Als ik er ben is de rij nooit lang, niet veel mensen gaan nog een halve liter ijs staan weglepelen om half 8.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gehad. Vind het vaak te duur en de rij in Utrecht is me altijd te lang.
Vriendin van me heeft er eens een potje mee gevoetbald. Wil je me nu aanraken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
Is er iemand jullie wel eens live bij Racoon geweest?
Damn, dat is me een partij goed!
Kunnen dat soort vragen anders gesteld worden?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
Oh maar dat wilde ik sowieso al hoor!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft er eens een potje mee gevoetbald. Wil je me nu aanraken?
Homo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kunnen dat soort vragen anders gesteld worden?
Gelezen, maar nog nooit naar Racoon geweestRacoongeweestmaagd, dus ik reageer niet
Hij wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus als niet bij Racoon geweest bent ben je een homo?
Ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus als niet bij Racoon geweest bent ben je een homo?
Alsjeblieft niet, ik slaap na afloop.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dat wilde ik sowieso al hoor!![]()
Als we maar niet hoeven knuffelen
Thanks!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Flurry is zacht softijs met dingetjes er door
Of stukjes stroopwafel, of aardbeiendingetjes, of M&M-stukjes enzo.
Maar die hebben ze alleen bij de Mac.
En Ll heeft ze thuis. Zegtie.
Radio uitzet en kliktquote:
De latere CD('s?) vond ik wel minder.quote:
Hihi dus dat doe je dan weer nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dat wilde ik sowieso al hoor!![]()
Als we maar niet hoeven knuffelen
Ik krijg werkelijk jeuk bij Boris. Zijn hele casual sleepy hang houdingquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
En wie ik ook écht goed vind is Boris.
Jammer dat je er zo weinig meer van hoort.
En dit is een sekseh liedje![]()
Ik heb hetzelfde.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik krijg werkelijk jeuk bij Boris. Zijn hele casual sleepy hang houding
Nee, nou ja misschien... maar voor mijn werk hoor ik sowieso wel e.e.a.quote:
Oh ja, jij zit in die business he? Ja, dan zit je er dieper in. Ik luister radio en dan eigenlijk ook nog vaak radio 1 (in de auto zodat ik me lekker op kan winden) en thuis staat bijna nooit muziek aan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, nou ja misschien... maar voor mijn werk hoor ik sowieso wel e.e.a.
En ik heb wel een nogal uiteenlopende smaak ja. Die niet veel met mij delen
Ik heb ze op Pinkpop gezien, maar ik krijg echt jeuk van dat hele 'Kijk ons eens zo'n leuke hippe 3FM poprock band zijn'quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
En ik krijg er jeuk van dat jullie hier allemaal maar roepen dat je jeuk hebt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ze op Pinkpop gezien, maar ik krijg echt jeuk van dat hele 'Kijk ons eens zo'n leuke hippe 3FM poprock band zijn'
Oeh! Oeh! ESF momentje!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:16 schreef Dirkh het volgende:
Waar is de zon? Greys... Ik sta nu buiten maar het is zo fris dat ik doppen krijg
Ik ga even voor je kijken, momentje!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:18 schreef Alexi5 het volgende:
Is er al een topic voor Ijsland? Ik kan het nergens vinden en ik wil ook geen dubbele openen...
Dat ben ik he, altijd ontopicquote:
Neuh er is inderdaad niks hips aan, maar ik weet 't niet. Tis zelden mijn ding, dat soort bandjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik krijg er jeuk van dat jullie hier allemaal maar roepen dat je jeuk hebt.
D'r is NIETS hips aan die gasten. En dat pretenderen ze ook echt totaal niet
[IJS] Je Ne Sais Quoi - Hera Björkquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:18 schreef Alexi5 het volgende:
Is er al een topic voor Ijsland? Ik kan het nergens vinden en ik wil ook geen dubbele openen...
Het scheelt misschien ook dat ik ze in het theater heb gezien ipv op een festival ofzo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh er is inderdaad niks hips aan, maar ik weet 't niet. Tis zelden mijn ding, dat soort bandjes
Mjah dat vind ik dus vaak met dat soort bandjes. het is niet onaardig, soms best leuk hitje ofzo. Maar het is allemaal al zo 13 in een dozijn en dan word het vaak helemaal grijs gedraaid om 3FM e.d. en kom je het op zo'n beetje ieder festival tegen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben ff helemaal blanco met de liedjes. Er is zoveel wat wel leuk is, maar niet blijft hangen.
Kerstliedjes daarentegenVanaf december gaat de autoradio naar SkyRadio wachtend op Chris Rea. Of had ik dat beter niet kunnen zeggen?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben ff helemaal blanco met de liedjes. Er is zoveel wat wel leuk is, maar niet blijft hangen.
Kerstliedjes daarentegenVanaf december gaat de autoradio naar SkyRadio wachtend op Chris Rea. Of had ik dat beter niet kunnen zeggen?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:26 schreef Dirkh het volgende:
Racoon is niet 'dat soort bandje'quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah dat vind ik dus vaak met dat soort bandjes. het is niet onaardig, soms best leuk hitje ofzo. Maar het is allemaal al zo 13 in een dozijn en dan word het vaak helemaal grijs gedraaid om 3FM e.d. en kom je het op zo'n beetje ieder festival tegen.
Maar goed, gelukkig dat niet iedereen van hetzelfde houdt, anders zou het maar saai worden.
IK VIND van welquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Racoon is niet 'dat soort bandje'![]()
*middelvinger*
Gaan jullie morgen weer borrelen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou vooruit.
Zal ik een CD meenemen voor in de auto morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |