vervangen voor wat?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:29 schreef Biogarde het volgende:
Ze gaan toch niet de C1000 op Overvecht vervangen huh![]()
M'n winkel, wat doen ze.
Daar kom ik ook, maar de C heeft soms leukere aanbiedingenquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:53 schreef Blik het volgende:
[..]
vervangen voor wat?
En waarom naar de C1000 gaan als je in hetzelfde winkelcentrum ook naar de AH XL kan gaan
Terrorisme.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:58 schreef DennisMoore het volgende:
Gelukkig, binnenkort durf ik eindelijk weer op Utrecht CS rond te lopen. Ze gaan er namelijk 24 hypermoderne camera's ophangen tegen... *tromgeroffel... terrorisme!.
Goede zaak, Utrecht als belangrijkste hub in het Nederlandse spoornetwerk is een mogelijk doelwit.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:58 schreef DennisMoore het volgende:
Gelukkig, binnenkort durf ik eindelijk weer op Utrecht CS rond te lopen. Ze gaan er namelijk 24 hypermoderne camera's ophangen tegen... *tromgeroffel... terrorisme!.
Zie je het voor je, na lang plannen sta je dan op CS met je bomgordel, klaar om de boel op te blazen en dan... Oh nee, een camera! Tja, dan ga je maar weer naar huis.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:04 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Goede zaak, Utrecht als belangrijkste hub in het Nederlandse spoornetwerk is een mogelijk doelwit.
Je zou bijna denken dat die bommelding die ochtend geen toeval kon zijn..quote:Op donderdag 22 april 2010 12:58 schreef DennisMoore het volgende:
Het wordt ....... (((((((((((((((tromgeroffel)))))))))))))))quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar kom ik ook, maar de C heeft soms leukere aanbiedingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Op overvecht was die hele winkel gister al geplunderd, echt bizarquote:Op donderdag 22 april 2010 12:48 schreef Bommenlegger het volgende:
Wil je nog snel wat inslaan voor weinig geld...vandaag en morgen 30 en 50% korting op alle artikelen in de C1000 van Overvecht en Lunetten.
Maar op is op, er word niets aangevuld....
(das wel jammer...)
He bummer, weet het net te laat, have fun.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:07 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
HEB 4 KAARTEN VOOR 90'S NOW OVER VOOR VANAVOND
PLZ PM
Kom er net vandaan, het was echt belachelijk druk! En veel mensen die gewoon zijn gebleven na dat vorige concert volgens mij...quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:07 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
HEB 4 KAARTEN VOOR 90'S NOW OVER VOOR VANAVOND
PLZ PM
Ja, de C1000 wordt nu Hoogvliet, maar ik heb veel liever de C1000quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:29 schreef Biogarde het volgende:
Ze gaan toch niet de C1000 op Overvecht vervangen huh![]()
M'n winkel, wat doen ze.
[/twitter]quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:07 schreef Nielsch het volgende:
Sta nu op de nachttrein richting Utrecht te wachten, op spoor 8b in Amsterdam...
Is geluktquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
He bummer, weet het net te laat, have fun.
Ja, later werd het wel beter. Boven was het ook open trouwens, scheelt ook weer.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Kom er net vandaan, het was echt belachelijk druk! En veel mensen die gewoon zijn gebleven na dat vorige concert volgens mij...
quote:
Heb ik ook al 20x gehad volgens mij. Val ook altijd in slaap in de nachttrein.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
Schrok in Utrecht trouwens net op tijd wakker gisternacht, kon nog net de trein uitspringen. Anders had ik in Den Bosch gezeten ofzo.
Volgens mij gewoon in de karretje voor het gebouw Burgerzaken. Weet niet hoe duur die zijn. Mijn laatste goedgekeurde foto's kwamen uit zo'n booth op het station. Zolang je goed op de foto staat kunnen ze je niet veel weigeren...quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was heerlijk in de zon op het terras in het Griftpark.
Ik herhaal mijn vraag van een tijdje geleden nog maar een keer: weet iemand waar je goedkoop goedgekeurde pasfoto's voor paspoort en rijbewijs kunt laten maken?
quote:Discotheek Woolloomooloo aan het Janskerkhof is donderdagavond ontruimd. Dat gebeurde nadat passanten alarm hadden geslagen vanwege rook rond de rond de toren van de Janskerk. Inspectie door de brandweer wees echter uit dat er in de kerk niets aan de hand was.
De rook bleek afkomstig uit de Woolloomooloo, de discotheek van het Utrechtsch Studenten Corps. Daar was een feest gaande en de feestgangers hadden plastic bekers in het openhaardvuur gegooid. Hierdoor was het pand onder de rook komen te staan. De brandweer stelde een hoge concentratie koolmonoxide vast, waarop het pand werd ontruimd. Het ventileren heeft tot vrijdagochtend 7.00 uur geduurd.
Dat is dus mijn probleem, ik kwam 5 jaar geleden met pasfoto's van de fotograaf en die werden afgekeurd en toen moest ik bij dat rare vrouwtje in dat busje foto's laten maken. Die waren zo erg, dat zelfs mijn moeder me er niet op herkende.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon in de karretje voor het gebouw Burgerzaken. Weet niet hoe duur die zijn. Mijn laatste goedgekeurde foto's kwamen uit zo'n booth op het station. Zolang je goed op de foto staat kunnen ze je niet veel weigeren...
10 euro bij het busjequote:Op zaterdag 24 april 2010 17:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon in de karretje voor het gebouw Burgerzaken. Weet niet hoe duur die zijn. Mijn laatste goedgekeurde foto's kwamen uit zo'n booth op het station. Zolang je goed op de foto staat kunnen ze je niet veel weigeren...
Rioolgemaal testen en de oude daarna afsluiten, duurt tot 10 meiquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:06 schreef Neelix het volgende:
Iemand enig idee wat ze nou weer bij de spoorwegonderdoorgang bij de Briljantlaan aan het doen zijn?
Ze waren daar net klaar!
Tering.quote:Op woensdag 28 april 2010 04:28 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Rioolgemaal testen en de oude daarna afsluiten, duurt tot 10 mei
Ga vooral de avond ervoor, veel gezelliger. In de Rozenstraat staat altijd een podium van cafe Flitz met bandjes en in die buurt is het altijd gezellig. Is achter LaVie (Bijenkorf). Verder is er volgens mij bij de Mariaplaats ook een podium met vanalles. Gewoon rondlopen door het vrijmarktgebied en zien wat de dag je brengt. Wel eerst ff dat gebied zien te vinden natuurlijk in de bouwput die er rond Vredenburg en Hoog Catharijne ligt. De Bijenkorf is wel een mooi oriëntatiepunt.quote:Op woensdag 28 april 2010 02:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Hebben jullie wat advies voor een Amsterdammer?
Wij willen dit jaar eens iets ander met koninginnendag dus wij gaan naar Utrecht
Kan iemand mij aanraden waar?in Amsterdam gaan wij bv altijd naar de Jordaan en niet middels het Damrak naar het Leidseplein lopen, da's voor de provincialen en wij zijn natuurlijk zoveel hipper
Heb je al een plekje? Nog 23 uur te gaan! Waar zit je?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:31 schreef MissHobje het volgende:
Om dan vervolgens mijn stalletje helemaal leeg te kopen![]()
Heb er zin an
Mooie beelden, zulke dingen. Maar het ligt toch echt aan die lompe mongool met die korte broek die nog even de boot uit wil als de meiden er al half aan bungen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef speknek het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vallen_in_water.html.
Euhm als ik het goed heb in de Willemstraatquote:Op woensdag 28 april 2010 18:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb je al een plekje? Nog 23 uur te gaan! Waar zit je?
Ja het is echt zo matig om een volle boot uit te springen, (en dus de boot weg te schoppen) dan ben je echt een oetlul.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooie beelden, zulke dingen. Maar het ligt toch echt aan die lompe mongool met die korte broek die nog even de boot uit wil als de meiden er al half aan bungen.
Wat ga je allemaal verkopen dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euhm als ik het goed heb in de Willemstraatplekje altijd aanwezig woont een oom van mijn vriend, das kei hendig dus .
Enne niet van "kijke, kijke nie kopen' he
Dat lijkt me zo smerig he, dat water van de Oude Gracht.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef speknek het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vallen_in_water.html.
Hoerenzooi!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:42 schreef Nielsch het volgende:
Hoorde net op het nieuws dat het gaat regenen morgenavond. Verdomme.
Ai das nie lekker, nouja pul mee en afdek zeil ofzoquote:Op woensdag 28 april 2010 20:42 schreef Nielsch het volgende:
Hoorde net op het nieuws dat het gaat regenen morgenavond. Verdomme.
Dat water én alles wat er daar op de bodem ligt.. getver, moet er niet aan denken!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo smerig he, dat water van de Oude Gracht.
4 miljoen liter studentenpis/braakquote:Op woensdag 28 april 2010 20:51 schreef Naamah het volgende:
[..]
Dat water én alles wat er daar op de bodem ligt.. getver, moet er niet aan denken!
Je wil niet weten hoeveel huizen nog rechtstreeks op dat open riool lozen.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
4 miljoen liter studentenpis/braak
Aan de andere kant, het water staat in directe verbinding met de Vecht. Zal wel wegstromen toch
Daar sta ik morgen Markplaats-tassen uit te delenquote:Op donderdag 29 april 2010 09:37 schreef Inu het volgende:
Ik word meegesleurd naar de vrijmarkt van Dordrecht ipv die van UtrechtAls iemand mooie Blue Band mokken, bekers, borden, glazen of iets anders ziet hou ik me aanbevolen
Waar haal je die info vandaan?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:42 schreef Nielsch het volgende:
Was net in de Twijnstraat pasta halen, toen er een brandweerauto met luidende sirenes door de straat denderde... watskeburt?
hmm, deze waarschijnlijk:
29-04-10
18:18:07
P 1 OMS-BRANDALARM LANGE NIEUWSTRAAT 119 UTRECHT WILLEM ARNTZ HUIS EENH: UTR802
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:48 schreef blup het volgende:
Zodan, wie zat er om 02:00 ook rechtop in zijn bed? Wat een onweersknallen zeg:o
Die heb ik gemist danquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:48 schreef blup het volgende:
Zodan, wie zat er om 02:00 ook rechtop in zijn bed? Wat een onweersknallen zeg:o
Ik was juist in Amsterdam, voor het eerst. Was wel gezellig bij deApollolaan en later op het Haarlemmerplein, leuke boekjes kunnen kopen, maar wat een drukte zeg, als haringen in een ton in de trein en de tram kon je helemaal vergeten, dus idioot veel gestaan en gelopen. Volgend jaar weer gewoon in Utereg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Dank voor de tips luitjes, Utrecht was super!
Wat een fijne stad.
Op weg naar het Wed liep ik erlangs ja... was raar om te zienquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:36 schreef Q. het volgende:
Er was vanmiddag nog een boom langs de oude gracht gevallen, tussen de Gaardbrug en de Hamburgerbrug. Hele Oude Gracht versperd, juist vandaag.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/237220
Mooi om te horen dat je je hebt vermaakt. Waar ben je geweest uiteindelijk?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Dank voor de tips luitjes, Utrecht was super!
Wat een fijne stad.
Het staat iedereen vrij om hier zijn of haar zegje te doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:32 schreef NoBody122 het volgende:
Is het in deel XXXIX nog te laat om me aan te melden voor dit topic?
Die van de Oudegracht in de sneeuw maar gelijk m'n desktop background gemaakt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:50 schreef Nielsch het volgende:
Enkele mooie kiekjes van ons stadsie: http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=322319
Bij ons komen ze op dinsdag, dus dat scheelt weer...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:13 schreef MissHobje het volgende:
ja enne 6 en 7 mei staken ze van het ophaal vuilnis gedoe ook he, dus dan staat je huisvuil wat langer
Asociale zeikerds vind ik het. Als je baan (of het salaris) je niet bevalt, ga je verdomme maar wat anders doen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:39 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Amsterdam en Den Haag weer schoon, Utrecht smerig
Hoe het daar allemaal precies heet weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mooi om te horen dat je je hebt vermaakt. Waar ben je geweest uiteindelijk?
Als ze die optie hadden waren ze waarschijnlijk al geen schoonmaker meer.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Asociale zeikerds vind ik het. Als je baan (of het salaris) je niet bevalt, ga je verdomme maar wat anders doen.
Genoeg opties! Bij het GVU zoeken ze nog buschauffeurs...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als ze die optie hadden waren ze waarschijnlijk al geen schoonmaker meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |