abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:51:14 #76
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_79585195
Waarom wordt er steeds gedaan alsof deze man enorm zwaar gestraft wordt? Voor de gemiddelde persoon die een toegangsverbod voor het zwembad, de kroeg of een disco krijgt opgelegd zal die straf een stuk zwaarder zijn dan deze.

Dit is puur symbolisch.
pi_79585277
zie hier de NSB hypocrisie van tokkie Nederland: als een moslim behandeling weigert van een niet-moslim is het belachelijk, maar als een niet-moslim behandeling weigert van een moslim, dan is het tof.
pi_79585397
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:06 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Jaja het is gewoon gejank, positieve discriminatie. Als iemand daar staat die zegt dat de persoon achter de balie te lelijk is en hij niet door hem geholpen wil worden nemen ze ook niet zulke maatregelen.
dat denk ik wel
pi_79585485
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:18 schreef onearmedman het volgende:
In en in triest dat in dit topic woorden gebruikt worden als "slachtoffer" en "dader". Er wordt hier echt van een mug een olifant gemaakt en PVDA wil gewoon even de popi jopi moraalridder uithangen voor de komende verkiezingen.
Die man maakt van een mug een olifant door daar staan te schelden en te tieren.
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:59:39 #80
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79585574
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Schoolboeken voorzien van Rode Propaganda, baantjesverdelingen van burgemeesters, nepverkiezingen opzetten in Eindhoven en Utrecht, de hele Al Gore mythe ten volle ondersteunen en meer van zulks fraais.

Joseph Goebbels kwijkt kwijlend toe vanuit de hel.
Ook de reacties van de linksen in dit soort topics doen me steeds meer de wenkbrauwen fronsen, en doen me beseffen waarom Goebbels zoveel zo succes kon hebben. Daar maak ik me weleens zorgen over.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_79585663
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:59 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ook de reacties van de linksen in dit soort topics doen me steeds meer de wenkbrauwen fronsen, en doen me beseffen waarom Goebbels zoveel zo succes kon hebben. Daar maak ik me weleens zorgen over.
Het naziregime had de "luxe" dat er weinig tegeninformatie was.

Tegenwoordig is dat met alle communicatiekanalen niet meer zo, en TOCH weten die Rode-1984-idealisten hun walgelijke propaganda erdoorheen te jagen en mensen te weigeren op het gemeentehuis.

Het is veel enger dan toen, want geniepiger.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:29:40 #82
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79587050
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het naziregime had de "luxe" dat er weinig tegeninformatie was.

Tegenwoordig is dat met alle communicatiekanalen niet meer zo, en TOCH weten die Rode-1984-idealisten hun walgelijke propaganda erdoorheen te jagen en mensen te weigeren op het gemeentehuis.

Het is veel enger dan toen, want geniepiger.
Nou ja, er vallen nu natuurlijk nog niet zoveel doden als toen. Hopelijk zijn de tegenkrachten zich ook wat meer bewust van de gevaren. Maar zorgelijk is het zeker.
pi_79587223
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:29 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Nou ja, er vallen nu natuurlijk nog niet zoveel doden als toen. Hopelijk zijn de tegenkrachten zich ook wat meer bewust van de gevaren. Maar zorgelijk is het zeker.
Nee, het zijn ook niet de doden die het naziregime zo gruwelijk geraffineerd maakten (wel de kilte en de berekening), maar de propaganda. Hoe kan je 50 miljoen Duitsers laten geloven dat er niets aan de hand is. Dat is echt magistraal (ziek, maar wel geniaal).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79587472
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:57 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Die man maakt van een mug een olifant door daar staan te schelden en te tieren.
Die man heeft blijkbaar vreemde principes.
pi_79587702
Ik vind het een belediging voor Hitler dat de gemeente Hoogezand-Sappemeer met het Derde Rijk wordt vergeleken in dit topic.
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:46:46 #86
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79587888
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, het zijn ook niet de doden die het naziregime zo gruwelijk geraffineerd maakten (wel de kilte en de berekening), maar de propaganda. Hoe kan je 50 miljoen Duitsers laten geloven dat er niets aan de hand is. Dat is echt magistraal (ziek, maar wel geniaal).
De linksen zijn het kunstje zo te zien nog steeds niet verleerd, en de haat tov andersdenkenden spat er ook nog steeds vanaf.
pi_79588018
Gaat het nog over ambtenaren en hoofddoekjes of gaat het Calimero Broederschap nog verder jammeren over het nazi complot van de "linksen"?
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:52:01 #88
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_79588158
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
Gaat het nog over ambtenaren en hoofddoekjes of gaat het Calimero Broederschap nog verder jammeren over het nazi complot van de "linksen"?
Dame in jouw avatar draagt ook een hoofddoekje...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:55:25 #89
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79588337
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
Je lijkt de overeenkomsten echt niet te zien he?
pi_79588368
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dame in jouw avatar draagt ook een hoofddoekje...
klopt
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:16:14 #91
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79589243

Sjonge jonge, we krijgen serieus problemen door Wilders... Met z'n grote bek begint half Nederland met harken achter de moslims aan te rennen

Is TS trouwens fan van Hitler en zijn daden?
pi_79589838
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:16 schreef Kikopuz het volgende:

Sjonge jonge, we krijgen serieus problemen door Wilders... Met z'n grote bek begint half Nederland met harken achter de moslims aan te rennen
Daar kunnen we natuurlijk grappig over doen, maar ik ervan overtuigd dat sommigen zich gesterkt voelen door de heftige uitspraken van Wilders. Tokkies denken: als Geert het mag, dan mag ik het natuurlijk ook. Gevolg is dat dit soort gevallen zich aandienen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79589850
Maar wat is nou exact het probleem met het aanzicht van een vrouw met hoofddoek? (Gegeven dat het gelaat zichtbaar is.)
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_79589984
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:28 schreef waht het volgende:
Maar wat is nou exact het probleem met het aanzicht van een vrouw met hoofddoek? (Gegeven dat het gelaat zichtbaar is.)
Juist.

Wat een ophef... die man is verbaal over de grens gegaan, zal wel een aso zijn geweest. Ik geef het gemeentehuis groot gelijk.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_79590063
quote:
Is toch eng?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79590290
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik wil in gemeentelijke instellingen eigenlijk alleen geholpen worden door vrouwen met dubbel D. Helaas schijnen die hier weinig te werken
Die zijn allemaal al ingepalmd door hoge pieten op hun privé-kantoor.
pi_79590357
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:46 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

De linksen zijn het kunstje zo te zien nog steeds niet verleerd, en de haat tov andersdenkenden spat er ook nog steeds vanaf.
Het was de tokkie die als een gek tekeer ging, hoor.
pi_79590378
Toch mooi dat we dan hoofddoeken zouden moeten verbieden omdat ze vrouwonderdrukkend zijn, terwijl degenen die de meeste problemen met hoofddoeken hebben blanke Nederlandse mannen zijn. Dus om de vrouwen niet meer te onderdrukken, zouden we ze moeten verbieden te werken.

Duidelijk .

Wat een debieltje ben je trouwens, TS.
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:44:53 #99
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79590588
quote:
Dat ze reclame maakt voor haar opvattingen in de uitoefeing van haar ambt.
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:45:40 #100
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79590625
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:39 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Het was de tokkie die als een gek tekeer ging, hoor.
Daar is geen enkel bewijs voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')