Beter dan nietsquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:45 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik heb een halve voor je![]()
Ben half Duits
Dit is zo fout dat ik eigenlijk wel een beetje moest lachen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Zo krijg ik regelmatig bij men bijbaantje Hitler groeten toegeworpen van collega's
ja echt hequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
die teringduitsers cheaten altijd op games, rotvolk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
sukkel - als je grappig probeert te zijn, schrijf het dan op zn minst goed.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:18 schreef poqpoq het volgende:
MEIN OPA BEKOMT NOG EIN FAHRAD VON DEIN OPA
edit: oh kut dat is de 3e fietsgrap al, wel de eerste fiets - opa combi though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:24 schreef tennisracket het volgende:
Ik ben half duits.
En ik groet mensen met de hitler groet.
Is dat dan slecht?slecht en zielig - ook al was je 100% Duits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mee eens, dan denk ik eerder aan Zuid-Europeanen, Spanjaarden en Italianen enzo. Maken ook altijd een grote rotzooi. Het 'sociale' waar ze thuis zo bekend om staan verdwijnt volledig als ze zelf buiten de deur zijn. Duitsers zijn veel beleefder.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wees eerlijk, als je op vakantie gaat zijn Duitsers meestal wel het meest asociale land in het hotel
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik werd op de middelbare school wel eens mof genoemd, maar dat was het...
Ooh en ik heb een paar keer een vriendinnetje van 1 van m'n vrienden afgepakt, dat werd dan een Duitse actie genoemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |