aantal posts: 432 (gemiddeld 5 per dag).quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:42 schreef vault_tec het volgende:
flikker op met jullie tvp's... jullie posten hier nooit wat en zoveel moeite is het niet om een topic op te zoeken...![]()
TVPquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:42 schreef vault_tec het volgende:
flikker op met jullie tvp's... jullie posten hier nooit wat en zoveel moeite is het niet om een topic op te zoeken...![]()
Oké je kunt ook overdrijven he..quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zat verleden jaar om 7-8 uur al voor de ingang... zo laat ging bij mij het eerste biertje open
dus.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:42 schreef vault_tec het volgende:
tvpquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:42 schreef vault_tec het volgende:
Post altijd in dezelfde dingen en zoek die gewoon op... tvp'n is voor flikkers die een hogere post count willen / interesant willen doen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
aantal posts: 432 (gemiddeld 5 per dag).
Ik preek je nog als je wat meer posts hebt
Was serieus... Werd gebracht door de vader van wolvendagen... die wilde ons brengen maar kon alleen zo vroeg omdat hij moest werken... Broodjes knakworst bier en op de dijk een dutje doenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Oké je kunt ook overdrijven he..
En:
[..]
dus.
Sukkeltjequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Post altijd in dezelfde dingen en zoek die gewoon op... tvp'n is voor flikkers die een hogere post count willen / interesant willen doen.
Waren er toen al andere mensen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Was serieus... Werd gebracht door de vader van wolvendagen... die wilde ons brengen maar kon alleen zo vroeg omdat hij moest werken... Broodjes knakworst bier en op de dijk een dutje doen
En dan nog, dan staat er 10 keer "Zin in!11!"quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk.. zo moeilijk is het toch niet om een reactie te verzinnen?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
En dan nog, dan staat er 10 keer "Zin in!11!"
Daarnaast ging het meer om alsof er status aan postcount vastzit.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb zo veel respect voor tong80, niet normaal.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
En dan nog, dan staat er 10 keer "Zin in!11!"
Daarnaast ging het meer om alsof er status aan postcount vastzit.
Wij waren met zijn 4 waren nog 10 andere mensen...quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Waren er toen al andere mensen?
Ik was er rond een uur of half 11 denk ik, ik stond ook vlak bij de poort
Wel een jaar te laat danquote:
tvp.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:42 schreef vault_tec het volgende:
Vorig jaar op maandag 3 uur lang stilgestaan op het parkeerveld in de brandende zon met alleen 1 warm blikje golden power in de auto.quote:
gewoon laten hangen, is ook leuk voor de oudjes op LOTSquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:37 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je zult 't er maar uit moeten halen
same herequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:28 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Vorig jaar op maandag 3 uur lang stilgestaan op het parkeerveld in de brandende zon met alleen 1 warm blikje golden power in de auto.
BURN!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat is dat sound system dan precies, net als 2 Many DJ's een dj-set met veel visuals en gevarieerde muziek? Maar Gorillaz zou toch best kunnen als afsluiter in de Alpha, al vraag ik me af hoe ze alle artiesten die meewerken meekrijgen, want dat lijkt me wel onmogelijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:43 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat jullie nu ook Gorillaz Sound System kunnen verwachten...
Redenatie: Gorillaz past niet, dus dit is een goed alternatief...
Sound System heeft niks te maken met de Gorillaz zelfs. Het zijn 3 DJ's achter een scherm die Drum & Bass versies maken van Gorillaz muziek. Met visuals en lichtshow inderdaad. Damon is er niet eens bij!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:51 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Wat is dat sound system dan precies, net als 2 Many DJ's een dj-set met veel visuals en gevarieerde muziek? Maar Gorillaz zou toch best kunnen als afsluiter in de Alpha, al vraag ik me af hoe ze alle artiesten die meewerken meekrijgen, want dat lijkt me wel onmogelijk.
nee... nog steeds niks, ik ga sowieso mee doen met het servet ontwerp wedstrijd en wat nog meer niet allemaal om kaartje te winnen, en ondertussen wachten op die zwarthandel ticketsquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:43 schreef julian6 het volgende:
Heb jij nou al een kaartje kunnen regelen?
Gorrilaz staan exclusief voor Noord Europa op Roskilde en doen maar twee festival optredens dit jaar. Kan je vergeten voor Lowlands.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:51 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Maar Gorillaz zou toch best kunnen als afsluiter in de Alpha, al vraag ik me af hoe ze alle artiesten die meewerken meekrijgen, want dat lijkt me wel onmogelijk.
Ik hoop eigenlijk wel op Pukkelpop eigenlijk...quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:52 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Gorrilaz staan exclusief voor Noord Europa op Roskilde en doen maar twee festival optredens dit jaar. Kan je vergeten voor Lowlands.
Het is wel Pukkelpop met een jubileum editie. Ik verwacht eigenlijk wel iets groots...quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:25 schreef frame-saw het volgende:
Pukkelpop is daar ook te klein voor hoor.
Maar ik vind Gorillaz niet echt interessant eigenlijk. Cultuurbarbaar
Ah oke. Maar ook echt dat ze een jubileum vieren of gewoon het zoveelste jaar?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het is wel Pukkelpop met een jubileum editie. Ik verwacht eigenlijk wel iets groots...
Teveel mensen toelaten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ah oke. Maar ook echt dat ze een jubileum vieren of gewoon het zoveelste jaar?
Want kan me niet voorstellen dat ze bij LL met een jubileum iets groots doen/hebben gedaan.
Dat is wel lekker goedkoop, zo'n package dealquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:29 schreef WeezerButler het volgende:
Ook niet misselijk .... Berlin Festival 2010
http://www.berlinfestival.de/
o.a.
Soulwax
2 many DJs
LCD Soundsystem
Fever Ray
Boys Noize
Ze gaan het vieren. Om die reden gaat Polsslag een jaartje niet door. Al de moeite word in het jubileum gestoken (25 jaar)quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Want kan me niet voorstellen dat ze bij LL met een jubileum iets groots doen/hebben gedaan.
De tiende Lowlands was de minste van alle edities die ik heb meegemaakt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vetquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sound System heeft niks te maken met de Gorillaz zelfs. Het zijn 3 DJ's achter een scherm die Drum & Bass versies maken van Gorillaz muziek. Met visuals en lichtshow inderdaad. Damon is er niet eens bij!
Daar zitten hele toffe artiesten bijquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:58 schreef chansadres het volgende:
Of ik ga gewoon naar Melt! Wat een line-up hebben die weer:
*lijst*
Nou, ik vond het jubileum van Pinkpop ook niet echt indrukwekkend.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze gaan het vieren. Om die reden gaat Polsslag een jaartje niet door. Al de moeite word in het jubileum gestoken (25 jaar)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:20 schreef CherryLips het volgende:
'Misschien bedoelen ze wel de horoscoop'!
quote:The story is that the band considered the names Cancer Bats and Pneumonia Hawk after deciding that a combination of illness and animal name would give the best band name,
Een stuk of 100 gok ik.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:24 schreef vault_tec het volgende:
Als je dan iemand op lowlands met een CB shirtje ziet![]()
Mits ze niet komen, kans is er niet maar ik blijf hopen... Wees dan geen wereld vreemd persoon en zeg gewoon hallo hihihiiquote:
Waarom zou ik? Dan kan ik ook iedereen in een Metallicashirt wel gedag gaan zeggen. Maar ik heb wel wat beters te doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Mits ze niet komen, kans is er niet maar ik blijf hopen... Wees dan geen wereld vreemd persoon en zeg gewoon hallo hihihii
Ik ben heel gul met bier als ik dronken benquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Dan kan ik ook iedereen in een Metallicashirt wel gedag gaan zeggen. Maar ik heb wel wat beters te doen
Zie je mij nu aan voor bierschooier?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ben heel gul met bier als ik dronken ben
haha, ja... Heb het gevoel dat merendeel van de fokkers heel bang is voor andere mensen... maar hier zit het gedeelte dat naar LL gaat dus hier valt het wel mee...quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je mij nu aan voor bierschooier?
Ik ben niet bang voor mensen maar ik betaal mijn eigen biertjes welquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
haha, ja... Heb het gevoel dat merendeel van de fokkers heel bang is voor andere mensen... maar hier zit het gedeelte dat naar LL gaat dus hier valt het wel mee...
Alleen in Nederland gebruiken ze kanker als scheldwoord he.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:19 schreef julian6 het volgende:
"Jaaah ik weet het, we noemen ons de cancer bats! Dan vind iedereen ons badass!!11 dat er mensen zijn die vaders, moeders en kinderen aan die ziekte verliezen doet er ff niet toe voor het gemakpartyy time"
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Alleen in Nederland gebruiken ze kanker als scheldwoord he.
Je moet eens in Engeland aankomen met cancer whoreMaar dat bekt natuurlijk ook niet.
AIDS wolf is ook een band trouwens. Ken er nog wel meer, maar kan er zo niet opkomen.
En sowieso dat hele kanker-verziekt-je-taal
Zekers!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dit was op camping 3, toch?
Zo ja, dan stond ik vlak bij jou.
dat zou vet zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:54 schreef Da hopman het volgende:
Naast de 25 shows die Rowwen Hèze geeft met de jubileumtour Zilver, speelt de band ook nog op een aantal grote festivals. De eerste mogen we bekend maken!
* Zaterdag 26 juni Concert at Sea Brouwersdam (Zeeland)
* Zondag 18 juli Gentse Feesten Gent (België)
* Zaterdag 28 augustus Bavaria Open Air Lieshout
Heel lang geleden (1997 om precies te zijn) speelden ze de Alpha plat.
Waar staat dat ik tegen het gebruik van kanker als scheldwoord bent? Ik vind dat mensen zich daar ook veel te druk om maken, maar om je band nou zo te gaan noemenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Alleen in Nederland gebruiken ze kanker als scheldwoord he.
Je moet eens in Engeland aankomen met cancer whoreMaar dat bekt natuurlijk ook niet.
AIDS wolf is ook een band trouwens. Ken er nog wel meer, maar kan er zo niet opkomen.
En sowieso dat hele kanker-verziekt-je-taal
Wie zei er ook alweer dat hij iedere fokker op lowlands bier zou geven een stuk of 10 topics terug?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ben heel gul met bier als ik dronken ben
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wie zei er ook alweer dat hij iedere fokker op lowlands bier zou geven een stuk of 10 topics terug?
Nieuwe vrienden op lowlands maken, is niet zo moeilijk volgens mij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef Gyrolion het volgende:
Oh oh oh, ook leuk. Heb je een ticket besteld voor Lowlands.
Kom je erachter dat je maten nog geen tickets hebben, dus die gaan niet naar Lowlands.
En nu zit ik met een Lowlands ticket en ik wil wel heel graag.. ooh what to do what to do.
Niet gaan en verkopen aan zonisdegodquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef Gyrolion het volgende:
Kom je erachter dat je maten nog geen tickets hebben, dus die gaan niet naar Lowlands.
En nu zit ik met een Lowlands ticket en ik wil wel heel graag.. ooh what to do what to do.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Niet gaan en verkopen aan zonisdegod
Die laatste zin snap ik sowieso niet. En ik snap ook niet wat er mis mee is om je band naar een ziekte te noemen, vooral omdat jij kanker blijkbaar als scheldwoord wel goedkeurtquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
Waar staat dat ik tegen het gebruik van kanker als scheldwoord bent? Ik vind dat mensen zich daar ook veel te druk om maken, maar om je band nou zo te gaan noemenen het feit dat het alleen in nederland als scheldwoord wordt gebruikt maakt het toch alleen maar fouter?
Er gaan altijd mensen die je kent. Er waren echt een stuk of 20 andere mensen die ik kende @LL terwijl ik dat niet wistquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef Gyrolion het volgende:
Als mensen het in het dagelijks leven gebruiken om hun ergernis te uiten stoor ik me er niet aan. Maar je band er naar gaan vernoemen vind ik wel een stuk verder gaan dan dat. Maar waar hebben we het over; ik vind de muziek ook niet om aan te horen dus lekker laten zitten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:35 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Die laatste zin snap ik sowieso niet. En ik snap ook niet wat er mis mee is om je band naar een ziekte te noemen, vooral omdat jij kanker blijkbaar als scheldwoord wel goedkeurt![]()
En nee ik vind die muziek echt kuuuuuuudt dus ik heb niks met die band
@Gyrolion: gewoon gaan joh. Of een wanhopige oproep plaatsen.
@ Geenstijl.nl over de Volkskrant.quote:ZO communiceert De Volkskrant deze week in Adformatie. De krant is niet langer een meneer. De krant tabloid is een semigeil H&M Lowlandsgillend jeansmeisje, veel te grote oorbellen op een fiets met een kratje, dat sopt op Gipmans en Grunberg. Gefeliciteerd dames!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |