Ik heb ze ook nodig, voor mijn reis... Ik bezit teveel hakken en te weinig praktische schoenen. Moet nog een stel leuke sandaaltjes en een paar sleehakken. Mooi, mét hak en ik kan er de hele dag op lopen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:14 schreef Californium het volgende:
schoenenheb wel weer nieuwe nodig binnenkort
lente and all...... MAAR ik ga netjes een week wachten want dan zijn alle kosten eraf en dan weet ik wat ik over hou
Plus dat ik dit weekend EN volgend weekend geen eten hoefte betalen
Ohja dat vergat ik erbij te zeggen, je bent eerst flink ziek. Pas op het allerlaatste moment, als je zo goed als dood bent, ga je je euforisch voelenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
LadyBlack, Nynke: veel plezier vandaag; Tink: goede reis; Calimerootje: succes
Vandaag wordt een topdag!
Chico, ik geloof er geen hol van, van dat uitdrogingsverhaalIk ben een keer uitgedroogd geweest i.c.m. een lichte zonnesteek; ik heb me nog nooit zo ziek gevoeld
Heb op dit moment: 2 paar totaal gesleten laarzen (met hak) van afgelopen winter (ik slijt schoenen en vooral de hak nogal snel, bij 1 loop ik op de metalen pinnen die in de hak zitten en bij de andere kun je in de hak kijken, maar dat is niet iets raars bij mijquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nodig, voor mijn reis... Ik bezit teveel hakken en te weinig praktische schoenen. Moet nog een stel leuke sandaaltjes en een paar sleehakken. Mooi, mét hak en ik kan er de hele dag op lopen.
Ik heb meer dan 40 paar...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb op dit moment: 2 paar totaal gesleten laarzen (met hak) van afgelopen winter (ik slijt schoenen en vooral de hak nogal snel, bij 1 loop ik op de metalen pinnen die in de hak zitten en bij de andere kun je in de hak kijken, maar dat is niet iets raars bij mij) sportschoenen, 2 paar hakken, waarvan 1 wel weer aan vervanging toe is , 2 paar ballerina's, vind ik lekker voor in de zomer, alleen inlopen is een HEL. een paar slippers en een paar platte winterschoenen. vind dat ik voor de lente / zomer nog wel een paar hakken mag kopen en misschien nog wel 1 of 2 paar andere schoenen
![]()
/ lang verhaal
Er piept iets...gaat kijken
Ik wou dat ik ruimte had voor zoveel paar....quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 40 paar...Waarvan 4 paar zonder hak
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb op dit moment: 2 paar totaal gesleten laarzen (met hak) van afgelopen winter (ik slijt schoenen en vooral de hak nogal snel, bij 1 loop ik op de metalen pinnen die in de hak zitten en bij de andere kun je in de hak kijken, maar dat is niet iets raars bij mij) sportschoenen, 2 paar hakken, waarvan 1 wel weer aan vervanging toe is , 2 paar ballerina's, vind ik lekker voor in de zomer, alleen inlopen is een HEL. een paar slippers en een paar platte winterschoenen. vind dat ik voor de lente / zomer nog wel een paar hakken mag kopen en misschien nog wel 1 of 2 paar andere schoenen
![]()
/ lang verhaal
Er piept iets...gaat kijken
De reden dat ik dat verhaal al tien keer heb gepost is omdat ik op die manier meer waar voor m'n geld krijgquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Ewelina het volgende:
Loveli, om die reden pas ik geen veel te dure schoenen.
Oke... wist niet dat dat konquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]je moet gewoon je laarzen laten verhakken joh! kost niet zoveel en dan kunnen ze er weer een hele poos tegen. als je te lang wacht (tot je op de spijkers loopt) dan is een reparatie duurder en het rsultaat lelijker
Maar hoe vaak draag je ze nu werkelijk?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef loveli het volgende:
[..]
De reden dat ik dat verhaal al tien keer heb gepost is omdat ik op die manier meer waar voor m'n geld krijg
Ik ben wel voor een kleine inkoopactie van hakjes in allerlei maten. Dat systeem is zo simpel, dat ik het onzin vind om er een paar euro tegenaan te gooien bij de schoenmaker. Met een tang de oude hak eruit, nieuwe erin meppen, klaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]je moet gewoon je laarzen laten verhakken joh! kost niet zoveel en dan kunnen ze er weer een hele poos tegen. als je te lang wacht (tot je op de spijkers loopt) dan is een reparatie duurder en het rsultaat lelijker
Twee keer aangehad naar het theater. En daarvoor thuis om te oefenen. Binnkort hoop ik weer een gelegenheid te bedenken om ze te gebruiken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar hoe vaak draag je ze nu werkelijk?
Ik heb mezelf overigens wel een limiet gesteld voor 'zit-schoenen'. Die ik ook wel eens oprek
Nee kan ik me voorstellen! Ik krijg tijdens mijn co-schappen geen stufi meer, dus dat wordt inderdaad lenen of een schuld opbouwenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rijk voel ik me niet, maar ik ben (sinds ik een lening erbij heb genomen) eindelijk uit de rode cijfers. Zonder bijverdiensten is het echt niet te doen!
die van mij zijn meestal al te beschadigd op de hak om ze zelf te kunnen verhakken, dan moet de schoenmaker ook de hak zelf een beetje aansmeren...quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een kleine inkoopactie van hakjes in allerlei maten. Dat systeem is zo simpel, dat ik het onzin vind om er een paar euro tegenaan te gooien bij de schoenmaker. Met een tang de oude hak eruit, nieuwe erin meppen, klaar.
Dan is het helemaal vervelend, ik loop gelukkig nog nominaal, blijft t wel binnen de perken. Er zijn trouwens beurzen die je kan aanschrijven hè, voor medische studies.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee kan ik me voorstellen! Ik krijg tijdens mijn co-schappen geen stufi meer, dus dat wordt inderdaad lenen of een schuld opbouwen.
dat kunnen ze wel weer netjes maken hoor! als je op tijd bent kun je zelf t hakje vervangen en anders kan de schoenmaker veel fiksen...quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke... wist niet dat dat konze gaan dan een nieuwe hak erop zetten :0 ... Misschien idd een optie voor de volgende keer... Nu zijn ze al te ver heen en ook is de bovenkant beschadigd.... Niet echt waard om te laten maken
Thx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |