Hoezo? Als je ging wist je het toch allang?quote:Op zaterdag 3 april 2010 05:12 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Beetje laat voor zo'n vraag he
Wat speelde er vanavond?
Het was ook super relaxed rustig in de stad enzoquote:Op zondag 4 april 2010 03:32 schreef CySt het volgende:
De bass van Trance Energy in de Jaarbeurs is hier in Voordorp al de hele avond te horen. Alsof iemand in de straat een feestje heeft. En dat terwijl de afstand hemelsbreed toch zo'n 5km is. Ik had er beter naar toe kunnen gaan, dan had ik de hoge tonen tenminste ook nog meegekregen.
http://dnu.nu/artikel/190(...)d-haalt-cnn-van-buisquote:Kabelaar Ziggo heeft haar Utrechtse abonnees per brief laten weten dat de Amerikaanse nieuwszender CNN per eind april uit het analoge pakket verdwijnt. Daarvoor in de plaats komt een Franse en Spaanse zender. Ziggo moest het pakket aanpassen op advies van de Utrechtse programmaraad.
Waarom kijk je dan niet digitaal?quote:Op maandag 5 april 2010 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
http://dnu.nu/artikel/190(...)d-haalt-cnn-van-buis
Wat voor mongolen zitten er eigenlijk in die programmaraad? Dat is de enige zender waar ik nog wel eens naar kijk.
CNN gaat toch uit het standaard-pakket? Dus dan moet je sowieso al een uitgebreid pakket hebben om CNN te kunnen ontvangen. Vind het een vreemde beslissing, net alsof er mensen naar Franstalig en Spaanstalige tv gaan kijken...quote:
Nope, ik vermaak me ook nog wel prima in Ozebi moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:00 schreef The6thgate het volgende:
Ik zag trouwens dat er een nieuw poolcentrum zat op de Bemuurde Weerd OZ. Iemand daar al eens geweest?
Oh, en het kost me nog 110 euro voor een ontvanger. Voor iets wat ik zelden gebruik. Nee dank je.quote:
Nee, het verdwijnt alleen uit het analoge standaardpakket (dat veel minder zenders bevat dan het digitale zenderpakket).quote:Op maandag 5 april 2010 21:52 schreef Blik het volgende:
[..]
CNN gaat toch uit het standaard-pakket? Dus dan moet je sowieso al een uitgebreid pakket hebben om CNN te kunnen ontvangen. Vind het een vreemde beslissing, net alsof er mensen naar Franstalig en Spaanstalige tv gaan kijken...
Maar volgens mij valt er voor die ontvangers nog wel wat te regelen met Ziggo (mits je gewoon een standaard ding neemt, niet van dat interactieve gezeik).quote:Op maandag 5 april 2010 21:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, en het kost me nog 110 euro voor een ontvanger. Voor iets wat ik zelden gebruik. Nee dank je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |