abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79632183
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:53 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Anyway, bedankt voor het wederom aantonen dat een normale discussie onmogelijk is door de laaghartige pogingen tot ridicule, wederom in een topic op NWS.
Een discussie is best mogelijk, maar als je beweert dat straattuig niet aangepakt wordt dan lul je gewoon uit je nek.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:55:36 #252
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79632204
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:53 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Wordt je nou niet moe van dat gezuig steeds? Hameren op kleine details zodat je ongelijk in het grote geheel genegeerd kan worden?

Anyway, bedankt voor het wederom aantonen dat een normale discussie onmogelijk is door de laaghartige pogingen tot ridicule, wederom in een topic op NWS.
Gelly is de inhoudelijke discussie niet waard, hij is echter wel vermakelijk. Lekker internetten met een drankje en wat rookwaar erbij, en Gelly die de vrolijke noot verzorgt.

Dankjewel gelly, dat meen ik oprecht
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_79633730

ik zeg verbied alle kleding van ambtenaren! Gewoon naakt
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:52:02 #254
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79633775
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:49 schreef IHVK het volgende:

ik zeg verbied alle kleding van ambtenaren! Gewoon naakt
Dit is haraam.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_79633822
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:52 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit is haraam.
het is wel neutraal gelukkig!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:57:42 #256
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79633918
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

het is wel neutraal gelukkig!
Nee, dit is verboden.
pi_79633926
Dus? Verboden kan je afschaffen!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:59:36 #258
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79633961
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:58 schreef IHVK het volgende:
Dus? Verboden kan je afschaffen!
Zolang het niet is afgeschaft is het verboden en toevallig ook haraam.
pi_79636379
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:38 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Tja, we weten niet wat er precies gebeurd is.
Waarom overdrijf je dan pracktisch in iedere post van je en zonder schroom dikke duim verhalen verzinnend gillende keukenmeid?
pi_79636395
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar jij kan met evenveel informatie niet beoordelen of hij aan het overdrijven is.

Dus nogal een rare conclusie van je.
Afgaand op het artikel is een rare conclusie?

Wordt weer eens tijd voor je pilletje.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 08:00:17 #261
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_79636538
Vrouw bij gemeente: Kan ik u helpen?
Man: Bah! Nee!
Vrouw: Oke, tot ziens.

Opgelost, slotje.

Als je niet geholpen wil worden omdat je vies bent van iemand dan moet je niet zeuren dat je zelf ook niet meer welkom bent.
pi_79638545
Wat een discussie is dit geworden zeg Tering
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_79638758
Slechte zaak dat een burger van een gemeente de toegang tot zijn gemeentehuis kan worden ontzegt. Zo wordt die burger bijvoorbeeld de mogelijkheid ontnomen om van zijn recht gebruik te maken om een raadsvergadering bij te wonen.
pi_79638917
Het zou zoveel makkelijker zijn je serieus te nemen als je je werkwoorden leert vervoegen.
pi_79639608
Debiele man.
pi_79639633
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Debiele man.
De reactie van de burgemeester is echter ook vrij hysterisch te noemen.
pi_79640102
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Debiele man.
Je kunt met net zoveel gemak stellen: Debiele vrouw. Ten eerste, geloven in een niet bestaande entiteit is op zijn zachtst gezegd al debiel, ten tweede, deze debieligheid pontificaal uitdragen getuigt ook al van hersenceltekort, ten derde, NL is geen islamitisch land, ten vierde, een goed gelovige hoeft zijn of haar religie niet aan iedereen uit te dragen. Goed gelovig kun je ook thuis zijn zonder dat je anderen met jouw persoonlijke religie c.q afwijking confronteert., ten vijfde, ze beledigt vele anderen en mij.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:24:10 #268
256363 ZoKanIkHetOok
pi_79640404
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Slechte zaak dat een burger van een gemeente de toegang tot zijn gemeentehuis kan worden ontzegt. Zo wordt die burger bijvoorbeeld de mogelijkheid ontnomen om van zijn recht gebruik te maken om een raadsvergadering bij te wonen.
Tja, hij is uitgenodigd om het op een normale manier, dus zonder dat agressieve gedoe, bij te praten, maar dat wilde hij niet.

Ik snap het standpunt van de gemeente volledig: je komt en gedraagt je of je komt niet. Een luide, hysterische, en asociale tussenweg wordt niet getolereerd.

Het is ook niet alsof hij meteen na het incident de toegang is ontzegd. Er is eerst nog gevraagd: wil je op een normale manier komen praten? Als je daar 'nee' als antwoord op krijgt, zou ik als gemeente ook zeggen: als je alleen komt om stennis te schoppen, dan kom je maar niet.

____

Je hebt inderdaad het recht om een raadsvergadering bij te wonen, maar als je dat recht wilt combineren met langskomen en een grove bek op zetten, dan moet je niet raar opkijken als je nul op het rekest krijgt.
pi_79640542
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je kunt met net zoveel gemak stellen: Debiele vrouw.
Ik vind het een stuk debieler dat iemand zich niet wil laten helpen door een ambtenaar met een hoofddoek.
quote:
Ten eerste, geloven in een niet bestaande entiteit is op zijn zachtst gezegd al debiel,
Klopt, maar dat moet iedereen helemaal zelf weten. Daar heb ik geen last van, tenzij ze aan mijn deur komen of iets dergelijks, maar dat heb ik moslims nog nooit zien doen. Refo's daarentegen...
quote:
ten tweede, deze debieligheid pontificaal uitdragen getuigt ook al van hersenceltekort
Er zijn wel meer mensen met een hersenceltekort. Lekker boeiend.
quote:
ten derde, NL is geen islamitisch land
Ja, dus? Zo lang moslims zich aan onze wetten houden, is dat toch geen probleem?
Ik heb persoonlijk meer bezwaar tegen de SGP en hun gestoorde ideeën, dan iemand met een hoofddoekje. Dat eeuwige gezeur daarover, terwijl er veel belangrijkere zaken zijn op dit moment, komt me echt de strot uit. Nederland is van oorsprong ook geen atheïstisch land, toch gelooft bijna de helft van de Nederlanders niet in een God.
quote:
ten vierde, een goed gelovige hoeft zijn of haar religie niet aan iedereen uit te dragen. Goed gelovig kun je ook thuis zijn zonder dat je anderen met jouw persoonlijke religie c.q afwijking confronteert., ten vijfde, ze beledigt vele anderen en mij.
Dus jij bepaalt nu voor anderen wat hen tot een goed gelovige maakt, terwijl je eerder al hebt vastgesteld dat gelovigen debiel zijn? Heel geloofwaardig. Dat jij je beledigt voelt door iemand met een hoofddoek zegt wat meer over jou dan over de persoon in kwestie met een hoofddoek. Ben je altijd beledigt als iemand anders er andere overtuigingen op na houdt dan jijzelf? Mag toch hopen van niet.
pi_79640629
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je kunt met net zoveel gemak stellen: Debiele vrouw. Ten eerste, geloven in een niet bestaande entiteit is op zijn zachtst gezegd al debiel, ten tweede, deze debieligheid pontificaal uitdragen getuigt ook al van hersenceltekort, ten derde, NL is geen islamitisch land
Je beroepen op een religie is net zo dom als je beroepen op een of andere identiteit die een land zou hebben of niet hebben. Nederland is gewoon een groep mensen die toevallig in Nederland wonen, niets meer dan dat.
quote:
, ten vierde, een goed gelovige hoeft zijn of haar religie niet aan iedereen uit te dragen. Goed gelovig kun je ook thuis zijn zonder dat je anderen met jouw persoonlijke religie c.q afwijking confronteert., ten vijfde, ze beledigt vele anderen en mij.
Dat zal wel, maar dan heeft ze ook zelf het recht te zeggen dat ze zich beledigd voelt.
pi_79640939
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het een stuk debieler dat iemand zich niet wil laten helpen door een ambtenaar met een hoofddoek.
[..]
Ah, vrije keus is alleen maar weggelegd voor reli's?
quote:
Klopt, maar dat moet iedereen helemaal zelf weten. Daar heb ik geen last van,
Waar jij last van hebt zal mij een worst wezen.
quote:
tenzij ze aan mijn deur komen of iets dergelijks, maar dat heb ik moslims nog nooit zien doen. Refo's daarentegen...
Is het deurbeleid van een paar halve garen voor jou bepalend?
quote:
[..]

Er zijn wel meer mensen met een hersenceltekort. Lekker boeiend.
[..]
Mooi.
quote:
Ja, dus? Zo lang moslims zich aan onze wetten houden, is dat toch geen probleem?
Waar stel ik dat het een probleem is? Je lijkt je vader wel, die kan ook al niet lezen.
quote:
Ik heb persoonlijk meer bezwaar tegen de SGP en hun gestoorde ideeën, dan iemand met een hoofddoekje. Dat eeuwige gezeur daarover, terwijl er veel belangrijkere zaken zijn op dit moment, komt me echt de strot uit.
Waarom reageer je dan hier?
quote:
Nederland is van oorsprong ook geen atheïstisch land, toch gelooft bijna de helft van de Nederlanders niet in een God.
[..]
Psstttt, Christelijk van oorsprong en laat ik het vele malen liever daarbij houden dan dat achterlijke islamitisch sektarische waanzin.
quote:
Dus jij bepaalt nu voor anderen wat hen tot een goed gelovige maakt, terwijl je eerder al hebt vastgesteld dat gelovigen debiel zijn?
Huh, waar lees je dat weer?
quote:
Heel geloofwaardig. Dat jij je beledigt voelt door iemand met een hoofddoek zegt wat meer over jou dan over de persoon in kwestie met een hoofddoek.
Vertel eens wat het verschil is tussen wederzijds beledigen of vind je dat reli's meer rechten hebben?
quote:
Ben je altijd beledigt als iemand anders er andere overtuigingen op na houdt dan jijzelf?
Nee maar het zou kunnen.
quote:
Mag toch hopen van niet.
Mag toch hopen dat je wat beter leert lezen en niet zoals je extremistische pappie scanman1
pi_79641283
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:32 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Afgaand op het artikel is een rare conclusie?

Wordt weer eens tijd voor je pilletje.
Ja, je trekt inderdaad een zeer vreemde conclusie op basis van wat er in het artikel is genoemd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_79641386
Ik ben benieuwd hoeveel bontkraagjes al een toegangsverbod hebben. Omdat een 'kankerkaas' niet doet wat ze willen.
pi_79641416
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel bontkraagjes al een toegangsverbod hebben. Omdat een 'kankerkaas' niet doet wat ze willen.
Het aantal daarvan zal in Hoogezand nogal meevallen .

Maar het gebeurt natuurlijk wel vaker dat iemand die zich agressief gedraagt de toegang tot een publieke instelling wordt geweigerd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:24:10 #275
256363 ZoKanIkHetOok
pi_79644717
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:05 schreef du_ke het volgende:
Maar het gebeurt natuurlijk wel vaker dat iemand die zich agressief gedraagt de toegang tot een publieke instelling wordt geweigerd.
Maar in dit geval gebeurt het jegens een moslim en dan moet het kunnen omdat je dan een vrijheidsstrijder bent.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')