Ooooow welke is dat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:11 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou niet echt van roze, maar deze is zo schattepoepig!!
als je al nog mensen een lijstje gaat pm'en, wil ik die pm ook wel ontvangenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Suc6 SQ!!
De OPI's gaan voor ¤ 6,50 weg en evt via brievenbuspost.
Preppy Pink, toch? Isa is er helemaal dol op, het combineert haar twee favorieten, glitter en rozequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:11 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou niet echt van roze, maar deze is zo schattepoepig!!
Kan dat gecombineerd worden met een bestelling uit je webshop? Ik wil nog wat china glaze bestellen namelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Suc6 SQ!!
De OPI's gaan voor ¤ 6,50 weg en evt via brievenbuspost.
Leuke collectie en erg mooi zo op die wielenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:21 schreef Holyme het volgende:
Pic spam! Wel weer baggerkwaliteitKleuren zijn veul feller/lichter en holo's en glitters enzo zijn niet goed zichtbaar. Mijn roodste rood lijkt wel bordeaux, en Ruby Pumps bijvoorbeeld kan je d'r ook niet ff snel tussenuit pikken
Wielen zijn nog niet genummerd, moet even 'n niet uitveegbare stift fixen, maar heb alles opgeschreven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof om te doen he, wielen lakken!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:21 schreef Holyme het volgende:
Pic spam! Wel weer baggerkwaliteitKleuren zijn veul feller/lichter en holo's en glitters enzo zijn niet goed zichtbaar. Mijn roodste rood lijkt wel bordeaux, en Ruby Pumps bijvoorbeeld kan je d'r ook niet ff snel tussenuit pikken
Wielen zijn nog niet genummerd, moet even 'n niet uitveegbare stift fixen, maar heb alles opgeschreven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjiek!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:44 schreef Joysa het volgende:
Mooie stash Lindytje! En ik vond het ook veel minder lijken toen ik het allemaal netjes in bakken deed![]()
Mijn bijdrage voor de contest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef Lindytje het volgende:
Helmer opnieuw ingeruimd!
Ik heb 3 laklades, 1 acryl en nagelwielen, 1 vijlen, verzorgingsspullen en removers, 1 nailart.
De lak-3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo lijkt het ineens veel minder... nu het allemaal netjes staat...
Mooi, zeker iets voor de wedstrijd!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:44 schreef Joysa het volgende:
Mooie stash Lindytje! En ik vond het ook veel minder lijken toen ik het allemaal netjes in bakken deed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi aantal !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:48 schreef Lindytje het volgende:
Hmm.... het zijn er toch 172 als ik base-top-stripers-stempellakken etc. niet mee tel.... Dus enkel de kleuren...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:21 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice! Ik zou er trouwens niet van zeggen dat het er 172 zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb 3 laklades, 1 acryl en nagelwielen, 1 vijlen, verzorgingsspullen en removers, 1 nailart.
De lak-3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Noes!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:54 schreef AmyGrace het volgende:
Dag dames!
Wat een spannende dingen allemaal, sollicitaties, oma worden!Gefeli!
Ik vond hier wat swatches van de nieuwe catrice lakjes!!
kGa zo es even bij het Kruidvat loeren of ze er al zijn. D'r zitten toch een paar leuke kleuren tussen hoor![]()
@ Bubs, wat jammer van dat gedoe met OPI
Oh die matjes, is dat wat? Ik ben natuurlijk net gister bij ikea geweest en toen had ik ze zo mee kunnen nemenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef Lindytje het volgende:
De lak-3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
B65 merkloos, heb ik van Buzz gekochtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
Heel mooi PeRi!! Welke plate is dat?
Nneee! 0:45 Sondee!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef tliciouz het volgende:
http://www.vidoemo.com/yvideo.php?i=Z29KM1oxcWuRpUGNzTEU&first-look-swatches-catrice-ultimate-nail-lacquer
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef Lindytje het volgende:
De lak-3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!! Ruffianquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:44 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:44 schreef Mehehelzs het volgende:
die nieuwe lakjes waren natuurlijk weer niet bij de kruidvat hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |