Kut man. Kop op!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:13 schreef Xanthas het volgende:
Whe, weer een week van ups en downs gehad. Ik ga morgenavond waarschijnlijk weer een lange post opzetten. Ik voel me rot.
Als je echt van van iemand hebt gehouden is het verdomd moeilijk om het van je af te zetten. Ook al zit je ex niet altijd in je hoofd, toch zal hij/ zij langskomen in gedachten en is het weer even niet zo leuk. Ik kan er helaas over mee praten :/.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:39 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Je loopt al 4 jaar en 3 maanden met je ex in je hoofd?Kan je het niet van je af zetten? Heb je geen leuke andere vrouw ontmoet? Ik weet je verhaal niet maar als ik nu kijk hoe ik er in sta na 3 maanden. Ik besef gewoon dat zij niet genoeg voor mij voelde en denk niet aan wat ik had en kwijt ben maar wat ik nu heb en nog kan krijgen.
Daar heb je gelijk in Joyvke. Mijn relatie leek voor mij en de buitenwereld ook super goed en ik hield super veel van haar. Ik heb zelfs tijdens de relatie gedacht dat zij de ware voor mij is en we hadden het wel eens over samenwonen. Weet ook zeker dat ik nog heel vaak over haar na zal denken. Maar dat zal wel minder worden als ik weer een tijd verder ben. Ik heb zelfs tijdens de relatie gedacht dat zij de ware voor mij is en we hadden het wel eens over samenwonen. In grote lijnen komen veel gevallen qua verwerking met elkaar overeen en kan je elkaar daar in helpen en steunen. Toch blijft het voor een groot deel ook persoonlijk omdat geen enkel mens gelijk is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:09 schreef joyvke het volgende:
[..]
Als je echt van van iemand hebt gehouden is het verdomd moeilijk om het van je af te zetten. Ook al zit je ex niet altijd in je hoofd, toch zal hij/ zij langskomen in gedachten en is het weer even niet zo leuk. Ik kan er helaas over mee praten :/.
Vooral als ze na een aantal jaren ineens niet meer van je houden terwijl je 2 weken van te voren over samenwonen praatte en je dacht dat het goed zat. Geen andere vrouw in het spel. En jezelf af blijven vragen waarom en of je niet goed genoeg was... Nauwelijks ruzie, genoeg cuddles en intimiteit, dus mjah.
Meh. Sorry voor het, waarschijnlijk, foute Nederlands.
Heel herkenbaar. Ik dacht ook altijd dat hij de ware was. Ja hij had 'gebreken' volgens de buitenwereld. Niet erg spraakzaam, introvert, maar voor mij was hij alles wat ik wilde. Hij blijkt depressief te zijn, dus wie weet had het daar mee te maken. Ik weet het niet en zal het waarschijnlijk nooit te weten krijgen. En dat is waar ik erg veel moeite mee heb. Ik heb dates gehad en leuke jongens ontmoet, maar ze waren geen van allen personen waar ik de kriebels van kreeg.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:39 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in Joyvke. Mijn relatie leek voor mij en de buitenwereld ook super goed en ik hield super veel van haar. Ik heb zelfs tijdens de relatie gedacht dat zij de ware voor mij is en we hadden het wel eens over samenwonen. Weet ook zeker dat ik nog heel vaak over haar na zal denken. Maar dat zal wel minder worden als ik weer een tijd verder ben. Ik heb zelfs tijdens de relatie gedacht dat zij de ware voor mij is en we hadden het wel eens over samenwonen. In grote lijnen komen veel gevallen qua verwerking met elkaar overeen en kan je elkaar daar in helpen en steunen. Toch blijft het voor een groot deel ook persoonlijk omdat geen enkel mens gelijk is.
En hoe komt dat? Je verpest het voor jezelf door te blijven hangen bij die *kuch* 'perfecte' ex.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:59 schreef Socios het volgende:
Klopt ja, joyvke. Het is ook niet zo dat ik in al die jaren nooit andere vrouwen ontmoet heb. Maar ja, daar is tot op heden nog niets serieus´ uitgekomen.
Er zijn meerdere medicijnen, en dit medicijn zie ik als enkel symptoom-bestrijding.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:42 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Kut man. Kop op!
Ik zal jullie zeggen, er is 1 medicijn. Dat is een nieuw leuk meisje ontmoeten! Ik heb het gedaan en voel me op en top! Ze is bij me blijven slapen en was echt een super nacht...mooi meisje en we hebben veel gelachen. Ze is eigenlijk het tegenovergestelde van mijn ex, die was rustig, lief, beheerst, soms verlegen, nooit uitbundig, intelligent (uni met 2 vingers in de neus). Dit is meisje is, extravert, lult me de oren van het hoofd en lief, wel minder intelligent dan mijn ex (hbo) en dat merk je wel in de gespreksstof maar hiermee kan je wel lachenIk ben zelf ook meer van het spontane en niet altijd van die diepzinnige gesprekken.
We hebben natuurlijk nog geen relatie en dat zal de eerste maanden ook niet gebeuren (ze gaat 5 maanden weg) en dan kan ik mooi nadenken wat ik wil
Sorry maar dit klinkt niet meer dan een rebound....quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:42 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Kut man. Kop op!
Ik zal jullie zeggen, er is 1 medicijn. Dat is een nieuw leuk meisje ontmoeten! Ik heb het gedaan en voel me op en top! Ze is bij me blijven slapen en was echt een super nacht...mooi meisje en we hebben veel gelachen. Ze is eigenlijk het tegenovergestelde van mijn ex, die was rustig, lief, beheerst, soms verlegen, nooit uitbundig, intelligent (uni met 2 vingers in de neus). Dit is meisje is, extravert, lult me de oren van het hoofd en lief, wel minder intelligent dan mijn ex (hbo) en dat merk je wel in de gespreksstof maar hiermee kan je wel lachenIk ben zelf ook meer van het spontane en niet altijd van die diepzinnige gesprekken.
We hebben natuurlijk nog geen relatie en dat zal de eerste maanden ook niet gebeuren (ze gaat 5 maanden weg) en dan kan ik mooi nadenken wat ik wil
Er zijn al wat rebounders geweestquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:29 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Sorry maar dit klinkt niet meer dan een rebound....
Lees je posts eens terug van twee weken geleden. En dan ben je nu ineens zoveel verder?
Ieder is verschillend natuurlijk maar toch.
Destijds toen het pas uit was ergens gelezen dat liefdesverdriet fysiek en psychologisch gezien 7 jaar kan aanhouden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:57 schreef Mint_Clansell het volgende:
En hoe komt dat? Je verpest het voor jezelf door te blijven hangen bij die *kuch* 'perfecte' ex.
Sarcastisch: en nu probeer je die zeven jaar vol te houden?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Destijds toen het pas uit was ergens gelezen dat liefdesverdriet fysiek en psychologisch gezien 7 jaar kan aanhouden.
Ja, na 7 jaar zou het over moeten zijn. Puur afwachten dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:34 schreef Xanthas het volgende:
Sarcastisch: en nu probeer je die zeven jaar vol te houden?![]()
Het is gewoon compleet verschillend per persoon hoe lang je ermee blijft hangen.
Maar doordat je aan je ex blijft denken, steeds nieuwe vrouwen vergelijkt met je ex zul je nooit de ware tegen komen omdat je je daar niet voor open staat. Verwacht je dat je nieuwe vlam exact gelijk is dan je ex? Probeer realistisch te zijn en kijk ook naar jezelf, niemand is perfect, iedereen heeft wel wat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, na 7 jaar zou het over moeten zijn. Puur afwachten dus.
Als je er zo in blijft steken, duurt het inderdaad 7 jaar (of langer). Je hebt je zelf erop gefocust dat het na 7 jaar over gaat en doet er waarschijnlijk in de tussentijd weinig aan om het eerder te verwerken. Je zult er na 7 jaar ook achterkomen dat het niet vanzelf gaat, je moet toch echt zelf stappen ondernemen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, na 7 jaar zou het over moeten zijn. Puur afwachten dus.
dan zit je daar toch wel weer "alleen" he...gelukkig heeft mijn broertje dat niet.quote:Op zondag 4 april 2010 12:43 schreef maartjeh het volgende:
Mijn zusje en haar vriend zitten hier nu aan een Paasbrunch. Dat is toch wel even confronterend..
Wel herkenbaar die gedachten van wat doe ik hier. Maar gisteren tot 3uur in een soort kroeg/salon achtig iets geweest en me goed vermaakt. Hangt er dus ook vanaf wat voor avond he.quote:Op zondag 4 april 2010 12:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
dan zit je daar toch wel weer "alleen" he...gelukkig heeft mijn broertje dat niet.
Maar wat las ik? dat het 7 jaar kan duren..foei, dat is wel erg lang.Gister toch weer de stad in gegaan wat eerst wel gezellig was maar naarmate het later ik me afvroeg wat ik er eigenlijk weer kwam doen.achja...nog woorden genoeg over maar even geen zin in...
Ja precies, helemaal nu mijn ouders op vakantie zijn enzo. (En het besef dat mijn ex, net als ik, alleen thuis zit nu. Te niksen, just like me.)quote:Op zondag 4 april 2010 12:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
dan zit je daar toch wel weer "alleen" he...gelukkig heeft mijn broertje dat niet.
Maar wat las ik? dat het 7 jaar kan duren..foei, dat is wel erg lang.Gister toch weer de stad in gegaan wat eerst wel gezellig was maar naarmate het later ik me afvroeg wat ik er eigenlijk weer kwam doen.achja...nog woorden genoeg over maar even geen zin in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |