shittt die had ik niet moeten bekijkenquote:Op zondag 4 april 2010 01:08 schreef mash_ het volgende:
echt deze serie is echt![]()
![]()
"Lentulus Batiatus
Lentulus Batiatus was rond 73 v.Chr. de eigenaar van een Romeinse gladiatorschool in de Italiaanse stad Capua. Een van de gladiatoren in zijn school was Spartacus, die als leider van een leger van ontsnapte gladiatoren en andere slaven een beroemd geworden slavenopstand begon, die echter bloedig neergeslagen zou worden.
"
heel erg benieuwd of je dit nog te zien krijgt in deze serie
http://www.starz.com/orig(...)ACUSBLOODANDSAND_112
die trailer van de volgende afleveringkan haast niet wachten
![]()
Als je Spartacus op tv kijkt doe je er goed aan niet in dit [USA] topic te kijken, je verpest nogal wat verassingen voor jezelf danquote:
hehe ik weet hetquote:Op zondag 4 april 2010 22:43 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Als je Spartacus op tv kijkt doe je er goed aan niet in dit [USA] topic te kijken, je verpest nogal wat verassingen voor jezelf dan.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:15 schreef Symer het volgende:
Ik zag dat een promo op rtl van de gecensureerde versie was. Ik hoop niet dat ze die versie aangekocht hebben want dan blijft er weinig van de serie over.
Het viel me wel op dat het opschrift op het beeld van Spartacus voor geen meter klopte.quote:Op maandag 5 april 2010 01:46 schreef HiZ het volgende:
Het aantal storende fouten in historische zin is verrassend laag eigenlijk. Alleen hebben ze stelselmatig niet echt door hoe de eigendomsverhouding tussen een man en vrouw in Rome lag.
Ik vind Batiatus eigenlijk het enige kleine minpuntje aan die serie. Soms komt zijn woede nogal gespeeld over. Of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 5 april 2010 17:41 schreef RedFever007 het volgende:
Inderdaad![]()
Godver
Net aflevering 8 gezien, echt een geweldige serie
Ik vind Batiavus echt een held trouwens
Ligt aan jou denk ik, Battiatus en zijn vrouw zitten echt in een rare positie. Ze komen uit hoofde van hun functie wel steeds in aanraking met de groten der aarde, maar tegelijkertijd zijn ze ook niet echt fatsoenlijk gezelschap. En iedereen laat ze dat weten ook; bij voorduring.quote:Op maandag 5 april 2010 17:44 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik vind Batiatus eigenlijk het enige kleine minpuntje aan die serie. Soms komt zijn woede nogal gespeeld over. Of ligt dat aan mij?![]()
Hier het zelfdequote:Op zondag 4 april 2010 21:36 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
shittt die had ik niet moeten bekijken
Nu word het wachten nog moeilijker
Vind wel mooi hoe hij via zijn holkruipertje 2 hogere (vermoord en 1 de schuld ervan in zijn schoenen schuift)quote:Op maandag 5 april 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik vind Batiatius ook goed! Dat overdrevene hoort er gewoon bij. Hij is eigenlijk een gemene gluiperd, maar op een of andere manier vind je hem toch sympathiek.
Idd.. Aflevering 11 was zeer vermakelijk met een leuke rol voor Asher. Ik ben benieuwd naar het vervolg. Dit is sinds tijden weer een serie die ik echt actief volg. Lang geleden dat een serie mn aandacht echt bleef vasthouden.quote:Op maandag 5 april 2010 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind wel mooi hoe hij via zijn holkruipertje 2 hogere (vermoord en 1 de schuld ervan in zijn schoenen schuift)
alleen nu afwachten wat spartacus gaat doen nu hij weet dat zijn vrouw vermoord is ipv omgekomen is door overval.
die tieten vallen de laatste paar afleveringen wel mee.quote:Op maandag 5 april 2010 22:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Idd.. Aflevering 11 was zeer vermakelijk met een leuke rol voor Asher. Ik ben benieuwd naar het vervolg. Dit is sinds tijden weer een serie die ik echt actief volg. Lang geleden dat een serie mn aandacht echt bleef vasthouden.
Oke oke.. Komt gewoon (groten)deels door de tieten en al het geweld.
Dat klopt. De eerste afleveringen waren best erg wat dat betreft. (Niet dat dat nou direct een straf wasquote:Op maandag 5 april 2010 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die tieten vallen de laatste paar afleveringen wel mee.
"Apologies, but absent coin, you will have gratitude for Jupiter's cock yet."quote:Op maandag 5 april 2010 23:31 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zat net even IMDB te lezen: Dit topic deed mij huilen van het lachen
The top 5 most awkwardly overused words.
http://www.imdb.com/title/tt1442449/board/thread/159889590
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |