Koop een e-reader, en download boeken voor nixquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Same here, ik heb niet echt een riante buffer helaas. Tijd voor een andere baan met meer geldOf gewoon minder uitgeven aan boeken
Bedacht me afgelopen weekend dat ik een ernstig leuke garderobe zou kunnen hebben als ik het geld dat ik per maand uitgeef aan boeken zou uitgeven aan kleding
http://docs.google.com/Doc?docid=0AbbCcO5EG8jLZGNucW5tM3dfNjZkMmtoZ2JnYg&hl=nlquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:45 schreef nectarientje het volgende:
ik moet nog even OP knippen en plakken hoor!
Kan het me wel voorstellen hoor, ook al heb ik persoonlijk weinig met boeken. Geen tijd voor ook eigenlijk....quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:52 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil de boeken ook daadwerkelijk in mijn hand hebben en in mijn kast zetten. Het gaat niet alleen om het lezen. Het is ook het gevoel erachter
Ik stap gisteren in de tram en ga zitten, pak mijn boek, zegt de man naast me ineens 'volgens mij heb ik jou nog nooit in de tram gezien zonder boek'quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:52 schreef Flappekz het volgende:
Kan het me wel voorstellen hoor, ook al heb ik persoonlijk weinig met boeken. Geen tijd voor ook eigenlijk....
Mijn moeder heeft ook zo'n e-reader gekocht. Maar ebooks kopen doet ze niet! Toch heeft ze nu al zo'n 400 boeken op dat ding staanquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:55 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben echt nog steeds blij met mijn ereader.. en boeken kopen en erop zetten gaat ook heel makkelijk.
Mijn zolder maar eens opruimen en de boeken de deur uitdoen .. scheelt weer ruimte in dit kippenhok .
ik heb er dan ook nog maar 1 gekocht hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook zo'n e-reader gekocht. Maar ebooks kopen doet ze niet! Toch heeft ze nu al zo'n 400 boeken op dat ding staan
Een Sony, weet niet welke precies (zijn er meerdere Sony E-readers eigenlijk?)quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:13 schreef zeemonster het volgende:
[..]
ik heb er dan ook nog maar 1 gekocht hoorde rest is eerlijk gekregen
.
Welke heeft je mams?
Er zijn er twee of zelfs drie van sony , ik had eerst de Sony touch maar daar kon ik echt niet makkelijk vanaf lezen door het reflecterende scherm , maar goed dat is persoonsafhankelijk hoe je dat ervaart.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een Sony, weet niet welke precies (zijn er meerdere Sony E-readers eigenlijk?)
Moeders is er ook helemaal weg van. Die leest echt superveel, maar kan wegens lichamelijke problemen nog maar heel kort achter elkaar een gewoon boek in dr handen houden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Er zijn er twee of zelfs drie van sony , ik had eerst de Sony touch maar daar kon ik echt niet makkelijk vanaf lezen door het reflecterende scherm , maar goed dat is persoonsafhankelijk hoe je dat ervaart.
Ik heb nu een Bebook Neo , bevalt echt heel goed
Oeh dan scheelt het , ik heb wel heel veel op de laptop staan . Wat leest ze zo ongeveer , dan stuur ik het naar je door als er wat tussen zit voor haarquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Moeders is er ook helemaal weg van. Die leest echt superveel, maar kan wegens lichamelijke problemen nog maar heel kort achter elkaar een gewoon boek in dr handen houden.
En dit dingetje scheelt een boel kofferruimte voor op hun vakanties
Mja, voor mij hetzelfde...quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef 4-elements het volgende:
Voor haar is het wel ideaal dan. Lijkt mij echter niks, zit al voor mijn werk zoveel achter een beeldscherm. Als ik iets lees, ben ik blij dat ik even niet naar een beeldscherm kijk...
Ze leest echt veel verschillende dingen...Durf niet zomaar te zeggen wat ze nou echt veel leest. Ze downloadt in ieder geval zo'n beetje alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oeh dan scheelt het , ik heb wel heel veel op de laptop staan . Wat leest ze zo ongeveer , dan stuur ik het naar je door als er wat tussen zit voor haar
En... was het raak?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:27 schreef Civilian het volgende:
Zo, weer thuis en ff pizzatje in de over gemikt
Jaquote:
Kun je er altijd nog een calzone (dubbelgevouwen pizza) van maken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:43 schreef Civilian het volgende:
[..]
JaAlleen iets te hard, nu zit de pizza tegen de achterkant van de oven
Die zijn goed te doen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Kun je er altijd nog een calzone (dubbelgevouwen pizza) van maken.
Een kaasunie?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die zijn goed te doen!Ik geloof dat 't wel een gewone cheese union blijft
We smelten de kazen!quote:
Hahaha toch...ik dacht al 'ben ik nou gek?' . Deze route ken ik natuurlijk weer wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:58 schreef knnth het volgende:
[..]
lol, c/p-foutje ... moest http://www.gmap-pedometer.com/?r=3573758 zijn
Kzou voor Cloverfield gaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Is die geldboom al gevonden...kan ook wel wat gebruiken anders laat een eigen huis op Scheveningen nog langer op zich wachten
Mm dilemma voor morgen:
RTL5 - Cloverfield; NET5 - Enchanted.
Monster in NYC of Patrick Dempsey in NYC....PD it is
en onions dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
We smelten de kazen!Naja.. kaas.. smurrie.. op mn pizza
Sorry, ik kan er niets aan doen... pedometerquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:58 schreef knnth het volgende:
[..]
euh.. ja!quote:
Ik wilde het ook al vragenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:58 schreef knnth het volgende:
[..]
Nee, ik mag morgen weerquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:38 schreef Civilian het volgende:
Wel stilletjesIedereen rondjes aan 't rennen?
Doe mij maar alleen de oogstquote:
Veel te vermoeiend.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:38 schreef Civilian het volgende:
Wel stilletjesIedereen rondjes aan 't rennen?
Daar heb je toch bumpers voor?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff net mn auto geparkeerd in de Wantstraat en ik hoop dat morgenochtend de auto voor of de auto achter me eerder weg is, want anders krijg ik m er ws niet meer uit. Was echt milimeter werk.
Dat doet iedereen hier in de buurt al regelmatig bij mij en ik heb d'r een gruwelijke hekel aan. Aangezien mn auto er na twee jaar rondom uit ziet als een slachtveld en geen een van die schades is mn eigen schuld geweestquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Daar heb je toch bumpers voor?
*<- pok pok ->* en rijden maar
Welnee, je gedraagt je zoals 't hoort.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat doet iedereen hier in de buurt al regelmatig bij mij en ik heb d'r een gruwelijke hekel aan. Aangezien mn auto er na twee jaar rondom uit ziet als een slachtveld en geen een van die schades is mn eigen schuld geweestMaar goed daarom ben ik meestal heel braaf met in/uitparkeren.....stom eigenlijk van mij. Ben te goed voor deze wereld
Heb je de auto er tussen laten tillen dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff net mn auto geparkeerd in de Wantstraat en ik hoop dat morgenochtend de auto voor of de auto achter me eerder weg is, want anders krijg ik m er ws niet meer uit. Was echt milimeter werk.
Nee het was 1 centimeter vooruit, draaien, 1 centimeter achteruit, draaien, 1 centimeter vooruit etc.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb je de auto er tussen laten tillen dan?
Ik zou niet eens het geduld hebben om 'm zo te parkeren. Dan maar iets verderop een plekkie zoeken...quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nee het was 1 centimeter vooruit, draaien, 1 centimeter achteruit, draaien, 1 centimeter vooruit etc.
Heeft echt 10 minuten geduurd. Maar 's avonds lukt dat me wel....'s ochtends ben ik meestal niet zo geduldig/ helder/ wakkerDus dan is het fijner als 1 van de twee pleitte is.
Dat soort handelingen voer ik 4x uit.. Als 't me dan nog niet gelukt is rij ik doorquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:55 schreef Flappekz het volgende:
Ik moest ook laatst zo inparkeren, met een dikke vette Range Rover Sport voor mn neus...
*stoep*
terug
*dure auto*
terug
*stoep*
terug
*dure auto*
terug
etc etc
Was voor een etentje, zondagavond, in de stad...was allang blij dat ik een gratis plekje had gevondenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat soort handelingen voor ik 4x uit.. Als 't me dan nog niet gelukt is rij ik doorIk heb daar echt 't geduld niet voor..
Ah, ja dan zou ik 't ook doen.. Vooral om dat gratis plekjequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Was voor een etentje, zondagavond, in de stad...was allang blij dat ik een gratis plekje had gevonden
Precies! Eten op de Denneweg is al duur genoegquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ah, ja dan zou ik 't ook doen.. Vooral om dat gratis plekje
Ja, ik ga ook horizontaal....tis wel wennen hoor, zonder GotC slapen....maarja, nachtdiensten horen erbij he?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:18 schreef Civilian het volgende:
ZoBedtijd! Slaap lekker allen en bis morgen!
Dat lijkt me ook flink wennen inderdaad. Toch ineens zo'n lege plek waar je naast ligt.. Succes met in slaap komen dan maar!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook horizontaal....tis wel wennen hoor, zonder GotC slapen....maarja, nachtdiensten horen erbij he?
Geen boete, enne het totaal bedrag dat er terug gaat komen valt wel mee, totaal ¤ 4500 geloof ik. Als je bedenkt hoeveel belasting ik betaal, dan is dat een schijntje ...quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat wordt dan een flinke smak met geld in een keer
En heb je dan geen grote boete gekregen?
Komt wel goed schatje!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook horizontaal....tis wel wennen hoor, zonder GotC slapen....maarja, nachtdiensten horen erbij he?
Thanks, ik had al dorstquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje!
[ afbeelding ]
Het is ruuuustig hier
Heel gekquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Thanks, ik had al dorst
Hier is het ook rustig
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Heel gek
En na vannacht nog 1 nachtje alleen slapen en dan weer samen
Die van mij gaat gelukkig wat later: 8:30 uur. Moet er niet aan denken om op dezelfde tijd als jou op te staan. Sterkte!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Idd...nu ga ik echt plat, kwart voor 6 gaat de wekker weer...
Sorrie dat mijn Range Rover Sport in de weg zatquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:55 schreef Flappekz het volgende:
Ik moest ook laatst zo inparkeren, met een dikke vette Range Rover Sport voor mn neus...
*stoep*
terug
*dure auto*
terug
*stoep*
terug
*dure auto*
terug
etc etc
Inderdaad! Het was net gewoon al goed te doen buiten!quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:48 schreef Flappekz het volgende:
Wat een weertje zeg! Heerlijk!
Alleen jammer dat we weer de hele dag binnen moeten zitten![]()
Nouja, lekker druk aan t werk, dan gaat de tijd lekker snel, en zijn we sneller weer buiten
Het is sowieso een sigaar uit eigen doos.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Geen boete, enne het totaal bedrag dat er terug gaat komen valt wel mee, totaal ¤ 4500 geloof ik. Als je bedenkt hoeveel belasting ik betaal, dan is dat een schijntje ...
Dat kies je niet goed uit. Ik zou gewoon een stukkie omfietsen, door de duinen ofzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga straks op de fiets naar de stad. lekker langzaamaan. Enige jammere is dat ik over de Laan van Meerdervoort fiets en dat ik rond dat tijdstip in de schaduw fiets
Helaas wordt dat teveel inspanning. Nou ja, ik ben iig even buitenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kies je niet goed uit. Ik zou gewoon een stukkie omfietsen, door de duinen ofzo
Ja, dat is ook weer zo. En lekker in beweging. Wij gaan vanmiddag weer "hard"lopenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas wordt dat teveel inspanning. Nou ja, ik ben iig even buiten
Hehheh, hou gewoon Evy d'r benaming aan: lopenquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo. En lekker in beweging. Wij gaan vanmiddag weer "hard"lopen
Ik ben altijd ernstig jaloers als die boekjes van de speelgoedwinkels komen. Tegenwoordig hebben die kids echt te gaaf speelgoed. Maarja mn moeder was alweer jaloers op het speelgoed wat ik had, die was al blij met een pop die kon lopenquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:15 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben de kleine berging aan het opruimen om plek te maken voor summer rotzooi, kom ik mijn oude bromfietshelm tegen en mijn speelgoedautootjes. Mijn god zeg.... mijn speelgoedautootjes zien er niet uit, of gestift met een zwarte stift of de lak is grotendeels ervanaf. Was ik vroeger blind of was ik al tevreden met wat speelgoed (heb er nooit veel gehad, 20 autootjes en 10 robotten die ofwel vliegtuig waren ofwel iets anders). Tegenwoordig lijkt de jeugd veel leukere speelgoed te hebben dan ik destijds.
Misschien wel zo verstandig jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hehheh, hou gewoon Evy d'r benaming aan: lopen
Daar kun je best naartoe 'lopen'quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef Flappekz het volgende:
Shit, hoor net dat ik vanmiddag naar Gouda moet. Stomme vergaderingen
Dat mag je dan wel met de trein doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen he....Moet ook nog terug
Wat lief! hehequote:Op donderdag 25 maart 2010 09:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat mag je dan wel met de trein doen
Ja mooi kut, ik moet vanavond gaan lopenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:22 schreef knnth het volgende:
Balen LovechildEn net op zo'n mooie dag als gister.
Het is vandaag nog mooier weerHelaas vanavond niet meer
Dus maar naar Filmhuis vanavond, draait Das Weisse Band alleen nog morgenmiddag
Dan maar een dvd'tje ...
Een stappentellerquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben waarschijnlijk weer te stom maarree.. ik probeerde dus een route in te geven in google maps om de afstand te bekijken maar ik kan dat dus blijkbaar niet.....krijg niet de juiste route. Kan ook met de nieuwbouw te maken hebben.
Heeft iemand een simpel iets om na te gaan hoeveel km ik loop?
Ik heb het gevonden www.afstandmeten.nlquote:
Ja dat wel, het is de 1 minuut lopen en 1 minuut wandelen run van Evy geweest , les 1. Vanavond les 2...proberen om dan drie kilometer te doen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:59 schreef knnth het volgende:
Slechts 2,11km? Dat is voor een beginner al een behoorlijke afstand. Je neemt tussendoor wel wandelpauzes neem ik aan?
Inderdaad, kwam ook zeiknat thuisquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:23 schreef 4-elements het volgende:
Ben ik eindelijk vrij, komt het met bakken uit de hemel...
Voorbestemming is een mooi iets. Dan zul je het wel verdiend hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:23 schreef 4-elements het volgende:
Ben ik eindelijk vrij, komt het met bakken uit de hemel...
En jij ook!quote:
Hoger zuurstofgehalte FTW!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:57 schreef Flappekz het volgende:
Klopt! Ik vind t heerlijk om in de regen hard te lopen
Dat ook ja, maar het voelt ook gewoon heerlijkquote:
Afijn,....drie kilometer is het op een een paar meter niet gewordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja dat wel, het is de 1 minuut lopen en 1 minuut wandelen run van Evy geweest , les 1. Vanavond les 2...proberen om dan drie kilometer te doen.
Lekker bezig manquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Afijn,....drie kilometer is het op een een paar meter niet geworden
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=381245
Het ging makkelijker dan van de week dus dat is positief. Mijn benen voelen ook minder zwaar aan. Toppie!
Ik ben ook best trots op mezelf hahaha als je wist hoe gemakzuchtig ik ben en nu toch mezelf al twee keer kunnen aanzetten om te gaan.quote:
Je moet ook trots op jezelf zijn. Ik zit hier ook trots te zijn!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben ook best trots op mezelf hahaha als je wist hoe gemakzuchtig ik ben en nu toch mezelf al twee keer kunnen aanzetten om te gaan.
Als ik nou trots op jou ben he,...kan jij dan niet trots op mij zijn? Dat is toch weer net even anders dan trots op jezelf zijn hahahahaquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je moet ook trots op jezelf zijn. Ik zit hier ook trots te zijn!
Ik ben fier op jequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als ik nou trots op jou ben he,...kan jij dan niet trots op mij zijn? Dat is toch weer net even anders dan trots op jezelf zijn hahahaha
oeh jouw ava... UPquote:
Die ga ik vannacht kijkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oeh jouw ava... UP
hello little mailman!
leuk!quote:
Wat een kutfilm is dat zeg.quote:
Dat mag jij vinden, net als ik het een kutfilm mag vinden.quote:
airwin je doet stomquote:
quote:
Gelukkig wel ja!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, net als ik het een kutfilm mag vinden.
Vanaf 't eerste moment dat Dug in beeld kwam was ik verkochtquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oeh jouw ava... UP
hello little mailman!
Alleen omdat ik een afwijkende mening heb?quote:
seven pounds nog niet gezien.... voor de rest is je filmsmaak goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja!
Neem een aantal films mee vanavond:
Up
The proposal
Ice Age 3
Seven Pounds
en nog een paar uitzoeken..
dug is cutequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Vanaf 't eerste moment dat Dug in beeld kwam was ik verkocht
Ice age 3 vond ik ook maar matig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
seven pounds nog niet gezien.... voor de rest is je filmsmaak goed
*point point point*quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
seven pounds nog niet gezien.... voor de rest is je filmsmaak goed
[..]
dug is cute
Daar ben ik t wel volledig mee eensquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ice age 3 vond ik ook maar matig.Wel stukken beter dan Up overigens. Maar het niveau van deel 1 en 2 haalde het bij lange na niet.
vond 3d versie best aardig.... ghehe mja ben ook gewoon sucker voor animatie filmsquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ice age 3 vond ik ook maar matig.Wel stukken beter dan Up overigens. Maar het niveau van deel 1 en 2 haalde het bij lange na niet.
Up en Ice age 3 heb ik samen met de film 9 gezien in één weekend. 9 was veruit de leukste!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
vond 3d versie best aardig.... ghehe mja ben ook gewoon sucker voor animatie films
Animatiefilms zijn ook leukquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vond 3d versie best aardig.... ghehe mja ben ook gewoon sucker voor animatie films
beste emotie is nog steeds de gelaarsde kat uit shrek 2.... met die traanoogjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Animatiefilms zijn ook leukVind 't leuk hoe ze emoties en uitdrukkingen meegeven aan die karakters
Heerlijk overdreven
Die is geweldig idd! En ook 't bekenste geloof ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
beste emotie is nog steeds de gelaarsde kat uit shrek 2.... met die traanoogjes
Hoe vond je die? De film, niet de kaart!quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
beste emotie is nog steeds de gelaarsde kat uit shrek 2.... met die traanoogjes
erg diepzinnig eigelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vond je die? De film, niet de kaart!
Ik ben wel van het diepzinnige.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
erg diepzinnig eigelijkmaar zeker mooi gemaakt
Seven Pounds is leuk als je niet kan slapen ...quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja!
Neem een aantal films mee vanavond:
Up
The proposal
Ice Age 3
Seven Pounds
en nog een paar uitzoeken..
Dat neem ik van je aan. Ik ben inhoudelijk niet op de hoogte van kabala.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
vond het einde erg kabala achtig... energie vergaat niet dus je bent ook nooit dood in zin van weg
Als je niet kan slapen? Hoezo dat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:04 schreef knnth het volgende:
[..]
Seven Pounds is leuk als je niet kan slapen ...
Ik ga zo maar voetbal kijken ... of toch maar 'n film? Nouja, eerst eens naar Loosduinen fietsen, pokkeneind ...
Die heb ik ook al binnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
wil van de week naar shutter island
waarom niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Die heb ik ook al binnenMaar ga ik liever niet kijken in een donker ziekenhuis denk ik zomaar
Die lijkt me tof!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
wil van de week naar shutter island
ga je mee?quote:
wat doe je vrijdagavond? hahaquote:
Morgen of volgende week?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat doe je vrijdagavond? haha
morgen....quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Morgen of volgende week?
In beide gevallen niks trouwens
Ik vond hem nogal slaapverwekkend. Maar de recensies zijn uiteenlopend. Op IMDB krijgt hij een hoog cijfer, op Rotten Tomatoes een lage ...quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Als je niet kan slapen? Hoezo dat?
En ik mag niet slapen vannacht, dus dan is die film denk ik ook wel goed
Houjoedoeing?quote:
aim greet. Littel taiered, but fieling verie fain!quote:
No swet, its olmoost wiekent!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
aim greet. Littel taiered, but fieling verie fain!
Gaan jullie het weekend weg dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:32 schreef SolidasRock het volgende:
Iedereen ff duimen voor mij en summer, ze voelt zich al beter, dat dat zo blijft en dat het zonnig weer is dit weekend. Ik wil niks horen over weersvoorspellingen enzo![]()
Tot maandag dan!
Ja das wel zo, maar momenteel speel ik in een professionele productie, dus dat betekent naast mn 40-50 urige werkweek, ook nog es 30 uur repeteren. En aangezien een week maar 7 dagen heeft, betekent dat ook vrijdag middag en avond repeteren en de hele zaterdag ... maar tis wel super tofquote:
Tja, ik kan alleen maar zeggen: Je hebt er zelf voor gekozenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja das wel zo, maar momenteel speel ik in een professionele productie, dus dat betekent naast mn 40-50 urige werkweek, ook nog es 30 uur repeteren. En aangezien een week maar 7 dagen heeft, betekent dat ook vrijdag middag en avond repeteren en de hele zaterdag ... maar tis wel super tof.
Ik bedoel het dan ook zeker niet als klaagzang, ben er stiekem gewoon een beetje trots opquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, ik kan alleen maar zeggen: Je hebt er zelf voor gekozen
Maar aangezien je het supertof vindt, is het de juiste keuze geweest
En ben je met je "dagelijkse werk" ook zo blij?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:57 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik bedoel het dan ook zeker niet als klaagzang, ben er stiekem gewoon een beetje trots op. En ja, zeker een goede keuze!
Tis geen vergelijking met acteren, maar het is zeker ook een passie en iets wat ik dus graag doe. En ik verdien er een meer dan goede boterham mee. Het zorgt er ook voor dat ik zonder zorgen kan acterenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En ben je met je "dagelijkse werk" ook zo blij?
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tis geen vergelijking met acteren, maar het is zeker ook een passie en iets wat ik dus graag doe. En ik verdien er een meer dan goede boterham mee. Het zorgt er ook voor dat ik zonder zorgen kan acteren.
Zorgen dat je een beter papiertje haalt, helpt nog steeds in deze wereld, deels terecht. Tis wel fijn om een organisatie te vinden die naast leuk werk, ook veel ontwikkelingsmogelijkheid biedt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben jaloers![]()
Ik wil ook zo graag werk doen dat ik écht leuk vind ... Maar dat gaat nu niet, zeker financieel niet. Dat is ook een van de redenen dat ik HBO ben gaan doen naast mn werk, dat vergroot mn kansen wel wat
Daar ben ik dan ook wel een beetje trots op, hoe gek dat ook klinktquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zorgen dat je een beter papiertje haalt, helpt nog steeds in deze wereld, deels terecht. Tis wel fijn om een organisatie te vinden die naast leuk werk, ook veel ontwikkelingsmogelijkheid biedt.
Goed dat je de stap gezet hebt om door te studeren!
Daar is heel weinig geks aan. Veel mensen praten over doorstuderen en verder willen komen in een carriere, over het switchen van baan omdat de huidige niets is ... en uiteindelijk doen ze niets.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook wel een beetje trots op, hoe gek dat ook klinkt![]()
Anyways, ik ga horizontaal... fijne nacht verder
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook wel een beetje trots op, hoe gek dat ook klinkt![]()
Anyways, ik ga horizontaal... fijne nacht verder
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 04:47 schreef GotC het volgende:
Ik wil ook slapen..
En ik ben ook supertrots op m'n vriendje
Hoeraquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:58 schreef Flappekz het volgende:
Bijna weeeeeeeeekeeeeeeeeenddddddddddddddddddddddd
Wonen je ouders niet in de buurt dan? Ik zie mn ouders regelmatig, en dat doe ik nog graag ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
HoeraIk heb lekker al weekend
![]()
Ik 'moet' uit sociaal wenselijk oogpunt eigenlijk weer eens een keer naar mijn ouders maar ik heb geen zin. Sociaal wenselijk is ook alleen maar wenselijk toch?
Mijn ouders wonen diep down in de Achterhoek, niet echt naast de deurquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef Flappekz het volgende:
Wonen je ouders niet in de buurt dan? Ik zie mn ouders regelmatig, en dat doe ik nog graag ook
Sociaal wenselijk is idd alleen maar wenselijk. Maar met meer nadruk op eenrichtingsverkeer
Je kunt eventueel nog even bellen om je goede wil te tonenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen diep down in de Achterhoek, niet echt naast de deurIk hou het voor dit weekend op wenselijk, niet noodzakelijk
En daar ga je vandaag naartoe?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen diep down in de Achterhoek, niet echt naast de deurIk hou het voor dit weekend op wenselijk, niet noodzakelijk
Nee dusquote:
Whehe, gelijk heb jequote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee dusIk hou het op wenselijk dus ik ga niet.
Ah, dan kan jij mooi even naar mijn ouders zwaaienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:32 schreef RATMEN het volgende:
Zo, thuiswerken vandaag. Alleen even heen en weer naar Duiven zometeen.
Goedemorgen allemaal!
Zal ik doen, sms me maar ff waar ik moet zwaaienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, dan kan jij mooi even naar mijn ouders zwaaien
mja, het wordt wel een lange zwaai denk ik, ik schat een kilometer of 40 verderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:51 schreef RATMEN het volgende:
Zal ik doen, sms me maar ff waar ik moet zwaaien.
Dan mag hij nog wel flink hard zwaaienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, dan kan jij mooi even naar mijn ouders zwaaien
Dat kan hij welquote:
Hoe weet jij dat?quote:
Hier ook, maar meestal begint de ellende pas rond een uur of 3 / half 4 smiddags.....op vrijdag ja...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:56 schreef Civilian het volgende:
Het is weer vrijdagOp een of andere manier donderen dan altijd de servers er hier uit
Ik durf het je niet te zeggen...sorryquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:57 schreef zeemonster het volgende:
Weet iemand toevallig welke maat 31 inch is in een europese maat? Ik dacht serieus dat dat 38 is , maar datweet ik nu dus niet zeker . Het betreft een rok trouwens, volgens google maakt dat wel verschil (broek of rok) en daarom kom ik er niet uit... Is 29 inch dan maat 36?
Probleem hier is dat 't een webserver is voor onze klanten en ontwikkelomgeving.. En wie mag 't oplossen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hier ook, maar meestal begint de ellende pas rond een uur of 3 / half 4 smiddags.....op vrijdag ja...
Ik ben meestal ook de lul jah...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
Probleem hier is dat 't een webserver is voor onze klanten en ontwikkelomgeving.. En wie mag 't oplossen?
gefeliciteerd =)quote:
wijs besluitquote:
Jaquote:
Veel plezier, hij is best tofquote:
Je valt best meequote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:29 schreef Civilian het volgende:
JaEn nu maar voor je hopen dat ik niet een of ander horrortype ben
Anders wordt de film alleen maar enger
Nou dat klinkt al ietsje positieverquote:
Nee , ik heb hem gekocht en kan hem weer terug brengenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
LC van harte.!!
Zeemonster, heb je hem nou gekocht of sta je in de winkel nog te f5 op je telefoon???
Het is een tekenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nou dat klinkt al ietsje positiever![]()
Vandaag mn bestelling van Bol.com binnengekregen. Krijg ik ipv een iPhone programmeer boek het boek "Good morning, holy spirit"
Ja, mn baas zei ook al 'smoesjes'quote:
Maar nu mag je dus naar het postkantoor om het terug te sturen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, mn baas zei ook al 'smoesjes'Ik ben niet in voor tekens van deze aard
Secretaressequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar nu mag je dus naar het postkantoor om het terug te sturen?
Wowquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:38 schreef MissMSX het volgende:
Het spijt me jongens, maar ik kan me niet inhouden.
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Je hebt gewoon een nieuwe stoelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik stond echt bijna te janken toen ze'em kwamen afleveren
Ok, dat was wel grappig. Ik was er toch even van overtuigd dat Duiven naast Utrecht lag ... echter na jouw bericht over zwaaien naar je ouders, heb ik het toch maar snel even gecheckt en ben toen als een idioot de auto in gesprongen, wat het was natuurlijk een stukje verder rijden dan Utrechtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, het wordt wel een lange zwaai denk ik, ik schat een kilometer of 40 verder
LOL, het is nog wel een stukje verder jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:49 schreef RATMEN het volgende:
Ok, dat was wel grappig. Ik was er toch even van overtuigd dat Duiven naast Utrecht lag ... echter na jouw bericht over zwaaien naar je ouders, heb ik het toch maar snel even gecheckt en ben toen als een idioot de auto in gesprongen, wat het was natuurlijk een stukje verder rijden dan Utrecht.
En terecht!quote:
Ik heb het laatste stuk zo hard gereden en met mn auto door bochten gevlogen dat ze me moeten hebben opgemerktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
LOL, het is nog wel een stukje verder ja![]()
Langeafstandszwaaien nog gelukt?
Iddquote:
Ik had vroegah ook een ome Ron. Dat zijn de leukstequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb vanmiddag toch wel het 'ultieme' oom-moment meegemaakt.
Ik had dus besloten dat ik de voortuin zou gaan doen vandaag daar dat echt een ontzettende puinhoop was.
Zoals ik al vaker gemeld heb, zit tegenover mijn huis de school van mijn twee neefjes. Afijn, sta ik dus met mijn mp3spelertje op heel fanatiek te tuinieren hoor ik door mijn muziek heen mijn naam, althans dat dacht ik. Dus ik draai me om...staat mijn jongste neefje zo'n beetje met de hele klas in koor: "ome Ron, ome Ron, ome Ron" hahahaha vond ik echt fantastisch.
Die agenten ook?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:52 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb het laatste stuk zo hard gereden en met mn auto door bochten gevlogen dat ze me moeten hebben opgemerkt.
Ik geloof wel dat ik een mobiele flitscontrole gemist heb ... dus we zien het over een paar weken wel ...quote:
Ik ben al thuisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:38 schreef Civilian het volgende:
Woei, tijd voor de weekendborrel en dan naar huis
Ik ookquote:
Oeh, das ook leukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik ook. Vanavond repeteren en daarna komt mn nieuwe vriendinnetje bij me logeren
.
oeh pokerquote:
al weer 2 jaar niet gedaanquote:
Ik doe het ook veel te weinig, want over het algemeen is het wel winstgevend voor mequote:
Ik heb nog nooit gepokerdquote:
zal ik je leren strippokeren??quote:
Strippoker is leuk als ik met alleen maar vrouwen speelquote:
Voor strippen heb ik geen poker nodigquote:
wat een wederantwoord!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor strippen heb ik geen poker nodig
Nuecken?quote:
lekkah!quote:
Your place or mine?quote:
yoursquote:
Waarom?quote:
geen zin om mijn huis op te ruimenquote:
Dan mag je hier in de rommel zittenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen zin om mijn huis op te ruimen![]()
primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
prima
moet ik wel eerst ff civilian dumpen..... hebben film date![]()
of je moet ook meekomenJe bent een scifinerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Mwah, beetje.... stargate sg1 ja, battlestar galactica ja, star trek next generation ja, star wars NEENquote:
battlestar is echtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mwah, beetje.... stargate sg1 ja, battlestar galactica ja, star trek next generation ja, star wars NEEN
Da's goed. Ik heb pas seizoen 2 en 3 gekeken en toen was 1 alweer tever gezakt eigenlijk. Ben erg benieuwd naar seizoen 4, maar dat geduld breng ik dan nog wel opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
7 of 9 is zeker
oude sg is sg1
mocht je bsg hebben kom ik wel marathonnetje doen
Ja!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:09 schreef nectarientje het volgende:
Iemand enig idee waarom er een politiehelikopter boven mijn huis cirkelt?
Misschien vinden ze de duivenbuurman wel interessantquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:09 schreef nectarientje het volgende:
Iemand enig idee waarom er een politiehelikopter boven mijn huis cirkelt?
Ik heb heel discreet in de keuken gestaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:10 schreef Flappekz het volgende:
Ja!
Zou maar binnen blijven als ik jou was
Ik hoorde m ook inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb heel discreet in de keuken gestaanHij is nu weg, maar hij heeft hier best een tijdje gehangen!
Je leest vandeweek wel in de krant waar de beroving wasquote:
Don't be too surequote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Civilian was t in ieder geval niet
Pasenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff net thuis, teveel afspraken gehad vandaag. Mega lijst met stukken die maandag af moeten zijn....dus dat wordt morgen ook nog werken. Leuk pasen
Dat is toch pas volgend weekend?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff net thuis, teveel afspraken gehad vandaag. Mega lijst met stukken die maandag af moeten zijn....dus dat wordt morgen ook nog werken. Leuk pasen
Ja...en dan wil iedereen vóór de Pasen nog even adverteren en hun stukkie in de krant. En daar komen ze allemaal op de laatste 5 minuten mee. En omdat iedereen gaat adverteren hebben we meer pagina's, dus ook meer redactie....en daarom moet ik ook flink aan de bakquote:
Ahaaaaaaaaa! Helder!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja...en dan wil iedereen vóór de Pasen nog even adverteren en hun stukkie in de krant. En daar komen ze allemaal op de laatste 5 minuten mee. En omdat iedereen gaat adverteren hebben we meer pagina's, dus ook meer redactie....en daarom moet ik ook flink aan de bak
het is vor mij alweer maanden geleden dat ik het gezien hebquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's goed. Ik heb pas seizoen 2 en 3 gekeken en toen was 1 alweer tever gezakt eigenlijk. Ben erg benieuwd naar seizoen 4, maar dat geduld breng ik dan nog wel op
* Civilian net klaar met omkledenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is vor mij alweer maanden geleden dat ik het gezien heb
* Knuffelzacht omkleden
ondanks dat ik vrouwen prefereer vind ik mannen in pak wel sexyquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
* Civilian net klaar met omkleden
Ook zo wat om in pak naar een film te gaan
Jouw haar wandelt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
me haar is overigens een wandelende ramp vandaag
zo voelt het vandaag welquote:
zolang er belastingen betaalt moet worden, mag de gemeente het zelf opruimenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel aanlijnen dan he? En de poep opruimen!
Kom ik volgende keer wel in pakquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ondanks dat ik vrouwen prefereer vind ik mannen in pak wel sexy
Ach, het is gewoon natuurlijk afbreekbaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zolang er belastingen betaalt moet worden, mag de gemeente het zelf opruimen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kom ik volgende keer wel in pakVind 't voor de bios toch ietwat overdressed
30 vind je net iets teveel?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:17 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben vanmorgen meegeweest naar het Meuseum/Museon met de klas van minimonster. Het was heel leuk maar ik weet nu weer (naast dat ik geen uitgerekte ballon meer wil zijn ) waarom ik het bij 1 minimonster hou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |