Ik heb hem wel eens zien ontbijten.. om 8.00 aan de broodje satekroket, en dat 2 jaar langquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eet jij ook wel eens iets normaals als lunch?
Waarom zou je zulke snacks op een broodje doen, das toch zondequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens zien ontbijten.. om 8.00 aan de broodje satekroket, en dat 2 jaar lang
Je moet het maar lekker vindenquote:
Dus jij zit straks ook in een hip visrestaurant te lunchen en met je dongel 5 kilo inktvis te bestellenquote:
Nee, ik bestel dan toostjes met kabivaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus jij zit straks ook in een hip visrestaurant te lunchen en met je dongel 5 kilo inktvis te bestellen
Mooi resultaat voor je stageverslagquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gevonden waar het weekmenu op intranet te vinden is, altijd handig
Pas maar op dat het niet uitlektquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:46 schreef Etcetera het volgende:
Het is natuurlijk wel erg belangrijke bedrijfsinformatie
Stel je voor dat er nog meer mensen hier willen etenquote:
Morgen droog in de auto.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:29 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen droog op de scooter
Telegraafquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
Studenten willen het liefst Cohen als premier
Conclusie: tiet - drumstel____
Slecht onderzoek van de telegraaf maar zij hebben het klakkeloos overgenomen van die chick van Studenten.netquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Telegraaf²
Vanochtend was er brand, gingen 3 ambu's en traumaheli heen: "Mogelijk doden bij brand'. Half uur later bleken het 2 lichtgewonden te zijn
Oh, zo ver was het nog niet doorgedrongenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Slecht onderzoek van de telegraaf maar zij hebben het klakkeloos overgenomen van die chick van Studenten.net
Die trok die kromme conclusie..
AD wordt tegenwoordig net zo erg.. AD vond ik vroeger een goede krant, na de overname van een aantal regionale kranten (incl. de Haagsche Courant) werd het alleen maar dramatischer..quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Telegraaf²
Vanochtend was er brand, gingen 3 ambu's en traumaheli heen: "Mogelijk doden bij brand'. Half uur later bleken het 2 lichtgewonden te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |