We maken allemaal weleens een fout maar Knoetske denkt dat ze alles met de pc zomaar kan als ze maar de juiste programma's heeft.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh hahhaa sorry, want ja als er 1 fouten maakt ben ik het wel, Sorry DISANA![]()
ja ze zijn begonnen op een boot, knap van Groupie Knoetske dat ze dat zomaar weet
Zijn er hier geen creatievelingen meer zoals tijdens BB en DGK, die wat leuke fotobewerkingen kunnen maken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef shomila het volgende:
Wil ik het hele verhaal typen staat het eral.![]()
Wat een zooitje zeg bij SV en wat een vieze gluiperd is die Alsido zeg.
Ja dat idee ken ik, dat denken mijn collega's ook allemaal. Puicke Apple computer met peperdure software, maar ik mag al hun foutjes en probleempjes oplossen aan de lopende band omdat ik de enige ben die ervoor opgeleid isquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
We maken allemaal weleens een fout maar Knoetske denkt dat ze alles met de pc zomaar kan als ze maar de juiste programma's heeft.
Kwestie van de foto uploaden op Photobucket. Dan krijg je kant en klare suggestie's met die foto op een mok, muismat, etc.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn er hier geen creatievelingen meer zoals tijdens BB en DGK, die wat leuke fotobewerkingen kunnen maken?
Een Alsido dartbord, een Alsido pedaalemmer, enz.
Deze week verscheen er bij VMR een opmerking (weet niet meer van wie) dat Monique Mootje weer vrijgezel is, dus dat Johan zijn gang kan gaan als ie zou willen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doen die 2 het met elkaarecht en moet ik dit weten hahaha
Wat ging ze ook alweer doen voor SV? De persberichten?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef Disana het volgende:
Knoetske zegt dat Radio Veronica op een boor is begonnen.
Juist, dat bedoel ik. Het had helemaal niets met Toverheks te makenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ging ze ook alweer doen voor SV? De persberichten?
Waar kan er naar Peter worden gekeken dan? Of bedoelt ie die chat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan roep de chatters op om Jaap en Alsido te bellen en gewoon lekker naar Peter te gaan kijken. Johan heeft er helemaal geen zin meer in en gaat lekker met nieuwe programma's aan de slag. En als daar niemand naar wil kijken, ook prima. Alsido maakt dat ook geen fuck uit.
Dat dus! Ook was het voor Johan duidelijk waarom Peter gister niet binnen mocht: omdat-ie na 11 uur een biertje wou komen drinken. Hoe dom, of slecht van geheugen, denkt Johan dat de streamers zijn?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar kan er naar Peter worden gekeken dan? Of bedoelt ie die chat?
In plaats van de SV chat? Liever niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:48 schreef beequeen het volgende:
Heidi zet Peter's chat naast zijn stream. Thnx Heidi.![]()
![]()
Tsja, ik heb denk ik een permban daar. Ik heb al 2 mailtjes naar Suzzy gestuurd maar hoor helemaal niks. Ik ben er dus blij mee.quote:
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten kun je makkelijk verbasteren in Zo slim als de waard is, schat hij zijn gasten in.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat dus! Ook was het voor Johan duidelijk waarom Peter gister niet binnen mocht: omdat-ie na 11 uur een biertje wou komen drinken. Hoe dom, of slecht van geheugen, denkt Johan dat de streamers zijn?
Is er iemand die op dat moment de stream opgenomen heeft? Ik was net bezig met de filmpjes van vanochtend en had stream en recorder uit staanquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan roep de chatters op om Jaap en Alsido te bellen en gewoon lekker naar Peter te gaan kijken. Johan heeft er helemaal geen zin meer in en gaat lekker met nieuwe programma's aan de slag. En als daar niemand naar wil kijken, ook prima. Alsido maakt dat ook geen fuck uit.
Nou daar zijn we dan mooi klaar mee. Ik heb liever de SV chat omdat daar de reacties op de stream zijn en omdat Liesbeth er soms zit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, ik heb denk ik een permban daar. Ik heb al 2 mailtjes naar Suzzy gestuurd maar hoor helemaal niks. Ik ben er dus blij mee.
Hidi kennende, zal hij het wel zo regelen dat je gewoon kan kiezenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou daar zijn we dan mooi klaar mee. Ik heb liever de SV chat omdat daar de reacties op de stream zijn en omdat Liesbeth er soms zit.
Je kunt toch gewoon via de site van SV de chat volgen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
Nou daar zijn we dan mooi klaar mee. Ik heb liever de SV chat omdat daar de reacties op de stream zijn en omdat Liesbeth er soms zit.
Ik sta echt versteld van de onvolwassenheid van Johan. Hij belt even met Jaap, hij zal wel met Alsido hebben gepraat, en hij vergeet maar even waarom Peter wat wanneer deed. Totaal eenzijdig jezelf laten informeren en dan als een kleuter woest worden en iemand eruit smijten. Ongeacht of dat voor SV verstandig is.
Die zit in een apart venster, dat komt me niet uit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon via de site van SV de chat volgen?
Juist, Johan heeft niet eens de moeite genomen Peter te bellen. Belachelijk.
Nee, hij vindt het prima dat Peter een eigen chat heeft. Hij is boos omdat Peter SV heeft laten zitten en hem een mes in zijn rug gestoken heeft.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:04 schreef Chanel5 het volgende:
Waar het uiteindelijk op neer komt, Johan is boos op Peter omdat Peter nu een chat heeft?
Hij gaat voor het gemak voorbij aan alles wat er gisteren is gebeurd.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, hij vindt het prima dat Peter een eigen chat heeft. Hij is boos omdat Peter SV heeft laten zitten en hem een mes in zijn rug gestoken heeft.
Dus dat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is natuurlijk ook wel vreemd dat Jaap tegen Peter zegt dat het format dusdanig gewijzigd is dat Peter overbodig is geworden terwijl we op de avond zelf zien dat de rol van Peter overgenomen is door mevrouw Zuurbekje met een masker op. Maar ja, Jaap heeft ook geen flauw benul van het maken van programma's en schept er ook nog eens genoegen in mensen af te wijzen.
Ik denk niet dat Johan het hele verhaal verteld heeft. Hij heeft Peter niet gebeld, alleen Jaap. Peter heeft Jaap ook gesproken en Peter zegt dat Jaap precies hetzelfde tegen Johan gezegd heeft als Peter uit de doeken heeft gedaan in het Peter topique. Johan liegt dus, net als Alsido.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is natuurlijk ook wel vreemd dat Jaap tegen Peter zegt dat het format dusdanig gewijzigd is dat Peter overbodig is geworden terwijl we op de avond zelf zien dat de rol van Peter overgenomen is door mevrouw Zuurbekje met een masker op. Maar ja, Jaap heeft ook geen flauw benul van het maken van programma's en schept er ook nog eens genoegen in mensen af te wijzen.
Tja, en als Johan dat weer zou lezen zou hij weer een ander, minstens zo ongeloofwaardig, verhaal vertellen en had ik dit eerst bij Jaap en Alsido moeten verifiëren.quote:
Nog effe.....quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, hij vindt het prima dat Peter een eigen chat heeft. Hij is boos omdat Peter SV heeft laten zitten en hem een mes in zijn rug gestoken heeft.
Iedere mongool kan een chat starten, het gaat erom hoeveel mensen er komen chatten. Dit ziet er wel sneu uit nog.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:14 schreef Peter.N het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal....Even kijken of het lukt: [ [url=
Oh ... dát was het grote nieuws. Valt dan toch tegen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:10 schreef Stefan het volgende:
Iedere mongool kan een chat starten, het gaat erom hoeveel mensen er komen chatten. Dit ziet er wel sneu uit nog.
Maar goed, dat is heel SV natuurlijk.
Het doet mij erg denken aan discussies die beginnen met: "Wat zal ik vanavond aantrekken, deze of die?" en die eindigen met "Dus jij vindt dat ik te dik ben?"quote:
Dat komt mij helemaal niet bekend voor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Het doet mij erg denken aan discussies die beginnen met: "Wat zal ik vanavond aantrekken, deze of die?" en die eindigen met "Dus jij vindt dat ik te dik ben?"
Nee joh, daar krijg je alleen maar kijkers mee, dat kan nooit de bedoeling zijn. SV is er in de eerste plaats voor Alsido, daar moet je geen kijkers bij hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:17 schreef Disana het volgende:
Johan loopt vrij heftig gebarend met zijn telefoontje rond. Zo jammer dat we niet verder mogen meegenieten van dit drama.
Zo is het inderdaad. Maar ik zou zo graag willen weten wie er allemaal bellen en op wiens hand ze zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, daar krijg je alleen maar kijkers mee, dat kan nooit de bedoeling zijn. SV is er in de eerste plaats voor Alsido, daar moet je geen kijkers bij hebben.
Hij zei tijdens de ingelaste uitzending dat hij ook geen zin in telefoontjes meer had. Bovendien is Johan het op dit moment met niemand eens behalve met Alsido. Als je hem nu opbelt om hem te steunen zou hij het waarschijnlijk toch weer als kritiek opvatten en als je hem zou bellen met kritiek zou hij het waarschijnlijk hé-le-maal met je eens zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad. Maar ik zou zo graag willen weten wie er allemaal bellen en op wiens hand ze zijn
Straks krijgt hij wéér een hartaanval. Ook daarin heeft hij geen zin meer.quote:Moet je hem nou zien dribbelen.
Alsido heeft ze niet voor niets allemaal zo hoog gehangen dat Johan er niet bij kan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:23 schreef Maanvis het volgende:
nu is ie erbij gaan zitten.
Zo met dat jasje aan lijkt ie wel wat op dennis bax..
Zou ie ook een camera kunnen mollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |