Inmiddels wel, maar het is de vraag of je daar in durft. Douche-eendje zit nu in een semi-studentenhuis en gaat alleen badderen als ze eerst het bad grondig heeft schoongemaaktquote:Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ok het lijkt me leuk om te doen inderdaad, zelf ben ik a-musicaal eigk.
Maarehm je hebt dus eigk geen bad?
Ik heb nog nooit een studentenhuis gezienquote:Op zondag 28 maart 2010 23:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inmiddels wel, maar het is de vraag of je daar in durft. Douche-eendje zit nu in een semi-studentenhuis en gaat alleen badderen als ze eerst het bad grondig heeft schoongemaakt.
Ik dacht altijd dat ik a-muzikaal was, maar ik bleek toch nog ergens een soort van muzikaal talent te hebben verstopt!
Is dat een uitnodiging?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
Kom maar eens een keer kijken hoor, het is hier geen ramp. Woont maar 1 student, 4 werkende mensen (starters) die allemaal nog geen huis konden kopen. Ik hoop wel dat ik eind dit jaar/begin volgend jaar eens kan gaan verhuizen, vind het na 3 jaar wel mooi geweest. Het is wel een hele leuke ervaring geweest, veel verschillende mensen leren kennen.
goed antwoordquote:
Haha wat een goed planquote:Op zondag 28 maart 2010 23:17 schreef douche-eendje het volgende:
Goed idee, eerst maar even tomaat-daten.
Ik heb harples om 17:30quote:Op zondag 28 maart 2010 23:20 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Haha wat een goed plan![]()
Wie weet dinsdag tussen 17 en 18 uur
Het ligt er ook aan of ik er dan langs ga.quote:
Weet je niet wat tomaatdaten is?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:28 schreef geppie het volgende:
Ben je wel een echte Alkmaarder als je niet weet wat Tomaat-daten is?
Dat kan natuurlijk!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:33 schreef geppie het volgende:
Aha...daten bij de AH in de Hoef bij de tomaten!En dan...vraag je aan degene die bij de tomaten staat of ie van fok! is?
Hij is gewéldig, maar ik las over het tomaat gebeuren heen. Ging eigenlijk af op TTquote:Op zondag 28 maart 2010 23:34 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ja mijn mooie OP! *volgende keer kortere OP maakt*
Dat is tomaat-daten!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:33 schreef geppie het volgende:
Aha...daten bij de AH in de Hoef bij de tomaten!En dan...vraag je aan degene die bij de tomaten staat of ie van fok! is?
Begrijpelijk natuurlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 23:35 schreef geppie het volgende:
[..]
Hij is gewéldig, maar ik las over het tomaat gebeuren heen. Ging eigenlijk af op TT
Het is ook nog nooit voorgekomen en pas sinds kort actief.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef geppie het volgende:
Hmm...klinkt interessantKwam er vier jaar lang bijna dagelijks maar nooit een live tomatendate gespot hoor daar
Ja, die dingen hebben ook nog van dat vershoudfolie er omheenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Zo lang het maar geen komkommerdaten is
Dat vind ik wel een beetje eng
Heb je liever zonder?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, die dingen hebben ook nog van dat vershoudfolie er omheen![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:46 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Heb je liever zonder?![]()
Sorry ik ga maar naar bed, ben even ergens anders met mn gedachten
Slaap lekker!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Natuurlijk, leven zou maar saai zijn zonder geintjes. Welterusten!
Waar dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 00:06 schreef lynda het volgende:
Je heb een fobo![]()
Ik heb jou al eerder gezien
Wat heeft ze een lief gezichtjequote:Op maandag 29 maart 2010 00:06 schreef lynda het volgende:
Je heb een fobo![]()
Ik heb jou al eerder gezien
Nou da's goed dan wacht ik ook nog evenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:56 schreef douche-eendje het volgende:
Ja maar nu kan ik nog nietMoet nog even wachten tot de wasmachine klaar is, die is nog 10 minuutjes bezig.
Douche-eendje is nu nog stofzuigerzakken kopen bij de Blokker, dus als je snel bent...quote:Op maandag 29 maart 2010 14:21 schreef lynda het volgende:
helaas zie ik het te laat anders was ik er ook nog heen gefietst
Nouja zeg! Mij een beetje zwart lopen maken op fok, tsss. *gooit een eitje*quote:Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef Bart het volgende:
Wel een bitch trouwens! Staan we bij de chocolade-eitjes, zegt ze: "Ik ben een vrouw dus ik mag chocola"! En ik dan? Discriminatie
Oh ze leest mee
Ik liet het om 13.07 al weten, jij moet gewoon wat vaker kijken!quote:
Die weet ervan hoor, kan er wel om lachenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:58 schreef Ayca het volgende:
Ik weet het niet hoor Bart.. vind je vrouw het wel goed dat je praktisch elke dag loopt te daten?![]()
Dat zeg ik, donderdag 17.00quote:Op maandag 29 maart 2010 15:00 schreef lynda het volgende:
mn kerel lacht er ook om![]()
En hallo ik kijk niet elke 5 minuten op fok.. Ik ging gewoon uit van uurtje of 5 niet 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |