45756 volgens Wikipedia.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:50 schreef Blaxje het volgende:
Waalwijk. Ooit een. Nu niet meer. 55k inwoners of zo.
Maar inderdaad daar in de buurt ja. Jou nog nooit daar zien rondlopen, ook niet op het Dorp, of Vestequote:
Ede-Wagingen is er wel. Maar oke, dat telt niet echt, dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:58 schreef zquing het volgende:
Wageningen, hoe kan een stad met een universiteit geen station hebben
Vanaf Ede-Wageningen is 't nog een goede 20 minuten met de bus, snap niet hoe ze dat ooit bedacht hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ede-Wagingen is er wel. Maar oke, dat telt niet echt, dat ben ik wel met je eens.
Ervaring?quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:01 schreef zquing het volgende:
[..]
Vanaf Ede-Wageningen is 't nog een goede 20 minuten met de bus
Ja ik weet het.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:01 schreef zquing het volgende:
[..]
Vanaf Ede-Wageningen is 't nog een goede 20 minuten met de bus, snap niet hoe ze dat ooit bedacht hebben.
Maar zij hebben goede OV connecties en zijn dichtbij amsterdam zuidquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Amstelveen met 80449 inwoners.
Meldtquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij woont dus bij Keizerswaard in de buurt?
Spijkenisse. meer dan 80k inwoners en geen treinstation. Wel een metro, dat wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:13 schreef o.us het volgende:
Ik was bijvoorbeeld laatst in Veldhoven, een redelijk grote plaats met 44k inwoners. Het heeft alleen geen treinstation, dat is wat me opviel! Een plaats van gelijke grootte; Barendrecht bijvoorbeeld; heeft wel een treinstation.
Zijn er nog meer redelijk grote plaatsen met een treinstation?
Wie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:04 schreef marcel-o het volgende:
en Zijst heeft geen treinstation. Terwijl het een studentenstad is. en ook niet bepaald klein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |