dat denk ik welquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:06 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Jaja het is gewoon gejank, positieve discriminatie. Als iemand daar staat die zegt dat de persoon achter de balie te lelijk is en hij niet door hem geholpen wil worden nemen ze ook niet zulke maatregelen.
Die man maakt van een mug een olifant door daar staan te schelden en te tieren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:18 schreef onearmedman het volgende:
In en in triest dat in dit topic woorden gebruikt worden als "slachtoffer" en "dader". Er wordt hier echt van een mug een olifant gemaakt en PVDA wil gewoon even de popi jopi moraalridder uithangen voor de komende verkiezingen.
Ook de reacties van de linksen in dit soort topics doen me steeds meer de wenkbrauwen fronsen, en doen me beseffen waarom Goebbels zoveel zo succes kon hebben. Daar maak ik me weleens zorgen over.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schoolboeken voorzien van Rode Propaganda, baantjesverdelingen van burgemeesters, nepverkiezingen opzetten in Eindhoven en Utrecht, de hele Al Gore mythe ten volle ondersteunen en meer van zulks fraais.
Joseph Goebbels kwijkt kwijlend toe vanuit de hel.
Het naziregime had de "luxe" dat er weinig tegeninformatie was.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ook de reacties van de linksen in dit soort topics doen me steeds meer de wenkbrauwen fronsen, en doen me beseffen waarom Goebbels zoveel zo succes kon hebben. Daar maak ik me weleens zorgen over.
Nou ja, er vallen nu natuurlijk nog niet zoveel doden als toen. Hopelijk zijn de tegenkrachten zich ook wat meer bewust van de gevaren. Maar zorgelijk is het zeker.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het naziregime had de "luxe" dat er weinig tegeninformatie was.
Tegenwoordig is dat met alle communicatiekanalen niet meer zo, en TOCH weten die Rode-1984-idealisten hun walgelijke propaganda erdoorheen te jagen en mensen te weigeren op het gemeentehuis.
Het is veel enger dan toen, want geniepiger.
Nee, het zijn ook niet de doden die het naziregime zo gruwelijk geraffineerd maakten (wel de kilte en de berekening), maar de propaganda. Hoe kan je 50 miljoen Duitsers laten geloven dat er niets aan de hand is. Dat is echt magistraal (ziek, maar wel geniaal).quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou ja, er vallen nu natuurlijk nog niet zoveel doden als toen. Hopelijk zijn de tegenkrachten zich ook wat meer bewust van de gevaren. Maar zorgelijk is het zeker.
Die man heeft blijkbaar vreemde principes.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Die man maakt van een mug een olifant door daar staan te schelden en te tieren.
De linksen zijn het kunstje zo te zien nog steeds niet verleerd, en de haat tov andersdenkenden spat er ook nog steeds vanaf.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, het zijn ook niet de doden die het naziregime zo gruwelijk geraffineerd maakten (wel de kilte en de berekening), maar de propaganda. Hoe kan je 50 miljoen Duitsers laten geloven dat er niets aan de hand is. Dat is echt magistraal (ziek, maar wel geniaal).
Dame in jouw avatar draagt ook een hoofddoekje...quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
Gaat het nog over ambtenaren en hoofddoekjes of gaat het Calimero Broederschap nog verder jammeren over het nazi complot van de "linksen"?
Je lijkt de overeenkomsten echt niet te zien he?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
Gaat het nog over ambtenaren en hoofddoekjes of gaat het Calimero Broederschap nog verder jammeren over het nazi complot van de "linksen"?
kloptquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dame in jouw avatar draagt ook een hoofddoekje...
Daar kunnen we natuurlijk grappig over doen, maar ik ervan overtuigd dat sommigen zich gesterkt voelen door de heftige uitspraken van Wilders. Tokkies denken: als Geert het mag, dan mag ik het natuurlijk ook. Gevolg is dat dit soort gevallen zich aandienen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:16 schreef Kikopuz het volgende:![]()
Sjonge jonge, we krijgen serieus problemen door Wilders... Met z'n grote bek begint half Nederland met harken achter de moslims aan te rennen![]()
Juist.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:28 schreef waht het volgende:
Maar wat is nou exact het probleem met het aanzicht van een vrouw met hoofddoek? (Gegeven dat het gelaat zichtbaar is.)
Is toch eng?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:28 schreef waht het volgende:
Maar wat is nou exact het probleem met het aanzicht van een vrouw met hoofddoek? (Gegeven dat het gelaat zichtbaar is.)
Die zijn allemaal al ingepalmd door hoge pieten op hun privé-kantoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik wil in gemeentelijke instellingen eigenlijk alleen geholpen worden door vrouwen met dubbel D. Helaas schijnen die hier weinig te werken
Het was de tokkie die als een gek tekeer ging, hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De linksen zijn het kunstje zo te zien nog steeds niet verleerd, en de haat tov andersdenkenden spat er ook nog steeds vanaf.
Dat ze reclame maakt voor haar opvattingen in de uitoefeing van haar ambt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:28 schreef waht het volgende:
Daar is geen enkel bewijs voor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:39 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Het was de tokkie die als een gek tekeer ging, hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |