Oh die matjes, is dat wat? Ik ben natuurlijk net gister bij ikea geweest en toen had ik ze zo mee kunnen nemenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef Lindytje het volgende:
Helmer opnieuw ingeruimd!
Ik heb 3 laklades, 1 acryl en nagelwielen, 1 vijlen, verzorgingsspullen en removers, 1 nailart.
De lak-3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo lijkt het ineens veel minder... nu het allemaal netjes staat...
B65 merkloos, heb ik van Buzz gekochtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
Heel mooi PeRi!! Welke plate is dat?
Nneee! 0:45 Sondee!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef tliciouz het volgende:
http://www.vidoemo.com/yvideo.php?i=Z29KM1oxcWuRpUGNzTEU&first-look-swatches-catrice-ultimate-nail-lacquer
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef Lindytje het volgende:
Helmer opnieuw ingeruimd!
Ik heb 3 laklades, 1 acryl en nagelwielen, 1 vijlen, verzorgingsspullen en removers, 1 nailart.
De lak-3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo lijkt het ineens veel minder... nu het allemaal netjes staat...
Nice!! Ruffianquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:44 schreef Joysa het volgende:
Mooie stash Lindytje! En ik vond het ook veel minder lijken toen ik het allemaal netjes in bakken deed![]()
Mijn bijdrage voor de contest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:44 schreef Mehehelzs het volgende:
die nieuwe lakjes waren natuurlijk weer niet bij de kruidvat hier
Mooi mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
Paarse glitter/foil achtig lakje. Ik heb even aan de schuifjes moeten trekken om de kleur een beetje te benaderen:
[ afbeelding ]
Een zelfde soort lak maar dan diep paars:
[ afbeelding ]
Antraciete holo
[ afbeelding ]
Ze hadden er ook nog eentje die me heel sterk aan MaaH deed denken, maar ik vond het zo wel ff genoeg
Die eerste is echtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
Paarse glitter/foil achtig lakje. Ik heb even aan de schuifjes moeten trekken om de kleur een beetje te benaderen:
[ afbeelding ]
Een zelfde soort lak maar dan diep paars:
[ afbeelding ]
Antraciete holo
[ afbeelding ]
Ze hadden er ook nog eentje die me heel sterk aan MaaH deed denken, maar ik vond het zo wel ff genoeg
Welkomquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:31 schreef vamperotica het volgende:
Kruidvat??? Korting???
Ow... Hallo.. ik ben nieuw hier!![]()
Aangestoken door jullie mooie foto's en hebbenhebbenhebbenlakjes....
Bij Dymphie in Veghelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooi mooi![]()
Waar heb je die vandaan geplukt?
Ohh dat is maar 100km weg van hierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bij Dymphie in Veghel
Nagel / beauty salon.
Ze hebben er echt nog veel meer mooie kleurtjes...sta je alleen maar van: "ik wil die, en die, en die...ooohhhhh! die ook!!"![]()
Ik ben nu die donkerpaarse op aan het doen, wat is die mooi zeg!
Hier ook niet..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:44 schreef Mehehelzs het volgende:
die nieuwe lakjes waren natuurlijk weer niet bij de kruidvat hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |