Nice!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie stashquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef Lindytje het volgende:
Helmer opnieuw ingeruimd!
Ik heb 3 laklades, 1 acryl en nagelwielen, 1 vijlen, verzorgingsspullen en removers, 1 nailart.
De lak-3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo lijkt het ineens veel minder... nu het allemaal netjes staat...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:44 schreef Joysa het volgende:
Mooie stash Lindytje! En ik vond het ook veel minder lijken toen ik het allemaal netjes in bakken deed![]()
Mijn bijdrage voor de contest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke creaties!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:26 schreef PeRi het volgende:
Van de nieuwe Catrice vind ik alleen Lost in Mud leuk.
Dit wordt mijn inzending. Heb niet zoveel inspiratie en geen zin om te prutsen,:@.
[ afbeelding ]
Ik ben heel nieuwsgierig naar die derde!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
Paarse glitter/foil achtig lakje. Ik heb even aan de schuifjes moeten trekken om de kleur een beetje te benaderen:
[ afbeelding ]
Een zelfde soort lak maar dan diep paars:
[ afbeelding ]
Antraciete holo
[ afbeelding ]
Ze hadden er ook nog eentje die me heel sterk aan MaaH deed denken, maar ik vond het zo wel ff genoeg
Mooi kleurtje!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:26 schreef Debsterr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:26 schreef Debsterr het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi Puckz (ben ook erg nieuwsgierig naar die antraciete holo), helaas is Veghel net ff wat te ver fietsenLeuk gedaan Ijsdraakje, lekker rood ook, en wat een vrolijk setje Kieskleurig
En welkom vamperotica!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:26 schreef Debsterr het volgende:mijn primeur, wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:26 schreef Debsterr het volgende:
WHOOOOOOOOT!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat moet dat heerlijk voelen voor d'r!
Proost alvast SQ!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:
hopelijk krijg je geen spijtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
maar ik ben heel blij voor je dus ik moest het even kwijt hihi.
De dames hier zijn momenteel erg gebrand op de nieuwe Catrice lijn. Hadden ze die in jouw KV en waar zit die dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:34 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt net van de ( of het) Kruidvat....
2 stempelsetjes van Essence en een paar lakjes rijker ( je moet toch érgens beginnen niet waar...)
Foto's van mijn eerste geklungel gaan nog volgen
Heb ik naar staan kijken....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De dames hier zijn momenteel erg gebrand op de nieuwe Catrice lijn. Hadden ze die in jouw KV en waar zit die dan?
http://www.scrangie.com/2(...)ion-spring-2010.htmlquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef samsuus het volgende:
Waar vind ik swatches van Meet Me On The Star Ferry? Google werkt niet mee..
Thanks!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
http://www.scrangie.com/2(...)ion-spring-2010.html
Daar staat 'ie tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |