abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79563286
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:14 schreef Californium het volgende:
schoenen heb wel weer nieuwe nodig binnenkort lente and all...... MAAR ik ga netjes een week wachten want dan zijn alle kosten eraf en dan weet ik wat ik over hou Plus dat ik dit weekend EN volgend weekend geen eten hoefte betalen
Ik heb ze ook nodig, voor mijn reis... Ik bezit teveel hakken en te weinig praktische schoenen. Moet nog een stel leuke sandaaltjes en een paar sleehakken. Mooi, mét hak en ik kan er de hele dag op lopen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79563306
Volgens mij krijg je van verdrinken hallucinaties. Op het einde. Nadat je eerst volslagen in paniek bent. Ook niet ideaal.
pi_79563433
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
LadyBlack, Nynke: veel plezier vandaag; Tink: goede reis ; Calimerootje: succes Vandaag wordt een topdag!

Chico, ik geloof er geen hol van, van dat uitdrogingsverhaal Ik ben een keer uitgedroogd geweest i.c.m. een lichte zonnesteek; ik heb me nog nooit zo ziek gevoeld
Ohja dat vergat ik erbij te zeggen, je bent eerst flink ziek. Pas op het allerlaatste moment, als je zo goed als dood bent, ga je je euforisch voelen . Beetje zoals met het verdrinken wat co zegt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79563529
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb ze ook nodig, voor mijn reis... Ik bezit teveel hakken en te weinig praktische schoenen. Moet nog een stel leuke sandaaltjes en een paar sleehakken. Mooi, mét hak en ik kan er de hele dag op lopen.
Heb op dit moment: 2 paar totaal gesleten laarzen (met hak) van afgelopen winter (ik slijt schoenen en vooral de hak nogal snel, bij 1 loop ik op de metalen pinnen die in de hak zitten en bij de andere kun je in de hak kijken, maar dat is niet iets raars bij mij ) sportschoenen, 2 paar hakken, waarvan 1 wel weer aan vervanging toe is , 2 paar ballerina's, vind ik lekker voor in de zomer, alleen inlopen is een HEL. een paar slippers en een paar platte winterschoenen. vind dat ik voor de lente / zomer nog wel een paar hakken mag kopen en misschien nog wel 1 of 2 paar andere schoenen

/ lang verhaal

Er piept iets... gaat kijken
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:34:42 #130
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79563687
M'n wandelschoenen hebben het afgelopen weekend na 10 jaar trouwe dienst opgegeven. Dat betekende dat ik altijd koude voeten had, want er kwam sneeuw in m'n schoenen, doordat de naad tussen zool en schoen geknapt is. Ik vind het wel jammer, want ze waren zo fijn!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79563937
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:29 schreef Californium het volgende:

[..]

Heb op dit moment: 2 paar totaal gesleten laarzen (met hak) van afgelopen winter (ik slijt schoenen en vooral de hak nogal snel, bij 1 loop ik op de metalen pinnen die in de hak zitten en bij de andere kun je in de hak kijken, maar dat is niet iets raars bij mij ) sportschoenen, 2 paar hakken, waarvan 1 wel weer aan vervanging toe is , 2 paar ballerina's, vind ik lekker voor in de zomer, alleen inlopen is een HEL. een paar slippers en een paar platte winterschoenen. vind dat ik voor de lente / zomer nog wel een paar hakken mag kopen en misschien nog wel 1 of 2 paar andere schoenen

/ lang verhaal

Ik heb meer dan 40 paar... Waarvan 4 paar zonder hak
pi_79564041
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:41 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb meer dan 40 paar... Waarvan 4 paar zonder hak
Ik wou dat ik ruimte had voor zoveel paar.... Dan had ik er ook zeker veel meer gehad schoenen
pi_79564170
Oh, de ruimte heb ik ook niet hoor Schoenen liggen overal en nergens, ook nog een gedeelte bij mijn ex...
pi_79564673
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:29 schreef Californium het volgende:

[..]

/ lang verhaal

je moet gewoon je laarzen laten verhakken joh! kost niet zoveel en dan kunnen ze er weer een hele poos tegen. als je te lang wacht (tot je op de spijkers loopt) dan is een reparatie duurder en het rsultaat lelijker
Kwak
pi_79564759
Ik zal maar niet vertellen dat ik op dit moment met mn blote voeten in het gras in het park van het zonnetje lig te genieten! Wat is het leven van een coassistent toch zwaar
En als ik mn brood nou in mn tas had gedaan was het helemaal perfect, nu heb ik geluncht met een banaan, pakje liga dat al weken in mn tas zat, dus meer kruimels en een pruim. Oh en vitamine D
  Vis een optie? donderdag 25 maart 2010 @ 12:04:42 #136
70532 loveli
N
pi_79564822
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Ewelina het volgende:
Loveli, om die reden pas ik geen veel te dure schoenen.
De reden dat ik dat verhaal al tien keer heb gepost is omdat ik op die manier meer waar voor m'n geld krijg
crap in = crap out
pi_79564834
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

je moet gewoon je laarzen laten verhakken joh! kost niet zoveel en dan kunnen ze er weer een hele poos tegen. als je te lang wacht (tot je op de spijkers loopt) dan is een reparatie duurder en het rsultaat lelijker
Oke... wist niet dat dat kon ze gaan dan een nieuwe hak erop zetten :0 ... Misschien idd een optie voor de volgende keer... Nu zijn ze al te ver heen en ook is de bovenkant beschadigd.... Niet echt waard om te laten maken Thx
pi_79564916
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef loveli het volgende:

[..]

De reden dat ik dat verhaal al tien keer heb gepost is omdat ik op die manier meer waar voor m'n geld krijg
Maar hoe vaak draag je ze nu werkelijk?

Ik heb mezelf overigens wel een limiet gesteld voor 'zit-schoenen'. Die ik ook wel eens oprek
  Vis een optie? donderdag 25 maart 2010 @ 12:07:31 #139
70532 loveli
N
pi_79564935
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik ben wel voor een kleine inkoopactie van hakjes in allerlei maten. Dat systeem is zo simpel, dat ik het onzin vind om er een paar euro tegenaan te gooien bij de schoenmaker. Met een tang de oude hak eruit, nieuwe erin meppen, klaar.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 25 maart 2010 @ 12:09:20 #140
70532 loveli
N
pi_79564989
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maar hoe vaak draag je ze nu werkelijk?

Ik heb mezelf overigens wel een limiet gesteld voor 'zit-schoenen'. Die ik ook wel eens oprek
Twee keer aangehad naar het theater. En daarvoor thuis om te oefenen. Binnkort hoop ik weer een gelegenheid te bedenken om ze te gebruiken.
crap in = crap out
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:09:39 #141
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79564999
Ik voel me ook even rijk! Ik heb stufi, zorgtoeslag, maandelijkse bijdrage van m'n ouders, beetje salaris én zo'n 150 euro via marktplaatsverkopen binnen! helaas gaan de komende dagen de huur, zorgverzekering en collegegeld er weer af .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79565291
Ik zit hier in de UB tegenover de Academie waar LB vandaag trots op de trappen staat met d'r gouden mapje. Ik heb alleen helaas geen idee hoe laat haar uitreiking is. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79565299
stufi is goed voor je humeur zo 2 dagen lang! Is ook het laatste jaar dat ik 't krijg

zit nu op balkon in een spaghettibandtruitje en pyamabroek te leren! het is echt ruim over de 20 graden zou uit de wind!!! Goddelijk...

Heb al best veel gedaan vanochtend *trots*
Ja doei.
pi_79565303
Rijk voel ik me niet, maar ik ben (sinds ik een lening erbij heb genomen) eindelijk uit de rode cijfers. Zonder bijverdiensten is het echt niet te doen!
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:24:32 #145
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79565540
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rijk voel ik me niet, maar ik ben (sinds ik een lening erbij heb genomen) eindelijk uit de rode cijfers. Zonder bijverdiensten is het echt niet te doen!
Nee kan ik me voorstellen! Ik krijg tijdens mijn co-schappen geen stufi meer, dus dat wordt inderdaad lenen of een schuld opbouwen .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79565681
Stufi krijg ik ook al niet meer Alleen salaris en huur- en zorgtoeslag. Die huurtoeslag moet overigens wel naar beneden worden gesteld omdat ik teveel verdien.
pi_79565701
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ben wel voor een kleine inkoopactie van hakjes in allerlei maten. Dat systeem is zo simpel, dat ik het onzin vind om er een paar euro tegenaan te gooien bij de schoenmaker. Met een tang de oude hak eruit, nieuwe erin meppen, klaar.
die van mij zijn meestal al te beschadigd op de hak om ze zelf te kunnen verhakken, dan moet de schoenmaker ook de hak zelf een beetje aansmeren...
Kwak
pi_79565713
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:24 schreef Rituals het volgende:

[..]

Nee kan ik me voorstellen! Ik krijg tijdens mijn co-schappen geen stufi meer, dus dat wordt inderdaad lenen of een schuld opbouwen .
Dan is het helemaal vervelend, ik loop gelukkig nog nominaal, blijft t wel binnen de perken. Er zijn trouwens beurzen die je kan aanschrijven hè, voor medische studies.

Het zonnetje is weg. Nou ja, moet toch zo weer beginnen. *schoenen weer aan*
pi_79565714
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef Californium het volgende:

[..]

Oke... wist niet dat dat kon ze gaan dan een nieuwe hak erop zetten :0 ... Misschien idd een optie voor de volgende keer... Nu zijn ze al te ver heen en ook is de bovenkant beschadigd.... Niet echt waard om te laten maken Thx
dat kunnen ze wel weer netjes maken hoor! als je op tijd bent kun je zelf t hakje vervangen en anders kan de schoenmaker veel fiksen...
Kwak
pi_79565767
oh, net belastingaangifteprogramma doorlopen - ik krijg niks en hoef niks te betalen. saai jaar
hoef m ook niet op te sturen dus... want geen uitnodiging tot aangifte ontvangen.

nu nog alle achterstallige rekeningen van vorige maand betalen en kijken wat ik overhoud deze maand. ik vrees het ergste...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')