Goed voor je rug!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
zo, weer karma-punten gescoord
iemand van motor forum uit de buurt ff geholpen met wasmachine wat trappen op te tillen.
Stond er een massage tegenover?quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
iemand van motor forum uit de buurt ff geholpen met wasmachine wat trappen op te tillen.
Volgens mij staat die ook nog in m'n e-reader!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:56 schreef Tezz het volgende:
Ik kruip met mijn boek op de bank.... (David Baldacci, de verzamelaars).
Ik dacht ook niet dat jij boos was hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor, Tong is ook tof!
De motormensen die ik ken, scoren veel karma ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
Ik wil ook een eReaderquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij staat die ook nog in m'n e-reader!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat jij boos was hoor
quote:
Ik ben er blij meequote:
Ik wacht eigenlijk totdat ze een fatsoenlijk kleurenscherm hebben, al kan ik dan beter een tablet aanschaffen denk ikquote:
Ik wil er een boek op lezen, en geen plaatjes kiekenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk totdat ze een fatsoenlijk kleurenscherm hebben, al kan ik dan beter een tablet aanschaffen denk ik.
quote:
Ja ik ben meer van de tijdschriften, economist en andere goede bladen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil er een boek op lezen, en geen plaatjes kieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |