Er is een grens bij een euro of 18.000/jaar dat je wel meer gaat verdienen, maar er uiteindelijk max. 20% (?) meer aan overhoudt omdat je huurtoeslag, zorgtoeslag en zulks kwijtraakt. Dat gebied loopt tot 24.000 geloof ik, je kon beter 18k verdienen en genieten van je tijd dan doorgaan tot 24k en van die bovenste 6k nauwelijks iets overhouden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:29 schreef Ewelina het volgende:
Stufi krijg ik ook al niet meerAlleen salaris en huur- en zorgtoeslag. Die huurtoeslag moet overigens wel naar beneden worden gesteld omdat ik teveel verdien.
Ik ben twee keer uitgeloot geweest en heb in die periode wel gestudeerd, dus mijn stufi houdt 2 jaar te vroeg op. Wat voor beurzen? Klinkt goed!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan is het helemaal vervelend, ik loop gelukkig nog nominaal, blijft t wel binnen de perken. Er zijn trouwens beurzen die je kan aanschrijven hè, voor medische studies.
Het zonnetje is weg. Nou ja, moet toch zo weer beginnen. *schoenen weer aan*
dat exactquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:09 schreef Rituals het volgende:
Ik voel me ook even rijk! Ik heb stufi, zorgtoeslag, maandelijkse bijdrage van m'n ouders, beetje salaris én zo'n 150 euro via marktplaatsverkopen binnen! helaas gaan de komende dagen de huur, zorgverzekering en collegegeld er weer af.
Grens zit volgens mij bij de 17k, met 16k per jaar zou ik wel de volle mep krijgen en nu dus niet. Ik denk dat mijn vakantiegeld de boosdoener is, ik krijg het dit jaar 2 x... 1 x van mijn uitzendbureau en nu nog een keer van mijn werkgever, die betaalt dus vooruit. En da's een flinke smak geld.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Er is een grens bij een euro of 18.000/jaar dat je wel meer gaat verdienen, maar er uiteindelijk max. 20% (?) meer aan overhoudt omdat je huurtoeslag, zorgtoeslag en zulks kwijtraakt. Dat gebied loopt tot 24.000 geloof ik, je kon beter 18k verdienen en genieten van je tijd dan doorgaan tot 24k en van die bovenste 6k nauwelijks iets overhouden.
edit: pin me er niet op vast dat het tussen 18k en 24k was, dacht van wel.
Zorgtoeslagquote:Niet hoger dan ¤ 21.450 per jaar als u alleen bent, of ¤ 29.125 als u samenwoont. Bent u ouder dan 65? Dan is het maximuminkomen ¤ 20.200 als u alleen bent, of ¤ 27.575 als u samenwoont.
quote:Bent u boven de 18, hebt u een Nederlandse zorgverzekering en is uw inkomen niet te hoog? Dan kunt u zorgtoeslag krijgen. Uw inkomen mag niet hoger zijn dan ¤ 33.743 per jaar, of ¤ 50.000 als u samenwoont.
Beetje weinig overdag...quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik hou het niet meer bij...
Dan maar weer gewoon een lijstje.
O: afbakpistoletje met half gekookt ei en kaas
T: koffie met melk
L: nog een afbakpistoletje met de andere helft van het ei en citroenmayo, koffie met melk
T: kiwi, misschien wat yoghurt
D: falafel met pitabroodjes, komkommer, sausje van yoghurt met knoflook
T: wijntje, stukje extra pure chocolade
Vind je? Ik denk dat het qua calorieën nog wel meevalt, en het ontbijt was nogal laat. Nou ja, ik neem vanmiddag nog wel een bakje volle yoghurt, dan is het vast wel genoeg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Beetje weinig overdag...
Dat weet ze niet meer want ladderzat. Toch?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:51 schreef Rituals het volgende:
Wat fijn Nynke! Hoe heb jij je vriendje eigenlijk leren kennen?
daarvoor kende ik hem ook al..hij deed dezelfde master als ik, alleen is na een jaar opgehouden. Maar de eerste keer zoenen, ja. toen was ik ladderzat en dat weet ik allemaal niet meer zo precies.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat weet ze niet meer want ladderzat. Toch?
O wat schattigquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
wat een leuk nieuws!![]()
![]()
en weer verder studeren
Dat is de tweede al. Waarom eet jij (jij!) vieze magere/zoete mueslirepen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
Lijst, oh ja.
O: kom volle yoghurt met frambozensiroop
T: vieze zoete mueslireep
L: 2 bruine bolletjes light kersenjam
T: mango
T: avocado
S: hardlopen, 8 of 10 km
D: doperwtensoep, flatbreads met knoflookboter en, ik denk, een dip van geroosterde paprika en walnoten
T: paar courgettekoekjes
Ja! Er waren goede solisten dus de aria's waren heel mooi en ontroerend (vooral de bas-aria aan het einde vind ik geweldig, Mache dich, mein Herze reinquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:02 schreef anna82 het volgende:
He Mini, hoe was de MP gister? Zelf ook nog genoten?
ga je niet mee naar Duitsland? Jammer!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja! Er waren goede solisten dus de aria's waren heel mooi en ontroerend (vooral de bas-aria aan het einde vind ik geweldig, Mache dich, mein Herze rein), en zelf zingen is natuurlijk ook altijd leuk.
Ik vind het nu al jammer dat ze hem pas over 3 jaar weer doen, als ik er dan überhaupt nog bij ben.
Wat een schattig verhaal over die muis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |