abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:58:18 #251
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79573284
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:55 schreef Ringo het volgende:

[..]

1. Ik ben niet links
2. Ik ben niet rechts
3. Ik ben recht door zee: lieden als TS zijn de etter van een langzaam wegrottende beschaving.

Daar is weinig latents aan hoor.
jouw dag was wel heel slecht he? ben je aan het zuipen of zo?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:00:09 #252
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79573347
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jouw dag was wel heel slecht he? ben je aan het zuipen of zo?
Roggebroodnuchter. En eigenlijk is mijn dag allang weer goed.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:01:05 #253
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79573382
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij de overheid heb je geen keuze. Je MOET een nieuw paspoort. In een winkel heb je de keuze.

De overheid hoort religie niet voor te trekken.

Altijd weer die jankmoslims. Je draagt je hoofddoek maar prive, net als blanke Hans zijn SM-masker alleen prive mag dragen. Heel eerlijk en simpel.
Wie loopt er nou dom te janken? Met je hoofddoekjesfobie.
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:01:15 #254
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79573393
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:00 schreef Ringo het volgende:

[..]

Roggebroodnuchter. En eigenlijk is mijn dag allang weer goed.
fijn voor je.
pi_79573408
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij de overheid heb je geen keuze. Je MOET een nieuw paspoort. In een winkel heb je de keuze.

De overheid hoort religie niet voor te trekken.

Altijd weer die jankmoslims. Je draagt je hoofddoek maar prive, net als blanke Hans zijn SM-masker alleen prive mag dragen. Heel eerlijk en simpel.
Nee, het is een jankklant. Hij komt voor een paspoort, hij krijgt een paspoort. Door die hoofddoek wordt zijn paspoort echt niet minder. Het is een totale onzin dat die mevrouw geen paspoorten kan uitdelen als ze een hoofddoek opheeft.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:02:10 #256
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79573421
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

fijn voor je.
Ik proef een latente woede in deze post.
pi_79573473
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:01 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wie loopt er nou dom te janken? Met je hoofddoekjesfobie.
Hoofddoekjesfobie.
Als ik niet door iemand met een hakenkruis op zo'n arm geholpen wil worden, heb ik dan ook een nazi-fobie?

Zo ja, lang leve mijn nazi-fobie.

*Mensen die het woord "fobie" niet begrijpen, maar het toch willen gebruiken in een discussie om een ander de mond te snoeren.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:04:21 #258
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79573498
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:03 schreef huhggh het volgende:

[..]

Hoofddoekjesfobie.
Als ik niet door iemand met een hakenkruis op zo'n arm geholpen wil worden, heb ik dan een nazi-fobie?

*Mensen die het woord "fobie" niet begrijpen, maar het toch willen gebruiken in een discussie om een ander de mond te snoeren.
Wat wou je kwijt, snotaap?
pi_79573520
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:03 schreef huhggh het volgende:

[..]

Hoofddoekjesfobie.
Als ik niet door iemand met een hakenkruis op zo'n arm geholpen wil worden, heb ik dan ook een nazi-fobie?

Ik zou hem uitlachen dat hij mij MOET helpen
bron
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:06:10 #260
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79573575
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:49 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Wat jij wil is onmogelijk. Alle uitingen van een ambtenaar kun je zo wel in een bepaald licht gaan zien.
Wat ik wil is helemaal niet onmogelijk, in Frankrijk kunnen ze het ook. Ik verkondig dan ook helemaal geen raar of onwerkbaar standpunt.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:15:25 #261
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79573931
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

En jij met je Sieg Heilstaat.
en uit/
Het is in je domme hoofdje waarschijnlijk nog niet opgekomen, maar in mijn staat zal de Sieg Heilstaat veel minder snel benaderd worden dan in de jouwe.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_79574422
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:06 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Wat ik wil is helemaal niet onmogelijk, in Frankrijk kunnen ze het ook. Ik verkondig dan ook helemaal geen raar of onwerkbaar standpunt.
In Frankrijk hebben ze dan ook een totaal overdreven interpretatie van de scheiding tussen kerk en staat, zoals die alleen ook in Turkije terug te vinden is. (wat ook meteen verklaart waarom je met dat argument aan komt zetten).
bron
pi_79574426
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
Hoe kunnen ze dan praten? Of straks kijken ze zelfs verkeerd op een bepaalde manier.
Nee, dan is het gewoon een chagrijnige ambtenaar, niet een die zijn persoonlijke opvattingen uitdraagt.
quote:
Of liggen er "foute" dingen op hun bureau zoals blikjes van een bepaald merk of tasjes van een bepaalde winkel.
Ik zie ook niet hoe het laten slingeren van spullen daar waar je burgers ontvangt de publieke zaak dient.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_79574558
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:01 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Nee, het is een jankklant. Hij komt voor een paspoort, hij krijgt een paspoort. Door die hoofddoek wordt zijn paspoort echt niet minder. Het is een totale onzin dat die mevrouw geen paspoorten kan uitdelen als ze een hoofddoek opheeft.
Daar gaat het niet om. De klant is koning en mag dus bepalen door wie hij (niet) geholpen wil worden. Het is de kopvodjesdraagster (en de overheid die dat faciliteert) die begon met discriminatie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79574572
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, dan is het gewoon een chagrijnige ambtenaar, niet een die zijn persoonlijke opvattingen uitdraagt.
Hoe weet jij dat iemand die een hoofddoek draagt dat doet met de intentie om haar persoonlijke opvattingen uit te dragen? Ik denk dat de meest voor de hand liggende reden is dat ze het gewoon leuk vindt om een hoofddoek te dragen. Ze is het gewend, net als ik een spijkerbroek draag.
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:32:34 #266
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79574664
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:02 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik proef een latente woede in deze post.
oh nee hoor! ik vind het echt fijn voor je.
pi_79574764
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:30 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat iemand die een hoofddoek draagt dat doet met de intentie om haar persoonlijke opvattingen uit te dragen? Ik denk dat de meest voor de hand liggende reden is dat ze het gewoon leuk vindt om een hoofddoek te dragen. Ze is het gewend, net als ik een spijkerbroek draag.
En Hans die met een SM-masker aankomt waarbij het gezicht net zo zichtbaar is als een hoofddoek moet ook kunnen?

Zo ja, dan ook die hoofddoek.
Zo nee, dan ook geen hoofddoek.

Simpel.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_79574817
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En Hans die met een SM-masker aankomt waarbij het gezicht net zo zichtbaar is als een hoofddoek moet ook kunnen?

Zo ja, dan ook die hoofddoek.
Zo nee, dan ook geen hoofddoek.

Simpel.
Je gezicht is toch zichtbaar met een hoofddoek? Niet te vergelijken met een SM masker dus.
pi_79574892
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:30 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Of het een religieus symbool is, is een feitelijke vaststelling. Op het moment dat je een religieus symbool openlijk draagt, dan is dat het uitdragen van een levensovertuiging. Prima, maar niet in de hoedanigheid van vertegenwoordiger van de overheid.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_79574995
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Of het een religieus symbool is, is een feitelijke vaststelling. Op het moment dat je een religieus symbool openlijk draagt, dan is dat het uitdragen van een levensovertuiging. Prima, maar niet in de hoedanigheid van vertegenwoordiger van de overheid.
Wat als je niet vanwege je religie een hoofddoek draagt, maar gewoon omdat je het lekker vindt zitten? Zoals zoveel niet-islamitische (oudere) vrouwen.
pi_79575017
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:35 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Je gezicht is toch zichtbaar met een hoofddoek? Niet te vergelijken met een SM masker dus.
Je hebt ook van die maskers waarbij je gezicht zichtbaar is.

Het punt is gewoon dat als andere hoofddeksels verboden zijn (kan me voorstellen dat je als hiphopneger ook niet met een petje achter de balie mag) dan moet ook de kopvod verboden zijn.

Is het toegestaan hoofddeksels te dragan, dan ook een hoofddoek uiteraard.

pi_79575059
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:40 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Wat als je niet vanwege je religie een hoofddoek draagt, maar gewoon omdat je het lekker vindt zitten? Zoals zoveel niet-islamitische (oudere) vrouwen.
De hoofddoek moet je niet al religieus symbool behandelen, maar gewoon als hoofddeksel. Het is niks meer dan dat.

pi_79575260
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hebt ook van die maskers waarbij je gezicht zichtbaar is.

Het punt is gewoon dat als andere hoofddeksels verboden zijn (kan me voorstellen dat je als hiphopneger ook niet met een petje achter de balie mag) dan moet ook de kopvod verboden zijn.

Is het toegestaan hoofddeksels te dragan, dan ook een hoofddoek uiteraard.
Mag dit?

Ziet er heel representatief uit volgens mij. En verschilt niet veel van een hoofddoek.
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:48:28 #274
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_79575348
Tsja.. dan zou je natuurlijk alle kleding kunnen verbieden, als het weer het toelaat. De normen en waarden voor zedige kleding zijn ons volgens mij ook vanuit religieuze hoek opgelegd. Verwarming hoger zetten en alle ambtenaren naakt op hun werkplek!

Het is gewoon een kwestie van invulling. De Christelijke kerk vindt (tegenwoordig) bedekking van lichaam voldoende. De Islam vindt dat hoofddoekjes daarbij horen. Uit mijn jeugd kan ik me nog vakanties in Spanje herinneren waarbij vrouwen en oudere meisjes aangeraden werd om een grote sjaal mee te nemen om over schouders (en hoofd?) te slaan als er een kerk bezichtigd werd. In een T-shirt rondlopen was gewoon not done en toegang zou geweigerd kunnen worden! Ik denk dat de gemiddelde Moslima er amper bij nadenkt, die is het gewoon gewend.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:49:24 #275
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79575392
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:46 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Mag dit?

[ afbeelding ]

Ziet er heel representatief uit volgens mij. En verschilt niet veel van een hoofddoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')