SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rib uit mijn lijf
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:35 schreef Barcaconia het volgende:
Goffedomme![]()
Zul je net zien dat ik weer een paar torx bouten los moet schroeven, raad eens welke doppen niet bij mijn set zaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nicequote:
Die gaan jullie krijgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nice![]()
We verwachten veel, veel pics!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:28 schreef Barcaconia het volgende:
Het is dan wel geen V300, maar toch goedgekeurd door mij.
quote:
correctie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
En mijn pa moet mij leren wat plekjes te lassen
Dat kan ookquote:
Voor zover te zien niet. Enige plekken waren linksvoor bij de koplamp, linksachter bij de achterdeur en rechtsonderin de kofferbak. Interieur zag er verder prima uit dus van lekkage is naar mijn idee geen sprake.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef 2cv het volgende:
Dakraam lekt ook niet inwendig ? Dus dat je raamstijlen van binnen uit oplossen ? Hoe dan ook: gefeliciteerd !
quote:
Voor 650 issie van mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gefeliciteerd!
Voor hoeveel is ze van jou?
En wanneer kun je d'r precies ophalen?Dan ga ik met smart wachten op foto's en op onze eerste witte auto meet
Jup.quote:
Wat een mongool zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:41 schreef Paladijn het volgende:
Hoe mol je een Rover?
http://www.dumpert.nl/mediabase/888821/dfd6c346/burnout_fail.html
Staat nu zelfs te koophttp://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=brov1iegzcmw
Eindelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 00:44 schreef Barcaconia het volgende:
Kachel zit er helemaal inKabelboom ook aangelegd en aangesloten.
Nu alleen nog het bedieningspaneeltje aansluiten (kabels doorverbinden, zijn doorgeknipt bij het uitbouwen...) en de benzineleiding, maar dat kan ik denk ik van de week wel een keer doen.
Vandaag gebeld... Voor de achteras is niet leverbaar tot meiquote:Op donderdag 1 april 2010 00:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eindelijk.. Nu die diffs nog ofniet?
Valt opzich nog wel mee toch? En doe je dat allemaal zelf? Wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 1 april 2010 01:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vandaag gebeld... Voor de achteras is niet leverbaar tot mei
Wat een idiotenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:41 schreef Paladijn het volgende:
Hoe mol je een Rover?
http://www.dumpert.nl/mediabase/888821/dfd6c346/burnout_fail.html
Staat nu zelfs te koophttp://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=brov1iegzcmw
Differentielen zou ik monteren maar helaas heb ik geen spullen om olie fatsoenlijk af te laten en te verwerken, steekassen loshalen (momentsleutels en dergelijke) etc. Dat moet ik dus helaas laten doen.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Valt opzich nog wel mee toch? En doe je dat allemaal zelf? Wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?
Met werk bedoel ik dat mensen uit de branche zelf vaak dingen zelf doen/kunnen. Meeste boekhouders kunnen net een bandje wisselen zegmaarquote:Op donderdag 1 april 2010 01:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Differentielen zou ik monteren maar helaas heb ik geen spullen om olie fatsoenlijk af te laten en te verwerken, steekassen loshalen (momentsleutels en dergelijke) etc. Dat moet ik dus helaas laten doen.
Werk heeft hier niks mee te maken, sleutelen is een hobby
Barca heeft (volgens mij) een schone handenbaan in de vrachtwaggelaanhangsel bizzquote:Op donderdag 1 april 2010 02:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met werk bedoel ik dat mensen uit de branche zelf vaak dingen zelf doen/kunnen. Meeste boekhouders kunnen net een bandje wisselen zegmaar
Maar dan heb je toch enige connectie in de branchequote:Op donderdag 1 april 2010 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Barca heeft (volgens mij) een schone handenbaan in de vrachtwaggelaanhangsel bizz![]()
En dan is het tof om je handjes lekker thuis vies te maken
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Barca heeft (volgens mij) een schone handenbaan in de vrachtwaggelaanhangsel bizz![]()
En dan is het tof om je handjes lekker thuis vies te maken
Tjabbo doet hele toffe dingen met zijn supra, maar is in het dagelijks leven een brave huisvader en IT nerd op een universiteit... Ik ben al jaren in devoertuigbizz werkzaam en kan maar weinig zelfquote:Op donderdag 1 april 2010 13:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch enige connectie in de branche
Als je het niet probeert, leer je het nooitquote:Op donderdag 1 april 2010 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tjabbo doet hele toffe dingen met zijn supra, maar is in het dagelijks leven een brave huisvader en IT nerd op een universiteit... Ik ben al jaren in devoertuigbizz werkzaam en kan maar weinig zelfT moet echt een hobby van je zijn, connectie in de branche heeft er neit zo veel mee te maken hoor
![]()
Niet iedere postbode is een filatelist, en niet iedere filatelist is een postbode.
Daar durf jij niet meer in te rijdenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand nog een diesel of zuinige benzineauto oid te leen btw? wil in week 16 ff op en neer naar München (Bauma) en de Niva zuipt mete veel en is me te traag voor dat geintje
hahah, dat ritje in die 156 was priceless!quote:
tuurlijk kan ik het een en ander zelf.. heb nota bene samen met 2cv een motorblok vervangen in een van mijn visas...Maar ik heb de tijd niet om me er hobbymatig mee bezg te houden. Steek mijn tijd tegenwoordig liever in sociale dingen (OMG!! IK???), en in fotos maken en publiceren.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je het niet probeert, leer je het nooit![]()
Je gaat mij niet wijsmaken dat jij niet kunt sleutelen na al die jaren hier verplicht meelezen.. dan wil je het inderdaad gewoon niet
Ik zie nu pas datquote:Op donderdag 1 april 2010 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
Maar ik ben wel zeer tevreden met hoe het ingebouwd zit. Als mijn kabeltje binnenkomt zal ik wat foto's posten
Wie heeft je nu weer met je kop tegen de vloer gewerkt?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:58 schreef PeuRac het volgende:
Auw, een deurmat wegkoppen is geen goed idee
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat
º ||||| º
een Jeep grille is![]()
gaaf
Begin maar alvast te zoeken EllevehC86quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:03 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik zal de volgende inderdaad voor mijn rekening nemen, zal ik je eens leren hoe je een OP moet maken, prutser!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |