Je kunt toch gewoon via de site van SV de chat volgen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
Nou daar zijn we dan mooi klaar mee. Ik heb liever de SV chat omdat daar de reacties op de stream zijn en omdat Liesbeth er soms zit.
Ik sta echt versteld van de onvolwassenheid van Johan. Hij belt even met Jaap, hij zal wel met Alsido hebben gepraat, en hij vergeet maar even waarom Peter wat wanneer deed. Totaal eenzijdig jezelf laten informeren en dan als een kleuter woest worden en iemand eruit smijten. Ongeacht of dat voor SV verstandig is.
Die zit in een apart venster, dat komt me niet uit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon via de site van SV de chat volgen?
Juist, Johan heeft niet eens de moeite genomen Peter te bellen. Belachelijk.
Nee, hij vindt het prima dat Peter een eigen chat heeft. Hij is boos omdat Peter SV heeft laten zitten en hem een mes in zijn rug gestoken heeft.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:04 schreef Chanel5 het volgende:
Waar het uiteindelijk op neer komt, Johan is boos op Peter omdat Peter nu een chat heeft?
Hij gaat voor het gemak voorbij aan alles wat er gisteren is gebeurd.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, hij vindt het prima dat Peter een eigen chat heeft. Hij is boos omdat Peter SV heeft laten zitten en hem een mes in zijn rug gestoken heeft.
Dus dat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is natuurlijk ook wel vreemd dat Jaap tegen Peter zegt dat het format dusdanig gewijzigd is dat Peter overbodig is geworden terwijl we op de avond zelf zien dat de rol van Peter overgenomen is door mevrouw Zuurbekje met een masker op. Maar ja, Jaap heeft ook geen flauw benul van het maken van programma's en schept er ook nog eens genoegen in mensen af te wijzen.
Ik denk niet dat Johan het hele verhaal verteld heeft. Hij heeft Peter niet gebeld, alleen Jaap. Peter heeft Jaap ook gesproken en Peter zegt dat Jaap precies hetzelfde tegen Johan gezegd heeft als Peter uit de doeken heeft gedaan in het Peter topique. Johan liegt dus, net als Alsido.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is natuurlijk ook wel vreemd dat Jaap tegen Peter zegt dat het format dusdanig gewijzigd is dat Peter overbodig is geworden terwijl we op de avond zelf zien dat de rol van Peter overgenomen is door mevrouw Zuurbekje met een masker op. Maar ja, Jaap heeft ook geen flauw benul van het maken van programma's en schept er ook nog eens genoegen in mensen af te wijzen.
Tja, en als Johan dat weer zou lezen zou hij weer een ander, minstens zo ongeloofwaardig, verhaal vertellen en had ik dit eerst bij Jaap en Alsido moeten verifiėren.quote:
Nog effe.....quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, hij vindt het prima dat Peter een eigen chat heeft. Hij is boos omdat Peter SV heeft laten zitten en hem een mes in zijn rug gestoken heeft.
Iedere mongool kan een chat starten, het gaat erom hoeveel mensen er komen chatten. Dit ziet er wel sneu uit nog.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:14 schreef Peter.N het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal....Even kijken of het lukt: [ [url=
Oh ... dįt was het grote nieuws. Valt dan toch tegen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:10 schreef Stefan het volgende:
Iedere mongool kan een chat starten, het gaat erom hoeveel mensen er komen chatten. Dit ziet er wel sneu uit nog.
Maar goed, dat is heel SV natuurlijk.
Het doet mij erg denken aan discussies die beginnen met: "Wat zal ik vanavond aantrekken, deze of die?" en die eindigen met "Dus jij vindt dat ik te dik ben?"quote:
Dat komt mij helemaal niet bekend voor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Het doet mij erg denken aan discussies die beginnen met: "Wat zal ik vanavond aantrekken, deze of die?" en die eindigen met "Dus jij vindt dat ik te dik ben?"
Nee joh, daar krijg je alleen maar kijkers mee, dat kan nooit de bedoeling zijn. SV is er in de eerste plaats voor Alsido, daar moet je geen kijkers bij hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:17 schreef Disana het volgende:
Johan loopt vrij heftig gebarend met zijn telefoontje rond. Zo jammer dat we niet verder mogen meegenieten van dit drama.
Zo is het inderdaad. Maar ik zou zo graag willen weten wie er allemaal bellen en op wiens hand ze zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, daar krijg je alleen maar kijkers mee, dat kan nooit de bedoeling zijn. SV is er in de eerste plaats voor Alsido, daar moet je geen kijkers bij hebben.
Hij zei tijdens de ingelaste uitzending dat hij ook geen zin in telefoontjes meer had. Bovendien is Johan het op dit moment met niemand eens behalve met Alsido. Als je hem nu opbelt om hem te steunen zou hij het waarschijnlijk toch weer als kritiek opvatten en als je hem zou bellen met kritiek zou hij het waarschijnlijk hé-le-maal met je eens zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad. Maar ik zou zo graag willen weten wie er allemaal bellen en op wiens hand ze zijn
Straks krijgt hij wéér een hartaanval. Ook daarin heeft hij geen zin meer.quote:Moet je hem nou zien dribbelen.
Alsido heeft ze niet voor niets allemaal zo hoog gehangen dat Johan er niet bij kan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:23 schreef Maanvis het volgende:
nu is ie erbij gaan zitten.
Zo met dat jasje aan lijkt ie wel wat op dennis bax..
Zou ie ook een camera kunnen mollen?
Ja die chatters in de grote beek kunnen hun lol opquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Die buitencamera is vast een welkome aanvulling voor de streamers die geen raam hebben.
En dan zie ik avalonicus bij Peter ingelogd terwijl die op de SV chat Peter de mantel uitveegt. Wat een soapquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef Jian het volgende:
ondertussen op de chat bij Hidi, zie ik de 2 chats onder elkaar, ze mogen van mji beide iets hoger worden, maar nice![]()
[ afbeelding ]
Dat is toch niet te volgen zo? Ik had veel liever gehad dat HiDiHo ons de keus had geboden. Die chat van Peter kan ook prima onder Links.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef Jian het volgende:
ondertussen op de chat bij Hidi, zie ik de 2 chats onder elkaar, ze mogen van mji beide iets hoger worden, maar nice![]()
[ afbeelding ]
't staat momenteel 25 ingelogden bij SV en 20 in het Verdomhoekje van Peter, de laatste groeit dus snelquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan zie ik avalonicus bij Peter ingelogd terwijl die op de SV chat Peter de mantel uitveegt. Wat een soap
Ik snap dat wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoorde Johan vanmorgen zeggen dat het prima is wat hem betreft, als er niemand meer op de chat zit
Hij heeft gezegd dat de streams dan gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe zit het met 1 april. Dan moet Johan toch zelf de kosten van de stream gaan betalen? Gaat de stekker er dan uit, heeft-ie al iets daarover geroepen?
Dat is allemaal al geregeld volgens Johan dus wees niet verbaasd als er op 1 april niets meer te zien is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:43 schreef Gert het volgende:
Hoe zit het met 1 april. Dan moet Johan toch zelf de kosten van de stream gaan betalen? Gaat de stekker er dan uit, heeft-ie al iets daarover geroepen?
Nu wel, voor elkaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:45 schreef Disana het volgende:
gert, heb je m'n tr's al gezien?
Je kan de SV chat nog steeds als pop-up starten bij HIdi, de Chat van Peter blijft dan alleen over naast de stream. Als hij hetzelfde doet met de chat van Peter, dan heeft volgens mij iedereen wat ie wil. Hij moet alleen wel de hoogte nog even aanpassen naar laten we zeggen 5 of indien mogelijk 6 zichtbare regels als ze onder elkaar staan. Lees je Heidiquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch niet te volgen zo? Ik had veel liever gehad dat HiDiHo ons de keus had geboden. Die chat van Peter kan ook prima onder Links.
KC Bangkok mag hier gewoon posten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
nee hoor, ik kan nog steeds posten
Nee. Er staan nu twee chats boven elkaar. Op de begane grond de Peter-chat en op het eerste verdiep de Vlem-chatquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
In plaats van de SV chat? Liever niet.
Ha, ik dacht iets eenders. Maar hij is wel aan het bellen volgens mij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie Johan nu ook af en toe zonder telefoon ijsberen over zijn terrein. Hij probeert zich te herinneren hoe dat ook al weer ging, zo'n hartaanval?
Ja, nu weer wel. Hij zal wel met Suzzy bellen, die weet ook wel iets over dat onderwerp.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, ik dacht iets eenders. Maar hij is wel aan het bellen volgens mij.
Ja, en dan kan Alsido zich opwerpen als redder in nood en dan zijn we weer helemaal rond. Hoezo lastige vrijwillers, we hebben het goed met elkaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, nu weer wel. Hij zal wel met Suzzy bellen, die weet ook wel iets over dat onderwerp.
Maar dat Johan binnenkort weer heel zielig is zit er volgens mij wel aan te komen.
Pas als er helemaal geen chatters meer zijn gaat Alsido Vraag je Raak doen. Dan kan-ie aan Johan rapporteren dat het allemaal goed gaat, er is dan immers niets negatiefs voorgevallen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:18 schreef Jian het volgende:
Peter heeft op dit moment meer chatters als SV, natuurlijk loopt Johan zich hierover op te vreten
Als een soort hypochonder, om zo weer sympathie te winnen bij de chatters? Die dan weer kaartjes en bloemetjes sturen en Peter verketteren?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar dat Johan binnenkort weer heel zielig is zit er volgens mij wel aan te komen.
Druk bezig alles 'gezellig' te houden?quote:
LOLquote:
voor zo lang dat duurtquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Druk bezig alles 'gezellig' te houden?
Het zou het zoveelste, niet erg gemeende, charme-offensief zijn. Johan heeft er een goed gevoel voor wanneer hij op die manier de boel moet gaan redden, of wel de schade moet beperken. Dan heeft iedereen opeens weer helemaal gelijk en vindt hij iedereen weer lief, ook de kritische kijkers. Hoewel die laatste groep in een bijzin direct daarna ook weer voor afzeikers worden uitgemaakt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als een soort hypochonder, om zo weer sympathie te winnen bij de chatters? Die dan weer kaartjes en bloemetjes sturen en Peter verketteren?
Hangt er denk ik ook vanaf wat Peter er voor effort in steekt. En een beetje concurrentie kan geen kwaad bij de SV-chat, dan moeten ze wel wat meer kwaliteit gaan leveren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ik verwacht trouwens niet dat het daar zo druk blijft. Iedereen is nu nog rebels en boos maar dat slijt denk ik wel weer. Terechte verontwaardiging overigens hoor.
Vraag maar Raak blijft toch via de SV chat lopen, om maar wat te noemen. Ziet de chat van Peter nu trouwens helemaal blauw?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Hangt er denk ik ook vanaf wat Peter er voor effort in steekt. En een beetje concurrentie kan geen kwaad bij de SV-chat, dan moeten ze wel wat meer kwaliteit gaan leveren.
Ach, Jaap is een vette leugenaar, dat weet inmiddels iedereen toch?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:28 schreef Goofy16 het volgende:
is er al een stukje van jaap geplaatst,want dat zou er toch komen volgens johan?
Kwaliteit leveren? Het is toch niks meer of minder dan een huis-, tuin- en keukechat? Of gaat Peter straks ook nog webcammen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:30 schreef Jian het volgende:
Hangt er denk ik ook vanaf wat Peter er voor effort in steekt. En een beetje concurrentie kan geen kwaad bij de SV-chat, dan moeten ze wel wat meer kwaliteit gaan leveren.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Of gaat Peter straks ook nog webcammen?
Och, waarom niet, ik vind het wel leuk 2 van die "rivaliserende" chats dat kan alleen maar reuring gevenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kwaliteit leveren? Het is toch niks meer of minder dan een huis-, tuin- en keukechat? Of gaat Peter straks ook nog webcammen?
Van mij mogen ze, maar ga nu niet net doen alsof we het over iets kwalitatiefs hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:39 schreef Jian het volgende:
Och, waarom niet, ik vind het wel leuk 2 van die "rivaliserende" chats dat kan alleen maar reuring geven
Ja maar, maar, door concurrentie gaat de kwaliteit toch omhoog, in het algemeen, dus het kan !quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, maar ga nu niet net doen alsof we het over iets kwalitatiefs hebben.
Concurrentie in niks leidt tot niks.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:42 schreef Jian het volgende:
Ja maar, maar, door concurrentie gaat de kwaliteit toch omhoog, in het algemeen, dus het kan !
Ja maar dat weten ze daar nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Concurrentie in niks leidt tot niks.
Concurrentie is voor Alsido iets heel anders dan wat jij eronder verstaat. Alsido maakt het geen kut uit als iedereen naar Peters chat gaat, Alsido heeft liever geen concurrentie binnen de muren van SV, want dat zou zomaar eens iets goeds voor de kijker opleveren. Maar het gaat erom dat Alsido blij is, de kijker moet gewoon oppleuren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar, maar, door concurrentie gaat de kwaliteit toch omhoog, in het algemeen, dus het kan !
weet ik maar wil ook dat wel lezen,kijken wat hij liegt,en misschien komt het wel overeen,mar je hebt gelijk die zegt alles wat hem op dat moment uitkomt,maar het blijkt maar weer dat johan die vetklep gelooftquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, Jaap is een vette leugenaar, dat weet inmiddels iedereen toch?
quote:
Volgens mij is dat de taak van Liesbeth, die 2 zitten samen in een complot om iedereen eruit te werken. Vervolgens willen ze ervoor zorgen dat ze door Johan worden geadopteerd en in zijn testament gezet, de rest laat zich raden...........quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan is weg en Alsido heeft het dus weer voor het zeggen. Kom op, Alsido! Bel nu ook even met Marian en zorg ervoor dat zij ook niet meer komt, ik weet dat je het wil!
Dan zal Alsido toch een beetje snel dat vierde wiel onder z'n auto moeten zetten, met sigaretjes roken aan een statafel is niemand geholpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |