Een discussie is best mogelijk, maar als je beweert dat straattuig niet aangepakt wordt dan lul je gewoon uit je nek.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:53 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Anyway, bedankt voor het wederom aantonen dat een normale discussie onmogelijk is door de laaghartige pogingen tot ridicule, wederom in een topic op NWS.
Gelly is de inhoudelijke discussie niet waard, hij is echter wel vermakelijk. Lekker internetten met een drankje en wat rookwaar erbij, en Gelly die de vrolijke noot verzorgt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:53 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wordt je nou niet moe van dat gezuig steeds? Hameren op kleine details zodat je ongelijk in het grote geheel genegeerd kan worden?
Anyway, bedankt voor het wederom aantonen dat een normale discussie onmogelijk is door de laaghartige pogingen tot ridicule, wederom in een topic op NWS.
Dit is haraam.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:49 schreef IHVK het volgende:
ik zeg verbied alle kleding van ambtenaren! Gewoon naakt
Nee, dit is verboden.quote:
Zolang het niet is afgeschaft is het verboden en toevallig ook haraam.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:58 schreef IHVK het volgende:
Dus? Verboden kan je afschaffen!
Waarom overdrijf je dan pracktisch in iedere post van je en zonder schroom dikke duim verhalen verzinnend gillende keukenmeid?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Tja, we weten niet wat er precies gebeurd is.
Afgaand op het artikel is een rare conclusie?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar jij kan met evenveel informatie niet beoordelen of hij aan het overdrijven is.
Dus nogal een rare conclusie van je.
Je kunt met net zoveel gemak stellen: Debiele vrouw. Ten eerste, geloven in een niet bestaande entiteit is op zijn zachtst gezegd al debiel, ten tweede, deze debieligheid pontificaal uitdragen getuigt ook al van hersenceltekort, ten derde, NL is geen islamitisch land, ten vierde, een goed gelovige hoeft zijn of haar religie niet aan iedereen uit te dragen. Goed gelovig kun je ook thuis zijn zonder dat je anderen met jouw persoonlijke religie c.q afwijking confronteert., ten vijfde, ze beledigt vele anderen en mij.quote:
Tja, hij is uitgenodigd om het op een normale manier, dus zonder dat agressieve gedoe, bij te praten, maar dat wilde hij niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Slechte zaak dat een burger van een gemeente de toegang tot zijn gemeentehuis kan worden ontzegt. Zo wordt die burger bijvoorbeeld de mogelijkheid ontnomen om van zijn recht gebruik te maken om een raadsvergadering bij te wonen.
Ik vind het een stuk debieler dat iemand zich niet wil laten helpen door een ambtenaar met een hoofddoek.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je kunt met net zoveel gemak stellen: Debiele vrouw.
Klopt, maar dat moet iedereen helemaal zelf weten. Daar heb ik geen last van, tenzij ze aan mijn deur komen of iets dergelijks, maar dat heb ik moslims nog nooit zien doen. Refo's daarentegen...quote:Ten eerste, geloven in een niet bestaande entiteit is op zijn zachtst gezegd al debiel,
Er zijn wel meer mensen met een hersenceltekort. Lekker boeiend.quote:ten tweede, deze debieligheid pontificaal uitdragen getuigt ook al van hersenceltekort
Ja, dus? Zo lang moslims zich aan onze wetten houden, is dat toch geen probleem?quote:ten derde, NL is geen islamitisch land
Dus jij bepaalt nu voor anderen wat hen tot een goed gelovige maakt, terwijl je eerder al hebt vastgesteld dat gelovigen debiel zijn? Heel geloofwaardig. Dat jij je beledigt voelt door iemand met een hoofddoek zegt wat meer over jou dan over de persoon in kwestie met een hoofddoek. Ben je altijd beledigt als iemand anders er andere overtuigingen op na houdt dan jijzelf? Mag toch hopen van niet.quote:ten vierde, een goed gelovige hoeft zijn of haar religie niet aan iedereen uit te dragen. Goed gelovig kun je ook thuis zijn zonder dat je anderen met jouw persoonlijke religie c.q afwijking confronteert., ten vijfde, ze beledigt vele anderen en mij.
Je beroepen op een religie is net zo dom als je beroepen op een of andere identiteit die een land zou hebben of niet hebben. Nederland is gewoon een groep mensen die toevallig in Nederland wonen, niets meer dan dat.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je kunt met net zoveel gemak stellen: Debiele vrouw. Ten eerste, geloven in een niet bestaande entiteit is op zijn zachtst gezegd al debiel, ten tweede, deze debieligheid pontificaal uitdragen getuigt ook al van hersenceltekort, ten derde, NL is geen islamitisch land
Dat zal wel, maar dan heeft ze ook zelf het recht te zeggen dat ze zich beledigd voelt.quote:, ten vierde, een goed gelovige hoeft zijn of haar religie niet aan iedereen uit te dragen. Goed gelovig kun je ook thuis zijn zonder dat je anderen met jouw persoonlijke religie c.q afwijking confronteert., ten vijfde, ze beledigt vele anderen en mij.
Ah, vrije keus is alleen maar weggelegd voor reli's?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk debieler dat iemand zich niet wil laten helpen door een ambtenaar met een hoofddoek.
[..]
Waar jij last van hebt zal mij een worst wezen.quote:Klopt, maar dat moet iedereen helemaal zelf weten. Daar heb ik geen last van,
Is het deurbeleid van een paar halve garen voor jou bepalend?quote:tenzij ze aan mijn deur komen of iets dergelijks, maar dat heb ik moslims nog nooit zien doen. Refo's daarentegen...
Mooi.quote:[..]
Er zijn wel meer mensen met een hersenceltekort. Lekker boeiend.
[..]
Waar stel ik dat het een probleem is? Je lijkt je vader wel, die kan ook al niet lezen.quote:Ja, dus? Zo lang moslims zich aan onze wetten houden, is dat toch geen probleem?
Waarom reageer je dan hier?quote:Ik heb persoonlijk meer bezwaar tegen de SGP en hun gestoorde ideeën, dan iemand met een hoofddoekje. Dat eeuwige gezeur daarover, terwijl er veel belangrijkere zaken zijn op dit moment, komt me echt de strot uit.
Psstttt, Christelijk van oorsprong en laat ik het vele malen liever daarbij houden dan dat achterlijke islamitisch sektarische waanzin.quote:Nederland is van oorsprong ook geen atheïstisch land, toch gelooft bijna de helft van de Nederlanders niet in een God.
[..]
Huh, waar lees je dat weer?quote:Dus jij bepaalt nu voor anderen wat hen tot een goed gelovige maakt, terwijl je eerder al hebt vastgesteld dat gelovigen debiel zijn?
Vertel eens wat het verschil is tussen wederzijds beledigen of vind je dat reli's meer rechten hebben?quote:Heel geloofwaardig. Dat jij je beledigt voelt door iemand met een hoofddoek zegt wat meer over jou dan over de persoon in kwestie met een hoofddoek.
Nee maar het zou kunnen.quote:Ben je altijd beledigt als iemand anders er andere overtuigingen op na houdt dan jijzelf?
Mag toch hopen dat je wat beter leert lezen en niet zoals je extremistische pappie scanman1quote:Mag toch hopen van niet.
Ja, je trekt inderdaad een zeer vreemde conclusie op basis van wat er in het artikel is genoemd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Afgaand op het artikel is een rare conclusie?
Wordt weer eens tijd voor je pilletje.
Het aantal daarvan zal in Hoogezand nogal meevallenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel bontkraagjes al een toegangsverbod hebben. Omdat een 'kankerkaas' niet doet wat ze willen.
Maar in dit geval gebeurt het jegens een moslim en dan moet het kunnen omdat je dan een vrijheidsstrijder bent.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:05 schreef du_ke het volgende:
Maar het gebeurt natuurlijk wel vaker dat iemand die zich agressief gedraagt de toegang tot een publieke instelling wordt geweigerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |