Ja. En deze heeft toch al meer postsquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. En deze heeft toch al meer posts
Jij had gewoon zelf een nieuw topic moeten openen. Als je al te lui bent in totaal 5 toetsaanslagen te doen, is het wel heel triest met je gesteld.quote:
Lief doen jij.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij had gewoon zelf een nieuw topic moeten openen. Als je al te lui bent in totaal 5 toetsaanslagen te doen, is het wel heel triest met je gesteld.
Timmmmm deed anders ook niet zo aardig tegen Paul.quote:
Als ze niet normaal doen welquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En je spreekt mensen wel aan met baggerkut?
blablabla, ik heb TO angst.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij had gewoon zelf een nieuw topic moeten openen. Als je al te lui bent in totaal 5 toetsaanslagen te doen, is het wel heel triest met je gesteld.
Dat hondje heb ik gezien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft min of meer samen met allison een hond
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik had de LaPo dus ik mag beslissen.Ik kies voor de SC van DW.
Ik heb het haar tenslotte gevraagd..
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goed zo Paul. Je bent beter dan dit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:30 schreef Paul het volgende:
IK GA WAT NUTTIGS DOEN IK VERLAAG ME NIET LANGER TOT JULLIE NIVEAU IK STA BOVEN JULLIE OHJAAA OHJAAA IK BEN PAUL DE GOD VAN FOK
kusje
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:29 schreef Paul het volgende:
TIS ALLEMAAL RATELSLANGETJES SCHULD ZIJ ZORGT VOOR RUZIE OP HET FORUM
Nee. En al helemaal niet als je dan toch rechten aan je lapo wil verbindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
blablabla, ik heb TO angst.Begrijp dat dan.
Ouwe sjachrijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. En al helemaal niet als je dan toch rechten aan je lapo wil verbinden
Dramaqueen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |