Met wat voor vraagstelling hebben ze dit onderzocht?quote:"Uit de poll blijkt dat verder dat studenten die voor Wilders kiezen, niet erg populair zijn onder de andere studenten", aldus Julia Soek van Studenten.nl.
Vraag me af hoe de vraagstelling hier was. Als dat "hoe denk je over studenten die op Wilders stemmen" of zoiets was beoordeel je natuurlijk niet de student als persoon, maar speel je in op de demonisering van Wilders, a.k.a. Wildersstemmer = rascist.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
"Uit de poll blijkt dat verder dat studenten die voor Wilders kiezen, niet erg populair zijn onder de andere studenten", aldus Julia Soek van Studenten.nl.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef ethiraseth het volgende:
25% wil Wilders. Er is weinig hoop.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:46 schreef Montov het volgende:
Ik heb het even utigezocht, maar wat een onzin.
Het is een internetpoll met 466 deelnemers, maar iedereen kan gewoon stemmen. Die poll kan absoluut geen goed beeld geven naar de voorkeur van studenten.
En dan de conclusie dat studenten die kiezen voor Wilders niet populair zouden zijn. De basis? 3 reacties op de poll waarin ze negatief over Wilders waren, van de in totaal 7 reacties die zijn geplaatst.
http://www.studenten.nl/p(...)iefst_als_premier_22
Leuk hoor van zo'n websiteje, maar dat de telegraaf het overneemt is wel bizar slechte journalistiek.
Wtfquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:46 schreef Montov het volgende:
Ik heb het even utigezocht, maar wat een onzin.
Het is een internetpoll met 466 deelnemers, maar iedereen kan gewoon stemmen. Die poll kan absoluut geen goed beeld geven naar de voorkeur van studenten.
En dan de conclusie dat studenten die kiezen voor Wilders niet populair zouden zijn. De basis? 3 reacties op de poll waarin ze negatief over Wilders waren, van de in totaal 7 reacties die zijn geplaatst.
http://www.studenten.nl/p(...)iefst_als_premier_22
Leuk hoor van zo'n websiteje, maar dat de telegraaf het overneemt is wel bizar slechte journalistiek.
Ik heb d'r een berichtje gestuurdquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:50 schreef Armageddon het volgende:
Die Julia Soek moet dus straf.
Even allemaal naar d'r hyves toe zeg ik!
Momentquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Zoek liever de Hyves op van de journalist die het in de Telegraaf heeft gezet
Dream on. Alsof de PvdA ooit daadwerkelijk in het hoger onderwijs heeft geinvesteerd. VMBO en het MBO (waar natuurlijk iets aan gedaan moet worden) zal hun prioriteit zijn. En als het verleden iets heeft aangetoond zullen ze dat ongetwijfeld verpesten. En als er geld overblijft gaat het naar absurde projecten als gratis schoolboeken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er is dus hoop voor ons Hoger Onderwijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |