Goed voor je rug!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
zo, weer karma-punten gescoord
iemand van motor forum uit de buurt ff geholpen met wasmachine wat trappen op te tillen.
Stond er een massage tegenover?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
iemand van motor forum uit de buurt ff geholpen met wasmachine wat trappen op te tillen.
Volgens mij staat die ook nog in m'n e-reader!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:56 schreef Tezz het volgende:
Ik kruip met mijn boek op de bank.... (David Baldacci, de verzamelaars).
Ik dacht ook niet dat jij boos was hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor, Tong is ook tof!
De motormensen die ik ken, scoren veel karma ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
Ik wil ook een eReaderquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij staat die ook nog in m'n e-reader!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat jij boos was hoor
quote:
Ik ben er blij meequote:
Ik wacht eigenlijk totdat ze een fatsoenlijk kleurenscherm hebben, al kan ik dan beter een tablet aanschaffen denk ikquote:
Ik wil er een boek op lezen, en geen plaatjes kiekenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk totdat ze een fatsoenlijk kleurenscherm hebben, al kan ik dan beter een tablet aanschaffen denk ik.
quote:
Ja ik ben meer van de tijdschriften, economist en andere goede bladen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil er een boek op lezen, en geen plaatjes kieken
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja ik ben meer van de tijdschriften, economist en andere goede bladen.
Ik heb het andersom. Als ik veel gedaan heb op een dag ben ik hyper en kan ik niet stoppen...quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben echt gesloopt jongens! Niet gewend aan fysieke arbeid, vrees ik
ja ik heb een redelijke grote tuin.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:47 schreef golfer het volgende:
Is jouw tuin dan zo groot dat je een zitmaaier nodig hebt?
Nou ik voel me gelukkig geen gastquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
Arme Bluezz.....
Immers, zoals de waard enzo.....
Wat heb je dan gedaan? En waarom was je bont & blue?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben echt gesloopt jongens! Niet gewend aan fysieke arbeid, vrees ik
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben er blij meeEr staan al 20 boeken in, en het leest makkelijk en is handig in de tas.
Hij is ook helemaal niet snel leeg
Nu nog alle boeken als e-book!
Veiligheidscursus. Evacuatieoefeningen enzo. Ja, lang verhaal...quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan? En waarom was je bont & blue?
Koelen helpt bij een kneuzing ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Veiligheidscursus. Evacuatieoefeningen enzo. Ja, lang verhaal...Ik heb o.a. een knoepert van een bult op m'n arm en die doet best zeer. Zou een icepack dan helpen?
Dat hadden we gisteren al gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
Eik zouden ze aan zo'n cursus ehbo moeten koppelen....
Klinkt als Duitslandquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:14 schreef z80 het volgende:
kom net thuis en wil antwoord geen geven zit het toppic al vol.
[..]
ja ik heb een redelijke grote tuin.
alleen aan gras ligt hier een vlak van 18.5x25 Meter.
dan heb ik nog een klein tuintje met wat struiken en gras van 4*5 Meter.
dit ligt naast mijn huis.
achter mijn huis zit nog een terras van een paar meter diep.
Das wel mooi!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:36 schreef freecell het volgende:
Zo, einde emotionele rollercoaster, begin flesvoeding...
Rust in de tent!
Volgens mij is SOL ook heel handig. Komt wel goed als je wat aardappels schilt ofzo....quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt als DuitslandDat kan nooooooooooooooit in NL zijn
Hier net de IKEA leeggekochtEen nieuwe bureaustoel
Morgen eens even in elkaar sleutelen, tenzij SOL idd komt koken
Dan ben ik een en al aandacht voor SOL natuurlijk. Gebeurt niet zo heel vaak dat er opeens iemand in MIJN keuken komt koken voor me
of kom ik naar jou toe dan, SOL
![]()
Ik doe dat soort dingen altijd het liefst zelfquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij is SOL ook heel handig. Komt wel goed als je wat aardappels schilt ofzo....
Zo stoer, dat je toch probeert wat goed lijkt!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:36 schreef freecell het volgende:
Rust in de tent!
Einde vermoeidheid en 2/3 tijd bezig zijn met voeden is fijn inderdaad.quote:
is ook Duitsland, en ik ben er blij mee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt als DuitslandDat kan nooooooooooooooit in NL zijn
Dat ken ik. En als je niet verder kan wensen dat er een handig iemand is...... Liever een handig iemand en dat de stoel instort, dan dat ik die verwenste stoel om te beginnen al niet in elkaar krijg.....quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe dat soort dingen altijd het liefst zelfDan kan ik alleen mezelf verwijten als die stoel opeens instort
Agossie. Ligt het aan zijn tongriempje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:42 schreef freecell het volgende:
Einde vermoeidheid en 2/3 tijd bezig zijn met voeden is fijn inderdaad.
Einde borstvoeding is jammer, maar volgens de KNO arts die we vandaag spraken kán hij gewoon echt niet bij me drinken (zijn tong is te kort) en moet ik realistisch zijn: borstvoeding is géén optie.
Dus nu heb ik een groot glas wijn vlak voor het voeden
Nooit is wat rigoureus denk ik?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef stavromulabeta het volgende:
Mijn Plus is niet meer, kwam ik vanavond achter![]()
![]()
Alleen nog maar AH in de buurt
![]()
Nooit meer Doesburgse mosterd, nooit meer rijpe peren, nooit meer Canisius-stroop, nooit meer LaChouffe![]()
![]()
En terecht. Klinkt best goed, alleeen...........grasland en nerd gaat niet goed samen volgens mij. Een nerd is naar mijn idee altijd panisch voor zonlicht en alles wat met buiten te maken heeftquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef z80 het volgende:
[..]
is ook Duitsland, en ik ben er blij mee.
in NL is dit niet te betalen.
Nee, die kunnen ze namelijk wel knippen. Zijn hele tong zit te ver naar voren vast.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Agossie. Ligt het aan zijn tongriempje?
Ik begreep dat het echt niet kon ja. Ik kan me indenken dat het jammer is. Ik kan me ook indenken dat het rust geeft omdat het niet aan jou ligt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Einde vermoeidheid en 2/3 tijd bezig zijn met voeden is fijn inderdaad.
Einde borstvoeding is jammer, maar volgens de KNO arts die we vandaag spraken kán hij gewoon echt niet bij me drinken (zijn tong is te kort) en moet ik realistisch zijn: borstvoeding is géén optie.
Dus nu heb ik een groot glas wijn vlak voor het voeden
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:45 schreef golfer het volgende:
Zo, de eerste prijs voor Ajax lijkt mij wel binnen nu.
Lijkt mij leuk, ja. Maar eerst morgen nog even in Deventer een klusje klaren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef TAV74 het volgende:
Ik zei ook al zoiets, leuk, 0-5 winnen in de finale
Robben klaart even een klusje in de ArenA auf Schalkequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij leuk, ja. Maar eerst morgen nog even in Deventer een klusje klaren.
buiten zijn vind ik niet echt een probleem.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En terecht. Klinkt best goed, alleeen...........grasland en nerd gaat niet goed samen volgens mij. Een nerd is naar mijn idee altijd panisch voor zonlicht en alles wat met buiten te maken heeft
Von Gahlquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Robben klaart even een klusje in de ArenA auf Schalke![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:00 schreef z80 het volgende:
[..]
buiten zijn vind ik niet echt een probleem.
en door het gras dat regelmatig gemaaid moet worden, kom ik verplicht ook achter mijn pc en soldeerbout weg.
mijn hooikoorts is een groter probleem.
Wat zij (wie het dan ook isquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Freecell, nu weten jullie in ieder geval wat er aan de hand is en waar je aan toe bent. Nu gewoon weer genieten van de baby en dreumes en niet 24/7 met voeden bezig zijn
hoiquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik lig al lekker in bed
Freecell, nu weten jullie in ieder geval wat er aan de hand is en waar je aan toe bent. Nu gewoon weer genieten van de baby en dreumes en niet 24/7 met voeden bezig zijn
Moeilijke keuzequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:36 schreef freecell het volgende:
Rust in de tent!
de sony 300quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor een reiziger zoals jij, die graag leest, zijn die eReaders reuze handig. Heb je een Illiad of een Sony?
Ik ook! Lekker op de fiets naar het werk!quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:30 schreef Den_Haag het volgende:
morguh! ik zie weer een heerlijk zonnetje![]()
dat vind ik een beetje verquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ook! Lekker op de fiets naar het werk!
Ik geniet nog even van de mogelijkheid. Wij gaan binnenkort waarschijnlijk verhuizen met kantoor en dan moet ik ook ineens 20 km verderop gaan werken. Dat is in mijn geval echt balen, want dan moeten we een tweede autootje aan gaan schaffen en dat doe ik liever niet...quote:
Pijn aan spieren waarvan je niet eens wist dat je ze had? Ik herken het hoor! Maar dat wordt vanzelf beter naarmate je meer ervaring krijgt.......quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:00 schreef Windigo het volgende:
Vandaag vrij (spierpijn)
Morgen weer werkenGoedemorgen allemaal!
nope, ik had geen keuze. Dat maakt het makkelijker.quote:
Dank jequote:Op donderdag 25 maart 2010 07:25 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
@FC: jammer dat je deze beslissing moet nemen. Ik weet helaas precies hoe je je voelt! Maar het heeft ook enorm veel positieve klanten en het is fijn dat je eindelijk rust in de tent krijgt! Stekrte in ieder geval....
Ja ik werk voorlopig om de dag op de manege, omdat het werk te zwaar is om meteen iedere dag te doen. Is heel normaal dat ik nu overal spierpijn hebquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Pijn aan spieren waarvan je niet eens wist dat je ze had? Ik herken het hoor! Maar dat wordt vanzelf beter naarmate je meer ervaring krijgt.......
Geniet van je vrije dag!
vind 100km per dag toch een beetje te veelquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik geniet nog even van de mogelijkheid. Wij gaan binnenkort waarschijnlijk verhuizen met kantoor en dan moet ik ook ineens 20 km verderop gaan werken. Dat is in mijn geval echt balen, want dan moeten we een tweede autootje aan gaan schaffen en dat doe ik liever niet...
mietjequote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vind 100km per dag toch een beetje te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |