Een rups in je ei? Lijkt me wel heel sterkquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:14 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
En soms komt dat ook in de eieren terecht. Ik had eens lekkere scharreleieren van een boerderij gehaald, zet de pan op het vuur, breek een eitje, gooi het in de pan, en zie daar, een hele dikke rups erbij! Was ik even blij dat ik niet had besloten om het eitje te koken en lekker op te lepelen.
Waarschijnlijk was het een embryo van een kuiken dat hij aanzag voor rupsquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een rups in je ei? Lijkt me wel heel sterk
Zoiets is al lang verteerd voordat het überhaupt kans maakt om in een ei te komen...
Natuurlijk. Dat verschil zie ik niet. Nee, het was een rups, schattig opgerold, en het was een rups, geen rupsje. Ik zal eens kijken, kan me herinneren dat ik er foto's van heb gemaakt. Heb zelfs de rups nog even afgerold, en dan was het toch een rups van zeker 3 centimeter lang.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:23 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het een embryo van een kuiken dat hij aanzag voor rups
Ik zat nog te denken of ik 'm los zou kunnen halen met een spatel, maar hier was ik niet opgekomen. Maar dan is het wel de vraag of dat keukenkast-spul de muis niet levend verbrand of iets andersquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan m dr ook vast wel af halen met een of ander flesje uit de keukenkast
Omdat de "muisvriendelijke"-muizenvallen helemaal niet vriendelijk voor muizen zijn. Het is een achterlijk idee verzonnen door mensen die een dier niet zelf willen doden. De types die denken dat vlees uit de fabriek komtquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom wil je dat beest toch per see dood hebben?Man als TS een pijnloze muizenval koopt en neerzet zodra hij thuis is en hij hoort het beest er in lopen hij loopt naar beneden zet hem buiten in het gras, TS blij en muisje blij.
Heb er ondertussen 2 staan met pindakaas, toch wel jammer dat ze niet super gevoelig zijn, er moet toch wel een beetje druk op zijn voor ze klappen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:25 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]Beetje pindakaas, boter of kaas en vangen maar
![]()
[..]
Sorry maar:![]()
Wat denk je dat die muis doet? Die rent natuurlijk net zo snel weer naar binnen en gaat zich lekker voortplanten. Dus nog meer muizen, voor je het weet zit TS met 1000 muizen in huis
Gewoon een val als in dit plaatje hierboven plaatsen en vangen dat mormel
Overigens niet naar de Praxis. Heb daar laatst een paar vallen gekocht die bagger waren. Hoe dan ook Succes TS
Je kunt ze afstellen. Hoe verder het ijzeren staafje uit het haakje komt, hoe sneller die af gaat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb er ondertussen 2 staan met kaas, toch wel jammer dat ze niet super gevoelig zijn, er moet toch wel een beetje druk op zijn voor ze klappen.
Kaas is niet zo succesvol, Pindakaas doet het verschrikkelijk goed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb er ondertussen 2 staan met kaas, toch wel jammer dat ze niet super gevoelig zijn, er moet toch wel een beetje druk op zijn voor ze klappen.
Daar was ik achter maar alsnog moet er wel een beetje druk op staan voor hij klapt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:16 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Je kunt ze afstellen. Hoe verder het ijzeren staafje uit het haakje komt, hoe sneller die af gaat.
Dat heb ik ook, geen idee waarom ik kaas schreef, ben benieuwd of ik vanacht wakker word van de klap, ze zullen vast niet komen met geluid in de kamer toch?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kaas is niet zo succesvol, Pindakaas doet het verschrikkelijk goed.
KLAP
piep
Als zn nek in 1x breekt is dat toch echt niet zo zielig hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:22 schreef tliciouz het volgende:
Ik hoop dat je vingers er tussen zitten. Arme meneer muis.
Doe ff je adres posten, dan kunnen daar alle levend gevangen muizen worden afgegeven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:22 schreef tliciouz het volgende:
Ik hoop dat je vingers er tussen zitten. Arme meneer muis.
Wat kun jij ontzettend overdrijven zegquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doe ff je adres posten, dan kunnen daar alle levend gevangen muizen worden afgegeven.
Ik gun je dat, een huis vergeven van de muizen, die over het aanrecht rennen als je je ontbijt klaar wilt maken.
Ik gun je dat, als je de borden uit de kast pakt ze moet afwassen.
Dat is helemaal niet overdreven. Wij hebben dat een paar jaar geleden gehad. Ik kan me nog herrineren dat ik in huis iets te eten wou pakken en iets onder m'n schoen voelde en hoorde piepenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat kun jij ontzettend overdrijven zeg
Ja maar wat heeft jou muizen trauma te maken met dat ik liever een diervriendelijke val heb? Helemaal niets. Ik zeg alleen dat ik het zielig vind om zo'n val te gebruiken en het mislukt, dan heb ik liever een diervriendelijke val en het beestje in de natuur (bos) vrij te laten, dan ben jij blij en het beestje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:45 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet overdreven. Wij hebben dat een paar jaar geleden gehad. Ik kan me nog herrineren dat ik in huis iets te eten wou pakken en iets onder m'n schoen voelde en hoorde piepenDat ik m'n voet op til en er een muis langs de muur schiet
Blij dat we daar vanaf zijn.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft jou muizen trauma te maken met dat ik liever een diervriendelijke val heb? Helemaal niets. Ik zeg alleen dat ik het zielig vind om zo'n val te gebruiken en het mislukt, dan heb ik liever een diervriendelijke val en het beestje in de natuur (bos) vrij te laten, dan ben jij blij en het beestje.
Waarom edit je je smiley nog? Ik snap niet zo goed wat je nu precies wilt bereiken?quote:
Ik kon de code van de juiste niet vinden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom edit je je smiley nog? Ik snap niet zo goed wat je nu precies wilt bereiken?
Ik heb nog geen antwoord op me vraag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:54 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ik kon de code van de juiste niet vinden.
Lees mijn verhaal in de rest van het topic maar eens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord op me vraag.
Ik hoop zo dat je binnenkort denkt, fuck dit is nog erger...quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat kun jij ontzettend overdrijven zeg
Ik reageerde niet eens op jou.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je binnenkort denkt, fuck dit is nog erger...
En nee, ik overdrijf voor geen meter.
Dit is wel een hele slappe versiertruc hoor, stuk verdrietquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doe ff je adres posten, dan kunnen daar alle levend gevangen muizen worden afgegeven....
Het is een vrouw, ik val niet op vrouwenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:19 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Dit is wel een hele slappe versiertruc hoor, stuk verdriet
Bij ons werken ze nog hoor. Maar het is wel zo dat ze niet(of minder) aan de vallen komen als ze ergens anders eten kunnen halen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:10 schreef delano.888 het volgende:
Update:
Had gisteravond dus 2 van die dingen neer gezet.
Werd vanacht om 2 uur wakker van een klap, dus ging kijken.
In allebei de vallen zat 1 muis.
Dus ga voor de zekerheid vanmiddag nog een paar vallen halen voor als er nog meer zijn..
Klopt het nou echt dat ze na een tijdje er niet meer in trappen? Hoe kan dat dan?
Je was niet de enigequote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:20 schreef RedFever007 het volgende:
Goed zo TS
Man leeft met 2000 muizen in huis
Ik moest gelijk aan dit topic denken ,ik weet niet waarom
Jah, de kindjes verhongeren nu. Dus ff wachtenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:13 schreef delano.888 het volgende:
Vanacht maar 1 "gevangen" en nu dus totaal 3, ben benieuwd of er nog meer loopt (heb nog 3 vallen staan nu)
Je had nog gelijk ook, vanochtend lag er 1 kleintjequote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:55 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Jah, de kindjes verhongeren nu. Dus ff wachten
Dat doet idd wel iets meer met je dan wanneer het een gewone muis is, maar je kunt het beter in de kiem smoren dan dat je over een paar weken ook nog 50 kleinkinderen moet vangenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:26 schreef delano.888 het volgende:
GODVERDOMME
Heel zielig zie ik net een piepklein babymuisje door mijn kamer lopen, richting de val met pindakaas. Dus mijn hart begint te kloppen en ik doe mn ogen dicht. En ja hoor 3 seconden later klats dicht. En het muisje spartelde toch wel 20sec nog, dit is echt niet goed voor je geweten
Das wel waar maar dit was toch wel heel erg zielig (zie ook edit)quote:Op zondag 28 maart 2010 15:29 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Dat doet idd wel iets meer met je dan wanneer het een gewone muis is, maar je kunt het beter in de kiem smoren dan dat je over een paar weken ook nog 50 kleinkinderen moet vangen
Geen idee, maar ik neem aan dat het er niet veel meer zijn, als er nog zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das wel waar maar dit was toch wel heel erg zielig (zie ook edit)
Hoeveel meer kan ik nog verwachten? Nu 3 volwassene en 2 kleintjes gehad...
Lijkt me ook idd aangezien er steeds minder snel nieuwe komen, toch voel ik me fucking slecht over dat babymuisje netquote:Op zondag 28 maart 2010 15:36 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik neem aan dat het er niet veel meer zijn, als er nog zijn.
Omdat die 5x zo duur was (al zou ik dat er ondertussen uit gehaald hebben) en omdat ik geen baby muisjes met doormidden gesplitte hoofden had verwachtquote:Op zondag 28 maart 2010 17:24 schreef leukvoorlater het volgende:
Waarom heb je dan niet gekozen voor een muisvriendelijke muizenval?![]()
Ik ga er morgen 1 halen.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:58 schreef delano.888 het volgende:
Gatver, hebben we die ook in nl? Best zielig
quote:SoRemixed a fucking rat killed my rabbit and then breeded in my house so i caught teh baby rats in glue traps took em down the park and poured oil on themto set them free and then realesed em then i caught muma rat and and disected her alive teaches her to come in my house eat my food disease my bunny it fucking suffered
DIERENBEUL!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lijkt me ook idd aangezien er steeds minder snel nieuwe komen, toch voel ik me fucking slecht over dat babymuisje net
en dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:24 schreef leukvoorlater het volgende:
Waarom heb je dan niet gekozen voor een muisvriendelijke muizenval?![]()
Ik ga er morgen 1 halen.
Lekker diervriendelijk. Dat gif wat de muizen eten zorgt ervoor dat ze uitdrogen. Het gevolg is dat ze een langzame pijnlijk verdroging ondergaan met als gevolg de dood.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben laatst na de 5e gevulde muizenval gestopt daarmee, en heb gif (sorkill-g) gehaald. Alles wat ik sindsdien neer heb gestrooid is opgegeten. Ik vraag me af of dit nut heeft. Ik zie nu ook dat het gat waar ze uit komen steeds groter word. Het is duidelijk te zien dat er zonlicht binnen komt door dat gat. Het is nu zo'n 5cm doorsnee al. Aan de buitenkant van mn huis kan ik nogsteeds geen ingang zien. Ik vroeg me af of er iets is wat ik kan gebruiken om het gat te dichten vanaf de binnenkant, ik dacht zelf gewoon kiezelsteentjes oid, daar kunnen ze toch niet doorheen?
PUR-schuim FTW! Als ze echt hardnekkig zijn vreten ze wel door een beetje PUR heen, maar als het zo'n groot gat is een hele bus PUR er in leegspuiten, dat is vaak wel effectief.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben laatst na de 5e gevulde muizenval gestopt daarmee, en heb gif (sorkill-g) gehaald. Alles wat ik sindsdien neer heb gestrooid is opgegeten. Ik vraag me af of dit nut heeft. Ik zie nu ook dat het gat waar ze uit komen steeds groter word. Het is duidelijk te zien dat er zonlicht binnen komt door dat gat. Het is nu zo'n 5cm doorsnee al. Aan de buitenkant van mn huis kan ik nogsteeds geen ingang zien. Ik vroeg me af of er iets is wat ik kan gebruiken om het gat te dichten vanaf de binnenkant, ik dacht zelf gewoon kiezelsteentjes oid, daar kunnen ze toch niet doorheen?
Ja, even verderop loslaten. Ik heb niks tegen muizen, ik heb iets tegen de uitwassen aanwezigheid van muizen in mijn kamer.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en dan?
Die muis weer vrijlaten ?![]()
KILL THEM ALL!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |