Maar het is mi wel ongewenst. Een ambtenaar vertegenwoordigt de staat, en mag zijn geloof thuis laten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het betreft geen religieuze inmenging in staatsbeleid, noch betreft het een staatsinmening op religieus gebied.
Ocharme.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als er wordt geïntimideerd en vooral wordt bedreigd is menigeen wat meer inschikkelijker. En dit is dan ook meteen multicultureel.
Nou misschien zit er wel een reden achter waarom mensen zo opgefokt raken door het beleid?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:25 schreef missziggy het volgende:
Sjees... hoe erg kan het zijn om geholpen te worden door iemand met een hoofddoek?![]()
Overigens werk ik ook bij een gemeente en een toegangsverbod, meestal voor bepaalde tijd, wordt daar wel degelijk opgelegd indien iemand zich heel erg misdraagt. Je wilt niet weten wat voor dwazen er af en toe binnen komen en hoe vaak er beeldschermen van bureau's worden afgemept en dreigementen worden geuit.
Dus ook geen kettinkjes met kruisje dan wel Davidster?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:28 schreef Sachertorte het volgende:
Maar het is mi wel ongewenst. Een ambtenaar vertegenwoordigt de staat, en mag zijn geloof thuis laten.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:28 schreef Ringo het volgende:
Ik wil niet geholpen worden door lelijke blonde kankerwijven met een vinextronie.
Als Moslims stennis gaan lopen schoppen zoals deze man dat deed, worden ze net zo goed verwijderd. Als het even kan nog zonder gesprek.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:27 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hoe erg kan het zijn om door een mannelijke anesthesist te worden geholpen?![]()
Als moslims mogen weigeren dan mogen wij dat toch zeker ook?
"Die moslimterroristen plegen aanslagen, wij mogen dus ook moslims vermoorden"quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:17 schreef HugoBaas het volgende:
Als dus een vrouw met een hoofddoek een mannelijke dokter mag weigeren dan mogen wij ook weigeren geholpen te worden door vrouwen met een hoofddoek.
Belachelijk dat deze man een verbod krijgt.
Wel als ik serieuze thema's behandel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kun je ook deze nuance behouden als het om andere dingen gaat?
En dan wordt er dus ook geen aangifte gedaan bij anti discriminatie toko's...quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als er wordt geïntimideerd en vooral wordt bedreigd is menigeen wat meer inschikkelijker. En dit is dan ook meteen multicultureel.
Daar kan ik mij iets bij voorstellen als vrouw zijnde. Word ook liever geholpen door een vrouw... Beetje appels en peren dit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:27 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hoe erg kan het zijn om door een mannelijke anesthesist te worden geholpen?![]()
Als moslims mogen weigeren dan mogen wij dat toch zeker ook?
Hou toch eens je hysterische smoel jij. Zo'n meid werkt aan een balie, die kan jou prima helpen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Maar het is mi wel ongewenst. Een ambtenaar vertegenwoordigt de staat, en mag zijn geloof thuis laten.
Een ambtenaar voert staatsbeleid uit. Dat staat los van de religieuze opvoeding, haardracht, cupmaat of klederdracht van de betreffende persoon. Maar kennelijk vind jij dit soort dingen niet vreemd, gezien het feit dat je in geen enkele post de gedraging van deze man afkeurt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ook geen kettinkjes met kruisje dan wel Davidster?
Dat inderdaad. En wat is in godsnaam allah's naam mis met iemand die een hoofddoekje draagt en daar zelf niks op tegen heeft?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:20 schreef KingOfMars het volgende:
Tsja, dat krijg je met dat gebrul van Wilders. Mensen denken dat het normaal is, of geworden is, om elkaar te beledigen en 'lekker te zeggen wat je denkt'. En weer is Nederland een stukje asocialer geworden...
Zulke beledigende taal zou ik ook trakteren op een toegangsverbod.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:28 schreef Ringo het volgende:
Ik wil niet geholpen worden door lelijke blonde kankerwijven met een vinextronie.
Wat mij betreft niet; religie doe je thuis maar, waar je anderen er niet mee lastigvalt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus mogen ambtenaren ook geen kettingen met kruisjes of Davidsterren dragen?
dan schieten we toch je ballen eraf? maakt mij niet uit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:28 schreef Ringo het volgende:
Het feit dat deze man een principieel punt aan de kaak stelt juich ik inderdaad toe. Hoe hij dat deed weet ik niet, en daar heb ik dus geen oordeel over.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een ambtenaar voert staatsbeleid uit. Dat staat los van de religieuze opvoeding, haardracht, cupmaat of klederdracht van de betreffende persoon. Maar kennelijk vindt jij dit soort dingen niet vreemd, gezien het feit dat je in geen enkele post de gedraging van deze man afkeurt.
Dat mag je doen als hij bij de gemeente daarover gaat janken. Maar dat doet hij niet, want Ringo is geen debiel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan schieten we toch je ballen eraf? maakt mij niet uit.
Door racistische en discriminerende taal uit te slaan. Staat er duidelijk in anders.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het feit dat deze man een principieel punt aan de kaak stelt juich ik inderdaad toe. Hoe hij dat deed weet ik niet, en daar heb ik dus geen oordeel over.
Maar hoe voel jij je lastiggevallen door religie als iemand anders een hoofddoek of een kruisje draagt?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:32 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat mij betreft niet; religie doe je thuis maar, waar je anderen er niet mee lastigvalt.
En ja, wat mij betreft mogen ook kerkklokken afgeschaft worden.
En ja, ik ben zelf ook (diep) religieus.
niet zo genuanceerd doen jij. ik heb gewoon zin om zijn kloten er af te schieten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat mag je doen als hij bij de gemeente daarover gaat janken. Maar dat doet hij niet, want Ringo is geen debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |