abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 25 maart 2010 @ 12:34:51 #151
70532 loveli
N
pi_79565840
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:29 schreef Ewelina het volgende:
Stufi krijg ik ook al niet meer Alleen salaris en huur- en zorgtoeslag. Die huurtoeslag moet overigens wel naar beneden worden gesteld omdat ik teveel verdien.
Er is een grens bij een euro of 18.000/jaar dat je wel meer gaat verdienen, maar er uiteindelijk max. 20% (?) meer aan overhoudt omdat je huurtoeslag, zorgtoeslag en zulks kwijtraakt. Dat gebied loopt tot 24.000 geloof ik, je kon beter 18k verdienen en genieten van je tijd dan doorgaan tot 24k en van die bovenste 6k nauwelijks iets overhouden.

edit: pin me er niet op vast dat het tussen 18k en 24k was, dacht van wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door loveli op 25-03-2010 12:41:28 ]
crap in = crap out
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:36:11 #152
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79565883
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:30 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dan is het helemaal vervelend, ik loop gelukkig nog nominaal, blijft t wel binnen de perken. Er zijn trouwens beurzen die je kan aanschrijven hè, voor medische studies.

Het zonnetje is weg. Nou ja, moet toch zo weer beginnen. *schoenen weer aan*
Ik ben twee keer uitgeloot geweest en heb in die periode wel gestudeerd, dus mijn stufi houdt 2 jaar te vroeg op. Wat voor beurzen? Klinkt goed! Hoe kom je ervoor in aanmerking?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79566019
ik gok dat ik idd met een halve lesgeefbaan én een studie vanaf september ik in de situatie kom dat ik het eerste halfjaar wel veel achteruit ga, maar per saldo dat jaar nog teveel verdien in de eerste acht maanden bij mijn oude werk om recht te hebben op huurtoeslag en hogere zorgtoeslag enzo. bleuh. jaar erna zou dan weer beter moeten zijn...
Kwak
pi_79566212
Google weet dat t best. Er schijnt oa een beurs te zijn voor domineeskinderenstudenten gnk die geen contact meer hebben met de ouders dat soort gekke dingen.
pi_79566322
kutkutkutkutkut. werk je thuis om een pakketje in ontvangst te nemen, is ie een dag vertraagd. staat er nu pas. en ik kán morgen niet thuiswerken ivm lezing enzo. bleurgh.
Kwak
pi_79566364
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:09 schreef Rituals het volgende:
Ik voel me ook even rijk! Ik heb stufi, zorgtoeslag, maandelijkse bijdrage van m'n ouders, beetje salaris én zo'n 150 euro via marktplaatsverkopen binnen! helaas gaan de komende dagen de huur, zorgverzekering en collegegeld er weer af .
dat exact behalve die marktplaats verkopen

edit, maar ik voel me helemaal vrolijk. raam open (voor het eerst sinds lange tijd geen koude lucht) open hak schoenen aan en mijn nieuwe shirtje die ik vorige week heb gekocht dadelijk alleen nog even werken
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_79566824
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Er is een grens bij een euro of 18.000/jaar dat je wel meer gaat verdienen, maar er uiteindelijk max. 20% (?) meer aan overhoudt omdat je huurtoeslag, zorgtoeslag en zulks kwijtraakt. Dat gebied loopt tot 24.000 geloof ik, je kon beter 18k verdienen en genieten van je tijd dan doorgaan tot 24k en van die bovenste 6k nauwelijks iets overhouden.

edit: pin me er niet op vast dat het tussen 18k en 24k was, dacht van wel.
Grens zit volgens mij bij de 17k, met 16k per jaar zou ik wel de volle mep krijgen en nu dus niet. Ik denk dat mijn vakantiegeld de boosdoener is, ik krijg het dit jaar 2 x... 1 x van mijn uitzendbureau en nu nog een keer van mijn werkgever, die betaalt dus vooruit. En da's een flinke smak geld.

Van de site van de belastingdienst:

Huurtoeslag
quote:
Niet hoger dan ¤ 21.450 per jaar als u alleen bent, of ¤ 29.125 als u samenwoont. Bent u ouder dan 65? Dan is het maximuminkomen ¤ 20.200 als u alleen bent, of ¤ 27.575 als u samenwoont.
Zorgtoeslag
quote:
Bent u boven de 18, hebt u een Nederlandse zorgverzekering en is uw inkomen niet te hoog? Dan kunt u zorgtoeslag krijgen. Uw inkomen mag niet hoger zijn dan ¤ 33.743 per jaar, of ¤ 50.000 als u samenwoont.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ewelina op 25-03-2010 13:20:18 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79566873
Overigens is die huurtoeslag wel de reden dat ik in de zomer niet extra werk... het zou me niks opleveren omdat ik dan huurtoeslag moet terugbetalen. Nu blijf ik net onder de grens.
pi_79567107
even een lijstje tussendoor:

O: 1 boterham pindakaas
T: stuk appelgebak, en het was niet eens heel erg lekker.
L: pistoletje met ham, ei, sla en komkommer
T: 1 boterham pindakaas
T: kiwi
S: hardlopen!
D: pasta met groente
pi_79567779
Ik moet zo werken, maar de leerlingen zijn vroeg uit vandaag. Ik hoop stiekem dat er niemand is gebleven voor bijles met dit mooie weer .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79568123
Ik hou het niet meer bij...

Dan maar weer gewoon een lijstje.
O: afbakpistoletje met half gekookt ei en kaas
T: koffie met melk
L: nog een afbakpistoletje met de andere helft van het ei en citroenmayo, koffie met melk
T: kiwi, misschien wat yoghurt
D: falafel met pitabroodjes, komkommer, sausje van yoghurt met knoflook
T: wijntje, stukje extra pure chocolade
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:48:26 #162
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79568621
Het vriendje is volgens internet niet op het vliegveld ver weg geland, maar op het vliegveld dichtbij...wat niet het plan was. Ik ben benieuwd hoe snel hij nu hier is, in principe zou hij er over 20 minuten kunnen zijn. Hij smst me alleen niet terug...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79568735
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik hou het niet meer bij...

Dan maar weer gewoon een lijstje.
O: afbakpistoletje met half gekookt ei en kaas
T: koffie met melk
L: nog een afbakpistoletje met de andere helft van het ei en citroenmayo, koffie met melk
T: kiwi, misschien wat yoghurt
D: falafel met pitabroodjes, komkommer, sausje van yoghurt met knoflook
T: wijntje, stukje extra pure chocolade
Beetje weinig overdag...
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:51:36 #164
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79568751
Wat fijn Nynke! Hoe heb jij je vriendje eigenlijk leren kennen?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79569012
Lijst, oh ja.

O: kom volle yoghurt met frambozensiroop
T: vieze zoete mueslireep
L: 2 bruine bolletjes light kersenjam
T: mango
T: avocado
S: hardlopen, 8 of 10 km
D: doperwtensoep, flatbreads met knoflookboter en, ik denk, een dip van geroosterde paprika en walnoten
T: paar courgettekoekjes
pi_79569077
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Beetje weinig overdag...
Vind je? Ik denk dat het qua calorieën nog wel meevalt, en het ontbijt was nogal laat. Nou ja, ik neem vanmiddag nog wel een bakje volle yoghurt, dan is het vast wel genoeg.
  Vis een optie? donderdag 25 maart 2010 @ 14:01:42 #167
70532 loveli
N
pi_79569233
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:51 schreef Rituals het volgende:
Wat fijn Nynke! Hoe heb jij je vriendje eigenlijk leren kennen?
Dat weet ze niet meer want ladderzat. Toch?
crap in = crap out
pi_79569263
He Mini, hoe was de MP gister? Zelf ook nog genoten?
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:04:12 #169
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79569326
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat weet ze niet meer want ladderzat. Toch?
daarvoor kende ik hem ook al..hij deed dezelfde master als ik, alleen is na een jaar opgehouden. Maar de eerste keer zoenen, ja. toen was ik ladderzat en dat weet ik allemaal niet meer zo precies.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79569525
wat een leuk nieuws!

en weer verder studeren
Ja doei.
pi_79569680
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
wat een leuk nieuws!

en weer verder studeren
O wat schattig
pi_79569701
ik heb wel een nieuwe bureaubladachtergrond genomen!

Ik ga er elke keer naar kijken als ik achter de laptop kruip !
Ja doei.
pi_79570236
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
Lijst, oh ja.

O: kom volle yoghurt met frambozensiroop
T: vieze zoete mueslireep
L: 2 bruine bolletjes light kersenjam
T: mango
T: avocado
S: hardlopen, 8 of 10 km
D: doperwtensoep, flatbreads met knoflookboter en, ik denk, een dip van geroosterde paprika en walnoten
T: paar courgettekoekjes
Dat is de tweede al. Waarom eet jij (jij!) vieze magere/zoete mueslirepen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79570292
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:02 schreef anna82 het volgende:
He Mini, hoe was de MP gister? Zelf ook nog genoten?
Ja! Er waren goede solisten dus de aria's waren heel mooi en ontroerend (vooral de bas-aria aan het einde vind ik geweldig, Mache dich, mein Herze rein ), en zelf zingen is natuurlijk ook altijd leuk. Ik vind het nu al jammer dat ze hem pas over 3 jaar weer doen, als ik er dan überhaupt nog bij ben.

Wat een schattig verhaal over die muis.
pi_79570540
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja! Er waren goede solisten dus de aria's waren heel mooi en ontroerend (vooral de bas-aria aan het einde vind ik geweldig, Mache dich, mein Herze rein ), en zelf zingen is natuurlijk ook altijd leuk. Ik vind het nu al jammer dat ze hem pas over 3 jaar weer doen, als ik er dan überhaupt nog bij ben.

Wat een schattig verhaal over die muis.
ga je niet mee naar Duitsland? Jammer!!

Ik ga m woensdag zien in de Doelen.

Oh trouwens: ik heb vanavond om 20 u een concertje in de kapel van het OLVG (locatie Oosterpark) in Amsterdam. Concertje met een Bachcantate en nog wat motetten en choralen. Wordt erg mooi. In A'dam kost het 8 euro, in Leiden zijn de concertjes gratis (want in kerkdienst van het ziekenhuis)

maar wie zin heeft

fijne diplomauitreiking LB vandaag! en ehh... rest ben ik vergeten. ohja, ik heb me voorgenomen om vanavond na het concert als ik thuiskom nog aan mn hoofdstuk te gaan werken, vandaag te weinig gedaan en ik mag pas naar bed als ik minstens nog een sectie heb afgeschreven
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')