LINKquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Foto?
[..]
Die had je toch al eerder laten zien, of ben ik nou gek?
Ziet er netjes uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
LINK
Dit is m... Ik vind wit stiekem leuk
Op een ander forum schoten ze ook al massaal in de stressquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:58 schreef Erasmo het volgende:
Dacht even dat je Criezel weer ergens tegenaan had geplant![]()
Maar het is alleen maar dat gare ding
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:09 schreef Erasmo het volgende:
Ben trouwens even aan het prutsen geweest
[ afbeelding ]
Je bent gek.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Foto?
[..]
Die had je toch al eerder laten zien, of ben ik nou gek?
Nuut! Je had ze gedaan dat je een BX in 2en ging zagenquote:
Woehoe ! ! !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:09 schreef Erasmo het volgende:
Ben trouwens even aan het prutsen geweest
[ afbeelding ]
Je bent gek want je hebt die foto's nog niet eerder gezien. Die foto's zijn n.l. vandaag pas gemaaktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nuut! Je had ze gedaan dat je een BX in 2en ging zagenIk ben niet gek, jij bent volgens mij vergeetachtig
Nouja eerst maar eens zien wat het isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziet er netjes uitEn een leuk karretje om te zien
Maar vind em wel wat aan de prijs voor de leeftijd en km stand
Dus afdingen maar
![]()
11 april toch wel ?quote:
Ah, okee, meneer de chagrijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je bent gek want je hebt die foto's nog niet eerder gezien. Die foto's zijn n.l. vandaag pas gemaakt
Weet ik veelquote:
Ik zou het niet doen; taxichauffeurs hebben een schurft aan 'zwartrijders' en een beroerd gevoel voor humorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mag het wel op t dashboard?.. Aangezien ik vaak mensen meeneem lijkt t me een geinige gadget
Die verhalen las ik al jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen; taxichauffeurs hebben een schurft aan 'zwartrijders' en een beroerd gevoel voor humor
Ehm, nou ja, ik weet wat voor een het is en niet hoe ie eruit zietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:18 schreef 2cv het volgende:
Als je weet welke auto van mij is hoe kan je dan denken dat die BX van Erasmo is ?![]()
Ze zei meneer de chagrijn tegen mij![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:46 schreef Sjoegerd het volgende:
Marijke, was de Samara al zo wit of heb je zo hard gepoetst?
Ja, meeste witte auto's van die leeftijd zijn nogal grauwwit aan t worden zeg maar. Ik ben zelf niet echt een poetser dus wit bij mij wordt vanzelf bruinquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze was al gebroken wit (dat is ze nog steeds) alleen dan zonder allerlei troepPretty shniey huh?
![]()
Ja, dat heeft deze verbazingwekkend genoeg nog niet echt. Wel wat plekjes op de lak, maar dat geeft nietsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, meeste witte auto's van die leeftijd zijn nogal grauwwit aan t worden zeg maar. Ik ben zelf niet echt een poetser dus wit bij mij wordt vanzelf bruin.
Ik anders toch wel een van de apartere auto's hier al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik veelIk houd echt niet bij wie in welke auto rijdt
Ik weet alleen die van Alex en Sounddragon en Barcaconia
En die van 2cv, maar dat is niet zo moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |