En terwijl zijn vrijwilligers de boel afbreken, blijft Johan op zijn roze wolkje zitten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde zeggen. Je wordt geband zonder reden, dan gaan mensen op een ander IP inloggen en krijg je dat.

help die jongen dan een handje Ccquote:

Johan doet het zelf, hij wil vrijwilligers (lees: mensen die doen wat hij wil en daarna de macht grijpen)quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef Toverheks het volgende:
echt, Alsido helpt SV om zeep,

Ik kan niet in zijn computer kijken, hè ...quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:03 schreef Toverheks het volgende:
help die jongen dan een handje Cczit maar te wachten en te wachten, wil het vervolg wel lezen.

Daar zat Tineke de Nooij zeker met d'r vette batterij op?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef Disana het volgende:
Knoetske zegt dat Radio Veronica op een boor is begonnen.

Of via je FOK! fotoboekquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan niet in zijn computer kijken, hè ...
Uploaden via tinypic: een kind kan de was doen.

huh deze snap ik ff niet op een boor??quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef Disana het volgende:
Knoetske zegt dat Radio Veronica op een boor is begonnen.

Boot, heksjequote:Op donderdag 25 maart 2010 12:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh deze snap ik ff niet op een boor??

Waarbij de grap is dat Knoetske voortduren spel-, typ- en grammaticafouten maakt en voor SV ook werk achter de computer gaat doen 'omdat ze daar al 15 jaar op zit'quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Boot, heksjede t zit naast de r op je toetsenbord, kan gebeuren

Was die batterij in die tijd ook al zo vet dan? Kon het niet live volgen he, hadden nog geen streamsquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zat Tineke de Nooij zeker met d'r vette batterij op?

oh hahhaa sorry, want ja als er 1 fouten maakt ben ik het wel, Sorry DISANAquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Boot, heksjede t zit naast de r op je toetsenbord, kan gebeuren

quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:14 schreef Peter.N het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal....Even kijken of het lukt: [ [url=

Anders lees je mijn reactie op Mera even, want ik bedoel er iets anders mee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh hahhaa sorry, want ja als er 1 fouten maakt ben ik het wel, Sorry DISANA![]()
ja ze zijn begonnen op een boot, knap van Groupie Knoetske dat ze dat zomaar weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |