SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rib uit mijn lijf
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:35 schreef Barcaconia het volgende:
Goffedomme![]()
Zul je net zien dat ik weer een paar torx bouten los moet schroeven, raad eens welke doppen niet bij mijn set zaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nicequote:
Die gaan jullie krijgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nice![]()
We verwachten veel, veel pics!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:28 schreef Barcaconia het volgende:
Het is dan wel geen V300, maar toch goedgekeurd door mij.
quote:
correctie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
En mijn pa moet mij leren wat plekjes te lassen
Dat kan ookquote:
Voor zover te zien niet. Enige plekken waren linksvoor bij de koplamp, linksachter bij de achterdeur en rechtsonderin de kofferbak. Interieur zag er verder prima uit dus van lekkage is naar mijn idee geen sprake.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef 2cv het volgende:
Dakraam lekt ook niet inwendig ? Dus dat je raamstijlen van binnen uit oplossen ? Hoe dan ook: gefeliciteerd !
quote:
Voor 650 issie van mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gefeliciteerd!
Voor hoeveel is ze van jou?
En wanneer kun je d'r precies ophalen?Dan ga ik met smart wachten op foto's en op onze eerste witte auto meet
Jup.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |