Vertel de tentscene in een spoiler aubquote:Op donderdag 22 april 2010 20:34 schreef J-net het volgende:
Ben echt onwijs benieuwd naar de tentscene. Mijn verwachtingen zijn erg hoog gespannen. Eerder is al wel in Twilight gebleken dat ik die niet altijd moet hebben (had me verheugd op mooie meadow scene met zoenen aan het einde, maar dat bleek helaas niet zo verwerkt te zijn).
Die omschrijft ze helemaal niet? Ze zegt alleen dat ze benieuwd is.. Verder zijn er geen spoilers hoor. En sowieso.. ik neem aan dat we niet met jan en alleman rekening kunnen houden die toevallig Eclipse nog niet hebben gelezen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:44 schreef Deceit het volgende:
[..]
Vertel de tentscene in een spoiler aub
Oh nee ik bedoel of ze de scene voor mij wil omschrijven en ik weet niet of de mensen dat willen lezen, vandaar de vraag in spoilerquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:52 schreef Siral het volgende:
[..]
Die omschrijft ze helemaal niet? Ze zegt alleen dat ze benieuwd is.. Verder zijn er geen spoilers hoor. En sowieso.. ik neem aan dat we niet met jan en alleman rekening kunnen houden die toevallig Eclipse nog niet hebben gelezen?Dan kun je ALLES wel in een spoiler zetten. Ook NM en TW gerelateerde dingen, wantja die boeken kunnen sommige tenslotte ook nog niet gelezen hebben..
OOOOquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:59 schreef Deceit het volgende:
He???
Luister!
Ik bedoelde dus niet van hey je geeft een spoiler weg, ik vraag alleen maar iemand die het tent-verhaal wil omschrijven omdat iedereen daar naar uitkijkt! omdat ik het boek niet gelezen heb!
En ik vraag het verhaal in een spoiler voordat andere mensen zeuren van, hey je geeft een spoiler weg!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:10 schreef MikeyMo het volgende:
Die trailer is wel vet, al laat het alleen maar actie zien. Iets zegt me, en ik ben dus bang dat uiteindelijk de actie zijdelings aan bod komt en het toch weer over Bella en Edward's relatie gaat...
Edward zag er trouwens weer erg slecht uit in de trailer... die gast heeft zo'n oncharismatische rotkop
Daar gaat het hele verhaal uiteindelijk ook overquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:10 schreef MikeyMo het volgende:
Die trailer is wel vet, al laat het alleen maar actie zien. Iets zegt me, en ik ben dus bang dat uiteindelijk de actie zijdelings aan bod komt en het toch weer over Bella en Edward's relatie gaat...
Edward zag er trouwens weer erg slecht uit in de trailer... die gast heeft zo'n oncharismatische rotkop
Uiteindelijk gaat het idd vooral om de driehoeksrelatie van Bella, Edward en Jacob, maar mannen willen altijd actie zien natuurlijk (die van mij wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:59 schreef Siral het volgende:
[..]
Daar gaat het hele verhaal uiteindelijk ook over?? In de teaser trailer kregen we de "love triangle" te zien, en in de final trailer de actie. Dus ik heb zo'n vermoeden dat we eerlijk verdeeld beiden krijgen
Ik wil ook graag actie zien hoor, maar op de een of andere manier durven (de meeste) mannen zich niet zo goed toe geven aan wat meer romantiek in een filmquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het idd vooral om de driehoeksrelatie van Bella, Edward en Jacob, maar mannen willen altijd actie zien natuurlijk (die van mij wel in ieder geval). Het stukje van de vechtscene zag er in ieder geval al vet uit!
Mijn vriend vond Twilight eigenlijk best een goede film..met de nodige humor ook. New Moon vond 'ie iets minder, ben wel benieuwd hoe hij Eclipse gaat vinden..quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik wil ook graag actie zien hoor, maar op de een of andere manier durven (de meeste) mannen zich niet zo goed toe geven aan wat meer romantiek in een film![]()
En HOE kan dit nu on-charismatisch zijn!
[ afbeelding ]
quote:
Krijgen we dat weerquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik wil ook graag actie zien hoor, maar op de een of andere manier durven (de meeste) mannen zich niet zo goed toe geven aan wat meer romantiek in een film![]()
Idd, hij zet de rol van Edward daarom ook heel erg goed neer. In het boek is Edward zelfs nog wat serieuzer vind ik. Eigenlijk is het gewoon een chagrijnige vampierquote:Op zondag 25 april 2010 08:04 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah ik weet niet wat het is, maar bij Brad Pitt, Tom Cruise en George Clooney, Sawyer uit Lost, Mickey Rourke 20 jaar geleden en Sean Connery in Bond zie ik wel wat de andere sexe er in ziet. Sterker nog, dat zie ik bij Jacob ook heel goed. Als man zijn dat mannen die je zou willen zijn.
Daarnaast heb je ook nog de mooiboys als Zac Effron, die eigenlijk te glad zijn maar waarbij je wel ergens ziet wat vrouwen er in zien.
Bij Rpatz heb ik dat totaal niet. Z'n haar zit stom, hij heeft enge ogen, z'n huid is vies bleek er kan geen lachje vanaf. Je kan niet echt lachen met deze emo. Nou is dat z'n rol natuurlijk, maar een goed acteur kan van een saaie bleke vampier nog iets "fris en fruitigs" maken.Ook buiten zijn rol heb ik niet zoiets van; kijk daar staat een hunk van een vent, zoals hem moet ik zijn.
Ik heb ook wel eens uit interviews gehaald dat hij erg tegenvalt in het echt van dichtbij
Er kan geen lachje vanaf...? Tja, dat zijn rol zo is betekend niet dat hij IRL ook zo is? IRL is hij juist het complete tegenover gestelde, dat maakt hem ook zo aantrekkelijk, zijn karakter, hoe hij is. En al die dudes die jij in je lijstje opnoemt, is daaruit de enige man die mij ook maar iets aanspreekt Brad Pitt...quote:Op zondag 25 april 2010 08:04 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah ik weet niet wat het is, maar bij Brad Pitt, Tom Cruise en George Clooney, Sawyer uit Lost, Mickey Rourke 20 jaar geleden en Sean Connery in Bond zie ik wel wat de andere sexe er in ziet. Sterker nog, dat zie ik bij Jacob ook heel goed. Als man zijn dat mannen die je zou willen zijn.
Daarnaast heb je ook nog de mooiboys als Zac Effron, die eigenlijk te glad zijn maar waarbij je wel ergens ziet wat vrouwen er in zien.
Bij Rpatz heb ik dat totaal niet. Z'n haar zit stom, hij heeft enge ogen, z'n huid is vies bleek er kan geen lachje vanaf. Je kan niet echt lachen met deze emo. Nou is dat z'n rol natuurlijk, maar een goed acteur kan van een saaie bleke vampier nog iets "fris en fruitigs" maken.
Ook buiten zijn rol heb ik niet zoiets van; kijk daar staat een hunk van een vent, zoals hem moet ik zijn.
Ik heb ook wel eens uit interviews gehaald dat hij erg tegenvalt in het echt van dichtbij
Je neemt mijn opmerking wel erg serieus he.........dat je een zelfportret uit je fobo plaatstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
quote:Op zondag 25 april 2010 11:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je neemt mijn opmerking wel erg serieus he.........dat je een zelfportret uit je fobo plaatst![]()
En o ja, tog maar voor de ckerheid:Nee jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg dat hij geen charisma heeft op het scherm. waar Brad en Tom vampiers neerzetten met diepgang en charisma in Interview With The Vampire probeert Rpatz door de hele tijd moeilijk te kijken datzelfde te bereiken maar faalt hij enorm. Ik kan hem nog het beste vergelijken met Hayden Christensen in de prequels van Star Wars.quote:Op zondag 25 april 2010 10:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Er kan geen lachje vanaf...? Tja, dat zijn rol zo is betekend niet dat hij IRL ook zo is? IRL is hij juist het complete tegenover gestelde, dat maakt hem ook zo aantrekkelijk, zijn karakter, hoe hij is. En al die dudes die jij in je lijstje opnoemt, is daaruit de enige man die mij ook maar iets aanspreekt Brad Pitt...(Zac Efron
). De meeste vrouwen vallen nou eenmaal niet op picture perfect.. Maar dat maakt ook niet uit toch, maakt het toch alleen maar makkelijker voor de "normale" mannen, zoals o.a jij, out there?
Als iedereen op die mooiboys zou moeten vallen had niemand meer een kans. Snap niet waarom jij het je zo aantrekt dat vrouwen voor hem vallen.
![]()
Ik moet zeggen dat ik het hier mee eens ben. Ik vond de Volturi ook ontzettend tegenvallen omdat ik bij hun een soort Armand uit Interview with the Vampire in mn hoofd had. Vampieren horen idd charismatisch te zijn. Nou lukt dat Carlisle en Jasper nog wel redelijk, maar Edward...quote:Op maandag 26 april 2010 11:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij geen charisma heeft op het scherm. waar Brad en Tom vampiers neerzetten met diepgang en charisma in Interview With The Vampire probeert Rpatz door de hele tijd moeilijk te kijken datzelfde te bereiken maar faalt hij enorm. Ik kan hem nog het beste vergelijken met Hayden Christensen in de prequels van Star Wars.
Maar goed, dat is mijn mening. Rpatz spreekt me totaal niet aan en ik kan me maar moeilijk inbeelden dat dit de man is waarop Bella zou moeten vallen. Het enige wat ze met zijn tweeen doen is moeilijk kijken en tobben.
Maar goed, dat is mijn mening. Jacob vind ik een betere uitstraling hebben
[jessica-voice] I KNOW RIGHT!?quote:Op maandag 26 april 2010 18:48 schreef J-net het volgende:
Wanneer je de eerste trailer bijna letterlijk kunt meepraten weet je dat je hem te vaak hebt gezien :angel:
Dit.quote:Op maandag 26 april 2010 11:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij geen charisma heeft op het scherm. waar Brad en Tom vampiers neerzetten met diepgang en charisma in Interview With The Vampire probeert Rpatz door de hele tijd moeilijk te kijken datzelfde te bereiken maar faalt hij enorm. Ik kan hem nog het beste vergelijken met Hayden Christensen in de prequels van Star Wars.
Maar goed, dat is mijn mening. Rpatz spreekt me totaal niet aan en ik kan me maar moeilijk inbeelden dat dit de man is waarop Bella zou moeten vallen. Het enige wat ze met zijn tweeen doen is moeilijk kijken en tobben.
Dat is mijn mening. Jacob vind ik een betere uitstraling hebben
quote:Op maandag 26 april 2010 23:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dit.
En dat komt van een Twilight fan he? Ik vind Rob een schat, maar hij heeft nog veel te leren qua acteren. Hij kijkt in elke scene alsof ie moet poepen. Hij heeft 'Edward' gewoon totaal verkeerd begrepen. Toen ik de boeken las, zag ik Edward echt heel 'smooth' voor me. Niet een bipolaire patient.
Het is Stephenie Meyer's schuld ook gewoon, ze heeft hem Midnight Sun laten lezen. Hoe stom kan je zijn.
Taylor daarentegen, is preciés zoals ik Jacob heb ingebeeld, leuke spontane jongen. En sorry dat ik het zeg, hij blaast Rob echt weg hoor qua acteerprestaties. Hij draagt New Moon. Kristen had haar momentjes, maar die valt mij te vaak terug in haar 'awkward acting' dingetje. Komt erop neer, ik gelóóf Jacob, waarbij ik Edward niet geloof.
En dan schort er toch iets aan je acteerprestaties.
Ik bedoelde de eerste trailer van Eclipse.quote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef Siral het volgende:
[..]
[jessica-voice] I KNOW RIGHT!?[/jessica-voice]
quote:A note to fans from Bill Condon
Vandaag om 0:34
Greetings Twihards, Twifans, Twilight Moms, Team Edward, Team Jacob and Team Switzerland,
I just want to say hello to all of you and let you know that I'm stoked to be getting underway on the adventure of making BREAKING DAWN. As you've probably heard, I've been given a very warm welcome by Stephenie and Team Summit - who are super-focused, as you know, on getting these movies right.
I'm pretty busy bringing myself up to speed on what you already know by heart: I've read BREAKING DAWN twice, rewatched Catherine's and Chris's movies 2-3 times each, have all four CDs playing in my car, and have Catherine's notebook, Mark Cotta Vaz's companion books, and even Volume 1 of the graphic novel here on my desk - a corner of my office is starting to look like Hot Topic. I realize that this barely qualifies me for "newborn" status in the universe you've been living inside for a few years now, but a guy's gotta start somewhere.
Like many of you, I've always been slightly obsessed with vampires, dating back to the prime-time series DARK SHADOWS, which I followed avidly as a kid. But that alone hadn't been enough to get me interested in making a vampire movie, even though my early screenwriting and directing efforts grew out of a great love for horror movies and thrillers. Since making GODS AND MONSTERS thirteen years ago, however, I've been yearning for a return to a story with Gothic overtones.
The wonderful world that Stephenie has created has obviously struck a chord with you, and I don't think it's difficult to see why. For me, her characters are simultaneously timeless, yet very modern. Rooted in a beautiful, real landscape with a great sense of place, Bella, Edward, Jacob, and the rest of the Forks/La Push menagerie, experience emotions that are primal, and universal: desire, despair, jealousy - and it all comes to fruition in BREAKING DAWN. This is a final chapter in the best sense; not just wide in scope and scale, but emotionally charged and intense throughout.
I'm a huge admirer of the already-iconic Kristen, Robert, and Taylor, and wanted to be the one to work with them as they face the challenges of bringing your beloved characters to the end of their journeys. Really, what could be more fun than that?
Please feel free to ask questions in the comments section below, and I'll do my best to answer them. I hope that this will be the first of many occasions I'll get to check in with you as we set to work bringing BREAKING DAWN to the screen. I am excited and grateful to have all of you alongside me for my TWILIGHT journey.
All best,
Bill Condon
P.S. Answer #1: No, there won't be any musical numbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |