide.
Het was een graptje. okéquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
PRECIES wat ik bedoel. Wat heb je tegen tong's vragen als je zelf ook af en toe dit soort antwoorden geeft?
Warmquote:
Je mist het punt een beetje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:05 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Het was een graptje. oké
Relax nu maar ff kerel. Echt serieus
Doe maar eventjes kalm, straks krijg je nog iets, want ik denk dat jij het punt mist.quote:
gebeid weet ik niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef De_Hertog het volgende:
De delta van de Rhone is een groot moerasgebied. Hoe heet dit gebeid?
Stand #1925quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:11 schreef banaantjeEE het volgende:
de camarge
Ik ben de rust zelve.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Doe maar eventjes kalm, straks krijg je nog iets, want ik denk dat jij het punt mist.
goh, ik zocht osteopaat omdat deze ook bezig is met artrose, maar ik keur het goedquote:
Tsja, hij is al een paar keer door verschillende mensen aangesproken op zijn vreemde gedrag en iedere keer is het 'we zien het nog wel even aan'. Dus spreek ik hem er op aan, anders ontglipt het misschienquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Laat maar zitten. Dit is al de zoveelste discussie met banaantje in de laatste paar topics. Wordt er niet gezelliger op...
Mijn gedrag is inderdaad vreemd, zeggen mijn vrienden ook.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tsja, hij is al een paar keer door verschillende mensen aangesproken op zijn vreemde gedrag en iedere keer is het 'we zien het nog wel even aan'. Dus spreek ik hem er op aan, anders ontglipt het misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Folkert Velten ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:48 schreef erkel het volgende:
Welke topscorer uit de Eerste Divisie speelde uit geloofsoverwegingen nooit op zondag?
Tuurlijk. Tong +1quote:
Stand #1925quote:
quote:
Z'n bijnaam reken ik ook goed.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ken hem van gezicht, helaas niet bij naam.
Betekent dit nu dat ik zowel de openbare vennootschap met rechtspersoonlijkheid moet behandelen als wel de openbare vennootschap zonder rechtspersoonlijkheid, of betekent het simpelweg dat de keuze tussen beide ondernemingsvormen bij ligt?quote:Ze vragen aan dan ook aan u als juridisch adviseur werkzaam bij ‘Nijman Advocaten’ om een advies op te stellen waarin de verschillen tussen een openbare vennootschap, al dan niet met rechtspersoonlijkheid, enerzijds en een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid anderzijds eens goed en duidelijk op een rijtje worden gezet.
Helaas. Hij heet Sébastien Chabal, bijnaam o.a. Cavemen. Ik ga slapen, iemand anders mag een nieuwe verzinnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Morendo op 26-03-2010 03:49:55 ]Die Lebenslust bringt dich um.
Dat staat er inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:11 schreef tomtomaat het volgende:
Diana Ross
Pat Cashquote:
Stand #1925quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:47 schreef MadMaster het volgende:
Tatami
Stand #1925quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Armin van buuren hoor ik nu op het nieuws...
Stand #1925quote:
Kan niet missenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:16 schreef De_Hertog het volgende:
Ted de Braak
Dat reuzenrad is niet zo hoogquote:
Inderdaad. De brug bij de Brenner, Europabrucke heet ie, was trouwens de vorige recordhouder, al is ie maar half zo hoog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:22 schreef ScottTracy het volgende:
Brug bij Millau?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:33 schreef De_Hertog het volgende:
Afgaande op wat latijn-kennis: dat je niet twee keer voor hetzelfde feit mag worden veroordeeld?
Zekerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:45 schreef Neleos het volgende:
Nevski Prospekt?
is volgens mij goed, maar voor de vorm: Moya?quote:
Stand #1925quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:47 schreef tomtomaat het volgende:
Ferrero?
Yankee +1quote:
quote:
+1quote:
Dat doe je dan toch netjes!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:01 schreef slaveloos het volgende:
guy pierce? (zie hier geen plaatjes achter de vuurmuur op mijn werk)
Thomas Musterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:14 schreef slaveloos het volgende:
memento is ook geweldig!
even een andere vraag:
wie is de enige oostenrijker die ooit nummer een van de wereld was bij het herentennis?
zekers!quote:
de man heeft gouden handjes bij het uitzoeken van films inderdaadquote:
Quickreply ipv op quote drukken scheelt ook weer een paar milisecondenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:15 schreef Mark het volgende:
Note to self: achternaam is genoeg
Dat doe ik meestal wel, maar omdat ik vlak daarvoor gepost had wilde ik duidelijk maken dat dit mijn antwoord op de vraag was. Ach ja, you win some, you lose somequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Quickreply ipv op quote drukken scheelt ook weer een paar miliseconden
Mark +1quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:31 schreef De_Hertog het volgende:
Punch en Judy
Stand #1925quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:37 schreef tomtomaat het volgende:
mokerhei
Dat zijn er 5. Nog 6 te gaan...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:49 schreef Niox het volgende:
Groot-Brittannië
Zweden
Estland
Letland
Litouwen
Verder kom ik even niet..
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:51 schreef De_Hertog het volgende:
Estland, Letland, Litouwen, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, UK, Noorwegen, Zweden, Bulgarije?
Bingo!!quote:
Snelheidsrecord?quote:
Over snelheidsrecords gesproken...quote:
Yepquote:
ja ik dacht het gaat om het blikje.. verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een merk frisdrank in de USA...
quote:
In Amsterdam aan het Rokin?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:06 schreef Mark het volgende:
Mevrouw Mark mag graag in zijn winkel komen
Nee, in Nijmegen (Houtstraat) natuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam aan het Rokin?
Vanwege de werkzaamheden aan de Noord-Zuid lijn wil 'ie tijdelijk dicht gaan...
Dat is hemquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:18 schreef Mark het volgende:
Die moest van ver komen!
Edit: dat kun je ook op 2 manieren opvatten
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:22 schreef Yankee het volgende:
kees driehuis
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:52 schreef tomtomaat het volgende:
klaverjassen?
Sjoelenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef MadMaster het volgende:
Sjeoelen?
Wat isquote:De dansvorm is afkomstig uit Bohemen. Rond 1830 heette de dans("helft"), maar in 1835 werd de naam in Praag veranderd in "
" – waarschijnlijk uit sympathie voor de toen zwaar onderdrukte Polen, volgens anderen naar de Poolse zangeres Esmeralda.
Stand #1925quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |