Goed voor je rug!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
zo, weer karma-punten gescoord
iemand van motor forum uit de buurt ff geholpen met wasmachine wat trappen op te tillen.
Stond er een massage tegenover?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
iemand van motor forum uit de buurt ff geholpen met wasmachine wat trappen op te tillen.
Volgens mij staat die ook nog in m'n e-reader!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:56 schreef Tezz het volgende:
Ik kruip met mijn boek op de bank.... (David Baldacci, de verzamelaars).
Ik dacht ook niet dat jij boos was hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor, Tong is ook tof!
De motormensen die ik ken, scoren veel karma ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
Ik wil ook een eReaderquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij staat die ook nog in m'n e-reader!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat jij boos was hoor
quote:
Ik ben er blij meequote:
Ik wacht eigenlijk totdat ze een fatsoenlijk kleurenscherm hebben, al kan ik dan beter een tablet aanschaffen denk ikquote:
Ik wil er een boek op lezen, en geen plaatjes kiekenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk totdat ze een fatsoenlijk kleurenscherm hebben, al kan ik dan beter een tablet aanschaffen denk ik.
quote:
Ja ik ben meer van de tijdschriften, economist en andere goede bladen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil er een boek op lezen, en geen plaatjes kieken
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja ik ben meer van de tijdschriften, economist en andere goede bladen.
Ik heb het andersom. Als ik veel gedaan heb op een dag ben ik hyper en kan ik niet stoppen...quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben echt gesloopt jongens! Niet gewend aan fysieke arbeid, vrees ik
ja ik heb een redelijke grote tuin.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:47 schreef golfer het volgende:
Is jouw tuin dan zo groot dat je een zitmaaier nodig hebt?
Nou ik voel me gelukkig geen gastquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
Arme Bluezz.....
Immers, zoals de waard enzo.....
Wat heb je dan gedaan? En waarom was je bont & blue?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben echt gesloopt jongens! Niet gewend aan fysieke arbeid, vrees ik
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben er blij meeEr staan al 20 boeken in, en het leest makkelijk en is handig in de tas.
Hij is ook helemaal niet snel leeg
Nu nog alle boeken als e-book!
Veiligheidscursus. Evacuatieoefeningen enzo. Ja, lang verhaal...quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan? En waarom was je bont & blue?
Koelen helpt bij een kneuzing ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Veiligheidscursus. Evacuatieoefeningen enzo. Ja, lang verhaal...Ik heb o.a. een knoepert van een bult op m'n arm en die doet best zeer. Zou een icepack dan helpen?
Dat hadden we gisteren al gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
Eik zouden ze aan zo'n cursus ehbo moeten koppelen....
Klinkt als Duitslandquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:14 schreef z80 het volgende:
kom net thuis en wil antwoord geen geven zit het toppic al vol.
[..]
ja ik heb een redelijke grote tuin.
alleen aan gras ligt hier een vlak van 18.5x25 Meter.
dan heb ik nog een klein tuintje met wat struiken en gras van 4*5 Meter.
dit ligt naast mijn huis.
achter mijn huis zit nog een terras van een paar meter diep.
Das wel mooi!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:36 schreef freecell het volgende:
Zo, einde emotionele rollercoaster, begin flesvoeding...
Rust in de tent!
Volgens mij is SOL ook heel handig. Komt wel goed als je wat aardappels schilt ofzo....quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt als DuitslandDat kan nooooooooooooooit in NL zijn
Hier net de IKEA leeggekochtEen nieuwe bureaustoel
Morgen eens even in elkaar sleutelen, tenzij SOL idd komt koken
Dan ben ik een en al aandacht voor SOL natuurlijk. Gebeurt niet zo heel vaak dat er opeens iemand in MIJN keuken komt koken voor me
of kom ik naar jou toe dan, SOL
![]()
Ik doe dat soort dingen altijd het liefst zelfquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij is SOL ook heel handig. Komt wel goed als je wat aardappels schilt ofzo....
Zo stoer, dat je toch probeert wat goed lijkt!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:36 schreef freecell het volgende:
Zo, einde emotionele rollercoaster, begin flesvoeding...
Rust in de tent!
Einde vermoeidheid en 2/3 tijd bezig zijn met voeden is fijn inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |