quote:Philips blaast penistest af
EINDHOVEN - De directie van Philips heeft een stokje gestoken voor een onderzoek naar het verbeteren van een erectie via blauwe led-verlichting.
Onderzoekers van Philips wilden kijken in hoeverre de lichtstralen de doorbloeding van het mannelijke geslachtsdeel zouden kunnen verbeteren.
De voorbereidingen voor het onderzoek, dat tussen april en juni zou plaatsvinden, waren al in volle gang. Zo waren er middels advertenties in kranten al diverse proefpersonen aangetrokken.
Ook op de website was een oproep te lezen met ook wat meer uitleg over het onderzoek. Mannen zouden in een testcabine moeten plaatsnemen waarin verschillende kleuren verlichting te zien zouden zijn. "Meerdere malen zal de omtrek en stijfheid van uw geslachtsdeel worden gemeten. Deze meting wordt met een geautomatiseerd meetinstrument door uzelf uitgevoerd. Dit gebeurt zonder tussenkomst van de onderzoeksleider", stond op de website van Philips.
Een woordvoerder van Philips in Amsterdam liet aan de GPD-bladen weten dat het ging om 'een enthousiast initiatief binnen de onderzoeksgroep van Philips'. "Maar we hebben besloten hier niet langer mee door te gaan. Dit is eenvoudigweg niet het soort onderzoek waar wij ons als Philips mee bezig willen houden."
Nou daar merk ik anders weinig vanquote:
Is ook geen lol aan te beleven dan als er niet een of andere hitsige studente de 'stijfheid' komt metenquote:
Nee, ik zit nog vanuit Winamp op de belronde te wachten. Maar geen nummers in de inbox. Jammer.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:58 schreef Dirkh het volgende:
Kan iemand Erik even bellen?
In de diepe krochten van mijn fantasiequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waar zoek jij op om zulke berichten te vinden?
Halló ik gaf je nog een compliment in het vorige topic (ja ok, verkapt in een vergelijking met een zeker iemand, maar tochquote:
PM je nulzes ffquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Niemand had gezegd dat ik moest remmen.
Jajajajaja, je had stiekem Heer G opgegeven?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
In de diepe krochten van mijn fantasie
Bovenaan op telegraaf.nl
Ja JIJ ja!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Halló ik gaf je nog een compliment in het vorige topic (ja ok, verkapt in een vergelijking met een zeker iemand, maar toch).
Holaaaaaa! Neem een vlag!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:00 schreef Socios het volgende:
Sieneke GOGOOGoGOOGogo [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Vlaggetjes erbij. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind haar zo cute. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Shalalie!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Vlaggetjes erbij. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind haar zo cute. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet ik, ik was ook niet écht boos hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:08 schreef Ml-etje het volgende:
Greys dat was niet rot bedoeld van die paar meter opzij heur, gunde je gewoon zon
Behalve op Ll danquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik, ik was ook niet écht boos hoor![]()
Dat ben ik niet zo snel.
quote:
quote:
Hihihihiquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n flurry, is dat nou met zacht softijs of hard vanille schepijs?
Loop ik langs de ijssalon, issie nog dicht [ afbeelding ]
Flurry is zacht softijs met dingetjes er doorquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik herhaal gewoon even m'n flurryvraag voor de flurries hier![]()
[..]
Gelezen, maar nog nooit een flurry gegetenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M&Mquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Flurry is zacht softijs met dingetjes er door
Of stukjes stroopwafel, of aardbeiendingetjes, of M&M-stukjes enzo.
Maar die hebben ze alleen bij de Mac.
En Ll heeft ze thuis. Zegtie.
Omg je heb nog nooit een flurry gehadquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
Dat heb ik dus nog nooit gehadquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef JJH het volgende:
Wij hebben op het station hier een Swirls winkel, da's ook softijd en dan kun je kiezen wat je erin wilt, allemaal vers zomerfruit, of stukjes koek of chocoal in meerdere soorten.
Er gaat er eentje een flurry eten de 15e, al dan niet vrijwillig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg je heb nog nooit een flurry gehad? En dan vind je mij raar omdat ik niet wist hoe je pisces moest uitspreken op z'n engels?!
!
Das ook lekker!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef JJH het volgende:
Wij hebben op het station hier een Swirls winkel, da's ook softijd en dan kun je kiezen wat je erin wilt, allemaal vers zomerfruit, of stukjes koek of chocoal in meerdere soorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |