Vertel de tentscene in een spoiler aubquote:Op donderdag 22 april 2010 20:34 schreef J-net het volgende:
Ben echt onwijs benieuwd naar de tentscene. Mijn verwachtingen zijn erg hoog gespannen. Eerder is al wel in Twilight gebleken dat ik die niet altijd moet hebben (had me verheugd op mooie meadow scene met zoenen aan het einde, maar dat bleek helaas niet zo verwerkt te zijn).
Die omschrijft ze helemaal niet? Ze zegt alleen dat ze benieuwd is.. Verder zijn er geen spoilers hoor. En sowieso.. ik neem aan dat we niet met jan en alleman rekening kunnen houden die toevallig Eclipse nog niet hebben gelezen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:44 schreef Deceit het volgende:
[..]
Vertel de tentscene in een spoiler aub
Oh nee ik bedoel of ze de scene voor mij wil omschrijven en ik weet niet of de mensen dat willen lezen, vandaar de vraag in spoilerquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:52 schreef Siral het volgende:
[..]
Die omschrijft ze helemaal niet? Ze zegt alleen dat ze benieuwd is.. Verder zijn er geen spoilers hoor. En sowieso.. ik neem aan dat we niet met jan en alleman rekening kunnen houden die toevallig Eclipse nog niet hebben gelezen?Dan kun je ALLES wel in een spoiler zetten. Ook NM en TW gerelateerde dingen, wantja die boeken kunnen sommige tenslotte ook nog niet gelezen hebben..
OOOOquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:59 schreef Deceit het volgende:
He???
Luister!
Ik bedoelde dus niet van hey je geeft een spoiler weg, ik vraag alleen maar iemand die het tent-verhaal wil omschrijven omdat iedereen daar naar uitkijkt! omdat ik het boek niet gelezen heb!
En ik vraag het verhaal in een spoiler voordat andere mensen zeuren van, hey je geeft een spoiler weg!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:10 schreef MikeyMo het volgende:
Die trailer is wel vet, al laat het alleen maar actie zien. Iets zegt me, en ik ben dus bang dat uiteindelijk de actie zijdelings aan bod komt en het toch weer over Bella en Edward's relatie gaat...
Edward zag er trouwens weer erg slecht uit in de trailer... die gast heeft zo'n oncharismatische rotkop
Daar gaat het hele verhaal uiteindelijk ook overquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:10 schreef MikeyMo het volgende:
Die trailer is wel vet, al laat het alleen maar actie zien. Iets zegt me, en ik ben dus bang dat uiteindelijk de actie zijdelings aan bod komt en het toch weer over Bella en Edward's relatie gaat...
Edward zag er trouwens weer erg slecht uit in de trailer... die gast heeft zo'n oncharismatische rotkop
Uiteindelijk gaat het idd vooral om de driehoeksrelatie van Bella, Edward en Jacob, maar mannen willen altijd actie zien natuurlijk (die van mij wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:59 schreef Siral het volgende:
[..]
Daar gaat het hele verhaal uiteindelijk ook over?? In de teaser trailer kregen we de "love triangle" te zien, en in de final trailer de actie. Dus ik heb zo'n vermoeden dat we eerlijk verdeeld beiden krijgen
Ik wil ook graag actie zien hoor, maar op de een of andere manier durven (de meeste) mannen zich niet zo goed toe geven aan wat meer romantiek in een filmquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het idd vooral om de driehoeksrelatie van Bella, Edward en Jacob, maar mannen willen altijd actie zien natuurlijk (die van mij wel in ieder geval). Het stukje van de vechtscene zag er in ieder geval al vet uit!
Mijn vriend vond Twilight eigenlijk best een goede film..met de nodige humor ook. New Moon vond 'ie iets minder, ben wel benieuwd hoe hij Eclipse gaat vinden..quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik wil ook graag actie zien hoor, maar op de een of andere manier durven (de meeste) mannen zich niet zo goed toe geven aan wat meer romantiek in een film![]()
En HOE kan dit nu on-charismatisch zijn!
[ afbeelding ]
quote:
Krijgen we dat weerquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik wil ook graag actie zien hoor, maar op de een of andere manier durven (de meeste) mannen zich niet zo goed toe geven aan wat meer romantiek in een film![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |