Ik mocht van ratel, en mijn TT is beterquote:
okayquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik zou hier verder geen, dit is geen Paul topic.
Die PM;de mij of ik ;m wou openen.quote:
users die overal worden uitgekotst door organismenquote:
ojah, daarom was ik weer hierquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
users die overal worden uitgekotst door organismen
Het was mooiquote:
met roze t-shirtjes en dito sokjes?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
IK ZAG VANDAAG EEN HEEL VELD VOL PAARSE CROCUSDINGEN!!!!
Tuin van een vriendinnetje staat er vol meequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
IK ZAG VANDAAG EEN HEEL VELD VOL PAARSE CROCUSDINGEN!!!!
Gekkie alleen travo's hebben datquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met roze t-shirtjes en dito sokjes?
Niet omdat je ons miste?quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met roze t-shirtjes en dito sokjes?
joah, ook wel hoorquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, ook wel hoor![]()
![]()
maar als ik hier constant blijf hangen, komt m'n afstudeerverslag nooit af
Echt niet? Zou zo leuk zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gekkie alleen travo's hebben dat![]()
Bloemen toch niet
Ik mis het meestal.quote:
Met wat?quote:
Ik wil nu echt op zoek gaan naar paarse krokussen om ze roze sokjes en shirtjes aan te doenquote:
heb jij kleine roze sokjes en shirtjes dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil nu echt op zoek gaan naar paarse krokussen om ze roze sokjes en shirtjes aan te doen
*proestquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil nu echt op zoek gaan naar paarse krokussen om ze roze sokjes en shirtjes aan te doen
Geen idee, ik weet niet wat jij vandaag gegeten en/of gedronken hebtquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met soep.wat dacht jij dan?
Roze in ieder geval wel. Ze heeft een sok bij mij laten liggenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij kleine roze sokjes en shirtjes dan?
roze shirtjes wel jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij kleine roze sokjes en shirtjes dan?
Ik heb wel meer bij jou laten liggenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Roze in ieder geval wel. Ze heeft een sok bij mij laten liggen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
roze shirtjes wel jaM;n barbies liggen nog ergens hier in huis
Nee hoor die is nog heel erg aanwezigquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik mis het meestal.
Maar ja Chris is eruit als ik het goed heb dus er is niet zoveel meer aan.
Die van mij hadden geen sokjes wel veel te hoge hakkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die hebben OOK sokjes!
nu wil ik bijna naar de bart smit rennen om een roze kledingsetje voor barbies te kopen zodat jij krokusjes (hihi, kusjes) kunt gaan aankleden![]()
Oh echt waar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor die is nog heel erg aanwezig
En dat mag welke zijn?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:16 schreef Paul het volgende:
Wanneer komen jullie es naar de ekte slowchat?
Ik maak het mijn queeste om roze barbiesokjes te vinden...en ik keer niet terug voordat ik ze heb!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Die van mij hadden geen sokjes wel veel te hoge hakken
wil je me helpen met krokusjes aankleden?
Deze, natuurlijk.quote:
Hij heeft min of meer samen met allison een hondquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh echt waar.
Het laatste wat ik van Chris heb meegekregen is dat hij met Alison in bed lag vlak voor haar huwelijk. Ik dacht dat hij niet kon aanzien dat zij toch ging trouwen en dat hij er niet meer inspeelt
Ik ga ook op zoek!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik maak het mijn queeste om roze barbiesokjes te vinden...en ik keer niet terug voordat ik ze heb!
Jaaaaa..mag het, mag het?![]()
Gillend rondjes rennen met je handen in de lucht!quote:
Dubbele SCs, ik raak ervan in de war!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gillend rondjes rennen met je handen in de lucht!
Trouwens, net vergeten te vragen, hoe is het met je lappert?
Sluit die anderequote:Op woensdag 24 maart 2010 17:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dubbele SCs, ik raak ervan in de war! [ afbeelding ]
En daarmee is het nog hetzelfde als eerst. Niets aan durven doen
Gastslot er eenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dubbele SCs, ik raak ervan in de war! [ afbeelding ]
En daarmee is het nog hetzelfde als eerst. Niets aan durven doen
Gastslotje.quote:
Die van jou heeft een TRquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:24 schreef Paul het volgende:
Deze moet je dicht doen, die van mij was eerder snap je
Die van deze boy was eerder.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:24 schreef Paul het volgende:
Je had beter moeten kijken wijffiequote:Op woensdag 24 maart 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gastslotje.
[..]
Die van jou heeft een TREn ik mocht.
Ik bied een digitaal kusjequote:
Wijffiequote:
Toen ik ;m opende was ;ie er nog nietquote:
En je spreekt mensen wel aan met baggerkut?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wijffie
Ze is je hond niet, baggerkut. Zo spreek je toch geen mensen aan, tering op een stokje
Gaat heen gnoomquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wijffie
Ze is je hond niet, baggerkut. Zo spreek je toch geen mensen aan, tering op een stokje
tutut mondje dicht jij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:24 schreef Paul het volgende:
vast jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen ik ;m opende was ;ie er nog niet
Kusje?quote:
Ja. En deze heeft toch al meer postsquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. En deze heeft toch al meer posts
Jij had gewoon zelf een nieuw topic moeten openen. Als je al te lui bent in totaal 5 toetsaanslagen te doen, is het wel heel triest met je gesteld.quote:
Lief doen jij.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij had gewoon zelf een nieuw topic moeten openen. Als je al te lui bent in totaal 5 toetsaanslagen te doen, is het wel heel triest met je gesteld.
Timmmmm deed anders ook niet zo aardig tegen Paul.quote:
Als ze niet normaal doen welquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En je spreekt mensen wel aan met baggerkut?
blablabla, ik heb TO angst.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij had gewoon zelf een nieuw topic moeten openen. Als je al te lui bent in totaal 5 toetsaanslagen te doen, is het wel heel triest met je gesteld.
Dat hondje heb ik gezien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft min of meer samen met allison een hond
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik had de LaPo dus ik mag beslissen.Ik kies voor de SC van DW.
Ik heb het haar tenslotte gevraagd..
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goed zo Paul. Je bent beter dan dit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:30 schreef Paul het volgende:
IK GA WAT NUTTIGS DOEN IK VERLAAG ME NIET LANGER TOT JULLIE NIVEAU IK STA BOVEN JULLIE OHJAAA OHJAAA IK BEN PAUL DE GOD VAN FOK
kusje
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:29 schreef Paul het volgende:
TIS ALLEMAAL RATELSLANGETJES SCHULD ZIJ ZORGT VOOR RUZIE OP HET FORUM
Nee. En al helemaal niet als je dan toch rechten aan je lapo wil verbindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
blablabla, ik heb TO angst.Begrijp dat dan.
Ouwe sjachrijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. En al helemaal niet als je dan toch rechten aan je lapo wil verbinden
Dramaqueen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |