Bij de Trekpleister hadden ze er nog best veel hier in het tilburgsequote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:09 schreef PartyHardy het volgende:
Jaa het valt me al wel een tijdje op dat Catrice alleen nog de verzorgende basis producten aanvult in de schappen.. de kleurtjes zijn al een maand ofzo nergens meer te zien.. op een enkele na![]()
Het zal niet lang meer duren hoop ik
Kruidvat Almere Muziekwijk heeft 8 nieuwe kleuren ofzo van Catricequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De dames hier zijn momenteel erg gebrand op de nieuwe Catrice lijn. Hadden ze die in jouw KV en waar zit die dan?
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:48 schreef Nune het volgende:
Yay SQ!
Ik ben net terug van de nagellakjacht met Daph en Snkr en nu ben ik echt onwijs gaar en ik (wij, eigenlijk) hebben enorm gefaald.
Geklungel zat vast meevallenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:34 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt net van de ( of het) Kruidvat....
2 stempelsetjes van Essence en een paar lakjes rijker ( je moet toch érgens beginnen niet waar...)
Foto's van mijn eerste geklungel gaan nog volgen
quote:
Mooi merk is datquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:54 schreef Nune het volgende:
Hihihi ik heb Illamasqua Nudge gewonnen vandaag bij een kleine giveaway![]()
Zal straks even foto's plaatsen van de faal!
huh, wat raar, op die tweede foto zijn die lakjes paars?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:37 schreef tliciouz het volgende:
Las net op een blog dat Lost In Mud een van de nieuwe lakjes van catrice wel heel veel lijkt op chanel Particulière.
Zie hier de vergelijking :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga morgen maar eens even kijken of ze al in de schappen liggen.
faalwijvenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:54 schreef Nune het volgende:
Hihihi ik heb Illamasqua Nudge gewonnen vandaag bij een kleine giveaway![]()
Zal straks even foto's plaatsen van de faal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |